-
Ο χρήστης nonos έγραψε:
Αύριο πρωί θα δώσω τη Χ1 και θα πάω να πάρω το γαλλικό!
...συνέλθετεεεεε!!! ...φιλικά!!!Φιλικα κι εγω σου λεω οτι τα e34-e36-e46 παντως τα εκανα και κανω γιογιο οταν μου κολλανε με το παλιογαλλικο ανταγωνιστη, χρονια τωρα... Απλα δε μπορουν μετα απο ενα σημειο να κρατηθουν σωστα. Μιλαμε και για αλλες εποχες bmw βεβαια.
Για το 46 διατηρώ μεγάλες αμφιβολίες...
-
4 χροναι να ναι (?) 316 e46 στο κατηφοροανηφορικο εσακι βγαινωντας απο τη Πατρα (δλδ ακριβως μετα τη μεγαλη ανηφορικη ευθεια στο τελευταιο φαναρι της Ν.Ε.Ο) μ ειχε παρει στο κατοπι και στα 120 μεσα στο εσακι του πεταξε κωλο στη ψυχρα και μετα απο 3-4 ζεϊμπεκικα στο ενα απο τα οποια γλιτωσε τη μπαριερα στο τσακ, το μαζεψε ,εβαλε αλαρμ και εκατσε δεξια... Καλα το 36αρι ειναι μεγαλος πελατης
-
Ο χρήστης nonos έγραψε:
4 χροναι να ναι (?) 316 e46 στο κατηφοροανηφορικο εσακι βγαινωντας απο τη Πατρα (δλδ ακριβως μετα τη μεγαλη ανηφορικη ευθεια στο τελευταιο φαναρι της Ν.Ε.Ο) μ ειχε παρει στο κατοπι και στα 120 μεσα στο εσακι του πεταξε κωλο στη ψυχρα και μετα απο 3-4 ζεϊμπεκικα στο ενα απο τα οποια γλιτωσε τη μπαριερα στο τσακ, το μαζεψε ,εβαλε αλαρμ και εκατσε δεξια... Καλα το 36αρι ειναι μεγαλος πελατηςΕίχε ο αδερφός μου το δίλιτρο με τα 140 άλογα και το είχα πάρει πολλές φορές...
Μιλαμε για το ίδιο αμάξι; -
Και για τους οπτικους τυπους...
-
Παιδιά αυτά δεν λένε κάτι αν δεν ξέρουμε τα χέρια του εκάστοτε οδηγού και την κατάσταση του οχήματος.
-
Ναι ρε μαστορα αλλα οταν συμβαινει καθε φορα?
-
[spoiler:qdnn948e][/spoiler:qdnn948e]>Ο χρήστης nonos έγραψε:
Και για τους οπτικους τυπους...
Αυτό σε διπορτο στυλ m3 από ότι θυμάμαι...
Συμφωνώ με Δία...και φεραρι να δωσεις σε ασχετο...σαν πονυ θα το πηγαίνει... -
Απαντησα σ αυτο που λες και που οντως ισχυει παντοτε ως παραγοντας.
-
Πάντως το δίλιτρο αν δεν κάνω λάθος πρέπει να είναι πιο γρήγορο από το δικό σου
-
Ο χρήστης nonos έγραψε:
Φιλικα κι εγω σου λεω οτι τα e34-e36-e46 παντως τα εκανα και κανω γιογιο οταν μου κολλανε με το παλιογαλλικο ανταγωνιστη, χρονια τωρα... Απλα δε μπορουν μετα απο ενα σημειο να κρατηθουν σωστα.
Καγκουρομαγνητη έχεις?
-
Emperor ανετα πιο γρηγορο ειναι. Αλλα οταν εχεις 180-190 εκει προς Ελευσινα πριν διοδια σκασμενος π.χ. και σου τσιμπαει παντα φρενα ή κανει δεξια γιατι εχεις κολλησει πανω του και φρενο δε πατας με τοσα εκει πανω... Οταν ας πουμε σου κανει διαφορα γιατι τα εξακυλινδρα εχουν δυναμη και βλεπεις ολονων τα στοπ στις καμπες ν αναβουν και βλεπεις οτι μαζευεις χαρακτηριστικα και μετα παλι ευθεια ανοιγει γιατι μπορει. Και μιλαω τωρα για σκηνικα μεχρι και με e34 525, με e36 320 κτλπ. Και οχι φασεις που βρηκε κινηση μπροστα και το παιζεις μαγκας Και οχι αυτοκολλητακια...τ ακους το εξακυλινδρο... Παντως με το μικρο ο καλυτερος πελατης ηταν το astra G Και ναι αμα πεσεις σε χερι την εχεις βαψει.. Σου μιλαω τωρα astra F GT 1.4 να μη μπορω καλα καλα να ξεκολλησω στη Πεντελη και να μαι με το μεγαλο Τεσπα τα χω κοψει αυτα και καλυτερα κιολας.
