-
Κάνει ακριβώς την ίδια δουλειά. Δεν είναι κατι διαφορετικό. Το Maf/map αισθητήρας είναι και δεν μπορεί να μην υπάρχει. Για την βοήθεια της συζήτησης τότε να γράψω πως πρέπει να ελεγχθεί το MAP στο kadjar που φορά τον ίδιο κινητήρα με το duster που έχει τον ΜΑΦ.
-
Αλλο το ενα,αλλο το αλλο
Αισθητηρες ειναι και τα δυο,αλλα αυτο ειναι και το μονο κοινο τους
Σε καμμια περιπτωση δεν κανουν την ιδια δουλεια.Το ενα μετραει ποσοτητα εισεχομενου αερα,το αλλο πιεση στην εισαγωγη.... -
MAP vs MAF
Τα speed-density συστήματα χρησιμοποιούν τον αισθητήρα MAP (Manifold Absolute Pressure) ενώ τα mass air flow συστήματα χρησιμοποιούν τον ομώνυμο αισθητήρα. Ο αισθητήρας MAP, είναι ένας αισθητήρας φορτίου. Διαβάζει την απόλυτη πίεση (κενό) που επικρατεί στην εισαγωγή του κινητήρα (ανάμεσα στην πεταλούδα εισαγωγής και τις βαλβίδες εισαγωγής), την μεταφράζει σε τάση και την στέλνει στην ECU. Με αυτό το δεδομένο, η ECU θα υπολογίσει την πυκνότητα και τη ροή του αέρα εντός του κινητήρα και θα καθορίσει το καύσιμο, το αβάνς κ.ά. Απλά και αποδοτικά. Ορισμένες φορές ένας αισθητήρας MAP μπορεί να λειτουργεί και ο βαρόμετρο που χρησιμοποιείται κατά την πρώτη εκκίνηση και τροφοδοτεί την ECU με την ατμοσφαιρική πίεση εκείνη τη στιγμή. Έτσι η τελευταία θα αυτορυθμιστεί για να μην έχει σημαντικές αποκλίσεις από την πραγματικότητα.
Αισθητήρες MAF. Αυτοί μετρούν (έμμεσα) τη ροή του αέρα στην εισαγωγή.Λειτουργούν διαφορετικά αλλά υπάρχουν για να εξυπηρετούν παρόμοιες λειτουργίες.
-
Δημοσίευση από petran17 » 22 Μαρ 2018 11:49
Καλε μου φιλε Patriot75 με παρεξηγησες.
Προφανως και δεν σου λεω πως οδηγας.. ειπα μηπως.
Οσον αφορα το θεμα τωρα του συντηρητικου.. εχω προσεξει καμια φορα οτι αν θελω να πετυχω χαμηλες καταναλωσεις με ελαφρυ ποδυ και πολυυυυυ ομαλες επιταχυνσεις εχω λιγακι υψηλοτερη καταναλωση απ οταν δεν το σκεφτομαι. και κατι αλλο.. νομιζω πετυχαινεις χαμηλοτερες καταναναλωσεις αν επιταχυνεις σχετικα γρηγορα και διατηρεις ταχυτητα ρολαροντας παρα οταν επιταχυνεις συνεχως και ομαλα μεχρι την ταχυτητα που θες...
Γνωμη μου αυτο παντα και εντελως φιλικα.Φίλε μου δεν σε παρεξηγώ και ίσως να μην τα περιγράφω τόσο σωστά , ώστε να γίνονται κατανοητά... Απλά επειδή το κοιτάω απο 7/12/2017 που έκανα το 1ο σέρβις και βλέπω ότι έχω συμμαζέψει τον τρόπο οδήγησης μου, δλδ οδηγάω ππολύ συντηρητικά στο πως πατάω το γκάζι και πως επιταχύνω , συγκρίνοντας το με πως οδηγούσα πριν και τι λεφτά έβαζα, εκνευρίζομαι..Εδώ το πάταγα για να νιώσω τη δύναμη που δεν είχα με το 307 με τα 75 άλογα...
Θέλω να σου πω δηλαδή ότι , γιατί να μην αναφέρω οτιδήποτε και στην αντιπροσωπεία προ σέρβις ότι έχω υψηλή κατανάλωση..?? Δεν θα το έκανα αν το έβλεπα την ώρα που μου πάσαραν επίσημη μέτρηση 6,8 εντός πόλης?
-
Τόσο για σένα φίλε με το Clio, όσο και για άλλους που περιμένουν να δουν εργοστασιακές καταναλώσεις
To Fiesta 1.0EB θεωρητικά έχει 5.9lt/100χλμ
-
Το τριπ μπορει να γραφει οτι θελει. Το οτι αλλαξες τροπο οδηγησης δε σημαινει οτι ειναι πιο οικονομικος. Πρεπει να σιγουρευτεις οτι δεν σε κλεβουν τα πρατηρια και με ιδιο τροπο οδηγησης με πριν να μετρησεις καταναλωση σε λιτρα οχι απο το τριπ. Εκτος αν εχεις διαρροη καυσιμου
-
Δημοσίευση από riverael1 » 22 Μαρ 2018 14:05
Το τριπ μπορει να γραφει οτι θελει. Το οτι αλλαξες τροπο οδηγησης δε σημαινει οτι ειναι πιο οικονομικος. Πρεπει να σιγουρευτεις οτι δεν σε κλεβουν τα πρατηρια και με ιδιο τροπο οδηγησης με πριν να μετρησεις καταναλωση σε λιτρα οχι απο το τριπ. Εκτος αν εχεις διαρροη καυσιμουΝα το ξαναπώ άλλη μία..κάθισα και μέτρησα τι έχω πληρώσει σε βενζίνη προ σέρβις και πόσα χιλιόμετρα έκανα.
