-
Καλημέρα
Εδώ και ένα μήνα παρατήρησα μια αστάαθεια στο Paraflu .
Μιά φορά χωρίς λόγο ξεχείλισε και έτρεξε αρκετή ποσότητα (έκανε ρυάκι) απο την υπερχείλιση του δοχείου ενώ το αυτοκίνητο ήταν παρκαρισμένο .
Στη συνέχεια άρχισε να μειώνεται και εγώ προσθετα Paraflu.
Πρίν απο 2 εβδομάδες που το πήγα στη αντιπροσωπεία μου το γέμισαν μέχρι το max αλλά αυτό ήλθε και φούσκωσε μέχρι το στόμιο του δοχείου και απο εκεί ξελείλιζε στη διαδρομή. Ξαφνικά προχθές άρχισε να μειώνεται και σε 2 ημέρες άδειασε το μισό δοχείο. Εμφανή σημάδια διαρροής δεν βλέπω και στη αντιπροσωπεία δεν είχαν δει τίποτε απο αντλία νερού.
Τελικά μου **άναψε και το λαμπάκι της μηχανής **.Το αυτοκίνητο έχει υγραέριο για 123000 χιλ
Το έχω κάνει service στο υγραέριο έχω ρυθμίσει βαλβίδες και έβαλα νέα μπουζί . Για να μπορέσω να εντοπίσω το πρόβλημα έχω κλείσει το υγραέριο και κινούμαι με βενζίνα .Να υποθέσω οτι μπορεί να είναι φλάντζα ; Φταίει το υγραέριo για αυτό ;
Ευχαριστώ
-
Καλημέρα
Εδώ και ένα μήνα παρατήρησα μια αστάαθεια στο Paraflu .
Μιά φορά χωρίς λόγο ξεχείλισε και έτρεξε αρκετή ποσότητα (έκανε ρυάκι) απο την υπερχείλιση του δοχείου ενώ το αυτοκίνητο ήταν παρκαρισμένο .
Στη συνέχεια άρχισε να μειώνεται και εγώ προσθετα Paraflu.
Πρίν απο 2 εβδομάδες που το πήγα στη αντιπροσωπεία μου το γέμισαν μέχρι το max αλλά αυτό ήλθε και φούσκωσε μέχρι το στόμιο του δοχείου και απο εκεί ξελείλιζε στη διαδρομή. Ξαφνικά προχθές άρχισε να μειώνεται και σε 2 ημέρες άδειασε το μισό δοχείο. Εμφανή σημάδια διαρροής δεν βλέπω και στη αντιπροσωπεία δεν είχαν δει τίποτε απο αντλία νερού.
Τελικά μου **άναψε και το λαμπάκι της μηχανής **.Το αυτοκίνητο έχει υγραέριο για 123000 χιλ
Το έχω κάνει service στο υγραέριο έχω ρυθμίσει βαλβίδες και έβαλα νέα μπουζί . Για να μπορέσω να εντοπίσω το πρόβλημα έχω κλείσει το υγραέριο και κινούμαι με βενζίνα .Να υποθέσω οτι μπορεί να είναι φλάντζα ; Φταίει το υγραέριo για αυτό ;
Ευχαριστώ
-
Καλημέρα
Εδώ και ένα μήνα παρατήρησα μια αστάαθεια στο Paraflu .
Μιά φορά χωρίς λόγο ξεχείλισε και έτρεξε αρκετή ποσότητα (έκανε ρυάκι) απο την υπερχείλιση του δοχείου ενώ το αυτοκίνητο ήταν παρκαρισμένο .
Στη συνέχεια άρχισε να μειώνεται και εγώ προσθετα Paraflu.
Πρίν απο 2 εβδομάδες που το πήγα στη αντιπροσωπεία μου το γέμισαν μέχρι το max αλλά αυτό ήλθε και φούσκωσε μέχρι το στόμιο του δοχείου και απο εκεί ξελείλιζε στη διαδρομή. Ξαφνικά προχθές άρχισε να μειώνεται και σε 2 ημέρες άδειασε το μισό δοχείο. Εμφανή σημάδια διαρροής δεν βλέπω και στη αντιπροσωπεία δεν είχαν δει τίποτε απο αντλία νερού.
Τελικά μου **άναψε και το λαμπάκι της μηχανής **.Το αυτοκίνητο έχει υγραέριο για 123000 χιλ
Το έχω κάνει service στο υγραέριο έχω ρυθμίσει βαλβίδες και έβαλα νέα μπουζί . Για να μπορέσω να εντοπίσω το πρόβλημα έχω κλείσει το υγραέριο και κινούμαι με βενζίνα .Να υποθέσω οτι μπορεί να είναι φλάντζα ; Φταίει το υγραέριo για αυτό ;
Ευχαριστώ
-
Αν δεν υπάρχει άλλη διαρροή, δεν ξεχειλίζει, και το καίει, τότε είναι φλάντζα ή -χειρότερα- καπάκι ή -ακόμα χειρότερα- block. Αν ξεχειλίζει και ακούς τη συμπίεση, δηλαδή το σπρώχνει προς το παγούρι, τότε επίσης είναι φλάντζα ή καπάκι. Μπορείς να το τεστάρεις με ένα tester σε 5'...
-
Δεν υπάρχει άλλη διαρροή.
Άλλοτε ξεχειλίζει και άλλοτε μειώνεται .
Πριν μια εβδομάδα απο την γραμμή max το είχε φουσκώσει μέχρι το στόμιο και έτρεχε έξω.
Χθές και σήμερα άδειασε το μισό παγούρι.Τι είναι το 'tester ';
-
Δεν χρειάζεται να το κάνεις εσύ, πας στο συνεργείο και ρωτάς αν μπορούν να ελέγξουν για καυσαέρια στο ψυκτικό
-
Κοιτα πρωτα μηπως και μυριζει υγραεριο το ψυκτικο υγρο.
-
μια καινουρια ταπα στο ψυγειο νερου;
-
Ο χρήστης r200 έγραψε:
μια καινουρια ταπα στο ψυγειο νερου;το αυτό!
-
Το πήγα στο μάστορα .
Μου άλλαξε θερμοστάτη και ατλία νερού (στη οποία μου έδειξε ξεραμένο Paraflu).
Μου είπε οτι αν συνεχίσει να μειώνεται το νερό να το πάω να μου ρίξει στεγανοποιητικό.
Για το λαμπάκι και να ανάψει δεν πειράζει, πιθανό να εντοπίζει πρόβλημα στις βαλβίδες λόγω υγραερίου.
Μου είπε οτι δεν παρατήρησε τα κολλάρα να διογκώνονται μετά απο διαδρομή που έκανε και δεν πάει το μυαλό του σε φλάντζα.
Τελικά το πήρα το αμάξι και στην επιστροφή το λαμπάκι ξανά άναψε και το νερό συνεχίζει να μειώνεται.- Να το πάω στη αντιπροσωπεία να μου αλλάξουν καπελωτά; .(γιατί σε μάστορα που πήγα μου τρόχισε τα καπελωτα)
- Να ρίξω στεγανοποιητικό ;
- Nα αλλάξω κολλάρα και ψυγείο; .
- Nα Αλλάξω φλάντζα;
Να το πάω διαδοχικά 1,2 ,3 ,4 ανάλογα αν πιάνει η κάθε λύση;
-
Καταρχήν, πως ακριβώς η ECU διαβάζει βλάβη στις βαλβίδες ?
Όταν λες λαμπάκι, εννοείς CEL ? Αν ναι, τότε τι κωδικό σφάλματος βγάζει ?
Έλεγχο συμπίεσης και για ύπαρξη καυσαερίων κάνατε ?
Θερμοστάτη και αντλία γιατί αλλάξατε, είχαν κάποιο πρόβλημα ?Χωρίς ελέγχους και σωστή διάγνωση, πως περιμένεις να κάνεις σωστή επιδιόρθωση ? Μόνο πηγαίνοντας στη τύχη, όπως περίπου σκέφτεσαι, δηλαδή 'άμα τύχει και πετύχει', τζάμπα λεφτά θα χάσεις....
