-
Ωωωωω χυλοπιταααα
-
Παιδάκια το βαψατε ροζ το νήμα!!!!!!
-
Για τον andres007 , τα εχω πειραξει λιγο αλλα μη φανταστεις κατι ιδιαιτερο. Σκεψου οτι με 4 ατομα μεσα το εβαλα 12 μια στιγμη κ μ ελεγαν να το χαμηλωσω λιγο γιατι τους πηρε τα αυτια.. Δοκιμασε οταν εισαι μονος να μεταφερεις το κεντρο ηχου προς τη θεση του οδηγου στην οθονη που εχει τις ρυθμισεις με τους 2 αξονες. Απλα να ξερεις οτι οταν το πειραξεις πολυ, θα γινει λιγο περιεργος ο ηχος απο τη κληση, δλδ θα ακους τον αλλο σα να μικροφωνιζει λιγο.
Επισης, παντα να εχεις ενεργοποιημενη τη ρυθμιση που οταν γκαζωνεις δυναμωνει αυτοματα, μου εχει λυσει τα χερια. -
ευχαριστώ, θα τα κοιτάξω. Φοβήθηκα μήπως μου έχουν κάνει καμιά μ...... στη σύνδεση ή δε ξερω πού, διότι σε μένα το 12-14 είναι ένταση που το ακούς κ το ευχαριστιέσαι-ψιλοπορώνεσαι. Δε μου παίρνει κ τα αυτιά...
-
Ρε παιδιά τώρα που το έχουμε όλοι από λίγο καιρό, να σας ρωτήσω κι αυτό.
Από την πρώτη στιγμή μου φαίνεται ότι στις λακούβες 'βαράει' πολύ το αμάξι. Ιδιαίτερα τις εγκάρσιες. Σε σημείο που ξαφνιάζονται και οι επιβάτες κάποιες φορές .. δηλαδή γίνεται αισθητό.Τσέκαρα τα λάστιχα ότι είναι στη σωστή πίεση (για 2 άτομα χωρίς φορτίο).
Το έχει παρατηρήσει κανένας άλλος, κυρίως από τους φίλους που είναι στην Αθήνα (λακούβες παντού)?
Παίζει να πρέπει να κοιτάξω τίποτα άλλο? -
Ο χρήστης undercover έγραψε:
Ρε παιδιά τώρα που το έχουμε όλοι από λίγο καιρό, να σας ρωτήσω κι αυτό.
Από την πρώτη στιγμή μου φαίνεται ότι στις λακούβες 'βαράει' πολύ το αμάξι. Ιδιαίτερα τις εγκάρσιες. Σε σημείο που ξαφνιάζονται και οι επιβάτες κάποιες φορές .. δηλαδή γίνεται αισθητό.Τσέκαρα τα λάστιχα ότι είναι στη σωστή πίεση (για 2 άτομα χωρίς φορτίο).
Το έχει παρατηρήσει κανένας άλλος, κυρίως από τους φίλους που είναι στην Αθήνα (λακούβες παντού)?
Παίζει να πρέπει να κοιτάξω τίποτα άλλο?Δεν έχω παρατηρήσει κάτι τετοιο. Το αντίθετο θα έλεγα, συμπεριφέρεται καλά. Εχω κάνει περίπου 5.500χλμ
-
Ο χρήστης undercover έγραψε:
Ρε παιδιά τώρα που το έχουμε όλοι από λίγο καιρό, να σας ρωτήσω κι αυτό.
Από την πρώτη στιγμή μου φαίνεται ότι στις λακούβες 'βαράει' πολύ το αμάξι. Ιδιαίτερα τις εγκάρσιες. Σε σημείο που ξαφνιάζονται και οι επιβάτες κάποιες φορές .. δηλαδή γίνεται αισθητό.Τσέκαρα τα λάστιχα ότι είναι στη σωστή πίεση (για 2 άτομα χωρίς φορτίο).
Το έχει παρατηρήσει κανένας άλλος, κυρίως από τους φίλους που είναι στην Αθήνα (λακούβες παντού)?
