-
Η Gt coupe ειναι η κουπε εκδοση του πρωτοτυπου 147sprint απο το οποιο προηλθε και η 147.Το οτι πολλοι ασχετοι στον ελληνικο τυπο την αποκαλουν κουπε εκδοση της 156 ειναι μονο των κοινων τους διαστασεων και μηχανικων μερων(ιδια και στην 147) διοτι δεν γνωριζουν την κωδικη ονομασια του πρωτοτυπου.
http://www.italiaspeed.com/news_07.html
http://www.italiaspeed.com/news_2002_01_30sprint.html -
Ο χρήστης sakiss έγραψε:
Η μηχανολογικη ανωτεροτητα-αξιοπιστια σε ολο της το μεγαλειο. -
Ο χρήστης alfasud έγραψε:
Τις γνωμες σας παρακαλω για τα πισωκινητα αυτοκινητα!
ΟΚ...
Μαθε να οδηγεις πισωκινητο..και μετα θα σου πουμε την γνωμη μας! -
147-Συνεχιζει ακαθεκτη το σερι των νικων....
**
THE ALFA 147 JTD SCORED ITS THIRD CONSECUTIVE VICTORY IN THE DIESEL CLASS OF THE NURBURGRING 24 HOURS, CONFIRMING THE SUPREMACY OF THE MULTIJET INJECTION SYSTEM IN ALMOST IMPOSSIBLE CONDITIONS**The Alfa Romeo 147 JTD scored its third consecutive victory in the Diesel Class of the 24 Hours of Nurburgring, confirming the supremacy of the Multijet injection system in almost impossible conditions.
With two Golden Serpents – a symbolic reference to the traditional Alfa Romeo shield – already adorning the flanks of the cars, last weekend’s results added a third trophy to the collection. The Alfa 147 JTD 20V Multijet secured its third consecutive win at the 24 Hours of Nurburgring, in the hotly contested Diesel Class.
At the helm were former F1 driver Michael Bartels, former DTM driver Timo Scheider, Stefan Neuberger (head instructor at the Alfa Romeo Sports Driving School) and Herbert Schumlrg (Alfa Romeo test engineer). The Alfas easily dominated their 23 rivals in the Diesel Class, scoring an excellent 13th place in the overall classification, out of a total 216 entrants, ahead of many petrol-driven cars, some of which with more than twice the horsepower.
Just as it had done in the previous two 24 hour events, the Alfa Romeo 147 JTD made full use of the reliability and thrift of its state of the art Multijet injection technology. In conquering its third Diesel Class victory, the JTD completed 124 laps of the tortuous roller coaster ride through the Eifel hills: a demanding endurance test lasting 3,147 kilometres, during which the five cylinder turbodiesel ran with chronometric precision.
Each driver change was also perfectly executed by the Alfa Romeo Sports Division precisely on the time limit (2½ hours per shift). The few unscheduled pitstops were caused by changes in the weather. Repeated, violent downpours and temperatures around freezing reconfirmed Nordschleife’s reputation as the “Green Hell”, forcing teams to make frequent changes from slick to rain tyres and vice versa.
“The 147’s setup was a great advantage in these awful conditions” said Michael Bartels, who is also currently engaged in the FIA GT, driving a Maserati MC-12, “in both the wet and the dry, we were always able to drive at the limit”. If Bartels and his team-mates were not deterred by the weather, the approximately 180 thousand fans who lined the over 25 kilometres of track were equally determined.
The second car fielded by the Alfa Romeo Sports Division, the Alfa GT 1.9 JTD 16V Multijet, was less fortunate, however. Powered also by a turbodiesel unit, the coupe had finished the qualifying sessions in second place, behind the Alfa 147 JTD, but an off-track crash in the early stages of the race made an engine change necessary.
The car, driven by actress Eve Scheer, Bernd Ostmann (editor in chief of the motoring magazine “auto motor und sport”), touring car racing specialist Franz Engstler and the man from Alfa Romeo, Karl-Heinz Kalbfell, only returned to the track after a significant delay. “I still really enjoyed the 24 Hours again, because it is an expression of authentic motor sport', commented Kalbfell, after his third time participating in this, now legendary endurance race.