Το στεγανωτικό είναι χρήσιμο σε περίπτωση διαρροής, αν έχει σκάσει η φλάντζα δεν σε σώζει. Για ψυγείο και σωληνώσεις, κάντε σωστό πρεσάρισμα του κυκλώματος όταν είναι ζεστό, μπορεί να έχουν ψιλοραγίσει και να χάνουν μόνο ζεστά και υπό πίεση.
-
Ο χρήστης AMarinos έγραψε:
Καταρχήν, πως ακριβώς η ECU διαβάζει βλάβη στις βαλβίδες ?Misfire διαβαζει.
Στα ερωτηματα του φιλου τωρα, οι βαλβιδες ειναι ασχετες με την καταναλωση ψυκτικου υγρου, οχι να μη ριξεις στεγονοποιητικα ή να κανεις αντικατασταση εξαρτηματων στο κουτουρου, να ψαξει καποιος τεχνικος να βρει τη διαρροη και να την επισκευασει.
-
Ο χρήστης karaap έγραψε:
Το πήγα στο μάστορα .
Μου άλλαξε θερμοστάτη και ατλία νερού (στη οποία μου έδειξε ξεραμένο Paraflu).
Μου είπε οτι αν συνεχίσει να μειώνεται το νερό να το πάω να μου ρίξει στεγανοποιητικό.
Για το λαμπάκι και να ανάψει δεν πειράζει, πιθανό να εντοπίζει πρόβλημα στις βαλβίδες λόγω υγραερίου.
Μου είπε οτι δεν παρατήρησε τα κολλάρα να διογκώνονται μετά απο διαδρομή που έκανε και δεν πάει το μυαλό του σε φλάντζα.
Τελικά το πήρα το αμάξι και στην επιστροφή το λαμπάκι ξανά άναψε και το νερό συνεχίζει να μειώνεται.- Να το πάω στη αντιπροσωπεία να μου αλλάξουν καπελωτά; .(γιατί σε μάστορα που πήγα μου τρόχισε τα καπελωτα)
- Να ρίξω στεγανοποιητικό ;
- Nα αλλάξω κολλάρα και ψυγείο; .
- Nα Αλλάξω φλάντζα;
Να το πάω διαδοχικά 1,2 ,3 ,4 ανάλογα αν πιάνει η κάθε λύση;
To δοκίμασες με αναμμένο τον κινητήρα να δεις από κάτω αν χάνει νερά; Εμένα το Opel Corsa όταν είχε θέμα η αντλία νερού έβλεπα όταν ήμουν έξω από το αμάξι, στο σημείο που ήταν η αντλία που έσταζε νερό συνέχεια.
Από όσα λίγα ξέρω, όταν το νερό μειώνεται, ή έχει διαρροή εκτός μηχανής, από αντλία νερού ή κάποιο κολάρο, ή έχει καεί η φλάντζα κεφαλής και ανάλογα με την σχισμή στην φλάντζα (μικρή ή μεγάλη) πάει νερό από τον κινητήρα στο χώρο καύσης. Συνήθως όταν γίνεται αυτό, το αμάξι κάποια στιγμή ρετάρει γιατί ο κύλινδρος που πάει το νερό δεν λειτουργεί.
Τώρα από εκεί και πέρα. Στο Opel μου τα καπελώτα πάνε κοντά στα 240 ευρώ μόνον αυτά. Χώρια τα εργατικά. Η φλάντζα κεφαλής συνήθως 250 - 300 ευρώ, ίσως και παραπάνω.
Επειδή έχεις υγραέριο δεν ξέρω μήπως είναι θέμα του υγραερίου και πρέπει να πας στον εγκαταστάτη να το κοιτάξει.
