Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Φρένα!!! Εντυπώσεις και απόψεις
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Φρένα!!! Εντυπώσεις και απόψεις
    • 1
    • 2
    • 152
    • 153
    • 154
    • 155
    • 156
    • 179
    • 180
    • 154 / 180
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    37
    3584
    97555
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • 2
      21-quadra last edited by

      Οι κατασκευαστές να πουλήσουν θέλουν και πουλάνε καλά, αλλά η μεγαλύτερη φθορά από τα καθορισμένα 2mm έχει να κάνει με

      1ον απώλεια υλικού μεγαλύτερη της υπολογισμένης επιφέρει μείωση της θερμοχωρητικότητας, αυτό πρακτικά σημαίνει λειτουργία του δίσκου άνοδο μεγαλύτερης θερμοκρασίας σε μικρότερο χρόνο, μεγαλύτερες θερμοκρασίες στα τακάκια και στα υγρά και ταχύτερη φθορά σε δίσκους, τακάκια, υγρά, ελασυκά μέρη στις δαγκάνες, καταστροφή του γράσου στις γλύστρες που ολισθαίνουν οι δαγκάνες.

      2ον Μεγαλύτερη διαδρομή των εμβόλων στις φωλιές τους με αποτέλεσμα την ακτινική μετακόινηση των εμβόλων που φθείρει τα έμβολα και τις δαγκάνες ( τις φωλιές των εμβόλων ) με λίγα λόγια οι δαγκάνες δεν επισκευάζονται με αυτού του είδους τις φθορές και θέλουν αντικατάσταση.

      Εσύ φίλε GGAB μείνε στην παραδοσιακή Ελληνική καχυποψία, και ξέρεις κάτι ? Το κεφάλι μας το έδωσε ο δημιουργός για να προστατεύει το μυαλό μας και όχι για να στηρίζουμε το καπέλο Αστειεύομαι προφανώς, και χωρίς παρεξήγηση έτσι ?

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • G
        ggab last edited by

        Δεν υπάρχει καχυποψία και ούτε παρεξήγηση. Απλά είπα ότι μπορεί να τις κρατήσει καβατζα. Τώρα τις επιπτώσεις από το μειωμένο πάχος τις γνωρίζω πολύ καλά. Αν ήταν πάντως να πετάμε τους δίσκους με 2χιλ φθορά,θα τους αλλάζαμε κάθε 5-6 χρόνια και τα 2/3 των αυτοκινήτων είναι ακατάλληλα για πέδηση. Αν σκεφτείς ότι ανάμεσα μας κυκλοφορούν αυτοκίνητα με μη αεριζόμενους δίσκους και έχοντας και χιλιομετρική φθορά, τότε στους αεριζόμενους τα περιθώρια είναι σαφώς αυξημένα.

        1 Reply Last reply Reply Quote 4
        • W
          w202-amg last edited by

          Ο χρήστης GGAB έγραψε:
          Δεν υπάρχει καχυποψία και ούτε παρεξήγηση. Απλά είπα ότι μπορεί να τις κρατήσει καβατζα. Τώρα τις επιπτώσεις από το μειωμένο πάχος τις γνωρίζω πολύ καλά. Αν ήταν πάντως να πετάμε τους δίσκους με 2χιλ φθορά,θα τους αλλάζαμε κάθε 5-6 χρόνια και τα 2/3 των αυτοκινήτων είναι ακατάλληλα για πέδηση. Αν σκεφτείς ότι ανάμεσα μας κυκλοφορούν αυτοκίνητα με μη αεριζόμενους δίσκους και έχοντας και χιλιομετρική φθορά, τότε στους αεριζόμενους τα περιθώρια είναι σαφώς αυξημένα.

          Νομιζω πως ισχυει το αντιθετο,ο συμπαγης απλα θα πυρωσει πιο ευκολα,ο αεριζόμενος θα στραβωσει για πλακα εφόσον μιλαμε για κοινους αεριζόμενους.Βασικα εκ κατασκευης είναι πιο ευπαθης.

