-
Καλησπερα σε ολους, παραθετω το παρακατω link προς κουβεντα...
http://www.revlimit.gr/index.php?option ... Itemid=153
Τον συγκεκριμενο τον ξερω προσωπικα και εχει πολυ καλες κριτικες αλλα τα 34 κιλα ροπη μονο σε μενα φαινονται πολλα???
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Ο χρήστης Infide1 έγραψε:
Ναι, το έχω δει το παραπάνω και γι'αυτό ρωτάω για το φίλτρο καμπίνας. Επίσης εμένα με ρώτησαν αν θέλω τον 1 χρόνο οδική βοήθεια που δίνουν με το service, και είπα όχι, οπότε το τελικό ποσό μου ήταν μικρότερο. Κανονικά η οδική βοήθεια ford με το service διαφημίζεται ως δωρεάν, αλλά προφανώς μπορεί να αφαιρεθεί με αντίστοιχη μείωση.Τελικά άλλαξαν και φίλτρο καμπίνας. Είχε γύρω στο 20αρικο +ΦΠΑ. Πήρα και την οδική της Mondial.
Στάλθηκε από το SM-G955F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ο χρήστης apostolis_bjj έγραψε:
Καλησπερα σε ολους, παραθετω το παρακατω link προς κουβεντα...http://www.revlimit.gr/index.php?option ... Itemid=153
Τον συγκεκριμενο τον ξερω προσωπικα και εχει πολυ καλες κριτικες αλλα τα 34 κιλα ροπη μονο σε μενα φαινονται πολλα???
Χωρίς να έχω δει διάγραμμα ροπής/ιπποδύναμης, θεωρώ ότι (α) τα 34 κιλά είναι έτσι και αλλιώς πολλά για κινητήρα 1500κ.ε., αλλά κυρίως ότι (β) είναι σχεδόν σίγουρο ότι τα 34 κιλά τα αποδίδει χαμηλά, εκεί που μεγιστοποιεί τα επίπεδα υπερπίεσης (boost) η τουρμπίνα, άρα κάπου τριγύρω στις 2000σαλ ? 2200σαλ ? 2500σαλ ? το πολύ. Οπότε ο κινητήρας θα πηγαίνει από τα ελάχιστα ~8-9κιλά ροπής στις 1500σαλ, σε 34 κιλά στις -ας πούμε- 2500σαλ. Δηλαδή μέσα σε ούτε 1000σαλ θα υπερτετραπλασιάζει την αποδιδόμενη ροπή. Είναι σχεδόν σίγουρο ότι (α) θα κάνει το λαμπάκι του ESC χριστουγεννιάτικο λαμπάκι, (β) τα τετρακίνητα θα συμπλέκουν την 4κίνηση συνεχώς, και (γ) θα ζορίζεται όλο το σύστημα μετάδοσης. Και καθώς βλέπουμε ότι η ιπποδύναμη δεν αλλάζει δραματικά (190 άλογα), σημαίνει ότι η τουρμπίνα είναι πολύ μικρή και δεν μπορεί να γεμίσει το κινητήρα στις ψηλές σαλ.
Όχι ότι τα παραπάνω δεν ισχύουν και για τα άλλα προγράμματα που πάνε τη ροπή στα 30 ή 32 κιλά, απλά αυτό στα 34 το έχει παραπάει ψηλά, και μάλλον δεν θα μπορείς καν να εκμεταλλευτείς αυτή τη δύναμη, παρά μόνο σε ενδιάμεσες επιταχύνσεις. Εγώ τουλάχιστον θα εμπιστευόμουν περισσότερο τα νούμερα της Rica ή της Puma, που φτάνουν τα ~200 άλογα και τα ~30 κιλά ροπής...
-
Για το 180αρι είναι αστείο να το διαφημίζουν σα βελτίωση ακόμα κι αν στα χαρτιά δίνει +40% ροπή. Αν ισχύει το ίδιο και για το 150αρι τότε είναι ΟΚ. Βέβαια σε κάθε περίπτωση από τη διαφορά στα νούμερα καταλαβαίνει κανείς ότι είναι μικρή η τουρμπίνα και καθόλου tuner friendly. Έστω και στιγμιαία στα over θα τη σκίζει το πρόγραμμα για να βγάλει τα υποσχόμενα 34Nm.