Αποτέλεσμα 1lt-->12-12,5 χλμΜετά το σέρβις 1lt--> 9,5-10 χλμ
που σημαίνει στα 55 λίτρα καυσίμου διανύεις 660-687,50 χλμ και μετά το σέρβις 522,50-550 χλμ..
Αυτά τα έχω μετρήσει βάσει του πόσο εχω πληρ'ωσει σε βενζίνη και πόσα χιλιόμετρα έχω κάνει
-
από the_ace » 22 Μαρ 2018 13:57
Τόσο για σένα φίλε με το Clio, όσο και για άλλους που περιμένουν να δουν εργοστασιακές καταναλώσειςTo Fiesta 1.0EB θεωρητικά έχει 5.9lt/100χλμ
ΈΛΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ........
ΜΕ χιλιάρι κινητήρα?
-
Ποσα χιλιομετρα εχεις κανεις πριν το σερβις και ποσα μετα;
-
riverael1 » 22 Μαρ 2018 19:18
Ποσα χιλιομετρα εχεις κανεις πριν το σερβις και ποσα μετα;Καλημέρα
9760 μέχρι το σέρβις 1640 μέτα ...11400 μέχρι σήμερα
-
Λίγα χλμ δεν είναι για να καταλάβει ο ιδιοκτήτης τις διαφορές. Τι βενζίνη βάζεις αν επιτρέπεται;
-
Ο χρήστης ACCENTWIZARD έγραψε:
Ο tce εχει λιγο 'ιδιοτροπη' συμπεριφορα,να το πω ευγενικα... [emoji38]
Για αυτο και πουλησα το Clio νυχτα...
Θα σου ελεγα να κανεις εναν καθαρισμο πεταλουδας,στο δικο μου εστρωναν πολλα μετα,κυριως το οτι δεν επαιρνε μπρος,οταν ηταν ζεσταμενο
Βγαλε τον πολο για 5-10 λεπτα,τετοια πραγματα....Για πες καμιά λεπτομέρια για τον TCe. Ποιον ακριβώς είχε το Clio που πούλησες και τι ήταν αυτό που σε έκανε να το δώσεις; Και άσε τις ευγένειες κατά μέρος, δε σε παρεξηγούμε
-
από SPI_duster » 23 Μαρ 2018 19:02
Λίγα χλμ δεν είναι για να καταλάβει ο ιδιοκτήτης τις διαφορές. Τι βενζίνη βάζεις αν επιτρέπεται;Καλημέρα
βάζω συνήθως την 95άρα. Το θέμα είναι ότι μετά το σέρβις, δοκίμασα και την 100άρα και παρατήρησα τις 2 φορές που έβαλα, ότι μη δίνει περισσότερα χλμ και λιγο καλύτερη κατανάλωση...
-
Ετσι είναι. Αν δεν αλλάζεις ρυθμούς και συνθήκες το ποιοτικότερο καύσιμο εξασφαλίζει καλύτερη κατανάλωση και περισσότερα χλμ. Η 95άρα εάν παραμένει έτσι και δεν έχει υποστεί ανάμιξη - νόθευση επίσης μπορεί να είναι χρυσή τομή λόγω τιμής και κατανάλωσης. Μια κακής ποιότητας βενζίνη όμως μπορεί να δημιουργήσει πολλά περισσότερα θέματα σε αισθητήρες και μέρη του κινητήρα σαν αυτά που ανέφερα και πιο πίσω. Το καλής ποιότητας καύσιμο μπορεί να λειτουργήσει και σαν καθαριστικό και μακροπρόθεσμα να αποδειχθεί φθηνότερο. Προσωπικά θα άλλαζα ποιότητα αλλά και φίρμα στην θέση σου...
-
Η διαφορά τιμής της 100άρας είναι απαγορευτική για τα ελάχιστα οφέλη (και αν) που δίνει στο θέμα της κατανάλωσης. Από την στιγμή που το αυτοκίνητο δεν απαιτεί 98+, είναι πεταμένα λεφτά.
-
Δεν ξέρω τι παίζει στην περίπτωση του 1,2 tce των 130 ίππων του kadjar. Ο κατασκευαστής τι προτείνει;
-
Προτείνει 95άρα
Αλλά εγώ είδα καλύτερη απόδοση με την 100άρα, έκανα περισσότερα χλμ ...
Έχω ένα πρατήριο Aegean που μια φορά την εβδομάδα χρέωνει την 100αρα με τιμή 95αρα οπότε συμφέρει
-
Φιλε μαλλον μετρησε καταναλωση το χειμωνα και τη συγκρινες με την ετησια λογικα να υπαρχει διαφορά
-
Στον κινητήρα D4F712 1200 κυβικά 75 άλογα 16βάλβιδο πότε πρέπει να αλλαχτεί το σετ χρονισμού;
Υπόψιν μιλάμε για τον κινητήρα που έμπαινε σε Κλιό και Τουίνγκο απο το 2000 μέχρι το 2003-2004 περίπου. -
Δεν αναφέρονται αυτά στο βιβλίο συντήρησης;
RENAULT FORUM