Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    K
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 44
    • Best 0
    • Groups 0

    karaap

    @karaap

    0
    Reputation
    1
    Profile views
    44
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    karaap Unfollow Follow

    Latest posts made by karaap

    • Διαγνωστικό OBD2 πρόβλημα εκκίνησης

      Έχω βάλει το παρακάτω διαγνωστικό στο αυτοκίνητο και στο κινητό το Torque (Lite).

      https://www.ebay.com/itm/OBDII-OBD2-ELM327-Smart-Auto-Diagnostic-Scanner-Bluetooth-WiFi-Diagnostic-Tool/381716836395?epid=1979423554&hash=item58e018b02b:g:n7UAAOSwTZ1XmWY1&vxp=mtr

      Σβήνω τον εμφανιζόμενο κωδικό (Ρ1346) αλλά στην επόμενη εκκίνηση όταν γυρίζω το κλειδί στη δεύτερη θέση, όπου ανάβουν τα λαμπάκια και γίνεται ο έλεγχος δεν ανάβει το λαμπάκι της θερμοκρασίας και το λαμπάκι που τσεκάρει την μηχανη.

      Ακόμη όταν πάω να εκκινήσω τον κινητήρα με την πρώτη προσπάθει δεν παίρνει ,στη δεύτερη προσπάθεια παίρνει αφού πατήσω το γκάζι .

      Μετα απο δοκιμές ανακάλυψα οτι αν έχω βγάλει το διαγνωστικό κατά την στιγμή της εκκίνησης δεν παρουσιάζονται αυτά τα προβλήματα και το αυτοκίνητο εκκινεί αμέσως

      Τι φταίει μήπως υπάρχει ασυμβατότητα διαγνωστικού και μοντέλου αυτοκινήτου ; (YARIS, 2005, 13 κυβ.εκ.,5πορτο)

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      K
      karaap
    • RE: Διαγνωστικό OBD2 πρόβλημα εκκίνησης

      Έχω βάλει το παρακάτω διαγνωστικό στο αυτοκίνητο και στο κινητό το Torque (Lite).

      https://www.ebay.com/itm/OBDII-OBD2-ELM327-Smart-Auto-Diagnostic-Scanner-Bluetooth-WiFi-Diagnostic-Tool/381716836395?epid=1979423554&hash=item58e018b02b:g:n7UAAOSwTZ1XmWY1&vxp=mtr

      Σβήνω τον εμφανιζόμενο κωδικό (Ρ1346) αλλά στην επόμενη εκκίνηση όταν γυρίζω το κλειδί στη δεύτερη θέση, όπου ανάβουν τα λαμπάκια και γίνεται ο έλεγχος δεν ανάβει το λαμπάκι της θερμοκρασίας και το λαμπάκι που τσεκάρει την μηχανη.

      Ακόμη όταν πάω να εκκινήσω τον κινητήρα με την πρώτη προσπάθει δεν παίρνει ,στη δεύτερη προσπάθεια παίρνει αφού πατήσω το γκάζι .

      Μετα απο δοκιμές ανακάλυψα οτι αν έχω βγάλει το διαγνωστικό κατά την στιγμή της εκκίνησης δεν παρουσιάζονται αυτά τα προβλήματα και το αυτοκίνητο εκκινεί αμέσως

      Τι φταίει μήπως υπάρχει ασυμβατότητα διαγνωστικού και μοντέλου αυτοκινήτου ; (YARIS, 2005, 13 κυβ.εκ.,5πορτο)

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      K
      karaap
    • RE: Φωτάκι μηχανής και τα αίτια

      Το πήγα σε ηλεκτρολόγο και αφού το έψαξε διέγνωσε κωδικό Ρ1346 = αισθητήρας θέση & στροφών εκκεντροφόρου . Αλλάξαμε τον αισθητήρα αλλά το λαμπάκι συνεχίζει να ανάβει.
      Μετά τον αισθητήρα η αμέσως επόμενη είναι η καδένα ως πιθανή αιτία του κωδικού .
      Τι λέτε να προχωρήσω σε αλλαγή καδένας ή φταίει κάτι άλλο;

      Ο χρήστης ACCENTWIZARD έγραψε:
      Δεν μπορω να ξερω φιλε μου,αν εχεις πχ 'τελειωμενο' καταλυτη στα 300000χλμ που εχεις,λογικο ειναι και τα καυσαερια σου να ειναι στον θεο...
      Σου ξαναλεω για πολλοστη φορα,και επειδη διαγνωση δια πληκτρολογιου δεν γινεται,τραβα σε μια αντιπροσωπεια να σου βρουν τι φταιει....

