-
Ο χρήστης Fanis75 έγραψε:
Έχεις καταλήξει κάπου; Εννοώ ποιό είναι το αντίστοιχο vfm σε αυτόματο
όπως ειναι στα 22Κ το Kuga Business χειροκίνητο;Δεν είναι για εμένα η ερώτηση, το ξέρω (αλλά απαντάω γιατί και εγώ αυτόματο ήθελα...είχα καλομάθει τόσα χρόνια). Για εμένα vfm αυτόματο είναι το S Cross και ίσως και το Kadjar σε κάποιες εκδόσεις...αλλά βασικά μόνο το S Cross!
Συζήτηση κάνουμε δεν υπάρχει θέμα. Συμφωνώ για το S Cross αλλά αυτή η μάσκα του δεν μπορεί να χωνευτεί με τπτ (προσωπική άποψη πάντα)
-
Ο χρήστης lospsi έγραψε:
Σωστά, το μεταξόνιο του aircross είναι 2,604μ, μεγαλύτερο από Yeti και Mokka X. Παρ' όλα αυτά, οι αριθμοί δεν λένε πάντα την αλήθεια και πρακτικά το citroen δεν είναι πιο άνετο από το Yeti σίγουρα, πρέπει να ξαναδώ το Mokka X για να είμαι σίγουρος ότι επίσης είναι μεγαλύτερο από το citroen. Επίσης, απογοήτευση η ποιότητα των πλαστικών στο aircross, είναι το μοναδικό από όσα αυτοκίνητα έχω δεί που έχει σκληρά πλαστικά σε όλο το εσωτερικό του.
Το karoq με κλιματισμό που θέλω οπωσδήποτε, βγαίνει 24Κ και καλό Μάη (αν είμαι τυχερός) ή Αύγουστο για παράδοση. Ούτε καν...http://www.opel.gr/vehicles/modela-opel ... ation.html
356 χώρος αποσκευών δεν είναι σχετικά μικρός για οικογενειακό αυτοκίνητο;
-
Ίδιος με του Juke, και ναι, δεν μπορεί να θεωρηθεί ικανοποιητικός για οικογένεια. Γενικώς οτιδήποτε κάτω από 400lt περιορίζει σημαντικά τις μεταφορικές ικανότητες μιας οικογένειας (δηλαδή πάνω από 3 άτομα). Τουλάχιστον είναι μεγαλύτερος από τα περισσότερα supermini, οπότε μπορείς να πεις ότι είναι καλύτερο από αυτά σε αυτό το τομέα...
-
Το Mokka X ακροβατεί ανάμεσα σε Β-SUV και SUV σαν μέγεθος. Με τις προδιαγραφές που θέλω (αυτόματο, εξοπλισμό περίπου αντίστοιχο του τωρινού αυτοκινήτου δηλαδή κλίμα, αισθητήρες, ηλεκτρικές ευκολίες) βγαίνει περίπου στα 22Κ (1,4Τ auto), κοντά δηλαδή στο μπάτζετ που είχα θέσει αρχικά (20Κ) με μια μικρή θυσία στους χώρους. Οτιδήποτε μεγαλύτερο από αυτό βγαίνει πάνω από 24Κ, είτε είναι QQ, T-Roc, Karoq, Ateca. Αυτοκίνητα κοντά στα 4,5μ (Kadjar, Kodiaq) δεν τα κοιτάω καν λόγω άρνησης της συζύγου να οδηγεί μεγάλο αυτοκίνητο (θα το κυκλοφορεί καθημερινά για δουλειά).
-
Ας πούμε, εξαιρετική επιλογή συνδιασμού χώρων με εξωτερικό μέγεθος είναι και το Mitsubishi ASX, το οδήγησα και είναι πολύ ευχάριστο αλλά χαντακώνεται από τα παλαιολιθικό μοτέρ του (1.6 ατμοσφαιρικό) καθώς και την ανυπαρξία αυτόματου κιβωτίου!
-
Ο χρήστης lospsi έγραψε:
Σωστά, το μεταξόνιο του aircross είναι 2,604μ, μεγαλύτερο από Yeti και Mokka X. Παρ' όλα αυτά, οι αριθμοί δεν λένε πάντα την αλήθεια και πρακτικά το citroen δεν είναι πιο άνετο από το Yeti σίγουρα, πρέπει να ξαναδώ το Mokka X για να είμαι σίγουρος ότι επίσης είναι μεγαλύτερο από το citroen. Επίσης, απογοήτευση η ποιότητα των πλαστικών στο aircross, είναι το μοναδικό από όσα αυτοκίνητα έχω δεί που έχει σκληρά πλαστικά σε όλο το εσωτερικό του.
Το karoq με κλιματισμό που θέλω οπωσδήποτε, βγαίνει 24Κ και καλό Μάη (αν είμαι τυχερός) ή Αύγουστο για παράδοση. Ούτε καν...Το μόκκα το πήρε φίλος πριν λίγο καιρό . Δεν είναι πιο ευρύχωρο από το αιρκρός μέσα , δεν είναι πιο όμορφο , έχει όμως ωραίο και ποιοτικό εσωτερικό και βέβαια μαλακά πλαστικά . Αλλά και 3 χιλιάρικα περισσότερα χαλαρά .
Τώρα είδα διαφήμιση για τα 100 χρόνια σιτροέν , προφανώς τρέχει προσφορά για το αιρκρός και το 3άρι .
Νομίζω πάντως ότι αισθητικά το αιρκρός είναι πολύ πιο αρμονικό από το μόκκα .
Ο φίλος το πήρε γιατί ήθελε 4Χ4 και ντίζελ με την μεγαλύτερη ισχύ και έτσι ήταν η μόνη επιλογή , αλλά πέρασε τα 26000 .
Βασικές τιμές του Αιρκρος 110 αυτόματο είναι 19850 η μεσαία και 21300 η πλούσια με στάνταρ διχρωμία . Προσθέτεις 290 ή 380 € για τα υπόλοιπα ηλεκτρονικά και κάποια ακόμα . Για μένα η πλούσια είναι μονόδρομος . Εχει πολύ περισσότερα από τα 1450 € της διαφοράς .
Βέβαια είπαμε θα παίξουν προσφορές σε αυτά .
Το μιτσουμπίσι είναι αρχαίο μοντέλο και με περίεργη αισθητική .
-
qashqai 1.2 cvt energy στα 21.400 και acenta στα 22.500..
-
Ο χρήστης xplicit έγραψε:
qashqai 1.2 cvt energy στα 21.400 και acenta στα 22.500..Εάν αντέχεις την λειτουργία του CVT, είναι μια καλή λύση.
-
Το έχω δει, δεν το έχω οδηγήσει βέβαια για να εκφέρω άποψη. Αν προσέξετε όμως στα τεχνικά χαρακτηριστικά, στην έκδοση με το CVT μειώνουν την μέγιστη ροπή... Από 19κατι σε 16κατι. Φάουλ για μένα!
Ξαναλέω, το aircross για μένα είναι μικρό. Εάν και το mokka x είναι αντίστοιχα μικρό (από ότι θυμάμαι όχι αλλά θα το ξανακοιτάξω), τότε θα το απορρίψω μάλλον και αυτό.
-
Επίσης, τιμολογιακά το aircross με 1.2Τ auto βγαίνει σωστά γύρω στα 20Κ, το mokka x με 1.4Τ auto βγαίνει στα 22Κ. Συζητήσιμη.
-
να ρωτήσω κάτι ? το c3 aircross δεν έχει μπροστά αισθητήρες? έτσι μου είπαν αλλά βλέπω κάποια βίντεο και φαίνεται να έχει..
-
Το qashqai μπορείς να το ανεβάσεις στα 135ps (οποτε και τη ροπή) με επαναπρογραμματισμό της ecu μέσα στην αντιπροσωπεία. Εντός εγγύησης.
Το mokka x στους χώρους είναι όπως το vitara, στο πορτ-μπαγκαζ ίσως κ μικρότερο.
Μάλλον σε βλέπω για αλλαγή κατηγορίας...
-
Ο χρήστης parlapipis έγραψε:
να ρωτήσω κάτι ? το c3 aircross δεν έχει μπροστά αισθητήρες? έτσι μου είπαν αλλά βλέπω κάποια βίντεο και φαίνεται να έχει..Οχι έχει στάνταρ τους πίσω , αλλά οι μπροστά πάνε μαζί με το αυτόματο παρκάρισμα και προφανώς θα ανέβαζε πολύ την φορολογία .
Ισως να μπορείς να το παραγγείλεις έτσι και να το χτίσεις το αμάξι .
Το αυτόματο 110 έχει στην πλούσια έκδοση υπόλοιπο για διάφορα έξτρα μόνο 960 € . Την διχρωμία την έχει στάνταρ , αλλά πρό φόρων τα μεταλλικά χρώματα είναι 340 € , τα υπόλοιπα ηλεκτρονικά και τα πολυλειτουργικά στα καθίσματα είναι 294 και ασύρματη φόρτιση κινητού 135 . Εχεις και άλλες εναλλαγές όπως να βάλεις αντί για μεταλλικό και να μείνεις με το ωραίο άσπρο-μαύρη οροφή και να βάλεις τα ημιδερμάτινα καθίσματα .
-
[quote][/Οχι έχει στάνταρ τους πίσω , αλλά οι μπροστά πάνε μαζί με το αυτόματο παρκάρισμα και προφανώς θα ανέβαζε πολύ την φορολογία .
Ισως να μπορείς να το παραγγείλεις έτσι και να το χτίσεις το αμάξι .
Το αυτόματο 110 έχει στην πλούσια έκδοση υπόλοιπο για διάφορα έξτρα μόνο 960 € . Την διχρωμία την έχει στάνταρ , αλλά πρό φόρων τα μεταλλικά χρώματα είναι 340 € , τα υπόλοιπα ηλεκτρονικά και τα πολυλειτουργικά στα καθίσματα είναι 294 και ασύρματη φόρτιση κινητού 135 . Εχεις και άλλες εναλλαγές όπως να βάλεις αντί για μεταλλικό και να μείνεις με το ωραίο άσπρο-μαύρη οροφή και να βάλεις τα ημιδερμάτινα καθίσματα .]
για παράδειγμα την ασύρματη φόρτιση μου την κοστολόγησαν 240 ευρώ ενώ τώρα μου λες 135. Υπάρχει κάπου κατάλογος και λίστα με τα εξτρά και το κόστος αυτών?
Και όταν λέμε ηλεκτρονκκά και πολυλειτουργικά στα καθίσματα τι εννοείς?
Ευχαριστώ... -
Έκανα δοκιμή το Qashqai 1.2 CVT, το κιβώτιο είναι μια χαρά σε αστική χρήση, θέλει λίγο συνήθεια όταν το πατάς τέρμα, καθυστερεί λίγο να αρπάξει. Από δύναμη δεν κατάλαβα πολλά, νομίζω πως για το 80% της χρήσης που θα κάνουμε μάλλον μας καλύπτει. Σίγουρα φορτωμένο σε επαρχιακό ίσως να θελήσω κάτι παραπάνω. Δεν νομίζω όμως να είναι χειρότερο από το focus 1.6 115hp που έχω. Συνολικά βέβαια σαν αυτοκίνητο είναι πολύ ωραίο, άνετο και αθόρυβο. 22500 με το κλειδί στο χέρι για την έκδοση acenta, face-lift μοντέλο. Καλή τιμή, νομίζω πως αξίζει η αγορά του.
Για τον φίλο που γράφει για το reflash, όντως είναι καλή λύση, δεν ξέρω όμως αν αφορά και το μοντέλο με το αυτόματο κιβώτιο. Στο τεστ του αυτοκινήτου στο drive διαβάζω :
'Επιπλέον, σε αντίθεση με τα 19,4 kgm που αποδίδει στη χειροκίνητη έκδοση, όταν συνδυάζεται με κιβώτιο CVT η μέγιστη ροπή του περιορίζεται μόλις στα 16,8 kgm. Για λόγους αντοχής του κιβωτίου, υποθέτουμε.' -
Ο χρήστης lospsi έγραψε:
Δεν νομίζω όμως να είναι χειρότερο από το focus 1.6 115hp που έχω.Είναι αρκετά πιο αργό από το Focus, αλλά αν σε καλύπτει...
-
Ο χρήστης lospsi έγραψε:
'Επιπλέον, σε αντίθεση με τα 19,4 kgm που αποδίδει στη χειροκίνητη έκδοση, όταν συνδυάζεται με κιβώτιο CVT η μέγιστη ροπή του περιορίζεται μόλις στα 16,8 kgm. Για λόγους αντοχής του κιβωτίου, υποθέτουμε.'
Πολύ περίεργο όμως, γιατι με CVT κιβώτιο (το ιδιο;;) βγαινει και το ντηζελ 1.6 με πολυ μεγαλυτερη ροπη!
-
Είναι αρκετά πιο αργό από το Focus, αλλά αν σε καλύπτει...
σαν νούμερα επιδόσεων μπορεί, σαν αίσθηση όμως σίγουρα όχι. Σαφώς παίζει ρόλο το CVT που κρατάει πάντα το μοτέρ σε οφέλιμες στροφές (ΟΚ, με μια μικρή καθυστέρηση )
Πάντως και το 1.6dci CVT δεν είδα να έχει και μεγάλες διαφορές. Παραθέτω μετρήσεις περιοδικού Drive:
1.2 DiG-T CVT
0-100 km/h 11,9”
0-400 m 18,4” @ 123,1 km/h
0-1.000 m 33,9” @ 151,9 km/h
50-110 km/h (με αλλαγές) 10,1”
50-80 km/h 3,9”
80-110 km/h 6,4”
110-140 km/h 12,0”
Μέση κατανάλωση 9,2 lt/100 km1.6 dCi CVT
0-100 km/h 10,7”
0-400 m 17,5” @ 127,2 km/h
0-1.000 m 32,4” @ 158,9 km/h
50-80 km/h (kickdown) 3,9”
80-110 km/h (kickdown) 5,8”
110-140 km/h (kickdown) 9,6”
Μέση κατανάλωση 8,2 lt/100 kmκαι το Mokka X εδώ, σαφώς καλύτερες επιδόσεις, πιό 'άχρωμο' design σε σχέση με Qashqai facelift και μικρότεροι χώροι
Opel Mokka X 1.4 T 140 PS Auto
0-100 km/h 9,5”
0-400 m 16,8” @ 133 km/h
0-1.000 m 31,2” @ 162,6 km/h
50-110 km/h (με αλλαγές) 7,9”
50-80 km/h 3,3”
80-110 km/h 4,9”
110-140 km/h 8,0
Μέση κατανάλωση 9,2 lt/100 km -
Ο χρήστης parlapipis έγραψε:
[/Οχι έχει στάνταρ τους πίσω , αλλά οι μπροστά πάνε μαζί με το αυτόματο παρκάρισμα και προφανώς θα ανέβαζε πολύ την φορολογία .
Ισως να μπορείς να το παραγγείλεις έτσι και να το χτίσεις το αμάξι .
Το αυτόματο 110 έχει στην πλούσια έκδοση υπόλοιπο για διάφορα έξτρα μόνο 960 € . Την διχρωμία την έχει στάνταρ , αλλά πρό φόρων τα μεταλλικά χρώματα είναι 340 € , τα υπόλοιπα ηλεκτρονικά και τα πολυλειτουργικά στα καθίσματα είναι 294 και ασύρματη φόρτιση κινητού 135 . Εχεις και άλλες εναλλαγές όπως να βάλεις αντί για μεταλλικό και να μείνεις με το ωραίο άσπρο-μαύρη οροφή και να βάλεις τα ημιδερμάτινα καθίσματα .]
για παράδειγμα την ασύρματη φόρτιση μου την κοστολόγησαν 240 ευρώ ενώ τώρα μου λες 135. Υπάρχει κάπου κατάλογος και λίστα με τα εξτρά και το κόστος αυτών?
Και όταν λέμε ηλεκτρονκκά και πολυλειτουργικά στα καθίσματα τι εννοείς?
Ευχαριστώ...Δες αναλυτικά το αρχείο
viewtopic.php?f=15&t=60121&start=45
Οι τιμές που έγραφα είναι ΠΡΟ φόρων .
-
Ο χρήστης lospsi έγραψε:
Είναι αρκετά πιο αργό από το Focus, αλλά αν σε καλύπτει...
σαν νούμερα επιδόσεων μπορεί, σαν αίσθηση όμως σίγουρα όχι. Σαφώς παίζει ρόλο το CVT που κρατάει πάντα το μοτέρ σε οφέλιμες στροφές (ΟΚ, με μια μικρή καθυστέρηση )
Πάντως και το 1.6dci CVT δεν είδα να έχει και μεγάλες διαφορές. Παραθέτω μετρήσεις περιοδικού Drive:
1.2 DiG-T CVT
0-100 km/h 11,9”
0-400 m 18,4” @ 123,1 km/h
0-1.000 m 33,9” @ 151,9 km/h
50-110 km/h (με αλλαγές) 10,1”
50-80 km/h 3,9”
80-110 km/h 6,4”
110-140 km/h 12,0”
Μέση κατανάλωση 9,2 lt/100 km1.6 dCi CVT
0-100 km/h 10,7”
0-400 m 17,5” @ 127,2 km/h
0-1.000 m 32,4” @ 158,9 km/h
50-80 km/h (kickdown) 3,9”
80-110 km/h (kickdown) 5,8”
110-140 km/h (kickdown) 9,6”
Μέση κατανάλωση 8,2 lt/100 kmκαι το Mokka X εδώ, σαφώς καλύτερες επιδόσεις, πιό 'άχρωμο' design σε σχέση με Qashqai facelift και μικρότεροι χώροι
Opel Mokka X 1.4 T 140 PS Auto
0-100 km/h 9,5”
0-400 m 16,8” @ 133 km/h
0-1.000 m 31,2” @ 162,6 km/h
50-110 km/h (με αλλαγές) 7,9”
50-80 km/h 3,3”
80-110 km/h 4,9”
110-140 km/h 8,0
Μέση κατανάλωση 9,2 lt/100 kmΗ αίσθηση δεν έχει καμία σημασία, οι αριθμοί μετράνε.
Νόμιζα ότι είχες το Focus 2 με τον ατμοσφαιρικό με τα 115.
αγορά νέου οικογενειακού αυτοκινήτου