-
φορολογικη κλιμακα (απο 4% στο 8%)
Βάλε κάτι ακόμα. Από 8% σε 16%..
-
Ο χρήστης xplicit έγραψε:
φορολογικη κλιμακα (απο 4% στο 8%)
Βάλε κάτι ακόμα. Από 8% σε 16%..
Πολυ σωστα! Το διορθωσα και εγω, ευχαριστω!
Με την ευκαιρια το παραθετω κιολας απο ενα αρθρο που βρηκα:-
4% επί της λιανικής τιμής προ φόρων για Ι.Χ. αξίας έως 14.000 ευρώ
-
8% για Ι.Χ. με λιανική τιμή προ φόρων μεταξύ 14.001 και 17.000 ευρώ
-
16% επί της λιανικής τιμής για αυτοκίνητα με τιμή από 17.001 έως και 20.000 ευρώ
-
24% της λιανικής τιμής για αυτοκίνητα αξίας από 20.001 έως και 25.000 ευρώ και
-
32% για αυτοκίνητα των οποίων η λιανική τιμή προ φόρων υπερβαίνει τις 25.000 ευρώ.
http://www.euro2day.gr/news/economy/art ... -telh.html
-
-
Στην δική μου προσφορά, το Karoq 1.0TSI με DSG (θέλω οπωσδήποτε αυτόματο) έβγαινε στα 22 και κάτι, βασική έκδοση. Με επιπλέον κλιματισμό (που επίσης θεωρώ απαραίτητο) και αισθητήρες παρκαρίσματος, σκαρφαλώνει στα 24400Ε. Κρίμα, για δυο απλά και βασικά πραγματάκια να σκαρφαλώνει έτσι η τιμή. Και φυσικά, ξενέρωμα ο χρόνος παράδοσης.
-
Ο εισαγωγέας έχει κάνει λάθη και στον εξοπλισμό. Τα παρακάτω που υποτίθεται ότι είναι στάνταρ στην Ambition δεν υπάρχουν στα αυτοκίνητα που έχουν έρθει
- Κάθισμα οδηγού & συνοδηγού ρυθμιζόμενο καθ' ύψος με στήριξη μέσης
- Αναδιπλούμενο πίσω υποβραχιόνιο
Επίσης θεωρώ γυφτιά να μην έχουν βάλει την θήκη για τα γυαλιά ενώ υπάρχει ο χώρος...Δηλαδή τι γλύτωσαν 10-20 ευρώ ? Ελεος
-
το αναδιπλούμενο βραχιόνιο δεν υπαρχει ουτε στην σταιλ. μόνο με βαριοφλεχ υπαρχει αλλά τότε έχεις και μια τρύπα πίσω στο χώρο αποσκευών, κάτι που το βλέπω περίεργο. γενικά την ambition την βρίσκω πάρα πολυ φτωχή. το καροκ γενικά είναι ακριβό αυτοκίνητο, το θέμα είναι όμως ότι με 30-31 χιλιάρικα (1500 tsi με εξτρα) τι παίρνεις σε πιο πριμιουμ αλλά με παρόμοιο εξοπλισμό? γενικά είμαι ανάμεσα σε καροκ και τιγκουάν. μου αρεσει ο 1500ης με αρκετά εξτρα ( led, navi κτλπ), καλυτερη κατανάλωση - επιδόσεις, ενώ μου αρέσει και η ανεξάρτητη ανάρτηση του τιγκ με την πιο πριμιουμ άισθηση αλλα με σαφώς χειρότερες επιδόσεις-υψηότερη λόγω αμαξώματος ανάρτηση.
-
Ο χρήστης ArtMac έγραψε:
....το θέμα είναι όμως ότι με 30-31 χιλιάρικα (1500 tsi με εξτρα) τι παίρνεις σε πιο πριμιουμ...Στα 30Κ€ έχεις 2-3 επιλογές, και ήδη από τα 25Κ€ παίρνεις κομπλέ Kuga ST-Line με τα πάντα όλα
-
Amarinos το Kuga είναι καλό αλλά το εσωτερικό του μαζι με την πολυ υψηλή κατανάλωση με διώχνει μακρυά. άλλες επιλογές μετά πάμε ασιατικά και peugeot 3008 αλλά εκει ο 1200ης μου φαίνεται λίγος. απο ότι φαινεται άλογα+εξοπλισμός κοστίζουνε!
-
Κοίτα, από τους κανονικούς premium, μόνο το Q2 παίζει μέχρι τα 30Κ€, και μάλιστα με το καλό 1.4TSi, ή την εντελώς βασική GLA. H X1 ξεκινάει από τα 31Κ€, μπορείς να ρίξεις και εκεί μια ματιά. Αλλά τουλάχιστον όλοι υπάρχουν ως επιλογές.
Από εκεί και μετά, πιο κάτω παίζουν όλα δυνατά στα 30Κ€, Tiguan, Kuga, 3008, Grandland, Ateca, με 1,4 ή 1,5 μοτέρ, πλην βέβαια του 1,2 του PSA που φοράνε 3008 και Grandland, και το οποίο όντως είναι ολίγον τι οριακό. Θεωρητικά λοιπόν όλα αυτά παίζουν στα ίδια ή λίγο παραπάνω χρήματα, γι'αυτό σου λέω ότι έχεις πολλές επιλογές. Κανένα από αυτά δεν είναι 'επισήμως' premium, ασχέτως του τι λέει η Peugeot, οπότε από εκεί και πέρα διαλέγεις αναλόγως τι θες και τα γούστα σου....
-
Ενδιαφερον εχουν ολες οι παραπανω συγκρισεις, αλλα υπαρχουν και καποιες σταθερες που νομιζω ειναι καλο να ειπωθουν, ωστε να ειναι πιο ευκολο να κατανοησουμε, πως μπορουμε να συγκρινουμε παρομοια προιοντα.
Καταρχας υπαρχει ο διαχωρισμος σε επιπεδο μεγεθους-ογκου. Το Κaroq εμπιπτει στα c-seg crossover/suv με μηκος 4,38μετρα.
Απ' οσο εχω καταλαβει και με βαση τον αμεσο ανταγωνισμο, η συγκεκριμενη κατηγορια οριοθετειται ξεκινοντας απο τα 4,20μετρα περιπου μεχρι και τα 4,5μετρα.
Δηλαδη αμεσα ανταγωνιστικα με το Karoq σε μεγεθος και κατα συνεπεια σε εσωτερικους χωρους, ειναι τα: Fiat 500X, Ford Kuga, Jeep Renegade/Compass, Honda HRV, Hyundai Tuscon, Kia Sportage, Mitsubishi ASX, Nissan Qashqai, Opel Grandland, Peugeot 3008, Renault Kadjar, Seat Ateca, Ssangyong Tivoli, Subaru XV, Suzuki SX4 S-Cross, Toyota CHR, Volkswagen Tiguan, με τα Audi Q3, Bmw X1, Merc GLA, Volvo XC40 να αποτελουν τις premium προτασεις εντος της κατηγοριας, ενω το 3008 κυριως απο πλευρας φουτουριστικης σχεδιασης και καποια αισθησης πολυτελειας εντος-εκτος θα μπορουσε -με καποια τουλαχιστον ενδιαμεση εξοπλιστικη εκδοση- να θεωρηθει premium, παροτι ουσιαστικα μαλλον ειναι...near premium σε σχεση με τον ανταγωνισμο και premium τιμολογιακα... -
Ο χρήστης spykos έγραψε:
Ο εισαγωγέας έχει κάνει λάθη και στον εξοπλισμό. Τα παρακάτω που υποτίθεται ότι είναι στάνταρ στην Ambition δεν υπάρχουν στα αυτοκίνητα που έχουν έρθει- Κάθισμα οδηγού & συνοδηγού ρυθμιζόμενο καθ' ύψος με στήριξη μέσης
- Αναδιπλούμενο πίσω υποβραχιόνιο
Επίσης θεωρώ γυφτιά να μην έχουν βάλει την θήκη για τα γυαλιά ενώ υπάρχει ο χώρος...Δηλαδή τι γλύτωσαν 10-20 ευρώ ? Ελεος
To πρωτο που αναφερεις, ειναι στανταρ και υπαρχει στα αυτοκινητα που εχουν εισαχθει, τουλαχιστον αυτο διεπιστωσα και στην εκθεση που πηγα, περα απο το td.
