Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    YARIS Λαμπάκι μηχανής και Paraflu
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. YARIS Λαμπάκι μηχανής και Paraflu
    • 1
    • 2
    • 1 / 2
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    7
    21
    1152
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • K
      karaap last edited by

      Καλημέρα

      Εδώ και ένα μήνα παρατήρησα μια αστάαθεια στο Paraflu .
      Μιά φορά χωρίς λόγο ξεχείλισε και έτρεξε αρκετή ποσότητα (έκανε ρυάκι) απο την υπερχείλιση του δοχείου ενώ το αυτοκίνητο ήταν παρκαρισμένο .
      Στη συνέχεια άρχισε να μειώνεται και εγώ προσθετα Paraflu.
      Πρίν απο 2 εβδομάδες που το πήγα στη αντιπροσωπεία μου το γέμισαν μέχρι το max αλλά αυτό ήλθε και φούσκωσε μέχρι το στόμιο του δοχείου και απο εκεί ξελείλιζε στη διαδρομή. Ξαφνικά προχθές άρχισε να μειώνεται και σε 2 ημέρες άδειασε το μισό δοχείο. Εμφανή σημάδια διαρροής δεν βλέπω και στη αντιπροσωπεία δεν είχαν δει τίποτε απο αντλία νερού.
      Τελικά μου **άναψε και το λαμπάκι της μηχανής **.

      Το αυτοκίνητο έχει υγραέριο για 123000 χιλ
      Το έχω κάνει service στο υγραέριο έχω ρυθμίσει βαλβίδες και έβαλα νέα μπουζί . Για να μπορέσω να εντοπίσω το πρόβλημα έχω κλείσει το υγραέριο και κινούμαι με βενζίνα .

      Να υποθέσω οτι μπορεί να είναι φλάντζα ; Φταίει το υγραέριo για αυτό ;

      Ευχαριστώ

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • K
        karaap last edited by

        Καλημέρα

        Εδώ και ένα μήνα παρατήρησα μια αστάαθεια στο Paraflu .
        Μιά φορά χωρίς λόγο ξεχείλισε και έτρεξε αρκετή ποσότητα (έκανε ρυάκι) απο την υπερχείλιση του δοχείου ενώ το αυτοκίνητο ήταν παρκαρισμένο .
        Στη συνέχεια άρχισε να μειώνεται και εγώ προσθετα Paraflu.
        Πρίν απο 2 εβδομάδες που το πήγα στη αντιπροσωπεία μου το γέμισαν μέχρι το max αλλά αυτό ήλθε και φούσκωσε μέχρι το στόμιο του δοχείου και απο εκεί ξελείλιζε στη διαδρομή. Ξαφνικά προχθές άρχισε να μειώνεται και σε 2 ημέρες άδειασε το μισό δοχείο. Εμφανή σημάδια διαρροής δεν βλέπω και στη αντιπροσωπεία δεν είχαν δει τίποτε απο αντλία νερού.
        Τελικά μου **άναψε και το λαμπάκι της μηχανής **.

        Το αυτοκίνητο έχει υγραέριο για 123000 χιλ
        Το έχω κάνει service στο υγραέριο έχω ρυθμίσει βαλβίδες και έβαλα νέα μπουζί . Για να μπορέσω να εντοπίσω το πρόβλημα έχω κλείσει το υγραέριο και κινούμαι με βενζίνα .

        Να υποθέσω οτι μπορεί να είναι φλάντζα ; Φταίει το υγραέριo για αυτό ;

        Ευχαριστώ

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • K
          karaap last edited by

          Καλημέρα

          Εδώ και ένα μήνα παρατήρησα μια αστάαθεια στο Paraflu .
          Μιά φορά χωρίς λόγο ξεχείλισε και έτρεξε αρκετή ποσότητα (έκανε ρυάκι) απο την υπερχείλιση του δοχείου ενώ το αυτοκίνητο ήταν παρκαρισμένο .
          Στη συνέχεια άρχισε να μειώνεται και εγώ προσθετα Paraflu.
          Πρίν απο 2 εβδομάδες που το πήγα στη αντιπροσωπεία μου το γέμισαν μέχρι το max αλλά αυτό ήλθε και φούσκωσε μέχρι το στόμιο του δοχείου και απο εκεί ξελείλιζε στη διαδρομή. Ξαφνικά προχθές άρχισε να μειώνεται και σε 2 ημέρες άδειασε το μισό δοχείο. Εμφανή σημάδια διαρροής δεν βλέπω και στη αντιπροσωπεία δεν είχαν δει τίποτε απο αντλία νερού.
          Τελικά μου **άναψε και το λαμπάκι της μηχανής **.