Τα παραπάνω είναι καταστάσεις που μου τύχανε και δλδ δεν είναι θεωρία για εμένα. Είναι ζημίες που βγήκαν σε διάφορα αμάξια που είχα. -
Ο χρήστης Ηλιας Α έγραψε:
Καταρχήν, πως ακριβώς η ECU διαβάζει βλάβη στις βαλβίδες ?
Misfire διαβαζει.
Στα ερωτηματα του φιλου τωρα, οι βαλβιδες ειναι ασχετες με την καταναλωση ψυκτικου υγρου, οχι να μη ριξεις στεγονοποιητικα ή να κανεις αντικατασταση εξαρτηματων στο κουτουρου, να ψαξει καποιος τεχνικος να βρει τη διαρροη και να την επισκευασει.
Στο θέμα είχα το λαμπάκι της μηχανής και το Paraflu
Όταν άναψε το λαμπάκι το πήγα για service στο υγραέριο και εκεί ο μάστορας ,επειδή είχαν κλείσει οι βαλβίδες , τις άνοιξε τροχίζοντας τα καπελώτά.
Έτσι τώρα οι βαλβίδες κροταλίζουν αλλά το αμάξι δουλεύει καλύτερα απο πριν.
Ο δεύτερος ο μάστορας όταν είπε ότι 'πιθανόν να φταίνε οι βαλβίδες ' εννοούσε το άνοιγμα και το κροτάλισμα και αυτά να ανιχνεύει το CU και ανάβει το λαμπάκι. -
Σχετικά με το λαμπάκι της μηχανής έχω διαπιστώσει ότι:
Το λαμπάκι ανάβει πάντοτε με κρύο κινητήρα .
Γυρίζω το κλειδί , ξεκινά να δουλεύει και σε λίγα λεπτερόλεπτα ανάβει το λαμπάκι .
Αυτό όμως δεν το κάνει σε κάθε εκκίνηση και ποτέ στη διαδρομή με ζεστό κινητήρα .
Αν δεν ανάψει στην αρχή έχω κάνει και 100 χιλ και δεν άναψε .
Στην επόμενη εκκίνηση με κρύο θα ανάψει.
Έχω παρατηρήσει ότι στο ρελαντί οι στροφες είναι γύρω στις 500 αλλά τα μαστόρια τους το έχω πει αλλά το αγνοούν και δεν το διορθώνουνΠστεύω στη παρούσα φάση υπάρχουν δύο ξεχωριστές βλάβες που δεν συνδέονται μεταξύ του
- το λαμπάκι που έχει σχέση με την κρύα εκκίνηση ,ρελαντί
- Paraflu που μειώνεται απο διαρροή στις σωληνώσεις ,ψυγείο ,φλάντζα
Τελικά μέχρι τώρα έχω δώσει 400 μαύρα αλλά το πρόβλημα δεν λύθηκε.
Η αγορά άλλου αυτοκινήτου σας περνά καθόλου απο το μυαλό γιατί λόγω 300.000 χιλ το πράμα δεν θα σταματήσει εδώ. -
Με 300.000χλμ και με αυτά που περιγράφεις πως έχει το αμάξι, είναι καλή επιλογή να πάρεις ένα άλλο.
-
Σήμερα βρήκα ότι στο δοχείο διαστολής στην ένωση καπάκι με κάθετα τοιχώματα το δάκτυλο μου υγραίνεται.Λέτε να είναο απο εκεί η απώλεια ;
Ο χρήστης karaap έγραψε:
Σχετικά με το λαμπάκι της μηχανής έχω διαπιστώσει ότι:Το λαμπάκι ανάβει πάντοτε με κρύο κινητήρα .
Γυρίζω το κλειδί , ξεκινά να δουλεύει και σε λίγα λεπτερόλεπτα ανάβει το λαμπάκι .
Αυτό όμως δεν το κάνει σε κάθε εκκίνηση και ποτέ στη διαδρομή με ζεστό κινητήρα .
Αν δεν ανάψει στην αρχή έχω κάνει και 100 χιλ και δεν άναψε .
Στην επόμενη εκκίνηση με κρύο θα ανάψει.
Έχω παρατηρήσει ότι στο ρελαντί οι στροφες είναι γύρω στις 500 αλλά τα μαστόρια τους το έχω πει αλλά το αγνοούν και δεν το διορθώνουνΠστεύω στη παρούσα φάση υπάρχουν δύο ξεχωριστές βλάβες που δεν συνδέονται μεταξύ του
- το λαμπάκι που έχει σχέση με την κρύα εκκίνηση ,ρελαντί
- Paraflu που μειώνεται απο διαρροή στις σωληνώσεις ,ψυγείο ,φλάντζα
Τελικά μέχρι τώρα έχω δώσει 400 μαύρα αλλά το πρόβλημα δεν λύθηκε.
Η αγορά άλλου αυτοκινήτου σας περνά καθόλου απο το μυαλό γιατί λόγω 300.000 χιλ το πράμα δεν θα σταματήσει εδώ. -
Το λαμπάκι έδωσε κωδικό **P 1346 **που σημαίνει Αισθητήρας θέσης εκκεντροφόρου.
Παράγγειλα ένα .Το paraflu πάλι ξελείλισε το βράδυ .Το πρωί βρήκα ρυάκι .
-
Και τα δύο σου προβλήματα τα αντιμετωπίζεις ερασιτεχνικά και θα σου φύγουν πολλά λεφτά πριν και αν το φτιάξεις
Με τον τρόπο που αντιδράς τα συνεργεία τρίβουν τα χέρια τουςΓια το παραφλου πρέπει άμεσα να ελέγξεις για φλάντζα με το ανιχνευτικό καυσαερίων στο παραφλού
Για το λαμπάκι μπορεί να είναι και πρόβλημα αλυσίδας ή του αισθητήρα ή του solenoid του μεταβλητού χρονισμού
Θέλει παλμογράφο για να διαπιστώσεις τι γίνεται.Οι βαλβίδες σου είναι κουρασμένες και αναγκάστηκες να τροχίσεις τα καπελότα που δεν ενδείκνυται
Αν δεν πας έτσι , και με τα χλμ που έχεις ένας άλλος κινητήρας θα σου βγει φθηνότερος
-
Ο χρήστης kospapad έγραψε:
Και τα δύο σου προβλήματα τα αντιμετωπίζεις ερασιτεχνικά και θα σου φύγουν πολλά λεφτά πριν και αν το φτιάξεις
Με τον τρόπο που αντιδράς τα συνεργεία τρίβουν τα χέρια τουςΓια το παραφλου πρέπει άμεσα να ελέγξεις για φλάντζα με το ανιχνευτικό καυσαερίων στο παραφλού
Για το λαμπάκι μπορεί να είναι και πρόβλημα αλυσίδας ή του αισθητήρα ή του solenoid του μεταβλητού χρονισμού
Θέλει παλμογράφο για να διαπιστώσεις τι γίνεται.Οι βαλβίδες σου είναι κουρασμένες και αναγκάστηκες να τροχίσεις τα καπελότα που δεν ενδείκνυται
Αν δεν πας έτσι , και με τα χλμ που έχεις ένας άλλος κινητήρας θα σου βγει φθηνότερος
Ο κωδικός έδειχνε 'Αισθητήρας θέσης εκκεντροφόρου' .
Άλλαξα τον αισθητήρα = 95 ευρώ .
Σε λίγα χιλιόμετρα το λαμπάκι πάλι άναψε.
Ως τώρα έχω ξοδέψει κοντά ένα 500αρι + δύο μήνες να τρέχω στα συνεργεία .Τώρα είμαι ανάμεσα σε δύο λύσεις :
1) Το πάω στην αντιπροσωπεία και τους λέω 'κόψτε το λαιμός σας , διορθώστε το . Αλλάξτε καδένα , φλάντζα , βαλβίδες
2) Τους το δίνω και παίρνω ένα Aygo '
Οι προτάσεις σας θα βοηθήσουν
YARIS Λαμπάκι μηχανής και Paraflu