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      K
      karaap
    • RE: YARIS Λαμπάκι μηχανής και Paraflu

      Αν αλλάξω φλάντζα και καδένα σίγουρα θα δώσω παραπάνω αλλά θα είναι η δική μου μηχανή που ξέρω πως την έχω μεταχειριστεί.
      Απο τα 300.000 χιλ ,τα 280.000 τα έχω κάνει σε Εθνική οδό 'Εγνατία' ταξίδια χωρίς σταματήματα , με σταθερή ταχύτητα , με ήσυχη οδήγηση.
      Το αυτοκίνητο μονίμως σε πάρκιν μακριά απο υγρασίες.
      Αυτή την στιγμή που έχω βάλει 100 shell ,και πρόσθετο για τον καθαρισμό των μπεκ το αυτοκίνητο πετάει, ούτε καινούργιο δεν ήταν έτσι .
      Μια ζωή το πήγαινα μέχρι 120 . Τώρα ακολουθώντας τις συμβουλές σας το πάτησα και άνοιξε , σαν να έχω άλλο αυτοκίνητο.
      Αυτό τον κινητήρα να δώσω και να πάρω κάποιον άγνωστο απο κάθε πλευρα ;

      Αν τον επιδιορθώσω πιστεύω θα έχω πάλι ένα αξιόπιστο αυτοκίνητο και ας δώσω παραπάνω χρήματα .

      Ο χρήστης kospapad έγραψε:
      To 2

      Πόσο θα σου πάει να αλλάξεις κινητήρα;;
      Για να κρατήσεις το αέριο και τους χώρους
      Εκτιμώ περι τα 500€

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      K
      karaap
    • RE: YARIS Λαμπάκι μηχανής και Paraflu

      Ο χρήστης kospapad έγραψε:
      Και τα δύο σου προβλήματα τα αντιμετωπίζεις ερασιτεχνικά και θα σου φύγουν πολλά λεφτά πριν και αν το φτιάξεις
      Με τον τρόπο που αντιδράς τα συνεργεία τρίβουν τα χέρια τους

      Για το παραφλου πρέπει άμεσα να ελέγξεις για φλάντζα με το ανιχνευτικό καυσαερίων στο παραφλού

      Για το λαμπάκι μπορεί να είναι και πρόβλημα αλυσίδας ή του αισθητήρα ή του solenoid του μεταβλητού χρονισμού
      Θέλει παλμογράφο για να διαπιστώσεις τι γίνεται.

      Οι βαλβίδες σου είναι κουρασμένες και αναγκάστηκες να τροχίσεις τα καπελότα που δεν ενδείκνυται

      Αν δεν πας έτσι , και με τα χλμ που έχεις ένας άλλος κινητήρας θα σου βγει φθηνότερος

      Ο κωδικός έδειχνε 'Αισθητήρας θέσης εκκεντροφόρου' .
      Άλλαξα τον αισθητήρα = 95 ευρώ .
      Σε λίγα χιλιόμετρα το λαμπάκι πάλι άναψε.
      Ως τώρα έχω ξοδέψει κοντά ένα 500αρι + δύο μήνες να τρέχω στα συνεργεία .

      Τώρα είμαι ανάμεσα σε δύο λύσεις :

      1) Το πάω στην αντιπροσωπεία και τους λέω 'κόψτε το λαιμός σας , διορθώστε το . Αλλάξτε καδένα , φλάντζα , βαλβίδες

      2) Τους το δίνω και παίρνω ένα Aygo '

      Οι προτάσεις σας θα βοηθήσουν

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      K
      karaap
    • RE: AURIS το τιμόνι δεν είναι σωστά τοποθετημένο

      Ο χρήστης dexter130101 έγραψε:
      Τελικα βρεθηκε λυση;

      Στην αντιπροσωπεία μου είπαν να το αφήσουμε ως έχει , γιατί τώρα του φορώ δικές μου ζάντες (που έχουν δακτυλιδι) και χειμωνιάτικα ελαστικά.
      Μήπως κάτι παίζει με αυτά και εμφανίζεται αυτό το πρόβλημα .
      Την Ανοιξη που θα βάλω ζάντες και ελαστικά της μάνας του να το πάω αν συνεχίζει το πρόβλημα .

