-
Ούτε αυτός κατάλαβε τι έγραψε . Βασικά ανέβασε ένα γελοίο τέστ που λέει βλακείες και στέκεται στο λήζινγκ μόνο που στα σχόλια που κάνουν οι εγγλέζοι κάτω από το χαζό βίντεο , τους ξεφτιλίζουν σαν πληρωμένα υπαλληλάκια της βάγκ .
Και μάλλον κακοπληρωμένα θα έλεγα ...
Μιά ιδέα :
ARDMHACHA308Πριν από 5 ημέρες
I love how What Car find all these flaws in cars that aren’t VW Group cars that no other car reviewers find. Marek Drives, Top Gear and Auto Express all love the C3 Aircross yet What Car’s biased reviews once again shines through since their linked to the VW Group.
Blake SwanΠριν από 5 ημέρες (τροποποιήθηκε)
What a sad offering that VW T Roc is. That asking price is not inline to what you get
livc444111Πριν από 5 ημέρες Sponsored by VW.
g00dfeelingΠριν από 5 ημέρες
Really like that Citroën. VW and Seat are so dull.
Tom HeardΠριν από 5 ημέρες
C3 aircross for me
Jamie PicklesΠριν από 5 ημέρες
Great Video Group Test. My choice would be the Volkswagen T-Roc
GallopingclapΠριν από 5 ημέρες
Genuinely one of the best comparison reviews i have seen. WhatCar have definitely upped their game...let's hope this continues to other videos.
EinkOLEDΠριν από 5 ημέρες
Good review guys, very comprehensive and unbiased.
SherukkaΠριν από 5 ημέρες
The Citroen is the best of these!
Craig StarkΠριν από 5 ημέρες
I do feel this review was a bit unfair, as the T roc stands on a platform on the level above the Arona so it’s obviously going to be bigger and better. I would like to see this review again with the new Polo based SUV the T Cross when it comes out later on his year.
Having said that it was an excellent review on all three cars.Jez StokesΠριν από 5 ημέρες
Wish they would say how many mpg they get on test - Govt mpg figures are meaningless
tomislav dvorskiΠριν από 5 ημέρες
Citroen uber alles... Who looking sport driving will buy diferent type of car...
Zebes DwellerΠριν από 2 ημέρες
T-Roc 'slightly more expensive' is one hell of an understatement. In Portugal, the C3 Aircross starts at roughly 16 000 euro. The T-Roc however, starts at 23 000 euro AND still has hard plastics all over the place. Ridiculous!
Michael SimpkinsΠριν από 5 ημέρες
Can't we tell tell that What Car is a German Fanboy. How much did they pay you !
Touran TouringΠριν από 5 ημέρες
I'd have the seat any day as my daily drive and I'd keep to our vw touran for the family, great video I really like that you compared the boot sizes as that a big thing some leave out
Mario LosbergΠριν από 3 ημέρες (τροποποιήθηκε)
Seat look's the best... t roc is boring , overpriced with hard plastic interior..
Επί της ουσίας το Τ-ροκ έχει ωραία εμφάνιση απ΄ έξω , μέτριο από μέσα και τιμή 35-50 % ακριβότερη από το αιρκρός . ενώ έχει περίπου το ίδιο μεταξόνιο .
Το αρόνα όπως έχουμε πει έχει περίπου το 70 % των χώρων και είναι πανάκριβο , ενώ προσπαθεί να το παίξει σπορ , αλλά κοπανάει .
Στο τ-ροκ δεν μπήκα μέσα αφού στα 25-30000 που κάνει με τους σοβαρούς κινητήρες υπάρχουν πολλά μεγαλύτερα και πιο άνετα αμάξια .
-
Ο χρήστης sargus έγραψε:
Τι 'είναι λάθος' γιατί δεν κατάλαβα; Επίσης, τι δεν έχει το c4 Picasso; Βασικά, δεν κατάλαβα τίποτα από το μήνυμα σου.
Αν μπορείς, εξήγησε.τα πεντάλ, το τιμόνι, το σασμάν είναι λες και το αμάξι έχει δουλευτεί κανά 3-4 χρόνια και έχει πάνω 60χλδ -δύσκολα-χιλιόμετρα ή σαν χειριστήρια τιμονιέρας playstation ένα πράγμα
-
Ο χρήστης criuser έγραψε:
Επί της ουσίας το Τ-ροκ έχει ωραία εμφάνιση απ΄ έξω , μέτριο από μέσα και τιμή 35-50 % ακριβότερη από το αιρκρός . ενώ έχει περίπου το ίδιο μεταξόνιο .
