-
Στο Yaris 2005 βενζίνα 300.000 χιλ άναψε το λαμπάκι της μηχανής .
Ο ηλεκτρολόγος βρήκε κωδικό βλάβης P1346 .
Μου είπε οτι δείχνει αισθητήρα θέσης εκκεντροφόρου (και όταν του είπα οτι άλλος μάστορας είχε δει την καδένα χαλαρή και μου είχε προτείνει αλλαγή ) συμφώνησε οτι μάλλον απο την καδένα οφείλεται το λαμπάκι .Αλλά πριν την καδένα να αρχίσουμε απο τα φτηνά που είναι η αλλαγή του αισθητήρα θέσης εκκεντροφόρου .
Αν δεν διορθωθεί τότε θα αλλάξουμε καδένα .
Τι λέτε είναι ορθή η αντιμετώπιση ;
Η TOYOTA το ερμηνεύει
'P1346 2001 TOYOTA ECHO Description Variable Valve Timing (VVT) sensor (VVT signal) consist of a signal plate and pickup coil. The VVT signal plate has 1 tooth on its outer circumference and is mounted on the intake camshafts. When the camshafts rotate, the protrusion on the signal plate and the air gap on the pickup coil change, causing fluctuations in the magnetic field and generating an electromotive force in the pickup coil. The actual camshaft angle is detected by the VVT sensor and it provides feedback to the Engine Control Module (ECM) to control the intake valve timing in response to during condition.' -
Στο Yaris 2005 βενζίνα 300.000 χιλ άναψε το λαμπάκι της μηχανής .
Ο ηλεκτρολόγος βρήκε κωδικό βλάβης P1346 .
Μου είπε οτι δείχνει αισθητήρα θέσης εκκεντροφόρου (και όταν του είπα οτι άλλος μάστορας είχε δει την καδένα χαλαρή και μου είχε προτείνει αλλαγή ) συμφώνησε οτι μάλλον απο την καδένα οφείλεται το λαμπάκι .Αλλά πριν την καδένα να αρχίσουμε απο τα φτηνά που είναι η αλλαγή του αισθητήρα θέσης εκκεντροφόρου .
Αν δεν διορθωθεί τότε θα αλλάξουμε καδένα .
Τι λέτε είναι ορθή η αντιμετώπιση ;
Η TOYOTA το ερμηνεύει
'P1346 2001 TOYOTA ECHO Description Variable Valve Timing (VVT) sensor (VVT signal) consist of a signal plate and pickup coil. The VVT signal plate has 1 tooth on its outer circumference and is mounted on the intake camshafts. When the camshafts rotate, the protrusion on the signal plate and the air gap on the pickup coil change, causing fluctuations in the magnetic field and generating an electromotive force in the pickup coil. The actual camshaft angle is detected by the VVT sensor and it provides feedback to the Engine Control Module (ECM) to control the intake valve timing in response to during condition.' -
Στο Yaris 2005 βενζίνα 300.000 χιλ άναψε το λαμπάκι της μηχανής .
Ο ηλεκτρολόγος βρήκε κωδικό βλάβης P1346 .
Μου είπε οτι δείχνει αισθητήρα θέσης εκκεντροφόρου (και όταν του είπα οτι άλλος μάστορας είχε δει την καδένα χαλαρή και μου είχε προτείνει αλλαγή ) συμφώνησε οτι μάλλον απο την καδένα οφείλεται το λαμπάκι .Αλλά πριν την καδένα να αρχίσουμε απο τα φτηνά που είναι η αλλαγή του αισθητήρα θέσης εκκεντροφόρου .
Αν δεν διορθωθεί τότε θα αλλάξουμε καδένα .
Τι λέτε είναι ορθή η αντιμετώπιση ;
Η TOYOTA το ερμηνεύει
'P1346 2001 TOYOTA ECHO Description Variable Valve Timing (VVT) sensor (VVT signal) consist of a signal plate and pickup coil. The VVT signal plate has 1 tooth on its outer circumference and is mounted on the intake camshafts. When the camshafts rotate, the protrusion on the signal plate and the air gap on the pickup coil change, causing fluctuations in the magnetic field and generating an electromotive force in the pickup coil. The actual camshaft angle is detected by the VVT sensor and it provides feedback to the Engine Control Module (ECM) to control the intake valve timing in response to during condition.' -
Ο αισθητήρας αποτελείται από ένα γρανάζι με τρύπες ή δόντια που δίνουν σήμα για την ταχύτητα και τη θέση του άξονα, και το 'ματάκι'. Το ίδιο το γρανάζι δεν χαλάει έτσι εύκολα, οπότε μάλλον ο σένσορας είναι. Και επειδή λες ότι έχει χαλαρώσει η καδένα, μάλλον θα πρέπει πρώτα να κοιτάξετε το χρονισμό, αν είναι λάθος να διορθωθεί, και ακολούθως κοιτάτε αν και τι χρειάζεται αλλαγή.
-
Συνηθως αυτο το αυτοκινητο οταν εχει βλαβη το ματι του εκκεντροφορου εχει και ασταθεια στο ρελαντι. Η καδενα κανει θορυβο?
-
Ο χρήστης Ηλιας Α έγραψε:
Συνηθως αυτο το αυτοκινητο οταν εχει βλαβη το ματι του εκκεντροφορου εχει και ασταθεια στο ρελαντι. Η καδενα κανει θορυβο?Όχι δεν κάνει θόρυβο.
Το ρελαντι είναι σταθερό αλλά χαμηλό περίπου στις 400-500 στροφές όταν ζεσταθεί.
Ο ηλεκτρολόγος παρατήρησε ελαφριά καθυστέρηση στην εκκίνηση .Εγω το θεωρούσα φυσιολογικό.
ΚΩΔΙΚΟΣ ΒΛΑΒΗΣ P1346 ΣΕ YARIS 2005