-
Ταχύτητες πάνω από τα 160 στους περισσοτερους ελληνικούς δρόμους είναι...σαν να παίζεις με την τύχη σου...!
Προσωπικά βρίσκω πολύ μεγαλύτερη ευχαρίστηση και ουσία σε μια επιτάχυνση από τα 60 στα 100 ή από τα 80 στα 120...άντε 140, 160, όπως και σε μετακινήσεις σε επαρχιακούς δρόμους με...στροφιλίκιαΑπό την άλλη, όταν αποκτάς την ευθύνη και άλλων ανθρώπων...κατεβάζεις τα όρια σε πιο ασφαλή επίπεδα για χάρη τους...
-
-
Οταν δεν μας βολεύει φταίνε τα χέρια...
Τελικά αυτά τα χέρια είναι μαχαίρια...
-
Γελάω τρελα απο χθες που διαβάζω ολα τα σαλιγκάρια! Και οκ απο κάποιους δεν περίμενα καλύτερα, αλλα μερικούς τους είχα σε μια εκτίμηση έχοντας βρεθεί μαζί τους και απο κοντά, αλλα ολο και με απογοητεύουν τελευταία.....
Δεν πειράζει ...
Κράζεις... Θαυμάζεις που έλεγε και μια διαφήμιση παλιότερα... -
Ο χρήστης nonos έγραψε:
4 χροναι να ναι (?) 316 e46 στο κατηφοροανηφορικο εσακι βγαινωντας απο τη Πατρα (δλδ ακριβως μετα τη μεγαλη ανηφορικη ευθεια στο τελευταιο φαναρι της Ν.Ε.Ο) μ ειχε παρει στο κατοπι και στα 120 μεσα στο εσακι του πεταξε κωλο στη ψυχρα και μετα απο 3-4 ζεϊμπεκικα στο ενα απο τα οποια γλιτωσε τη μπαριερα στο τσακ, το μαζεψε ,εβαλε αλαρμ και εκατσε δεξια... Καλα το 36αρι ειναι μεγαλος πελατηςΣε τετοιες καταστασεις ειναι επικινδυνα τα BMW λογω αρχιτεκτονικης (μπρος κινητηρας, πισω κινηση) ειδικα με στοκ αναρτηση και χωρις ballast στον πισω αξονα. Ενα Ραλλυ πηγαινει πολυ καλυτερα εννοειται αλλα βεβαια δεν ειναι καλυτερο αμαξι, το αντιθετο. Ενα σασσι BMW μπορει να βγαλει στον δρομο 400 αλογα με καταλληλα λαστιχα και αναρτηση, ενω το Σαξοραλλο δεν μπορει να κανει κατι τετοιο.
-
Φαντάζομαι οτι ΟΛΟΙ συμφωνούμε στο οτι ο αριθμός πωλήσεων ενός αυτοκινήτου, ΔΕΝ σημαίνει οτι είναι και ΚΑΛΟ αυτοκίνητο! Είναι δεκάδες οι λόγοι που κάποιο αυτοκίνητο ή μάρκα γενικά κάνει μεγάλες πωλήσεις. Και η πολιτική της εταιρείας είναι το κύριο κρητήριο. Οι προσφορές κλπ. Αλλιώς θα έλεγαν όλοι οτι πχ το qq είναι καλύτερο απο τη GLA! Επειδή όμως εδώ μέσα γράφουμε για τη Χ1, όσο και να σας χαλάει κάποιους σάλιαγκες, απλά να ξέρετε οτι η BMW X1 είναι το καλύτερο και vfm premium suv και sav, και με τα υπόλοιπα premium θα πρέπει να συγκρίνεται. Όχι με πολυδιαφημισμένα κουβαδάκια. Με premium. Απλά τα πράγματα. Μιλάμε για μια εποχή βαθιάς οικονομικής κρίσης, και κάποιες χιλιάδες Έλληνες αποφάσισαν να πάρουν επιτέλους ΚΑΛΟ και ακριβούτσικο αυτοκίνητο. Ακριβούτσικο, αλλα το απόλυτο vfm premium εδώ και κάποια χρόνια. Επίσης να τονίσω οτι άν η Χ1 δεν ήταν ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ με κεφαλαία γράμματα, δεν θα μαζεύονταν εδω μέσα όλοι αυτοί οι wannabe premium και οι κράζεις-θαυμάζεις που λέει και ο Iceman.