          1 Reply Last reply Reply Quote 2
          • 2
            21-quadra last edited by

            Ο χρήστης GGAB έγραψε:
            Δεν υπάρχει καχυποψία και ούτε παρεξήγηση. Απλά είπα ότι μπορεί να τις κρατήσει καβατζα. Τώρα τις επιπτώσεις από το μειωμένο πάχος τις γνωρίζω πολύ καλά. Αν ήταν πάντως να πετάμε τους δίσκους με 2χιλ φθορά,θα τους αλλάζαμε κάθε 5-6 χρόνια και τα 2/3 των αυτοκινήτων είναι ακατάλληλα για πέδηση. Αν σκεφτείς ότι ανάμεσα μας κυκλοφορούν αυτοκίνητα με μη αεριζόμενους δίσκους και έχοντας και χιλιομετρική φθορά, τότε στους αεριζόμενους τα περιθώρια είναι σαφώς αυξημένα.

            Λες ότι γνωρίζεις πολύ καλά τις επιπτώσεις, από τα γραφόμενα σου θα έλεγα το αντίθετο, όλοι είναι / είμαστε υποχρεωμένοι να ακολουθούμε τις οδηγίες των κατασκευαστών δίσκων γιατί σε περίπτωση ατυχήματος όποιος δεν το έχει κάνει δεν θα περάσει όμορφες ημέρες, και καλό θα ήταν να έμπαινες στα site των κατασκευαστών να διαβάσεις τι λένε γιατί μη μου πείς να αγνοήσουμε αυτούς και να στηριχτούμε σε λόγια καφενείου, θα ήταν τουλάχιστον ανόητο.

            Επίσης καλό θα ήταν να ήσουν περισσότερο προσεκτικός σε θέματα οδικής ασφάλειας που αφορούν και αυτούς που κυκλοφορούν δίπλα ή απέναντί σου γιατί βλέπω ότι είσαι πολύ χαλαρός στο θέμα εξισώνοντας περιουσίες και ζωές στο κόστος των 50-100€ κάθε 2-4 χρόνια και είναι κρίμα και θλιβερό συνάμα, οι εμμονές επί του θέματος είναι επικίνδυνες και ευτυχώς που δεν θα βρεθεί συνεργείο αυτοκινήτων ή φρένων που θα ακολουθήσει τις προτροπές σου αλλά θα ακολουθήσει τις οδηγείς της Brembo κλπ εταιριών δίσκων.

            καλή σου ημέρα και καλή εβδομάδα με την ευχή η τύχη να είναι πάντα με το μέρος σου και με το μέρος όσων κυκλοφορούν μαζί σου στους δρόμους.

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • K
              kostas__ last edited by

              Καλησπερα σας.Επειδη μου βγαλε σημα για τακακια το αμαξι μαλλον θα παω για αλλαγη.Πηρα στην αντιπροσωπεια για τα αυθεντικα τακακια και μου παν κατι παραλογες τιμες χωρις εργασια.Θα ηθελα να μου πει καποιος για αυτο το αμαξι ποια ειναι τα καλυτερα συμβατικα τακακια?Ειναι το φιατ 500 1.4 100 αλογα.Ευχαριστω πολυ

              1 Reply Last reply Reply Quote 3
              • O
                ohristou last edited by

                Ή αλήθεια είναι κάπου στην μέση. Για νορμάλ οδήγηση χωρίς τανζανιες πιστεύω ότι το να παρατείνουμε την φθορά λίγο παραπάνω από τα δύο χιλιοστά είναι αποδεκτο. Βέβαια σε οδηγούς που κυνηγάνε το αυτοκίνητο και σε γρήγορα οδήγηση ακολουθούμε πιστά τις οδηγίες. Δεν μιλάω βέβαια να γίνουν φλούδες οι δίσκοι γιατί το έχω δει και αυτό και είναι εγκληματικό. Πιστεύω δύο αλλαγές τακακιων τις σηκώνουν άνετα οι δίσκοι ενώ ανάλογα το με το τακακι μπορεί να σηκώσουν και τρίτη αλλά μέχρι εκεί.