Το αρόνα όπως έχουμε πει έχει περίπου το 70 % των χώρων και είναι πανάκριβο , ενώ προσπαθεί να το παίξει σπορ , αλλά κοπανάει .
Στο τ-ροκ δεν μπήκα μέσα αφού στα 25-30000 που κάνει με τους σοβαρούς κινητήρες υπάρχουν πολλά μεγαλύτερα και πιο άνετα αμάξια .
πανάκριβο το arona και κοπανάει και με 70% των χώρων? edit mod
-
Ο χρήστης chemic έγραψε:
Επί της ουσίας το Τ-ροκ έχει ωραία εμφάνιση απ΄ έξω , μέτριο από μέσα και τιμή 35-50 % ακριβότερη από το αιρκρός . ενώ έχει περίπου το ίδιο μεταξόνιο .
Το αρόνα όπως έχουμε πει έχει περίπου το 70 % των χώρων και είναι πανάκριβο , ενώ προσπαθεί να το παίξει σπορ , αλλά κοπανάει .
Στο τ-ροκ δεν μπήκα μέσα αφού στα 25-30000 που κάνει με τους σοβαρούς κινητήρες υπάρχουν πολλά μεγαλύτερα και πιο άνετα αμάξια .
πανάκριβο το arona και κοπανάει και με 70% των χώρων? είσαι που είσαι μπούρδας, βγάζεις και ποσοστά και γίνεσαι τελείως ξεφτίλας
Δυστυχώς φίλε μου chemic η βλακεία δεν αποτελεί αδίκημα...Μιας και έχουμε 'δημοκρατία' (λέμε τώρα...), πρέπει να έχουν 'βήμα' και οι
Προσωπικά βρήκα εξαιρετικό το παραπάνω βίντεο, αναλυτικότατο και κατατοπιστικότατο.
Μάλιστα, ψάχτηκα και με άλλες τους video παρουσιάσεις από αμάξια που έχω δει και ο ίδιος και συμφωνώ απόλυτα μαζί τους. Σίγουρα θα τους παρακολουθώ για κάθε αμάξι που με ενδιαφέρει. -
Λοιπόν επειδή τον έναν τον τάπωσα χαλαρά και ήρθαν οι μεγάλες δυνάμεις να τον σώσουν , πετάχτηκε και ο άλλος με τους προσωπικούς χαρακτηρισμούς ο chemic .
Νομίζω η διαχείριση για να κρατηθεί ένα ελάχιστο επίπεδο στο φόρουμ θα πρέπει να μαζέψει αυτούς τους τυχαίους τύπους που βρίζουν σε προσωπικό επίπεδο .
Κριτική στα αμάξια μπορούμε να κάνουμε όποια θέλουμε . Προσωπικούς χαρακτηρισμούς απλά κάνουν όσοι δεν έχουν επιχειρήματα .
Θα κάνω και αναφορά για τον chemic και για όποιον άλλο πλέον κάνει χαρακτηρισμούς .
Γιατί έχετε ξεφύγει κάποιοι .
Αν δεν το λύσουν το θέμα αυτοί που πρέπει απλά θα συνεχίσουμε όλοι με ανάλογες πρακτικές .
Ξέρω ότι έχουμε πολλούς αγράμματους εδώ μέσα με δυσκολία να χειριστούν τον λόγο , αλλά δεν είμαστε και κέντρο ψυχοθεραπείας προβληματικών χαρακτήρων εδώ μέσα .
-
Ο χρήστης criuser έγραψε:
Ούτε αυτός κατάλαβε τι έγραψε . Βασικά ανέβασε ένα γελοίο τέστ που λέει βλακείες και στέκεται στο λήζινγκ μόνο που στα σχόλια που κάνουν οι εγγλέζοι κάτω από το χαζό βίντεο , τους **ξεφτιλίζουν **σαν πληρωμένα υπαλληλάκια της βάγκ .Και μάλλον **κακοπληρωμένα **θα έλεγα ...
Ας δούμε, λοιπόν, στα bold την 'επιχειρηματολογία' του συμφορουμίτη...
Τώρα το ποιος είναι αγράμματος και ποιος ξέρει να χειρίζεται τον λόγο μπορούμε να το δούμε με λεπτομέρεια...Επίσης, οι ασταμάτητες ειρωνείες για όποιο αμάξι ή εταιρία δεν σου αρέσει δεν είναι τρόπος ανταλλαγής επιχειρημάτων. Προκαλείς μονίμως συγκρούσεις και ας μην χρησιμοποιείς προσωπικούς χαρακτηρισμούς. Το αποτέλεσμα είναι να χαλάς μονίμως το κλίμα μεταξύ των συζητητών οι οποίοι φυσιολογικά αντιδρούν στις μονίμως δεικτικές αναφορές σου.