24 Hours of Nuburgring, Nordschleife, May 7 and 8, 2005
“Diesel Class” standings (24 cars entered)
- Bartels/Scheider/Schumlrg/Neuberger Alfa 147 JTD 124 laps
- Haider/Kutsch/Hiltscher/Kraus BMW 330d - 4 laps
- Rattunde/Lloyd/Moore/Bolz VW Bora TDi - 8 laps
-
ΕΝΤΥΠΩΣΙΑΚΟ!
-
Ο χρήστης sakiss έγραψε:
Η Gt coupe ειναι η κουπε εκδοση του πρωτοτυπου 147sprint απο το οποιο προηλθε και η 147.Το οτι πολλοι ασχετοι στον ελληνικο τυπο την αποκαλουν κουπε εκδοση της 156 ειναι μονο των κοινων τους διαστασεων και μηχανικων μερων(ιδια και στην 147) διοτι δεν γνωριζουν την κωδικη ονομασια του πρωτοτυπου.Άρα την GT με τι την συγκρίνουμε? Με Α3 και σειρά 1?
-
ΌΧΙ! Με τη σειρά 2!
Άρα (στη κυριολεξία!!!) η GT, ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΑΝΤΙΠΑΛΟ!
-
Ο χρήστης sakiss έγραψε:
Η μηχανολογικη ανωτεροτητα-αξιοπιστια σε ολο της το μεγαλειο.Ναι,μη φας,εχουμε γλαροσουπα....
-
Ο χρήστης alfasud έγραψε:
http://www.autospectator.com/modules/news/article.php?storyid=1293
Τις γνωμες σας παρακαλω για τα πισωκινητα αυτοκινητα!
Το μοναδικο της συντροφιας βγηκε τελευταιο!....Αν απο ενα παραδειγμα βγαζουμε ολοκληρη θεωρεια τοτε ειμαστε για γελοια.....
Συνεπως τοτε και F1 να βαλουν την κινηση μπροστα γιατι θα αποδιδουν καλυτερα......
.....Οσο για το συγκεκριμμένο τεστ επαιξαν πολλα ρολο.... kg/hp, Κλιμακωση κιβωτιων, στησιμο, λαστιχα κλπ κλπ...... Και οχι τοσο η κινηση που εχει πισω η υπερβαρη BMW..... Ειδικα σε αυτη την αναλογια kg/hp η κινηση μπροστα ή πισω δεν παιζει τοσο ρολο.........
-
τακακι
τα πισωκινητα μου αυτοκινητα εδω στην Σουηδια ηταν:
Bertone coupe
Giulietta 2,0
Alfa90Q 2,5V6
Giulia 1,3 Super
Το πρωτο και το τελευταιο πετατα στον καλαθο των αχρηστων για Σουηδικα δεδομενα!
Τα δυο μεσαια τρωνε οποια Μ3 θελεις σε μια κλασσικη χειμωνιατικη μερα!
Δηλαδη, περιπου μηδεν βαθμοι, δρομοι παγωμενοι απο την πρωηγουμενη μερα η ακομα καλυτερα, παγωμενοι απο κατω και μερικα εκατοστα του μετρου αφρατο χιονι!Μουμς, μουμς, και η Giulietta και η Alfa90 με μπλοκε διαφορικα απο το εργοστασιο!Οχι, οχι, δεν ειναι σπορτ αυτοκινητα, απλα οικογενειακα ειναι η μαλλον ηταν!
Σπυρος -
Ο χρήστης yiannis2002s έγραψε:
Αν απο ενα παραδειγμα βγαζουμε ολοκληρη θεωρεια τοτε ειμαστε για γελοια.....O ανθρωπος ζητησε την γνωμη σας....δεν εκανε καμια γενικευση αλλα οποιος εχει την μυγα......Tespa..καλως τα παιδια + 21laps.....