                1 Reply Last reply Reply Quote 3
                • G
                  ggab last edited by

                  Ο χρήστης 21 Quadra έγραψε:

                  Δεν υπάρχει καχυποψία και ούτε παρεξήγηση. Απλά είπα ότι μπορεί να τις κρατήσει καβατζα. Τώρα τις επιπτώσεις από το μειωμένο πάχος τις γνωρίζω πολύ καλά. Αν ήταν πάντως να πετάμε τους δίσκους με 2χιλ φθορά,θα τους αλλάζαμε κάθε 5-6 χρόνια και τα 2/3 των αυτοκινήτων είναι ακατάλληλα για πέδηση. Αν σκεφτείς ότι ανάμεσα μας κυκλοφορούν αυτοκίνητα με μη αεριζόμενους δίσκους και έχοντας και χιλιομετρική φθορά, τότε στους αεριζόμενους τα περιθώρια είναι σαφώς αυξημένα.

                  Λες ότι γνωρίζεις πολύ καλά τις επιπτώσεις, από τα γραφόμενα σου θα έλεγα το αντίθετο, όλοι είναι / είμαστε υποχρεωμένοι να ακολουθούμε τις οδηγίες των κατασκευαστών δίσκων γιατί σε περίπτωση ατυχήματος όποιος δεν το έχει κάνει δεν θα περάσει όμορφες ημέρες, και καλό θα ήταν να έμπαινες στα site των κατασκευαστών να διαβάσεις τι λένε γιατί μη μου πείς να αγνοήσουμε αυτούς και να στηριχτούμε σε λόγια καφενείου, θα ήταν τουλάχιστον ανόητο.

                  Επίσης καλό θα ήταν να ήσουν περισσότερο προσεκτικός σε θέματα οδικής ασφάλειας που αφορούν και αυτούς που κυκλοφορούν δίπλα ή απέναντί σου γιατί βλέπω ότι είσαι πολύ χαλαρός στο θέμα εξισώνοντας περιουσίες και ζωές στο κόστος των 50-100€ κάθε 2-4 χρόνια και είναι κρίμα και θλιβερό συνάμα, οι εμμονές επί του θέματος είναι επικίνδυνες και ευτυχώς που δεν θα βρεθεί συνεργείο αυτοκινήτων ή φρένων που θα ακολουθήσει τις προτροπές σου αλλά θα ακολουθήσει τις οδηγείς της Brembo κλπ εταιριών δίσκων.

                  καλή σου ημέρα και καλή εβδομάδα με την ευχή η τύχη να είναι πάντα με το μέρος σου και με το μέρος όσων κυκλοφορούν μαζί σου στους δρόμους.

                  Εντάξει, όλοι γνωρίζουμε ότι τα φρένα είναι το αντικείμενο σου. Οι χαρακτηρισμοί σου όμως σε όποιον δεν συμφωνεί 100% μαζί σου, είναι το λιγότερο προσβλητικοι και άστοχοι.
                  Και η michelin λέει λάστιχα αποθηκευμένα έως και 10ετιας είναι μια χαρά.......θα τα βάλεις;;;;;καλή συνέχεια!

                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                  • 2
                    21-quadra last edited by

                    To αντικείμενο μου είναι η λογική και η πιστή ακολούθηση των οδηγιών αυτών που ξέρουν καλύτερα από εμάς τα φρένα, αυτών δηλαδή που τα φτιάχνουν, όσο για τους χαρακτηρισμούς μου επειδή δεν συμφωνείς 100% μαζί μου θα ήταν πιο φρόνιμο από την πλευρά σου αντί να με κακοχαρακτηρίζεις να μην παροτρύνεις άλλους με λανθασμένες και επικίνδυνες οδηγίες θεμάτων που έχεις άγνοια, γιατί το θέμα δεν πρέπει να είναι οι χαρακτηρισμοί μου αλλά η άγνοια κινδύνου που μεταδίδεις λόγω ημιμάθειας, δεν έχω να προσθέσω κάτι άλλο στο θέμα θεωρώντας ότι εξαντλήθηκε γιατί όσοι διαβάζουν κατάλαβαν.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                    • R
                      roulis21 last edited by

                      Τιμες ανταλλακτικων απο γνωστο καταστημα

                      Τextar Εμπρος 47Ε πισω 23
                      ΑΤΕ 54 / 42
                      Γνησια 55 /46

                      Αθηνα εισαι? μαστορα εχεις? ποσα χλμ εχεις κανει και αναψαν? Τα μπροστα η τα πισω?

                      1 Reply Last reply Reply Quote 3
                      • T
                        techadmin admin last edited by

                        Ο χρήστης 21 Quadra έγραψε:
                        To αντικείμενο μου είναι η λογική και η πιστή ακολούθηση των οδηγιών αυτών που ξέρουν καλύτερα από εμάς τα φρένα, αυτών δηλαδή που τα φτιάχνουν, όσο για τους χαρακτηρισμούς μου επειδή δεν συμφωνείς 100% μαζί μου θα ήταν πιο φρόνιμο από την πλευρά σου αντί να με κακοχαρακτηρίζεις να μην παροτρύνεις άλλους με λανθασμένες και επικίνδυνες οδηγίες θεμάτων που έχεις άγνοια, γιατί το θέμα δεν πρέπει να είναι οι χαρακτηρισμοί μου αλλά η άγνοια κινδύνου που μεταδίδεις λόγω ημιμάθειας, δεν έχω να προσθέσω κάτι άλλο στο θέμα θεωρώντας ότι εξαντλήθηκε γιατί όσοι διαβάζουν κατάλαβαν.

                        21 Quadra επειδή δεν γνωρίζω, στα πόσες χιλιάδες χιλιόμετρα χονδρικά, πρέπει να αλλάζονται δίσκοι απλοί είτε είναι διπλοί αεριζόμενοι, είτε μονοί; Δηλαδή όχι της Brebo ή κάποια άλλης πολύ καλής εταιρίας;

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • 1
                          1kost12 last edited by

                          Αγαπητοί φίλοι με έχετε μπερδέψει αρκετά!! Κατά αρχήν όταν λέω ότι να τις τορνάρω τις δισκοπλακες (βέβαια ανάλογα κ πόσο θα μου φάει γιατί άμα φάει πολύ τις πουλώ για παλιοσίδερα) λέω τις τρώει σχετικά λίγο, ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΟΤΑΝ ΧΑΛΑΣΟΥΝ ΑΥΤΕΣ ΠΟΥ ΕΒΑΛΑ ΝΑ Τις ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΗΣΩ ΑΥΤΕΣ Τις ΤΟΡΝΑΡΙΣΜΈΝΕΣ ΓΙΑ ΕΞ ΙΣΟΥ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΧΑΛΑΣΟΥΝ;;;;;
                          Κάνω συντηρητική οδήγηση κ το ίδιο κ ο γιος μου κ φυσικά με ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ Η ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΜΟΥ!!!!
                          Με απλά λόγια, να τις πετάξω;;; η να τις τορνάρω;;;;;;
                          Επαναλαμβάνω η επιφάνεια στην μια δισκοπλακα είναι ΕΝΤΟΝΑ σαγρέ με πάρα πολλά αυλάκια. Φορώ όπως δείχνει φωτο διπλή δισκοπλακα .

                          1 Reply Last reply Reply Quote 4
                          • 2
                            21-quadra last edited by

                            Ο χρήστης 1kost12 έγραψε:
                            Αγαπητοί φίλοι με έχετε μπερδέψει αρκετά!! Κατά αρχήν όταν λέω ότι να τις τορνάρω τις δισκοπλακες (βέβαια ανάλογα κ πόσο θα μου φάει γιατί άμα φάει πολύ τις πουλώ για παλιοσίδερα) λέω τις τρώει σχετικά λίγο, ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΟΤΑΝ ΧΑΛΑΣΟΥΝ ΑΥΤΕΣ ΠΟΥ ΕΒΑΛΑ ΝΑ Τις ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΗΣΩ ΑΥΤΕΣ Τις ΤΟΡΝΑΡΙΣΜΈΝΕΣ ΓΙΑ ΕΞ ΙΣΟΥ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΧΑΛΑΣΟΥΝ;;;;;
                            Κάνω συντηρητική οδήγηση κ το ίδιο κ ο γιος μου κ φυσικά με ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ Η ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΜΟΥ!!!!
                            Με απλά λόγια, να τις πετάξω;;; η να τις τορνάρω;;;;;;
                            Επαναλαμβάνω η επιφάνεια στην μια δισκοπλακα είναι ΕΝΤΟΝΑ σαγρέ με πάρα πολλά αυλάκια. Φορώ όπως δείχνει φωτο διπλή δισκοπλακα .