-
Ο χρήστης the_ace έγραψε:
Χωρίς να έχω δει διάγραμμα ροπής/ιπποδύναμης, θεωρώ ότι (α) τα 34 κιλά είναι έτσι και αλλιώς πολλά για κινητήρα 1500κ.ε., αλλά κυρίως ότι (β) είναι σχεδόν σίγουρο ότι τα 34 κιλά τα αποδίδει χαμηλά, εκεί που μεγιστοποιεί τα επίπεδα υπερπίεσης (boost) η τουρμπίνα, άρα κάπου τριγύρω στις 2000σαλ ? 2200σαλ ? 2500σαλ ? το πολύ. Οπότε ο κινητήρας θα πηγαίνει από τα ελάχιστα ~8-9κιλά ροπής στις 1500σαλ, σε 34 κιλά στις -ας πούμε- 2500σαλ. Δηλαδή μέσα σε ούτε 1000σαλ θα υπερτετραπλασιάζει την αποδιδόμενη ροπή. Είναι σχεδόν σίγουρο ότι (α) θα κάνει το λαμπάκι του ESC χριστουγεννιάτικο λαμπάκι, (β) τα τετρακίνητα θα συμπλέκουν την 4κίνηση συνεχώς, και (γ) θα ζορίζεται όλο το σύστημα μετάδοσης. Και καθώς βλέπουμε ότι η ιπποδύναμη δεν αλλάζει δραματικά (190 άλογα), σημαίνει ότι η τουρμπίνα είναι πολύ μικρή και δεν μπορεί να γεμίσει το κινητήρα στις ψηλές σαλ.
Όχι ότι τα παραπάνω δεν ισχύουν και για τα άλλα προγράμματα που πάνε τη ροπή στα 30 ή 32 κιλά, απλά αυτό στα 34 το έχει παραπάει ψηλά, και μάλλον δεν θα μπορείς καν να εκμεταλλευτείς αυτή τη δύναμη, παρά μόνο σε ενδιάμεσες επιταχύνσεις. Εγώ τουλάχιστον θα εμπιστευόμουν περισσότερο τα νούμερα της Rica ή της Puma, που φτάνουν τα ~200 άλογα και τα ~30 κιλά ροπής...
+1
-
Η κατανάλωση όντως βελτιωνεται? ( Γραφει η Rica μονο με 98/100 oct )
-
Ο χρήστης greemlin έγραψε:
Η κατανάλωση όντως βελτιωνεται? ( Γραφει η Rica μονο με 98/100 oct )Λογικά ναι, αυτό που συνήθως κάνουν για οικονομία είναι να αυξάνουν το target AFR στους closed-loop χάρτες, οπότε π.χ. με μια αύξηση 5% οδηγεί σε μείωση της κατανάλωσης κατά 5% (σε cruising). Επειδή όμως αυξάνεται αναλογικά και η θερμοκρασία στους θαλάμους, βασίζονται στα αυξημένα οκτάνια και υψηλότερο σημείο αυτοανάφλεξης του καυσίμου για να μην χτυπάει πειράκια ο κινητήρας. Όπως ακριβώς βασίζονται στα αυξημένα οκτάνια για να χρονίσουν πιο επιθετικά τον open-loop χάρτη, για να αυξήσουν ακόμα παραπάνω την απόδοση. Τα διάφορα 'ΟΕΜ' remaps έχουν τα ίδια εργοστασιακά target AFRs, άρα η αυτονομία παραμένει η ίδια.
-
Tι έγινε τελικά;; Ο φίλος παρέλαβε ή το πήγαν μετά το Πάσχα;;
-
Ο χρήστης the_ace έγραψε:
Η κατανάλωση όντως βελτιωνεται? ( Γραφει η Rica μονο με 98/100 oct )
Λογικά ναι, αυτό που συνήθως κάνουν για οικονομία είναι να αυξάνουν το target AFR στους closed-loop χάρτες, οπότε π.χ. με μια αύξηση 5% οδηγεί σε μείωση της κατανάλωσης κατά 5% (σε cruising). Επειδή όμως αυξάνεται αναλογικά και η θερμοκρασία στους θαλάμους, βασίζονται στα αυξημένα οκτάνια και υψηλότερο σημείο αυτοανάφλεξης του καυσίμου για να μην χτυπάει πειράκια ο κινητήρας. Όπως ακριβώς βασίζονται στα αυξημένα οκτάνια για να χρονίσουν πιο επιθετικά τον open-loop χάρτη, για να αυξήσουν ακόμα παραπάνω την απόδοση. Τα διάφορα 'ΟΕΜ' remaps έχουν τα ίδια εργοστασιακά target AFRs, άρα η αυτονομία παραμένει η ίδια.
Οταν λεει OEM απο τα 150 στα 180 οπως και της μαμας εκει θελεις 98/100?
Αψογος Ασσε! Ευχαριστω πολυ -
Τα 'εργοστασιακά' remaps (όπως αυτά που προσφέρει η Rica για εμάς τους Fordαίους) είναι σχεδόν ακριβώς όπως τα εργοστασιακά (ή και ακριβώς τα ίδια), οπότε τους αρκεί η απλή 95αρα. Όπως αναφέρουν και στις τάπες των ρεζερβουάρ των εν λόγω οχημάτων που φοράνε 1.0/1.5/1.6/2.0/2.3 Εcoboost κινητήρες, σε εργοστασιακή μορφή τους αρκεί μια καλή 95αρα, δηλαδή να είναι τουλάχιστον 95RON.
Βέβαια και τα λεγόμενα '+' remaps, αυτά δηλαδή που απαιτούν καλύτερη βενζίνη, δεν έχουν κάποιο πρόβλημα, απλά όταν η ECU διαγνώσει πιθανότητα ή δει πειράκια, θα τραβήξει χρονισμό και άρα θα σταματήσουν τα πειράκια και θα πέσει η απόδοση.
-
Thank you!
-
Δεν έχω παραλάβει ακόμα για κάποιον πού ρώτησε...Μού έχουν πει ότι κάνουν τα πάντα για να παραλάβω την Πέμπτη.Έχω κάνει όλες τις ενέργειες πού χρειάζεται βέβαια...Έχω στείλει mail στην Ford motor hellas,έχω απευθυνθεί στον συνήγορο τού πολίτη και έχω μιλήσει με δικηγόρο για να στείλω εξώδικο...Θα σάς ενημερώσω.Πιο πολύ για τούς επίδοξους αγοραστές τού Kuga θα το κάνω για να γνωρίζουν κάποια πράγματα.Νεότερα σε λίγες μέρες
-
Καλησπέρα, όλα εντάξει με το update στο sync 3 έχω την έκδοση 3.0 . Καμία ουσιαστική αλλαγή δεν είδα, αναμενόμενο από όσα είχα διαβάσει κιόλας. Θα ήθελα να ρωτήσω όποιος ξέρει για τα led πίσω φώτα. Έχω βγάλει κάποιες φωτογραφίες του φαναριού του δικού μου. Σας μοιάζουν για led; Το αμάξι το πήρα το Γενάρη φέτος αλλά είχε έρθει Ελλάδα από Δεκέμβρη.
https://imgur.com/JkwVaqj
https://imgur.com/M1dTZjC -
τα led μου φαινονται...
-
Δείτε ρε παιδιά τι μου εκαναν... πισω πόρτα λιγο πιο μπροστά απο το πισω φως.
Μιλάμε δεν ειναι απλή γρατζουνιά πχ με κλειδί... έλεος δηλαδή με τον κάθε μη πω...
και προσπαθώ όσο μπορω να το αφήνω σε πάρκινγκ κλπ αλλα οκ δεν ειναι πάντα εφικτό αυτο δε θα παρκαρεις και εξω κάποιες φορες;
Θα ψάξω απο την επόμενη εβδομαδα να δω τι λύσεις υπάρχουν...
-
Πινέλο μανό. Αυτά δεν μπορείς να τα αποφύγεις. Μια τέτοια γρατζουνιά μου έκανε η ανεψιά μου με το ποδήλατο όταν έπεσε επάνω στο αυτοκίνητο μέσα στο κλειστό γκαράζ.
-
Σήμερα έκανα το δεύτερο γέμισμα...
πήρε 69 ευρώ με 448 χλμ
άρα κατανάλωση 6.5 με μισα σε Ε.ο και μισά Πόλη αλλά είναι ακόμα στο στρώσιμο -
Ο χρήστης lefteris-g έγραψε:
Σήμερα έκανα το δεύτερο γέμισμα...
πήρε 69 ευρώ με 448 χλμ
άρα κατανάλωση 6.5 με μισα σε Ε.ο και μισά Πόλη αλλά είναι ακόμα στο στρώσιμοΈκαψες 69 ευρώ σε 448χλμ δλδ; Με βενζίνη στο 1.4€/λ εκαψες περίπου 50 λίτρα, αρα καταναλωση 11, όχι 6.5.
-
Μα είπα και γώ (βαριόμουν να κάνω πράξεις), ούτε το φιέστα δεν πρέπει να φτάνει τα 6,5
-
Ο χρήστης lefteris-g έγραψε:
Σήμερα έκανα το δεύτερο γέμισμα...
πήρε 69 ευρώ με 448 χλμ
άρα κατανάλωση 6.5 με μισα σε Ε.ο και μισά Πόλη αλλά είναι ακόμα στο στρώσιμοΦαντάσου να το στρώσεις
Ford Kuga