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      K
      karaap
    • RE: YARIS Λαμπάκι μηχανής και Paraflu

      Το λαμπάκι έδωσε κωδικό **P 1346 **που σημαίνει Αισθητήρας θέσης εκκεντροφόρου.
      Παράγγειλα ένα .

      Το paraflu πάλι ξελείλισε το βράδυ .Το πρωί βρήκα ρυάκι .

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      K
      karaap
    • RE: ΚΩΔΙΚΟΣ ΒΛΑΒΗΣ P1346 ΣΕ YARIS 2005

      Ο χρήστης Ηλιας Α έγραψε:
      Συνηθως αυτο το αυτοκινητο οταν εχει βλαβη το ματι του εκκεντροφορου εχει και ασταθεια στο ρελαντι. Η καδενα κανει θορυβο?

      Όχι δεν κάνει θόρυβο.
      Το ρελαντι είναι σταθερό αλλά χαμηλό περίπου στις 400-500 στροφές όταν ζεσταθεί.
      Ο ηλεκτρολόγος παρατήρησε ελαφριά καθυστέρηση στην εκκίνηση .Εγω το θεωρούσα φυσιολογικό.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      K
      karaap
    • ΚΩΔΙΚΟΣ ΒΛΑΒΗΣ P1346 ΣΕ YARIS 2005

      Στο Yaris 2005 βενζίνα 300.000 χιλ άναψε το λαμπάκι της μηχανής .

      Ο ηλεκτρολόγος βρήκε κωδικό βλάβης P1346 .
      Μου είπε οτι δείχνει αισθητήρα θέσης εκκεντροφόρου (και όταν του είπα οτι άλλος μάστορας είχε δει την καδένα χαλαρή και μου είχε προτείνει αλλαγή ) συμφώνησε οτι μάλλον απο την καδένα οφείλεται το λαμπάκι .

      Αλλά πριν την καδένα να αρχίσουμε απο τα φτηνά που είναι η αλλαγή του αισθητήρα θέσης εκκεντροφόρου .

      Αν δεν διορθωθεί τότε θα αλλάξουμε καδένα .

      Τι λέτε είναι ορθή η αντιμετώπιση ;

      Η TOYOTA το ερμηνεύει
      'P1346 2001 TOYOTA ECHO Description Variable Valve Timing (VVT) sensor (VVT signal) consist of a signal plate and pickup coil. The VVT signal plate has 1 tooth on its outer circumference and is mounted on the intake camshafts. When the camshafts rotate, the protrusion on the signal plate and the air gap on the pickup coil change, causing fluctuations in the magnetic field and generating an electromotive force in the pickup coil. The actual camshaft angle is detected by the VVT sensor and it provides feedback to the Engine Control Module (ECM) to control the intake valve timing in response to during condition.'

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      K
      karaap
    • RE: ΚΩΔΙΚΟΣ ΒΛΑΒΗΣ P1346 ΣΕ YARIS 2005

      Στο Yaris 2005 βενζίνα 300.000 χιλ άναψε το λαμπάκι της μηχανής .

      Ο ηλεκτρολόγος βρήκε κωδικό βλάβης P1346 .
      Μου είπε οτι δείχνει αισθητήρα θέσης εκκεντροφόρου (και όταν του είπα οτι άλλος μάστορας είχε δει την καδένα χαλαρή και μου είχε προτείνει αλλαγή ) συμφώνησε οτι μάλλον απο την καδένα οφείλεται το λαμπάκι .

      Αλλά πριν την καδένα να αρχίσουμε απο τα φτηνά που είναι η αλλαγή του αισθητήρα θέσης εκκεντροφόρου .

      Αν δεν διορθωθεί τότε θα αλλάξουμε καδένα .

      Τι λέτε είναι ορθή η αντιμετώπιση ;

      Η TOYOTA το ερμηνεύει
      'P1346 2001 TOYOTA ECHO Description Variable Valve Timing (VVT) sensor (VVT signal) consist of a signal plate and pickup coil. The VVT signal plate has 1 tooth on its outer circumference and is mounted on the intake camshafts. When the camshafts rotate, the protrusion on the signal plate and the air gap on the pickup coil change, causing fluctuations in the magnetic field and generating an electromotive force in the pickup coil. The actual camshaft angle is detected by the VVT sensor and it provides feedback to the Engine Control Module (ECM) to control the intake valve timing in response to during condition.'

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      K
      karaap
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr