-
Ο χρήστης Sera2008 έγραψε:
Με βάση την απάντηση του αντιπροσώπου που έχω γραπτώς πως δεν επηρεάζεται η εγγύηση προχώρησα στο remap.Αν τύχει στραβή πρώτον δεν νομίζω να μην αναλάβει την ευθύνη και δεύτερον θα στραφώ προς την Ford Hellas γιατί επιτρέπει σε εξουσιοδοτημένο να προχωράει σε γραπτή διαβεβαίωση καθώς ως εξουσιοδοτημένος αντιπρόσωπος εκπροσωπεί και την Ford Hellas σε ο,τι επικοινωνεί αναφορικά με την εγγύηση του αυτοκινήτου.Καλά έκανες και προχώρησες στην αναβάθμιση!
Το ερώτημα το έκανα για να έχουμε την επίσημη θέση της FMH, η άποψη του αντιπροσώπου δεν λέει και πολλά. Δηλαδή εάν αρνηθεί η FMH να καλύψει ένα ανταλλακτικό που κοστίζει €2.000 θα το καλύψει ο εξουσιοδοτημένος επισκευαστής από την τσέπη του, το αναφέρει ρητά αυτό (όπως π.χ. η εγγύηση της Schnitzer)?Φάνη το ερώτημα το έθεσες ως remap από εξουσιοδοτημένο αντιπρόσωπο της Ford Hellas που λέει ότι εξακολουθεί να ισχύει η εγγύηση ώστε να πάρουν θέση ή ήταν γενικό ερώτημα πχ αν κάνω remap θα εξακολουθήσει να ισχύει η εγγύηση (καταλαβαίνουμε την διαφορά νομίζω)...
Σαφώς και υπάρχει διαφορά! Για αυτό το ερώτημα έγινε με βάση το remap σε συγκεκριμένο εξουσιοδοτημένο επισκευαστή.
-
Μπελάδες μυρίζω
Sent from my Mi A1 using Tapatalk
-
Ο χρήστης Fanis75 έγραψε:
Με βάση την απάντηση του αντιπροσώπου που έχω γραπτώς πως δεν επηρεάζεται η εγγύηση προχώρησα στο remap.Αν τύχει στραβή πρώτον δεν νομίζω να μην αναλάβει την ευθύνη και δεύτερον θα στραφώ προς την Ford Hellas γιατί επιτρέπει σε εξουσιοδοτημένο να προχωράει σε γραπτή διαβεβαίωση καθώς ως εξουσιοδοτημένος αντιπρόσωπος εκπροσωπεί και την Ford Hellas σε ο,τι επικοινωνεί αναφορικά με την εγγύηση του αυτοκινήτου.
Καλά έκανες και προχώρησες στην αναβάθμιση!
Το ερώτημα το έκανα για να έχουμε την επίσημη θέση της FMH, η άποψη του αντιπροσώπου δεν λέει και πολλά. Δηλαδή εάν αρνηθεί η FMH να καλύψει ένα ανταλλακτικό που κοστίζει €2.000 θα το καλύψει ο εξουσιοδοτημένος επισκευαστής από την τσέπη του, το αναφέρει ρητά αυτό (όπως π.χ. η εγγύηση της Schnitzer)?Φάνη το ερώτημα το έθεσες ως remap από εξουσιοδοτημένο αντιπρόσωπο της Ford Hellas που λέει ότι εξακολουθεί να ισχύει η εγγύηση ώστε να πάρουν θέση ή ήταν γενικό ερώτημα πχ αν κάνω remap θα εξακολουθήσει να ισχύει η εγγύηση (καταλαβαίνουμε την διαφορά νομίζω)...
Σαφώς και υπάρχει διαφορά! Για αυτό το ερώτημα έγινε με βάση το remap σε συγκεκριμένο εξουσιοδοτημένο επισκευαστή.
Παρακάτω το email που έστειλα:
***Καλησπέρα.
Είμαι κάτοχος ενός Ford Kuga 1.5 Ecoboost 2WD (VIN: WF0ΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧ).
Στην ιστοσελίδα του επίσημου επισκευαστή σας Car Center, αναφέρει ότι παρέχει «Τμήμα αναβαθμίσεων αποκλειστικά για Ford (το μοναδικό στην Ελλάδα)» (http://carcenter.gr/company/#about) και σε επικοινωνία που είχα μαζί τους μου ανέφεραν ότι δεν επηρεάζει την εγγύηση του οχήματός μου.
Επειδή οι όροι της εγγύησης αναφέρουν ρητά ότι η εγγύηση δεν ισχύει εάν το όχημα υποστεί οποιαδήποτε μετατροπή μη εγκεκριμένη από την Ford (δεν γνωρίζω εάν η μετατροπή που παρέχει εξουσιοδοτημένος επισκευαστής θεωρείται εγκεκριμένη από την Ford ή όχι), θα ήθελα την επίσημη απάντηση της FMH για το εάν τελικά η αναβάθμιση του κινητήρα που θα γίνει από τον εν λόγω εξουσιοδοτημένο επισκευαστή της FMH επηρεάζει με οποιονδήποτε τρόπο την 8ετή εγγύηση του οχήματός μου.
Ευχαριστώ για τον χρόνο σας.
Με εκτίμηση,***
Το ότι είναι εξουσιοδοτημένος, δεν λέει τίποτα. ΔΕΝ είναι FMH, είναι απλώς εξουσιοδοτημένος.
Σε περίπτωση στραβής, η FMH ΔΕΝ έχει καμία σχέση και ότι και να κάνεις δεν τους αγγίζει.
Το πολύ πολύ, εάν στραβώσουν, να πάρουν την εξουσιοδότηση από τον επισκευαστή, αλλά δύσκολο και αυτό.
Επίσης σημαντικό είναι εάν κάπου 'καταγράφεται' η αλλαγή και μπορούν να την δούν στην ford.Οπότε αν γίνει η στραβή, ο ΜΟΝΟΣ που ευθύνεται είναι ο επισκευαστής. Απο εκεί και πέρα, εξαρτάται τι γράφει η σύμβαση πελάτη-βελτιωτή. Και πιθανολογώ ότι δεν γράφει τίποτα δεσμευτικό για την εγγύηση.....
Γενικά είναι ρίσκο, και απλά ο καθένας σταθμίζει τα + και τα - και την πιθανότητα να κάτσει η στραβή. Και φυσικά τι γίνεται εάν κάτσει στραβή και για τον α,β,γ λόγο δεν μπορεί να πάει ο κάτοχος στον βελτιωτή για να βγάλει το λογισμικό. -
Να ρωτησω και εγω... μπορει και να εχει αναφερθει απο τον φιλο που εκανε το remap αλλα δεν το θυμαμαι.
Απο τη στιγμη που εκανε το remap στον εξουσιοδοτημενο αυτον και του λεει οτι ισχυει κανονικα και η εγγυηση τοτε δεν μπορει να του δωσει ο συγκεκριμενος ενα χαρτι που να αναφερεται ρητα οτι σε περιπτωση στραβης αναλαμβανει και τα εξοδα επιδιορθωσης για να ειναι και ο καθε πελατης καλυμμενος?
Αλλιως με ποια λογικη λεει οτι ισχυει η εγγυηση κανονικα? στο προφορικο δηλαδη ειναι αυτο?? -
Και εγω περιμενω ηδη 22 μερες απο την ημερα παραγγελιας.14 μερες απο την εξοφληση.Το αμαξι το εχω δει με τον αριθμο πλαισιου του.
-
Μόνο η ενημέρωση με υπογραφή από τη FMH μπορεί να αποτελέσει προστασία για όποιον επιλέξει να κάνει το remap. Από την άλλη σκέφτομαι, είναι δυνατόν η FMH να αφήνει τον οποιοδήποτε έμπορο να πουλάει μετατροπές με δέσμευση για εγγύηση; Δεν είναι λίγο περίεργο;
Στάλθηκε από το SM-G955F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ο χρήστης nickthetrib έγραψε:
Μπελάδες μυρίζωΤι εννοείς Νίκο?
Να ρωτησω και εγω... μπορει και να εχει αναφερθει απο τον φιλο που εκανε το remap αλλα δεν το θυμαμαι.
Απο τη στιγμη που εκανε το remap στον εξουσιοδοτημενο αυτον και του λεει οτι ισχυει κανονικα και η εγγυηση τοτε δεν μπορει να του δωσει ο συγκεκριμενος ενα χαρτι που να αναφερεται ρητα οτι σε περιπτωση στραβης αναλαμβανει και τα εξοδα επιδιορθωσης για να ειναι και ο καθε πελατης καλυμμενος?
Αλλιως με ποια λογικη λεει οτι ισχυει η εγγυηση κανονικα? στο προφορικο δηλαδη ειναι αυτο??Ναι μπορεί. Κάποιοι το κάνουν, ο συγκεκριμένος δεν ξέρω εάν το κάνει.
Δείτε για παράδειγμα πόσο αναλυτική είναι η εγγύηση που δίνει η Schnitzer, τι ποσά καλύπτει κλπ (γράφει μέχρι και τα χρήματα που δίνει για ενοικίαση αυτοκινήτου σε περίπτωση που η βλάβη οφείλεται στο προϊόν της και το αυτοκίνητο μείνει στο συνεργείο για αρκετές ημέρες):
https://cms.ac-schnitzer.de/fileadmin/m ... glisch.pdfΕπίσης, αναφέρει:
For your Information:
Conversion using AC Schnitzer components does not affect the fundamental warranty obligation of BMW AG in relation to the complete vehicle. The BMW warranty can only be excluded in the special case of a claim which is directly attributable to a conversion. BMW vehicles upgraded with AC Schnitzer components are therefore not automatically excluded from the warranty. We would be pleased to supply corresponding information on request.
-
Μην ξεχνάμε ότι
(α) ο συγκεκριμένος εξουσιοδοτημένος έχει και την Mountune, η οποία προσφέρει 'κανονική' εγγύηση -ή μάλλον δεν ακυρώνει την εργοστασιακή εγγύηση- για τα πακέτα που προσφέρει, οπότε είναι κάπως καλυμμένος (λίγο θολό αυτό βέβαια) ακόμα και έναντι της Ford γενικά, και
(β) είναι μεγάλο μαγαζί, με πολύ καλό όνομα και μακρά ιστορία στο χώρο, άρα είτε ο ίδιος είτε σε συνεργασία (άτυπη προφανώς) με τη Ford, πάντα θα βρεθεί τρόπος να καλυφθεί η -όποια- βλάβη ή αστοχία. -
Αυτό εννοούσα.>Ο χρήστης skous έγραψε:
Με βάση την απάντηση του αντιπροσώπου που έχω γραπτώς πως δεν επηρεάζεται η εγγύηση προχώρησα στο remap.Αν τύχει στραβή πρώτον δεν νομίζω να μην αναλάβει την ευθύνη και δεύτερον θα στραφώ προς την Ford Hellas γιατί επιτρέπει σε εξουσιοδοτημένο να προχωράει σε γραπτή διαβεβαίωση καθώς ως εξουσιοδοτημένος αντιπρόσωπος εκπροσωπεί και την Ford Hellas σε ο,τι επικοινωνεί αναφορικά με την εγγύηση του αυτοκινήτου.
Καλά έκανες και προχώρησες στην αναβάθμιση!
Το ερώτημα το έκανα για να έχουμε την επίσημη θέση της FMH, η άποψη του αντιπροσώπου δεν λέει και πολλά. Δηλαδή εάν αρνηθεί η FMH να καλύψει ένα ανταλλακτικό που κοστίζει €2.000 θα το καλύψει ο εξουσιοδοτημένος επισκευαστής από την τσέπη του, το αναφέρει ρητά αυτό (όπως π.χ. η εγγύηση της Schnitzer)?Φάνη το ερώτημα το έθεσες ως remap από εξουσιοδοτημένο αντιπρόσωπο της Ford Hellas που λέει ότι εξακολουθεί να ισχύει η εγγύηση ώστε να πάρουν θέση ή ήταν γενικό ερώτημα πχ αν κάνω remap θα εξακολουθήσει να ισχύει η εγγύηση (καταλαβαίνουμε την διαφορά νομίζω)...
Σαφώς και υπάρχει διαφορά! Για αυτό το ερώτημα έγινε με βάση το remap σε συγκεκριμένο εξουσιοδοτημένο επισκευαστή.
Παρακάτω το email που έστειλα:
***Καλησπέρα.
Είμαι κάτοχος ενός Ford Kuga 1.5 Ecoboost 2WD (VIN: WF0ΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧ).
Στην ιστοσελίδα του επίσημου επισκευαστή σας xxxx, αναφέρει ότι παρέχει «Τμήμα αναβαθμίσεων αποκλειστικά για Ford (το μοναδικό στην Ελλάδα)» (http://xxxx.gr/company/#about) και σε επικοινωνία που είχα μαζί τους μου ανέφεραν ότι δεν επηρεάζει την εγγύηση του οχήματός μου.
Επειδή οι όροι της εγγύησης αναφέρουν ρητά ότι η εγγύηση δεν ισχύει εάν το όχημα υποστεί οποιαδήποτε μετατροπή μη εγκεκριμένη από την Ford (δεν γνωρίζω εάν η μετατροπή που παρέχει εξουσιοδοτημένος επισκευαστής θεωρείται εγκεκριμένη από την Ford ή όχι), θα ήθελα την επίσημη απάντηση της FMH για το εάν τελικά η αναβάθμιση του κινητήρα που θα γίνει από τον εν λόγω εξουσιοδοτημένο επισκευαστή της FMH επηρεάζει με οποιονδήποτε τρόπο την 8ετή εγγύηση του οχήματός μου.
Ευχαριστώ για τον χρόνο σας.
Με εκτίμηση,***
Το ότι είναι εξουσιοδοτημένος, δεν λέει τίποτα. ΔΕΝ είναι FMH, είναι απλώς εξουσιοδοτημένος.
Σε περίπτωση στραβής, η FMH ΔΕΝ έχει καμία σχέση και ότι και να κάνεις δεν τους αγγίζει.
Το πολύ πολύ, εάν στραβώσουν, να πάρουν την εξουσιοδότηση από τον επισκευαστή, αλλά δύσκολο και αυτό.
Επίσης σημαντικό είναι εάν κάπου 'καταγράφεται' η αλλαγή και μπορούν να την δούν στην ford.Οπότε αν γίνει η στραβή, ο ΜΟΝΟΣ που ευθύνεται είναι ο επισκευαστής. Απο εκεί και πέρα, εξαρτάται τι γράφει η σύμβαση πελάτη-βελτιωτή. Και πιθανολογώ ότι δεν γράφει τίποτα δεσμευτικό για την εγγύηση.....
Γενικά είναι ρίσκο, και απλά ο καθένας σταθμίζει τα + και τα - και την πιθανότητα να κάτσει η στραβή. Και φυσικά τι γίνεται εάν κάτσει στραβή και για τον α,β,γ λόγο δεν μπορεί να πάει ο κάτοχος στον βελτιωτή για να βγάλει το λογισμικό.Συν το μπέρδεμα, αν η μαμά ford αποφασίσει να πάρει την εξουσιοδότηση από κάποιον που κάνει βελτιώσεις και γίνει κάποια μ@λ@κία
Sent from my Mi A1 using Tapatalk
-
Ο χρήστης the_ace έγραψε:
Μην ξεχνάμε ότι
(α) ο συγκεκριμένος εξουσιοδοτημένος έχει και την Mountune, η οποία προσφέρει 'κανονική' εγγύηση -ή μάλλον δεν ακυρώνει την εργοστασιακή εγγύηση- για τα πακέτα που προσφέρει, οπότε είναι κάπως καλυμμένος (λίγο θολό αυτό βέβαια) ακόμα και έναντι της Ford γενικά, και
(β) είναι μεγάλο μαγαζί, με πολύ καλό όνομα και μακρά ιστορία στο χώρο, άρα είτε ο ίδιος είτε σε συνεργασία (άτυπη προφανώς) με τη Ford, πάντα θα βρεθεί τρόπος να καλυφθεί η -όποια- βλάβη ή αστοχία.Λογικά αυτό θα γίνεται, αλλά δημιουργεί θέματα η ανοιχτή έκθεση ονομάτων κλπ.
Πχ λέει η ford 'θα σε καλύπτω , αλλά μην το κάνεις βούκινο' και μετά από αυτά τα ποστ (που στάνταρ τα παρακολουθούν) ατάκα τύπου 'ρε μ@λ@κα, τι είχαμε πει'@Φανη, ένας ακόμα λόγος πιθανών μπελάδων.
Υ.γ. Εννοείται μακριά οι οποίοι μπελάδες
Sent from my Mi A1 using Tapatalk
-
Όσοι έχουν κάνει παράθεση το ποστ μου, ας σβήσουν παρακαλώ το όνομα του αντιπροσώπου να μην έχουμε κανένα θέμα.
-
Φάνη, εφόσον ο ίδιος το αναφέρει στην δική του ιστοσελίδα, περιγράφοντας υπηρεσίες που παρέχει το δικό του μαγαζί, οτιδήποτε και αν πούμε εμείς περισσεύει. Έτσι και αλλιώς το θέμα εγγύηση είναι...περίεργο, ακόμα και με την καθαρά εργοστασιακή, ή τις επεκτάσεις, οπότε το τι λέει ή δεν λέει κάποιος στο μιλητό, ή το τι εικάζει κάποιος τρίτος (εμείς δηλαδή) είναι πραγματικά άνευ ουσίας....
-
Ο χρήστης Fanis75 έγραψε:
Όσοι έχουν κάνει παράθεση το ποστ μου, ας σβήσουν παρακαλώ το όνομα του αντιπροσώπου να μην έχουμε κανένα θέμα.Done από μένα
Sent from my Mi A1 using Tapatalk
-
Καταρχάς Φάνη σε ευχαριστώ πολύ για την παράθεση του e-mail -είναι σαφής τότε η απάντηση της FMH.
Όπως και να έχει πλέον στην απευκταία περίπτωση να συμβεί κάτι εξαιτίας του remap δεν νομίζω o αντιπρόσωπος να μην με καλύψει. Αν γίνει κάτι ακόμα πιο σοβαρό και δεν με καλύψει θα στραφώ και εναντίον του και εναντίον της FMH γιατί εν γνώση της (και αποδεδειγμένα και από το e-mail του Φανη αλλά και από δικό μου που μόλις έστειλα - καλά όχι πως περίμεναν αυτό και δεν το ήξεραν ήδη) επιτρέπει σε εξουσιοδοτημένο αντιπρόσωπο να προβαίνει σε τέτοιες ενέργειες απαντώντας γραπτώς σε e-mail ότι εξακολουθεί να ισχύει η εγγύηση ενώ η ίδια δεν το υποστηρίζει.
Αυτό που αναφέρθηκε προηγουμένως ' ότι είναι εξουσιοδοτημένος, δεν λέει τίποτα. ΔΕΝ είναι FMH, είναι απλώς εξουσιοδοτημένος. Σε περίπτωση στραβής, η FMH ΔΕΝ έχει καμία σχέση και ότι και να κάνεις δεν τους αγγίζει.' δεν ξέρω αν στέκει νομικά (βέβαια νομικός δεν είμαι)....
Για να κάνω έναν παραλληλισμό (πιθανώς άστοχο εξαρχής, αλλά όπως εγώ το σκέφτομαι απο την εμπειρία μου) στον χώρο των επιχειρήσεων και του φαρμάκου που κινούμαι ένας αντιπρόσωπος προϊόντων μιας πολυεθνικής σε μια χώρα φέρει εξίσου την ευθύνη για τα προϊόντα και τις πληροφορίες που δίνει στους πελάτες/ασθενείς/γιατρούς με την μητρική εταιρεία και είναι τελική ευθύνη της μητρικής εταιρείας να ελέγχει, να εκπαιδεύει και να θέτει τα πλαίσια στο τι επικοινωνεί ο αντιπρόσωπος στην εν λόγω χώρα. Άλλο αγαθό βέβαια το φάρμακο και άλλο το αυτοκίνητο απλά δεν νομίζω να μπορεί ο καθένας να βαφτίζεται αντιπρόσωπος μιας πολυεθνικής και να κάνει ό,τι του καπνίσει και να γράφει ότι θέλει σε πελάτες για ένα προϊόν (σίγουρα αν αυτό είναι φάρμακο και υποθέτω το ίδιο ισχύει αν αυτό είναι από αυτοκίνητο μέχρι ξυραφάκι για μια σοβαρή πολυεθνική εταιρεία).... -
Καλησπέρα και απο μένα... Ενας συνάδελφος εχει βαλει το racechip GTS στο ίδιο ακριβώς kuga σαν το δικό μου με αύξηση ιπποδύναμης 40-50 αλογα και 7 κιλα ροπή. Έκανα βόλτα το αμάξι και κυριολεκτικά έπαθα εκνα κοκομπλοκο νανπω την αλήθεια οταν ρώτησα λεπτομέρειες μου είπε ότι έλαβε γραπτή εγγύηση απο την εταιρεία οτι καλύπτει οποιαδήποτε ζημιά σε επίπεδο μηχανής μέχρι 5000 ευρώ. Η εταιρεία είναι ευρέως γνωστή και δεν νομίζω οτι πουλάνε φουμαρα... Επίσης είναι plug n play και το έβαλε μόνος του.
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Πολυ καλη η Racechip και απροβληματιστη...
Και πληρως 'αναστρεψιμη'... -
Δυστυχώς όμως και το Racechip -όπως άλλωστε όλα τα piggyback- πάσχει από τα ίδια προβλήματα, που είναι εγγενή στο τρόπο λειτουργίας ενός piggyback, επειδή παρεμβάλλεται και αλλοιώνει σήματα αισθητήρων, 'κοροϊδεύοντας' και ξεγελώντας την ECU, για να επιτύχει το επιθυμητό αποτέλεσμα. Αντί λοιπόν να γίνει ένα remap, που θα λέει στην ECU τι θέλουμε να πετύχουμε και να την αφήσουμε ήσυχη να κάνει ότι πρέπει και ότι νομίζει πιο σωστό, ένα piggyback προσπαθεί να φτάσει στο ίδιο -περίπου- αποτέλεσμα με πλάγιο, έμμεσο, και συχνά όχι και τόσο αποτελεσματικό τρόπο όπως ένα remap. Χώρια που, ότι και αν λέει το site τους, μερικά από τα features που υπάρχουν στην stock ECU δεν μπορεί να τα ενεργοποιήσει ή παρακάμψει το -όποιο- piggyback, αφού για να γίνει αυτό θέλει αλλαγές μέσα στην ECU.
Υπάρχουν διάφορα συν και πλην, ένθεν κακείθεν, απλώς πρέπει να γνωρίζουμε τι αγοράζουμε, τι κάνει και τι σημαίνει αυτό που κάνει για το αυτοκίνητό μας....
-
Τα διαβάζω με προσοχή αυτά που λές Αντώνη (και τα έχω διαβάσει αρκετές φορές), αλλά για να χρησιμοποιούν τέτοια συστήματα και κορυφαίοι tuners, πιστεύω ότι κάποιο λόγο θα έχουν. Προσωπικά είμαι πολύ επιφυλακτικός στις μετατροπές (δηλαδή δύσκολα θα έκανα) και ειδικότερα στα remaps είμαι τόσο επιφυλακτικός που ποτέ δεν θα έκανα (εκτός εάν είναι κάποια κορυφαία εταιρεία, γιατί έχω δει περιπτώσεις με τα μάτια μου που ο προγραμματιστής κατέστρεψε την ECU)!
-
Φάνη πάντα λειτουργούμε υπό την βασική προϋπόθεση ότι όλα γίνονται σωστά και με την δέουσα προσοχή και επιμέλεια. Εγώ θέλω περισσότερο να δείξω την βασική διαφορά λειτουργίας ενός piggyback από ένα remap, παρά να προτείνω το ένα ή το άλλο. Εξάλλου το piggyback συνήθως έχει τρία πολύ δυνατά πλεονεκτήματα, που ένα remap σχεδόν ποτέ δεν μπορεί να έχει: κόστος, ταχύτητα/ευκολία εγκατάστασης, και ταχύτητα/ευκολία απεγκατάστασης (το γιατί την απεγκατάσταση τη βάζω ξεχωριστά είναι νομίζω προφανές σε όλους μας )
Γι'αυτό και θεωρώ ότι η βέλτιστη λύση είναι κάποιο remap, που να συνοδεύεται όμως από αντίστοιχο κατάλληλο εργαλείο εγκατάστασης/απεγκατάστασης. Έτσι έχουμε σχεδόν όλα τα πλεονεκτήματα, χωρίς σχεδόν κανένα μειονέκτημα. Και λέω 'σχεδόν', γιατί συνήθως αυτή είναι και η πιο ακριβή λύση....
-
Ο χρήστης the_ace έγραψε:
Γι'αυτό και θεωρώ ότι η βέλτιστη λύση είναι κάποιο remap, που να συνοδεύεται όμως από αντίστοιχο κατάλληλο εργαλείο εγκατάστασης/απεγκατάστασης. Έτσι έχουμε σχεδόν όλα τα πλεονεκτήματα, χωρίς σχεδόν κανένα μειονέκτημα. Και λέω 'σχεδόν', γιατί συνήθως αυτή είναι και η πιο ακριβή λύση....H Evolve έχει ένα τέτοιο remap και θεωρείται και πολύ καλή εταιρεία (τουλάχιστον στις BMW που ασχολούμουν παλαιότερα).
Ford Kuga