Παίζει να πρέπει να κοιτάξω τίποτα άλλο?Πόση πίεση σου δείχνει στην οθόνη; 2.1-2.2 ? Εγώ πιστεύω ότι έχει πολύ καλή απορρόφηση στις λακούβες, προφανώς στις βαθιές ακούγεται ένα γκααααπ. Πάντως για την Αθήνα είναι ελάχιστοι οι κραδασμοί στις λακούβες. Εγώ είμαι στα 4000 χλμ.
Sent from my Mi A1 using Tapatalk
-
Ναι εκεί 2.0 στα μπροστά και 1.8 στα πίσω αν θυμάμαι καλά ..
Κι εγώ στα 5000χμ είμαι.
Όταν είναι κακοτεχνίες, σαμαράκια κλπ μια χαρά τα απορροφάει αλλά στις εγκάρσιες ακόμα και όταν είναι μικρές, σαν να βαράει.τελοσπάντων, μπορεί να είναι ιδέα μου.
-
Νομίζω ότι τώρα κατάλαβα τι λες, οταν κάνουν έργα σε ένα μονόδρομο και σκάβουν κάθετα το δρόμο για να περάσουν ένα σωλήνα και μένει αυτό το μικρό βαθούλωμα κάτω, ναι όντως ακούγεται ένας δυνατός θόρυβος.. Ευτυχώς που σε μια μέρα το γεμίζουν οπότε τη γλυτώνει το αμάξι :Ρ
-
Ακριβώς αυτό Φιλιππε!
-
Κουκλί !
Πολύ ωραίο χρώμα και ζαντάρες , πανέμορφο!Στάλθηκε από το Mi Note 2 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Πάντως σήμερα που το είδα στο mall , στο θέμα των χώρων είναι λίγο μικρό. Δηλαδή εγώ αν κάτσω μπρος πίσω (!!!!) έχω θέμα (1.82 , λίγο έυσωμος ).
Ενα μικρό μείον και στο ότι η πίσω πόρτα δεν έχει μεγάλη γωνία στο άνοιγμα και κάνει λίγο δύσκολη την πρόσβαση.
Απο την άλλη φυσικά (!!!) πολύ καλή θέση οδήγησης και καθίσματα , σχετικά καλά υλικά (σε σχέση με το fiestaki του 2004, εννοείται ανώτερα) και χωροταξικά μου φάνηκε καλό, αν και λίγο στενούλι...Επόμενο βήμα test grive !!! για να διαπιστώσω ότι πράγματι το fiesta έχει την καλύτερη οδηγική συμπεριφορά στην κατηγορία.
-
Αν δεν βγει νεο πατωμα,οι χωροι δεν αλλαζουν δυστυχως,δεν ξερω το Focus που αναμενεται σε τι πατωμα θα κατακευαστει,μηπως απο κει προκυψει κατι για νεα πλατφορμα.
Edit,updated version C2.
Under the skin, the next Focus is a substantially new car, although it is based on an updated version of today's platform and known as the C2.
Οι δυο πρωτες γριλιες/μασκες+φωτα ομιχλης σαφως πιο ομορφες επιλογες απο τη νικελ.
-
http://www.protothema.gr/car-and-speed/ ... ordfiesta/
-
Ο χρήστης dgrgtc έγραψε:
http://www.protothema.gr/car-and-speed/article/766521/ford-fiesta-provlimatismoi-kai-skepseis-fordfiesta/Πολύ τραβηγμένο μου φαίνεται αυτό για την απόσυρση σε καλά-καλά ούτε ενός έτους μοντέλο...
Ίσως για να το προωθήσουν κάνουν κάτι με εξοπλισμούς και τιμές.Και ο.κ., έχει το παλιό πάτωμα και μικρότερους χώρους από τον ανταγωνισμό.
Στο θέμα κρατήματος,οδηγικής αίσθησης,συστήματος διεύθυνσης παραμένει κορυφαίο στην κατηγορία του και δε νομίζω ότι βελτιώθηκαν οι αντίπαλοι τόσο ώστε να το ξεπεράσουν. -
Το διαβασα το αρθρο αυτο,ειναι η δευτερη φορα που γραφουν οτι το Fiesta δεν παει καλα,οτι υπαρχει προβληματισμος κλπ,οι τιμες θα πεσουν και προσφορες θα παιξουν,ειναι αρχη ακομα.
-
http://www.newsauto.gr/news/provlimatis ... ew-fiesta/
Το άρθρο του πρώτου θέματος είναι copy paste του παραπάνω άρθρου που δημοσιεύτηκε στις 9/2/2018.
Σε κανένα από τα δύο δεν βλέπω κάποια παραπομπή στην πηγή η σε άλλη διεθνή δημοσίευση.
Επίσης με ένα γρήγορο search δεν βρίσκω κάποιο παρόμοιο ξένο δημοσίευμα.
Edit: βρήκα αυτό Ford's Problem in Europe: Not Enough Fiestas
https://www.fool.com/amp/investing/2017 ... estas.aspx
Αν και αναφέρεται στο ελληνικό άρθρο το πρόβλημα διαθέσιμων αυτοκινήτων αυτό δεν έχει καμία σχέση με το αυθαίρετο συμπέρασμα περί ... απόσυρσης του μοντέλου λόγω έντονου ανταγωνισμού και σκέψεων περί μείωσης τιμών για την αντιμετώπιση του.
Τουναντίον μάλιστα.Στάλθηκε από το Mi Note 2 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Καλησπέρα
Ken11 συμφωνώ με αυτά που λες αλλά θα πρέπει να ανησυχούμε για κάτι όσοι το έχουμε ήδη αγοράσει?
συμβαίνει κάτι, για παράδειγμα κατασκευαστικά ή μηχανικά, στο αμάξι που προβληματίζει την εταιρεία ή απλά είναι ένα άρθρο που θέλει να πιέσει για τις τιμές. Αυτό το έχουμε αναφέρει και σε προηγούμενα post. Πάντως το συγκεκριμένο site το επαναλαμβάνει και επιμένει πλέον με απόσυρση του μοντέλου. Χωρίς να έχω ιδιαίτερες γνώσεις στα αμάξια αυτό δεν πρέπει να έχει ξαναγίνει σε άλλο μοντέλο.
Γιατί βγαίνουν τέτοια αρθρα? -
Ρε σεις μην τρελαινεστε... Μουφα αρθρα ειναι αυτα για μενα... δεν δινω κανω σημασια.. Οταν ενα αμαξι πουλαει και θεωρειται κορυφαιο σε πολλους τομεις στην κατηγορια του πως γινεται να αποσυρθει?? για πειτε μου λιγο...
Το να μην πουλαει οπως αναμενοταν για χιλιους δυο λογους (ακριβη τιμολογηση, αλλη εταιρια εχει καλυτερο πακετο με τρελο VFM, κ.α) ειναι αλλο θεμα και δεν εχει καμια σχεση με την αποσυρση..
Παντως για μενα και χωρις να εχω δει στατιστικα πρεπει να παιζει στο τοπ3 των πωλησεων...Οσοι το εχετε και το οδηγατε, τι πιστευετε? Οτι εχετε καποιο αυτοκινητο που δικαιολογημενα γραφουν τα παραπανω του αρθρου???
Εγω παντως νομιζω οτι εχω το καλυτερο σουπερ μινι αυτη τη στιγμη... Το χαιρομαι, το ευχαριστιεμαι καθε φορα που το οδηγαω και το βλεπω (εμφανισιακα) και τελος το σημαντικοτερο μου φτιαχνει την μερα καθε πρωι που το βλεπω και παω να το οδηγησω...
-
Αν ήταν έτσι τι να πει η Nissan με το νέο micra που δεν πουλάει ντιπ για ντιπ...........
Σημασία έχει και τι προσδοκίες έχουν στην κάθε φίρμα. Η Ford προφανώς στηρίζεται στο fiesta.
Ford Fiesta 2017