                            Δες τις δισκόπλακες που φοράς ποιό είναι το αρχικό πάχος του κατασκευαστή, πχ 26mm, μέτρα και τις παλιές σου, αν είναι περίπου 1mm δηλαδή 25mm η φθορά αξίζει να τις τορνίρεις, αν είναι περισσότερο δεν αξίζει, το κόστος είναι 25€ περίπου με 5€ διαφορά πάνω - κάτω από φρενά σε φρενά και αυτό αν τους τις πας στο χέρι, δες πόσο πήρες τις καινούργιες και αποφάσισε τι σε συμφέρει.

                            Όλες οι δισκόπλακες ( 90% ) έχουν συνολικό όριο φθοράς 2mm, όχι 2mm σε κάθε πλευρά.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 4
                            • K
                              kostas__ last edited by

                              Απο αθηνα ειμαι.Τα πισω λογικα πρεπει να ναι γτ εχω κανει πανω απο 110 χιλιαδες χιλιομετρα και τα χω αλλαξει μονο μια φορα.Για δωσε μου τη διευθυνση του καταστηματος με τα ανταλλακτικα που εχει τα γνησια.Μαστορα εχω να τα βαλει

                              1 Reply Last reply Reply Quote 4
                              • bassstarlet
                                bassstarlet last edited by

                                Δεν είναι όμως εύκολο ο καθένας να μετρήσει πάχος δισκόπλακας.
                                Μάλιστα η φθορά δεν είναι ομοιόμορφη, και ο δίσκος σε τομή φαίνεται ως τραπέζιο σχήμα.
                                Νομίζω πολύ το ψειρίζουμε, ο Μόραρης λέει στις 2 αλλαγές τακακιών τόρνισμα ή άλλαγμα.

                                «Στην Ευρώπη, αντιστοιχούν τρία δέντρα σε κάθε κάτοικο. Στην Ελλάδα, αντιστοιχούν τρεις εμπρηστές σε κάθε δέντρο.» Αλέκος Σακελλάριος.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • D
                                  dimau last edited by

                                  δεν είναι δα και ακατόρθωτο, κατά σύμπτωση έχει το lidl ψηφιακό παχύμετρο στα 12 ευρώ, όποιος καίγεται να μάθει τι περιθώριο έχει ακόμα ο δίσκος, τώρα ξέρει πώς μπορεί να το μετρήσει με ακρίβεια χιλιοστού.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                  • R
                                    roulis21 last edited by

                                    https://www.onparts.gr/catalog/product/view/id/1115398/s/set-takakia-empros-fiat-77365468/

                                    https://www.onparts.gr/catalog/product/view/id/1115412/s/set-takakia-piso-fiat-77365754/

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                    • F
                                      fiatz last edited by