Για αναδιπλουμενο στανταρ πισω υποβραχιονιο, στην εκδοση AMbition τουλαχιστον σε φυλλαδιο που εχω δεν γραφει κατι τετοιο.Θηκη για τα γυαλια πχ υπαρχει στο ανω μερος του ταμπλω ακριβως πανω απο την οθονη...
-
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
Ο εισαγωγέας έχει κάνει λάθη και στον εξοπλισμό. Τα παρακάτω που υποτίθεται ότι είναι στάνταρ στην Ambition δεν υπάρχουν στα αυτοκίνητα που έχουν έρθει
- Κάθισμα οδηγού & συνοδηγού ρυθμιζόμενο καθ' ύψος με στήριξη μέσης
- Αναδιπλούμενο πίσω υποβραχιόνιο
Επίσης θεωρώ γυφτιά να μην έχουν βάλει την θήκη για τα γυαλιά ενώ υπάρχει ο χώρος...Δηλαδή τι γλύτωσαν 10-20 ευρώ ? Ελεος
To πρωτο που αναφερεις, ειναι στανταρ και υπαρχει στα αυτοκινητα που εχουν εισαχθει, τουλαχιστον αυτο διεπιστωσα και στην εκθεση που πηγα, περα απο το td.
Για αναδιπλουμενο στανταρ πισω υποβραχιονιο, στην εκδοση AMbition τουλαχιστον σε φυλλαδιο που εχω δεν γραφει κατι τετοιο.Θηκη για τα γυαλια πχ υπαρχει στο ανω μερος του ταμπλω ακριβως πανω απο την οθονη...
Η θηκη για τα γυαλια στην ambition? Νομιζω η Style ερχεται με αυτην.
Sent from my LG-H850 using Tapatalk
-
Νομίζω πίσω υποβραχιόνιο δεν υπάρχει σε καμία έκδοση, παρά μόνο αν παραγγείλεις το Varioflex (και στην ουσία δεν είναι υποβραχιόνιο αυτό καθ'αυτό,αλλά το μεσαίο τμήμα του varioflex πέφτοντας έχει στην πλάτη ποτηροθήκες και λειτουργεί ως τεμπέλης).
-
όντως υποβραχιόνιο δε παίζει σε καμία έκδοση (αυτο έιναι λίγο περίεργο). το θέμα είναι κατα πόσο υπαρχει τρύπα στους χώρους αποσκευών. στην φωτο εδώ δε φαίνεται και πολυ καλά http://www.skoda.gr/models/karoq/karoq/ ... yerSlide=0
αλλά αν κάποιος δει τισ πίσω θέσεις απο πίσω φαίνονται οι ποτηροθήκες στο μεσαίο μέρος της πίσω θέσης στα βαριοφλεξ.
το πήρε κανένας με καμία έκπτωση και απο πού? ψάχνω να κόψω και εγώ ότι γίνεται απο τα 'γαμησιάτικα'
-
Καλες εκπτωσεις κανει η σεατ μακρης
-
Απολαύστε το παρακάτω review.
Συνήθως είναι υπεραναλυτικα από αυτούς και όσοι ενδιαφέρονται σίγουρα θα το δουν σχεδόν όλο
Youtube VideoSent from my Mi Note 2 using Tapatalk
-
Ο χρήστης KIR2 έγραψε:
Ο εισαγωγέας έχει κάνει λάθη και στον εξοπλισμό. Τα παρακάτω που υποτίθεται ότι είναι στάνταρ στην Ambition δεν υπάρχουν στα αυτοκίνητα που έχουν έρθει
- Κάθισμα οδηγού & συνοδηγού ρυθμιζόμενο καθ' ύψος με στήριξη μέσης
- Αναδιπλούμενο πίσω υποβραχιόνιο
Επίσης θεωρώ γυφτιά να μην έχουν βάλει την θήκη για τα γυαλιά ενώ υπάρχει ο χώρος...Δηλαδή τι γλύτωσαν 10-20 ευρώ ? Ελεος
To πρωτο που αναφερεις, ειναι στανταρ και υπαρχει στα αυτοκινητα που εχουν εισαχθει, τουλαχιστον αυτο διεπιστωσα και στην εκθεση που πηγα, περα απο το td.
Για αναδιπλουμενο στανταρ πισω υποβραχιονιο, στην εκδοση AMbition τουλαχιστον σε φυλλαδιο που εχω δεν γραφει κατι τετοιο.Θηκη για τα γυαλια πχ υπαρχει στο ανω μερος του ταμπλω ακριβως πανω απο την οθονη...
Η θηκη για τα γυαλια στην ambition? Νομιζω η Style ερχεται με αυτην.
Sent from my LG-H850 using Tapatalk
Η εκδοση Ambition του td που κατα τα λεγομενα του πωλητη ειχε ως μοναδικα εξτρα, διζωνικο κλιματισμο και αυτοματη πισω πορτα, δεν ειχε μεν καποια ανοιγομενη θηκη, οπως στην φωτο στο νουμερο 7, αλλα ειχε μια αντιστοιχη στο νουμερο 3...Για αυτην λεω
-
Διευκρινίζω
- Κάθισμα οδηγού & συνοδηγού ρυθμιζόμενο καθ' ύψος με στήριξη μέσης
Για το παραπάνω εννοείται ότι λείπει η στήριξη μέσης...Εγώ σε 2 εκθέσεις που πήγα δεν υπήρχε στο ambition.
- Αναδιπλούμενο πίσω υποβραχιόνιο
Σύμφωνα με τον κατάλογο από το κάτω λινκ έπρεπε να υπάρχει και στην ambition και στην style.
http://az749841.vo.msecnd.net/siteselgr ... 43f16b.pdf
Για τη θήκη γυαλιών δεν έγραψα ότι υπάρχει στην ambition (στο πάνω pdf είναι ξεκάθαρο ότι δεν είναι στάνταρτ), έγραψα ότι θεωρώ γυφτιά να μην υπάρχει.
-
Τεμπέλη πίσω δεν έχει.
Για τα καθίσματα είσαι σιγουρος? Δηλαδή στο πλάι εξωτερικα δεν έχουν το λεβιέ που ανεβοκατεβαίνει το κάθισμα? (Δίπλα σε αυτόν που ρυθμίζει την πλάτη του καθίσματος.)
Η στήριξη μέσης είναι ένας μοχλός που 'εμφανίζει' ένα μαξιλαράκι στην περιοχή της μέσης. Συνήθως βρίσκεται από την εσωτερική μεριά του καθίσματος.
-
Απο τα 2 ambition που είδα κανένα δεν είχε τον λεβιέ.
Για το ντουλαπάκι στο ταμπλό είναι απλά ένας αποθηκευτικός χώρος και όχι ειδικός χώρος για γυαλιά.
Παρεμπιπτόντως το Ateca style τα έχει όλα αλλά χάνει στη τιμή και στο infotainment. -
Τι χρόνους αναμονής σας έχουν πει για το Ambition με διάφορα extra?
Για τη θήκη των γυαλιών στο ταβάνι, μου έκανε κι εμένα εντύπωση η έλλειψή της. Αφού υπάρχει ήδη ένα καλοκατασκευασμένο ”τυφλό” καπάκι, πόσο θα κόστιζε να άνοιγε κιόλας; Ένα ευρώ; δύο;
Πάντως το εσωτερικό του αυτοκινήτου είναι πολύ καλοκατασκευασμένο και 'αρμονικο' στο μάτι. Ούτε περιττές εκκεντρικότητες, ούτε βαρετό. Περιμένω να έρθει και το test drive (Λάρισα).Κρίμα που θα είναι diesel...
Skoda Karoq