          Το αυτοκίνητο έχει υγραέριο για 123000 χιλ
          Το έχω κάνει service στο υγραέριο έχω ρυθμίσει βαλβίδες και έβαλα νέα μπουζί . Για να μπορέσω να εντοπίσω το πρόβλημα έχω κλείσει το υγραέριο και κινούμαι με βενζίνα .

          Να υποθέσω οτι μπορεί να είναι φλάντζα ; Φταίει το υγραέριo για αυτό ;

          Ευχαριστώ

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • T
            the_ace last edited by

            Αν δεν υπάρχει άλλη διαρροή, δεν ξεχειλίζει, και το καίει, τότε είναι φλάντζα ή -χειρότερα- καπάκι ή -ακόμα χειρότερα- block. Αν ξεχειλίζει και ακούς τη συμπίεση, δηλαδή το σπρώχνει προς το παγούρι, τότε επίσης είναι φλάντζα ή καπάκι. Μπορείς να το τεστάρεις με ένα tester σε 5'...

            1 Reply Last reply Reply Quote 2
            • K
              karaap last edited by

              Δεν υπάρχει άλλη διαρροή.
              Άλλοτε ξεχειλίζει και άλλοτε μειώνεται .
              Πριν μια εβδομάδα απο την γραμμή max το είχε φουσκώσει μέχρι το στόμιο και έτρεχε έξω.
              Χθές και σήμερα άδειασε το μισό παγούρι.

              Τι είναι το 'tester ';

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • T
                the_ace last edited by

                Δεν χρειάζεται να το κάνεις εσύ, πας στο συνεργείο και ρωτάς αν μπορούν να ελέγξουν για καυσαέρια στο ψυκτικό

                Youtube Video

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • I
                  ilias-a last edited by

                  Κοιτα πρωτα μηπως και μυριζει υγραεριο το ψυκτικο υγρο.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • R
                    r200 last edited by

                    μια καινουρια ταπα στο ψυγειο νερου;

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • X
                      xeno last edited by

                      Ο χρήστης r200 έγραψε:
                      μια καινουρια ταπα στο ψυγειο νερου;

                      το αυτό!

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • K
                        karaap last edited by

                        Το πήγα στο μάστορα .
                        Μου άλλαξε θερμοστάτη και ατλία νερού (στη οποία μου έδειξε ξεραμένο Paraflu).
                        Μου είπε οτι αν συνεχίσει να μειώνεται το νερό να το πάω να μου ρίξει στεγανοποιητικό.
                        Για το λαμπάκι και να ανάψει δεν πειράζει, πιθανό να εντοπίζει πρόβλημα στις βαλβίδες λόγω υγραερίου.
                        Μου είπε οτι δεν παρατήρησε τα κολλάρα να διογκώνονται μετά απο διαδρομή που έκανε και δεν πάει το μυαλό του σε φλάντζα.
                        Τελικά το πήρα το αμάξι και στην επιστροφή το λαμπάκι ξανά άναψε και το νερό συνεχίζει να μειώνεται.

                        1. Να το πάω στη αντιπροσωπεία να μου αλλάξουν καπελωτά; .(γιατί σε μάστορα που πήγα μου τρόχισε τα καπελωτα)
                        2. Να ρίξω στεγανοποιητικό ;
                        3. Nα αλλάξω κολλάρα και ψυγείο; .
                        4. Nα Αλλάξω φλάντζα;

                        Να το πάω διαδοχικά 1,2 ,3 ,4 ανάλογα αν πιάνει η κάθε λύση;

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • T
                          the_ace last edited by

                          Καταρχήν, πως ακριβώς η ECU διαβάζει βλάβη στις βαλβίδες ?
                          Όταν λες λαμπάκι, εννοείς CEL ? Αν ναι, τότε τι κωδικό σφάλματος βγάζει ?
                          Έλεγχο συμπίεσης και για ύπαρξη καυσαερίων κάνατε ?
                          Θερμοστάτη και αντλία γιατί αλλάξατε, είχαν κάποιο πρόβλημα ?