Υπάρχει η 'ουσία' και οι 'τύποι'.
Το να ειρωνεύεσαι ασταμάτητα τις επιλογές ανθρώπων συνεπάγεται υποτίμησή τους και προφανώς κάποιοι θα απαντήσουν. Σε όλους δεν αρέσουν συγκεκριμένα αμάξια, αλλά αν ο καθένας έγραφε στο ύφος: 'έχεις πάρει ένα κουβά, που είναι για πέταμα και μάλιστα τον αγόρασες μόνο για να κάνεις μόστρα' τότε το φόρουμ θα ήταν γεμάτο τσαμπουκάδες και 'ξύλο'. Χώρια που έτσι μονίμως υποτιμάς τους άλλους θεωρώντας τους 'βλάκες' και κενούς περιεχομένου. Υπάρχει προφανώς και άλλος τρόπος να ασκήσεις κριτική, χωρίς να ειρωνεύεσαι και πάντα με σεβασμό σε αυτόν που έχεις απέναντί σου. Όλα αυτά είναι η 'ουσία'.
Το αν εγώ ή κάποιος άλλος σου επιτέθηκε προσωπικά έχει να κάνει αποκλειστικά με αυτή τη συμπεριφορά - όχι ότι είναι σωστό και αυτό, αλλά πρέπει να υπάρξει και κάποια μορφή αντίδρασης...Αυτό σχετίζεται με τους 'τύπους'...Αυτή είναι η πραγματικότητα για την παρουσία σου στο φόρουμ. Δεν είναι τυχαίο ότι εδώ και καιρό όλες οι συγκρούσεις σχετίζονται με πράγματα που γράφεις αποκλειστικά εσύ, ενώ συχνά μάλιστα έχεις παραδεχτεί ότι προκαλείς 'για να ανάψουν τα αίματα'.
-
Το τιμονι ειναι πολυ μαλακο στο c3 σε σημειο που αμα το αφησεις σε δρομο με ελαφρα κλιση γυρναει μιση στροφη μονο του, και αν το επαναφερεις και το αφησεις ξαναγυρναει, πολυ κουφο και κακο. Δεν ξερω αν ειναι και στο air cross ετσι. Θυμιζει fiat οταν παταγες το κουμπι city.
Δεν υπαρχει καποια δυναμη να τινει το τιμονι προς της αρχικη του θεση, ή εστω ειναι η ελαχιστη που θα μπορουσε.
Επισης και η αποψη του chemic για το σασμαν, ΔΥΣΤΥΧΏΣ δεν απεχει και πολυ απο την πραγματικοτητα. -
Ο χρήστης chemic έγραψε:
Το ειχε αναφερει και ο storm εδωΕπειδή δεν μου αρέσει να επαναλαμβάνομαι είχα πει το εξής στον φίλο barimaga σε ανύποπτο χρόνο:
'Θα κάνω πρώτα test drive το Baleno και μετά το C3 ώστε να φάω πρώτα την κρυάδα του Baleno και μετά να ενθουσιαστώ με το C3 και να το κλείσω.'Τη θέση του Baleno όμως πήρε το Fabia ... ώστε να με ενθουσιάσει μετά το C3 και να το κλείσω εκείνη τη στιγμή με την ησυχία μου αφού θα είμαι και στην εμπορία.
Και τελικά έγινε το εντελώς το ανάποδο.
-
Ωραίος!!!!
-
Ο χρήστης Storm έγραψε:
Τη θέση του Baleno όμως πήρε το Fabia ... ώστε να με ενθουσιάσει μετά το C3 και να το κλείσω εκείνη τη στιγμή με την ησυχία μου αφού θα είμαι και στην εμπορία.Και τελικά έγινε το εντελώς το ανάποδο.
Το γκολ ειχε μπει απο τα αποδυτηρια!
-
Σχεδιαστικά πάντως η Citroen είναι πολύ μπροστά.
Όποτε πετυχαίνω C3 ή το Aircross στο δρόμο κάθομαι και τα χαζεύω. -
Ο χρήστης Storm έγραψε:
Σχεδιαστικά πάντως η Citroen είναι πολύ μπροστά.
Όποτε πετυχαίνω C3 ή το Aircross στο δρόμο κάθομαι και τα χαζεύω.Εγώ πάλι ποτέ, γιατί το ένα μοιάζει με αυγό, και το άλλο μοιάζει σαν πρησμένο, σαν να έχει αμυγδαλίτιδα και το πονάει ο λαιμός του....
-
Αν δεν ηταν αυγο θα ηταν γκουβας!
-
Ο χρήστης AMarinos έγραψε:
Σχεδιαστικά πάντως η Citroen είναι πολύ μπροστά.
Όποτε πετυχαίνω C3 ή το Aircross στο δρόμο κάθομαι και τα χαζεύω.Εγώ πάλι ποτέ, γιατί το ένα μοιάζει με αυγό, και το άλλο μοιάζει σαν πρησμένο, σαν να έχει αμυγδαλίτιδα και το πονάει ο λαιμός του....
τα σιτροένια γενικα βλεπονται. ατυχως ομως μονο για λιγο. μετα περναν οι μερες, τα χρονια και δειχνουν ασχετα. αν παιρνεις κατι που θα το διωξεις συντομα, γιατι να μην πας στην ωραια γκομενα. αν ειναι να παντρευτεις, θελεις και να πλενει σωβρακα.
-
Ακριβώς. Εγώ που δεν είμαι παντρεμένος πήρα την Τσέχα για να μου πλένει τα σώβρακα...
Αλλά το σκέφτομαι αν θα την παντρευτώ.
Άσε λίγο να την στρώσω να δω αν πλένει καλά τα σώβρακα και μετά βλέπουμε... -
@chemic (ή όποιος άλλος γνωρίζει)
όταν λες ότι το c4 picasso δεν είναι έτσι, τι εννοείς; Ότι έχει καλή αίσθηση; Είναι διαφορετικό;
-
Ο χρήστης Storm έγραψε:
Ακριβώς. Εγώ που δεν είμαι παντρεμένος πήρα την Τσέχα για να μου πλένει τα σώβρακα...Αλλά το σκέφτομαι αν θα την παντρευτώ.
Άσε λίγο να την στρώσω να δω αν πλένει καλά τα σώβρακα και μετά βλέπουμε...Κάθε αμάξι αλλά και αυτό έχει τα σημεία που μπορούμε να χαρακτηρίσουμε ως τρωτά. Ως υλοποίηση εξωτερικά μπορείς να θεωρήσεις το scoda έως και παρωχημένο. Το θέμα είναι αν αυτά που προορίζεται να κάνει, τα κάνει όμως σωστά.
-
Σχεδόν όλη η διαφημιστική εκστρατεία (τηλεοπτικά σποτ) για το Fabia προσπαθούσε να πείσει ότι τελικά δεν περνά απαρατήρητο. Αλλά στην προσπάθεια έχουν μείνει. Νομίζω όμως ότι αυτό αφορά όλη την σχεδιαστική κουλτούρα της VW. Και τώρα τελευταία προσπαθούν να 'χαλάσουν' και τη SEAT.
Αλλά η ουσία τελικά δεν είναι μόνο στις τολμηρές σχεδιάσεις και σε αυτές που ξεχωρίζουν.
Τελικά μετράνε και άλλα πράγματα... -
Για αυτό τα μπαζα πάντα έχουν γκόμενο και παντρεύονται
-
Ο χρήστης SPI_duster έγραψε:
Ακριβώς. Εγώ που δεν είμαι παντρεμένος πήρα την Τσέχα για να μου πλένει τα σώβρακα...
Αλλά το σκέφτομαι αν θα την παντρευτώ.
Άσε λίγο να την στρώσω να δω αν πλένει καλά τα σώβρακα και μετά βλέπουμε...Κάθε αμάξι αλλά και αυτό έχει τα σημεία που μπορούμε να χαρακτηρίσουμε ως τρωτά. Ως υλοποίηση εξωτερικά μπορείς να θεωρήσεις το scoda έως και παρωχημένο. Το θέμα είναι αν αυτά που προορίζεται να κάνει, τα κάνει όμως σωστά.
οπως και παραπανω, τον κωλο τον θαυμαζεις ή τον κραζεις δια ολιγον
ολοι ιδιοι ειναι μετα τη χρηση. αμα εχουν και γωνιαι, φραντσιόζικες ειδικως, σε πιανει και μια καποια καταθλιψις μετα το περας του έρωτος
οι κιτρινιλα και η καφετιλα να βγαινει ειναι σημαντι-κοτερον
μακαρι η τσεχα να βαζει σκαφη
SUV/Crossovers Forum