-
Mήπως έχετε ξεφύγει λίγο όλοι σας??? Και μιλώ και για τις δύο πλευρές
Ορισμένες φορές, κάποιες οπαδικές συμπεριφορές με κάνουν και ντρέπομαι που είμαι φίλος της Άλφα Ρομέο
Το ίδιο απεχθής είναι φυσικά η οπαδική φανατίλα και από τους οπαδούς της BMW
προσπαθήστε να είστε ΦΙΛΟΙ παίδες, και όχι ΟΠΑΔΟΙ. Κακό πράμα οι παρωπίδες
-
Να με συγχωρειτε που δεν γραφω συχνα,αλλά λογω επαγγελματικων υποχρεωσεων,δεν προλαβαινω να κανω πολλα πραγματα.Καθε φορα ομως που γραφεται καποιο thread στο οποιο 'εντελως τυχαια' γινεται συγκριση μεταξυ AR και BMW(και για να πω την αμαρτια μου,με ενημερωνουν καποιοι φιλοι μου),πραγματικα κανω τα αδυνατα δυνατα για να βρω λιγο χρονο μονο και μονο για να γελασω με τα γραφομενα του sakiss.Δηλαδη το παλικαρι εχει τρομερη εμπαθεια στη BMW,ετσι?
Μαλλον εγω και ολοι αυτοι οι εκατομυρια αγοραστες μοντελων BMW,πρεπει να ειμαστε ηλιθιοι..Προτινω λοιπον να βγει προεδρικο διαταγμα που να υποχρεωνει ολους τους κατοχους BMW,να πανε να πεταξουν τα μπρικια τους σε κανα χαντακι,και να πανε μετα καρφι στον κοντινοτερο επισημο αντιπροσωπο AR(αληθεια sakiss μηπως πρεπει να προτιμουμε και καποιον συγκεκριμενο?Εχεις κατι υποψην σου?) για να αγοραζουν το καλυτερο αμαξι του κοσμου.Τι να σου πω ρε φιλε?Πραγματικα χαιρομαι οταν βλεπω ανθρωπους να αγαπουν κατι και να εχουν τρομερες γνωσεις πανω στο αντικειμενο αυτο (οπως πραγματικα εχω παρατηρησει οτι το κατεχεις πολυ καλα το αθλημα),αλλα ρε φιλε,με μετρο.Μην τα παρατραβας ολα.Ειπαμε,καλη η AR,αλλά οχι και ετσι.Κατανταει μ@λακια.Και ξερεις,καποια στιγμη,αυτη η μ@λακια,σπαει κοκκαλα.Ε μην φτανεις σε τετοιο σημειο...
-
Σε γενικές γραμμές ισχύουν τα παρακάτω:
Σε μικρές ισχύς (κάτω από 150-200 άλογα) τα πισωκίνητα χάνουν λόγω μεγαλύτερων απωλειών από μετάδοση.
Σε μεγάλύτερη ισχύ (πάνω από 200 άλογα) τα προσθιοκίνητα χάνουν λόγω προβλήματος ελκτικής πρόσφυσης και πολύ βάρους εμπρός....Οι σουηδικές συγκρίσεις με χιόνια πάγο κλπ (αγαπητέ Σπύρο...) είναι δύσκολο να γίνουν αντιληπτές και να αξιολογηθούν οπότε και να σχολιαστούν από κατοίκους της Ελλάδας.... Εκτός αυτού αποτελεί πολύ ειδική, ακραία οπότε και μη ενδιαφέρουσα περίπτωση... (για την Ελλάδα)
Τελικά το συγκεκριμένο αυτοκίνητο, η 147 1600, με τα λάστιχά του, με αυτούς τους οδηγούς με αυτά τα λάστιχα, εκείνη τη μέρα, σε εκείνη την πίστα ήταν πιο γρήγορο από κάποια άλλα....
Και λοιπόν??? -
Απορω, με καποιους φιλους αυτου του φορουμ, οπου καταφευγουν σε συμπερασματα, πολυ γρηγορα και με ελλειπη στοιχεια. Η κινηση μπροστα, οπως και η 4κινηση και η πισωκινηση, εχουν τα πλεονεκτηματα τους αλλά και τα μειονεκτηματα τους.
Οχι υποκειμενικα, αλλα αντικειμενικα. Ολα αυτα εξηγουνται, στο τεραστιο κεφαλαιο που λεγεται Δυναμικη Αυτοκινητων. Επισης, πολλες φορες, οι λογοι ειναι ΚΑΙ οικονομικοι/κατασκευαστικοι.