                                      Διαβαζω με προσοχη τα οσα γραφονται στο θεμα φρενα , αντιλαμβανομαι πως ενω υπαρχει μπολικη πληροφορια και βοηθεια εδω μεσα και ξεκαθαρες αποψεις , καποιοι τι ειναι αυτο που δεν μπορουν να καταλαβουν . Το οριο για καθε δισκοπλακα ειναι συγκεκριμενο θες να αλλαχτουν καλως. Δεν θελεις να αλλαχτουν καβαλα μονος το οχημα . Τα περι οδηγηση στην πολη χαμηλες ταχυτητες και πολιτισμενη γενικα συμπεριφορα στο δρομο δεν με πειθουν.... δλδ με 2,4mm θα οδηγω στην πολη αλλα εαν μου κατσει ταξιδι σε βουνο με στροφιλικι δεν θα το παω το αμαξι? Τα πραγματα ειναι απλα υλικο που φαγωνεται ξερουμε ολοι μειωνονται οι αντοχες του απο πολλες αποψεις ,για αυτο λεγονται και αναλωσιμα. Πετας βαζεις αλλο ησυχαζεις..δεν θελεις ποιοτητα Α+++ βαλε new φθηνο αλλα θα ειναι new.Καθομαστε τωρα αντι να δουμε κανα συγκριτικο με κανα τακακι / δισκο τι εχουμε βαλει και τι μας αρεσει τι παρατηρουμε να λεμε τα αυτονοητα καθε 10 post. Κλεινοντας η κριση εφερε και την λογικη 'οσο παει' στα τακακια , στα λαστιχα , στα λαδια και ετσι κυκλοφορανε εξω πολλα σαραλαβα καινουργια ...καινουργια αλλα σαραβαλα .

                                      Υ.Γ δεν στοχοποιω κανεναν απλα με βαση οοοοοολα αυτα τα post εκφραζω την σκεψη μου για βελτιωση της ενοτητας.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 5
                                      • T
                                        techadmin admin last edited by

                                        Ο χρήστης 1kost12 έγραψε:
                                        Αγαπητοί φίλοι με έχετε μπερδέψει αρκετά!! Κατά αρχήν όταν λέω ότι να τις τορνάρω τις δισκοπλακες (βέβαια ανάλογα κ πόσο θα μου φάει γιατί άμα φάει πολύ τις πουλώ για παλιοσίδερα) λέω τις τρώει σχετικά λίγο, ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΟΤΑΝ ΧΑΛΑΣΟΥΝ ΑΥΤΕΣ ΠΟΥ ΕΒΑΛΑ ΝΑ Τις ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΗΣΩ ΑΥΤΕΣ Τις ΤΟΡΝΑΡΙΣΜΈΝΕΣ ΓΙΑ ΕΞ ΙΣΟΥ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΧΑΛΑΣΟΥΝ;;;;;
                                        Κάνω συντηρητική οδήγηση κ το ίδιο κ ο γιος μου κ φυσικά με ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ Η ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΜΟΥ!!!!
                                        Με απλά λόγια, να τις πετάξω;;; η να τις τορνάρω;;;;;;
                                        Επαναλαμβάνω η επιφάνεια στην μια δισκοπλακα είναι ΕΝΤΟΝΑ σαγρέ με πάρα πολλά αυλάκια. Φορώ όπως δείχνει φωτο διπλή δισκοπλακα .

                                        Δεν μπορείς να βγάλεις μία καλή φωτογραφία μήπως και βοηθήσει;

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                        • K
                                          kostas__ last edited by

                                          αυτα ειναι febi bilstein και μαλλον ειναι συμβατικα.Απο οτι εχω δει σε photos δεν ειναι καποια συγκεκριμενη μαρκα της φιατ.Πανω στα τακακια εχει τα σηματα της φιατ λαντσια και αλφα ρομεο και λεει οτι αυτα ειναι τα αυθεντικα.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 7
                                          • R
                                            roulis21 last edited by

                                            μη κοιτας τη φωτ, τοσες χιλιαδες προιοντα εχουν δε τα φωτογραφιζουν

                                            παρε τηλ το μαγαζι για επιβεβαιωση, εχει και febi και εχουν τα μισα λεφτα.
                                            Αλλιως παρε ΑΤΕ να εισαι οκ

                                            δες και εδω που εχει γνησια
                                            https://www.ricambi.gr/eshop/index.php/500-nuova/φρενα-διευθυνση-κινηση-31/τακακια-brake-pads-14/τακακια-εμπροσθια-fiat-500-1-4-16v-detail

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 5
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 152
                                            • 153
                                            • 154
                                            • 155
                                            • 156
                                            • 179
                                            • 180
                                            • 154 / 180
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            APRILIOS

                                            ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr