Ο χρήστης apostolis_bjj έγραψε:
Καλησπερα σε ολους, παραθετω το παρακατω link προς κουβεντα...
http://www.revlimit.gr/index.php?option ... Itemid=153
Τον συγκεκριμενο τον ξερω προσωπικα και εχει πολυ καλες κριτικες αλλα τα 34 κιλα ροπη μονο σε μενα φαινονται πολλα???
Χωρίς να έχω δει διάγραμμα ροπής/ιπποδύναμης, θεωρώ ότι (α) τα 34 κιλά είναι έτσι και αλλιώς πολλά για κινητήρα 1500κ.ε., αλλά κυρίως ότι (β) είναι σχεδόν σίγουρο ότι τα 34 κιλά τα αποδίδει χαμηλά, εκεί που μεγιστοποιεί τα επίπεδα υπερπίεσης (boost) η τουρμπίνα, άρα κάπου τριγύρω στις 2000σαλ ? 2200σαλ ? 2500σαλ ? το πολύ. Οπότε ο κινητήρας θα πηγαίνει από τα ελάχιστα ~8-9κιλά ροπής στις 1500σαλ, σε 34 κιλά στις -ας πούμε- 2500σαλ. Δηλαδή μέσα σε ούτε 1000σαλ θα υπερτετραπλασιάζει την αποδιδόμενη ροπή. Είναι σχεδόν σίγουρο ότι (α) θα κάνει το λαμπάκι του ESC χριστουγεννιάτικο λαμπάκι, (β) τα τετρακίνητα θα συμπλέκουν την 4κίνηση συνεχώς, και (γ) θα ζορίζεται όλο το σύστημα μετάδοσης. Και καθώς βλέπουμε ότι η ιπποδύναμη δεν αλλάζει δραματικά (190 άλογα), σημαίνει ότι η τουρμπίνα είναι πολύ μικρή και δεν μπορεί να γεμίσει το κινητήρα στις ψηλές σαλ.
Όχι ότι τα παραπάνω δεν ισχύουν και για τα άλλα προγράμματα που πάνε τη ροπή στα 30 ή 32 κιλά, απλά αυτό στα 34 το έχει παραπάει ψηλά, και μάλλον δεν θα μπορείς καν να εκμεταλλευτείς αυτή τη δύναμη, παρά μόνο σε ενδιάμεσες επιταχύνσεις. Εγώ τουλάχιστον θα εμπιστευόμουν περισσότερο τα νούμερα της Rica ή της Puma, που φτάνουν τα ~200 άλογα και τα ~30 κιλά ροπής...