Στο επομενο ποστ θα αναφερω μερικα στοιχεια, γιατι τωρα ειμαι στο δρομο, παιδες. Παμε να σκισουμε μερικα πισωκινητα
Ως 'ειδικος' ευχομαι να σας πεισω, αλλιως, κριμα. Ισως επι της ευκαιριας, ανοιξω ενα νεο θεμα, επιμορφωτικου χαρακτηρα. Εως τοτε, ανοιχτα μυαλα.
-
Ο χρήστης bmw_m3_csl έγραψε:
.......Καθε φορα ομως που γραφεται καποιο thread στο οποιο 'εντελως τυχαια' γινεται συγκριση μεταξυ AR και BMW(και για να πω την αμαρτια μου,με ενημερωνουν καποιοι φιλοι μου),πραγματικα κανω τα αδυνατα δυνατα για να βρω λιγο χρονο μονο και μονο για να γελασω με τα γραφομενα του sakiss.Δηλαδη το παλικαρι εχει τρομερη εμπαθεια στη BMW,ετσι?Ειπαμε,καλη η AR,αλλά οχι και ετσι.Κατανταει μ@λακια.Και ξερεις,καποια στιγμη,αυτη η μ@λακια,σπαει κοκκαλα.Ε μην φτανεις σε τετοιο σημειο...Aγαπητέ, καλύτερο θατάν να παρακολουθείς μόνος τα Topic Του Forum.
Η παρότρυνση των φίλων σου να γράψεις για να υβρίσεις άτομο με μερικά χιλιάδες post παραπάνω από τα 5 δικά σου δείχνουν το πόσο διαβάζεις και σέβεσαι αυτές τις σελίδες και τους αναγνώστες τους.Αντί λοιπόν να σπαταλάς τον πολύτιμο χρόνο σου γελώντας και γεμίζοντας αυτές τις σελίδες με ύβρεις γιατί δεν ψάχνεις με τους φίλους σου επιχειρήματα να υποστηρίξεςι κάποια-όποια άποψη......
-
Με συγχωρείτε αλλά αυτό το συγκριτικό δεν μπορεί να είναι αληθές. Δεν είναι δυνατόν μια alfa να κανει τόσους γύρους. Κανονικά μετά απο μερικούς γύρους θα έπρεπε να βγάζει καπνούς. Εγω λεω να αφήσουμε τα ψευτοtest και να κρίνουμε μόνο όσα βλέπουν τα ματάκια μας. Είναι ψέμματα ,οτι όλες μα όλες οι alfa αλλα και τα fiat, έχουν μηχανικά και διάφορα αλλα προβλήματα? Ενας φίλος μου εχει μια 147 και μετά απο 15.000χμ o περίφημος boxer κινητήρας κανει σαν diesel. Επίσης μέσα όλα τρίζουν.Φυσικά δεν προκειται να αναφερθώ σε παλαιότερα μοντέλα (alfa 33,155 k.t.l) γιατι δεν αξίζει καν τον κόπο. Αφου η αλφα βγάζει τόσο κάλα αμάξια,γιατι έχει τεράστια οικονομικά προβλήματα? Στην πίστα των μεγάρων η νεα alfa 147 120 p.s κανει 1.20.5 με 16αρες όταν το μαζντα 3 με 15αρες κάνει 1.20.8,το γκολφ 1.21.2 και το φοκους το ίδιο. Τωρα πως αυτοί στο 24ωρο συγκριτικό καταφεραν και την έβγαλαν πρωτη με διαφορα 4 γύρων απο το δευτερο ενας θεος ξέρει. Δεν υπαρχει ουτε μια στο δισ να καταναλωνε λιγότερο η να εκανε λιγότερα σερβις.Αυτο σημαίνει οτι θα έμπαινε περισσότερες φορές στα πιτσ και θα εβγαινε τελαυταια.Γι'αυτο λεω και πάλι οτι το τεστ είναι απάτη μεγάλη.
-
Ξέχασα να αναφέρω ότι εχω οδηγήσει την προηγούμενη 147 και προσφατα έκανα test drive στα mazda 3 1.600 kai vw golf 1600 fsi. Ακούω συνέχεια για το τιμόνι της 147. Εμενα δεν με εντυπωσίασε καθόλου. Είναι απίστευτα ελαφρύ. Το τιμόνι του μαζντα 3 είναι κλάσεις ανώτερο. Είναι πιο βαρύ και πιο ακριβές. Ακόμα και το ηλεκτρουδραυλικό του γκολφ είναι πιο βαρύ και σε εμπνεει περισσότερο. Καλο κρατημα έχουν και τα 3 πάντως. Απο πλευράς ποιότητας η 147 παίρνει 0. Δεν είναι δυνατόν να δίνεις 20.000 ευρο και μέτα απο λίγα χμ το αμάξι να κουδουνίζει. Ο κόσμος δεν παραμυθιάζεται απο ψευτοφράσεις τύπου ''cuore sportivo'' ,γιάυτο άλλωστε ελλάχιστα θύματα την έχουν αγοράσει.
-
Malista...
An8rwpoi fun ths aytokinhshs, kai mias istorikhs markas, eginan latreis twn diesel. Oi idioi pou merika xronia prin apo post toys den h8elan na akoun diesel....
Oi idioi an8rwpoi, mhn exontas kapoio piswkinhto aytokinhto aytokinhto sthn gama toys meta apo 2 dekaeties, Prospa8oun na peisoun ton eayto tous kai emas oti ta piswkinhta einai xeirotera pio arga kai ligotero axiopista aytokinhta apo ta pros8iokinhta...
Epishs 8eloun na mas poun oti merika aytokinhta -ths markas pou yposthrizoun- ftiagmena (profanws apo thn Autodelta giati den nomizw na yparxoun polles akoma sobares etairies pou NA MPOROUN NA EPIBIWSOUN BELTIWNONTAS aLFA rOMEO) oti einai pio grhgora apo ta ergostasiaka allwn etairiwn... Isws kai na exete dikio... Me group A anarthsh roll cage klpMpravo loipon.... stous alfisti pou eftiaxe ton DIESEL THS XRONIAS!!! Kyrioi ALFISTI... Poios apo esas 8a eperne diesel 147??? isws omws symbibasteite... Opws allwste kananate kai me thn prostinh kinhsh... Symbibasthkate, pisteyontas oti exete ta kalytea pros8iokinhta ston kosmo... Twra bebaia bghkan kapoia TypeR, Focus RS akoma kai 306GTi... K to rixate sta diesel.... Sta JTD.
Sas parakalw kyrioi. Exete mia 8aymasia istoria, exete ta pio wraia sxedia aytokinhtwn.... Alla ta aytokinhta sas apexoun kai 8a apexoun poly apo to na einai spor... 8a prepei na allaxete ta protypa sas... K epitelous na ftiaxete ena swsto aytokinhto....
Ena aytokinhto na mhn einai diesel, na mhn xreiazete episkeyh moter sta 4000xlm, na douleyei, na einai piswkinhto, na exei mploke, kai fysika na krathsei thn 8eikh ais8hsh timoniou kai sxediash pou exoun ola ta aytokinhta sas.... Isws tote... H aytokinths na ftasei thn teleiothta... Mexri tote apla 8a eiste h metriothta...
Enas an8rwpos me agaph sthn aytokinsh, stis (palies kales) Alfa kai agaph stis BMW.
Poly filika,
Alexhs -
Ο χρήστης sakiss έγραψε:
Η Gt coupe ειναι η κουπε εκδοση του πρωτοτυπου 147sprint απο το οποιο προηλθε και η 147.Το οτι πολλοι ασχετοι στον ελληνικο τυπο την αποκαλουν κουπε εκδοση της 156 ειναι μονο των κοινων τους διαστασεων και μηχανικων μερων(ιδια και στην 147) διοτι δεν γνωριζουν την κωδικη ονομασια του πρωτοτυπου.http://www.italiaspeed.com/news_07.html
http://www.italiaspeed.com/news_2002_01_30sprint.htmlδηλαδή τι άλλο θες για να είναι το coupe της 156;
κοινά μηχανικά μέρη, κοινές διαστάσεις, ευτυχώς που είσαι ο 'σχετικός' και μας διαφωτίζεις
Alfa 147 1n, BMW 116i τελευταια στο σιρκουι του Misano...