Και τα δύο σου προβλήματα τα αντιμετωπίζεις ερασιτεχνικά και θα σου φύγουν πολλά λεφτά πριν και αν το φτιάξεις
Με τον τρόπο που αντιδράς τα συνεργεία τρίβουν τα χέρια τους
Για το παραφλου πρέπει άμεσα να ελέγξεις για φλάντζα με το ανιχνευτικό καυσαερίων στο παραφλού
Για το λαμπάκι μπορεί να είναι και πρόβλημα αλυσίδας ή του αισθητήρα ή του solenoid του μεταβλητού χρονισμού
Θέλει παλμογράφο για να διαπιστώσεις τι γίνεται.
Οι βαλβίδες σου είναι κουρασμένες και αναγκάστηκες να τροχίσεις τα καπελότα που δεν ενδείκνυται
Αν δεν πας έτσι , και με τα χλμ που έχεις ένας άλλος κινητήρας θα σου βγει φθηνότερος