                          Χωρίς ελέγχους και σωστή διάγνωση, πως περιμένεις να κάνεις σωστή επιδιόρθωση ? Μόνο πηγαίνοντας στη τύχη, όπως περίπου σκέφτεσαι, δηλαδή 'άμα τύχει και πετύχει', τζάμπα λεφτά θα χάσεις....

                          Το στεγανωτικό είναι χρήσιμο σε περίπτωση διαρροής, αν έχει σκάσει η φλάντζα δεν σε σώζει. Για ψυγείο και σωληνώσεις, κάντε σωστό πρεσάρισμα του κυκλώματος όταν είναι ζεστό, μπορεί να έχουν ψιλοραγίσει και να χάνουν μόνο ζεστά και υπό πίεση.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • I
                            ilias-a last edited by

                            Ο χρήστης AMarinos έγραψε:
                            Καταρχήν, πως ακριβώς η ECU διαβάζει βλάβη στις βαλβίδες ?

                            Misfire διαβαζει.

                            Στα ερωτηματα του φιλου τωρα, οι βαλβιδες ειναι ασχετες με την καταναλωση ψυκτικου υγρου, οχι να μη ριξεις στεγονοποιητικα ή να κανεις αντικατασταση εξαρτηματων στο κουτουρου, να ψαξει καποιος τεχνικος να βρει τη διαρροη και να την επισκευασει.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • T
                              techadmin admin last edited by

                              Ο χρήστης karaap έγραψε:
                              Το πήγα στο μάστορα .
                              Μου άλλαξε θερμοστάτη και ατλία νερού (στη οποία μου έδειξε ξεραμένο Paraflu).
                              Μου είπε οτι αν συνεχίσει να μειώνεται το νερό να το πάω να μου ρίξει στεγανοποιητικό.
                              Για το λαμπάκι και να ανάψει δεν πειράζει, πιθανό να εντοπίζει πρόβλημα στις βαλβίδες λόγω υγραερίου.
                              Μου είπε οτι δεν παρατήρησε τα κολλάρα να διογκώνονται μετά απο διαδρομή που έκανε και δεν πάει το μυαλό του σε φλάντζα.
                              Τελικά το πήρα το αμάξι και στην επιστροφή το λαμπάκι ξανά άναψε και το νερό συνεχίζει να μειώνεται.

                              1. Να το πάω στη αντιπροσωπεία να μου αλλάξουν καπελωτά; .(γιατί σε μάστορα που πήγα μου τρόχισε τα καπελωτα)
                              2. Να ρίξω στεγανοποιητικό ;
                              3. Nα αλλάξω κολλάρα και ψυγείο; .
                              4. Nα Αλλάξω φλάντζα;

                              Να το πάω διαδοχικά 1,2 ,3 ,4 ανάλογα αν πιάνει η κάθε λύση;

                              To δοκίμασες με αναμμένο τον κινητήρα να δεις από κάτω αν χάνει νερά; Εμένα το Opel Corsa όταν είχε θέμα η αντλία νερού έβλεπα όταν ήμουν έξω από το αμάξι, στο σημείο που ήταν η αντλία που έσταζε νερό συνέχεια.
                              Από όσα λίγα ξέρω, όταν το νερό μειώνεται, ή έχει διαρροή εκτός μηχανής, από αντλία νερού ή κάποιο κολάρο, ή έχει καεί η φλάντζα κεφαλής και ανάλογα με την σχισμή στην φλάντζα (μικρή ή μεγάλη) πάει νερό από τον κινητήρα στο χώρο καύσης. Συνήθως όταν γίνεται αυτό, το αμάξι κάποια στιγμή ρετάρει γιατί ο κύλινδρος που πάει το νερό δεν λειτουργεί.
                              Τώρα από εκεί και πέρα. Στο Opel μου τα καπελώτα πάνε κοντά στα 240 ευρώ μόνον αυτά. Χώρια τα εργατικά. Η φλάντζα κεφαλής συνήθως 250 - 300 ευρώ, ίσως και παραπάνω.
                              Επειδή έχεις υγραέριο δεν ξέρω μήπως είναι θέμα του υγραερίου και πρέπει να πας στον εγκαταστάτη να το κοιτάξει.
                              Τα παραπάνω είναι καταστάσεις που μου τύχανε και δλδ δεν είναι θεωρία για εμένα. Είναι ζημίες που βγήκαν σε διάφορα αμάξια που είχα.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • K
                                karaap last edited by

                                Ο χρήστης Ηλιας Α έγραψε:

                                Καταρχήν, πως ακριβώς η ECU διαβάζει βλάβη στις βαλβίδες ?