-
Ο χρήστης nonos έγραψε:
Ναι ρε μαστορα αλλα οταν συμβαινει καθε φορα?Σημαίνει ότι εσύ είσαι καλύτερος οδηγός του μέσου όρου.
4 χροναι να ναι (?) 316 e46 στο κατηφοροανηφορικο εσακι βγαινωντας απο τη Πατρα (δλδ ακριβως μετα τη μεγαλη ανηφορικη ευθεια στο τελευταιο φαναρι της Ν.Ε.Ο) μ ειχε παρει στο κατοπι και στα 120 μεσα στο εσακι του πεταξε κωλο στη ψυχρα και μετα απο 3-4 ζεϊμπεκικα στο ενα απο τα οποια γλιτωσε τη μπαριερα στο τσακ, το μαζεψε ,εβαλε αλαρμ και εκατσε δεξια... Καλα το 36αρι ειναι μεγαλος πελατης
Σε τετοιες καταστασεις ειναι επικινδυνα τα BMW λογω αρχιτεκτονικης (μπρος κινητηρας, πισω κινηση) ειδικα με στοκ αναρτηση και χωρις ballast στον πισω αξονα. Ενα Ραλλυ πηγαινει πολυ καλυτερα εννοειται αλλα βεβαια δεν ειναι καλυτερο αμαξι, το αντιθετο. Ενα σασσι BMW μπορει να βγαλει στον δρομο 400 αλογα με καταλληλα λαστιχα και αναρτηση, ενω το Σαξοραλλο δεν μπορει να κανει κατι τετοιο.
Η αρχιτεκτονική των BMW είναι μια χαρά και για αυτό μπορεί να σηκώσει τόσα άλογα. Το ότι η πίσω κίνηση είναι πιο απαιτητική είναι γνωστό, για αυτό υπάρχουν τα ηλεκτρονικά άλλωστε. Αλλά το παράδειγμα με το Rallye ήταν ατυχές καθώς μιλάμε για ένα πολύ δύστροπο αυτοκίνητο.
ΥΓ: Get a life κάποιοι ή get a X1...
Καλά, χαλάρωσε κι εσύ. Δεν είναι και κανένα supercar...
-
Αλέξανδρε εχεις δίκιο! Δεν είναι προφανώς super car η Χ1. Απλά ένα καλό και ποιοτικό αυτοκίνητο, άνετο, που πάει καλά στο δρόμο, στρίβει ωραία και έχει κάποιος τη δυνατότητα να το πάρει και σε φθηνή έκδοση και σε ακριβότερες.
Ειδικότερα είναι όμως αυτοκίνητο και όχι tablet ή fashion statement και στα βασικά πράγματα δεν κάνει εκπτώσεις.
Όπως έχω ξαναπεί άλλωστε, ότι πληρώσεις παίρνεις. Άλλοι βάζουν χάνδρες για να πουλήσουν άλλοι βάζουν ψεύτικη μούρη, η Χ1 ειδικά για το που ανέκαθεν ήταν η μάρκα και αυτά που δίνει είναι ίσως και vfm πέρα από καλό αυτοκίνητο. Ειλικρινά παντως θεωρώ βλακώδες να τσακωνόμαστε σαν τα παιδάκια εδώ μέσα για τα σίδερα και τiς λαμαρίνες. -
Το κλειδί που έλεγα. Πήρε ο άλλος την φτηνότερη έκδοση κινητήρα και με εξοπλισμό ένα τιμόνι και 4 ρόδες χρεώθηκε σε όλα του το σόι και εσείς και οι Ισπανοί με τις μανούβρες του χαλάτε το όνειρο και την μόστρα του κλειδιού. Ντροπή σας παρακατιανοί
Είχαμε μια Μαρία Αντουανεττα εδώ και δεν το ξέραμε
BMW X1 2016