                                Misfire διαβαζει.

                                Στα ερωτηματα του φιλου τωρα, οι βαλβιδες ειναι ασχετες με την καταναλωση ψυκτικου υγρου, οχι να μη ριξεις στεγονοποιητικα ή να κανεις αντικατασταση εξαρτηματων στο κουτουρου, να ψαξει καποιος τεχνικος να βρει τη διαρροη και να την επισκευασει.

                                Στο θέμα είχα το λαμπάκι της μηχανής και το Paraflu

                                Όταν άναψε το λαμπάκι το πήγα για service στο υγραέριο και εκεί ο μάστορας ,επειδή είχαν κλείσει οι βαλβίδες , τις άνοιξε τροχίζοντας τα καπελώτά.
                                Έτσι τώρα οι βαλβίδες κροταλίζουν αλλά το αμάξι δουλεύει καλύτερα απο πριν.
                                Ο δεύτερος ο μάστορας όταν είπε ότι 'πιθανόν να φταίνε οι βαλβίδες ' εννοούσε το άνοιγμα και το κροτάλισμα και αυτά να ανιχνεύει το CU και ανάβει το λαμπάκι.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • K
                                  karaap last edited by

                                  Σχετικά με το λαμπάκι της μηχανής έχω διαπιστώσει ότι:

                                  Το λαμπάκι ανάβει πάντοτε με κρύο κινητήρα .
                                  Γυρίζω το κλειδί , ξεκινά να δουλεύει και σε λίγα λεπτερόλεπτα ανάβει το λαμπάκι .
                                  Αυτό όμως δεν το κάνει σε κάθε εκκίνηση και ποτέ στη διαδρομή με ζεστό κινητήρα .
                                  Αν δεν ανάψει στην αρχή έχω κάνει και 100 χιλ και δεν άναψε .
                                  Στην επόμενη εκκίνηση με κρύο θα ανάψει.
                                  Έχω παρατηρήσει ότι στο ρελαντί οι στροφες είναι γύρω στις 500 αλλά τα μαστόρια τους το έχω πει αλλά το αγνοούν και δεν το διορθώνουν

                                  Πστεύω στη παρούσα φάση υπάρχουν δύο ξεχωριστές βλάβες που δεν συνδέονται μεταξύ του

                                  1. το λαμπάκι που έχει σχέση με την κρύα εκκίνηση ,ρελαντί
                                  2. Paraflu που μειώνεται απο διαρροή στις σωληνώσεις ,ψυγείο ,φλάντζα

                                  Τελικά μέχρι τώρα έχω δώσει 400 μαύρα αλλά το πρόβλημα δεν λύθηκε.
                                  Η αγορά άλλου αυτοκινήτου σας περνά καθόλου απο το μυαλό γιατί λόγω 300.000 χιλ το πράμα δεν θα σταματήσει εδώ.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • T
                                    techadmin admin last edited by

                                    Με 300.000χλμ και με αυτά που περιγράφεις πως έχει το αμάξι, είναι καλή επιλογή να πάρεις ένα άλλο.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • K
                                      karaap last edited by

                                      Σήμερα βρήκα ότι στο δοχείο διαστολής στην ένωση καπάκι με κάθετα τοιχώματα το δάκτυλο μου υγραίνεται.Λέτε να είναο απο εκεί η απώλεια ;

                                      Ο χρήστης karaap έγραψε:
                                      Σχετικά με το λαμπάκι της μηχανής έχω διαπιστώσει ότι:

                                      Το λαμπάκι ανάβει πάντοτε με κρύο κινητήρα .
                                      Γυρίζω το κλειδί , ξεκινά να δουλεύει και σε λίγα λεπτερόλεπτα ανάβει το λαμπάκι .
                                      Αυτό όμως δεν το κάνει σε κάθε εκκίνηση και ποτέ στη διαδρομή με ζεστό κινητήρα .
                                      Αν δεν ανάψει στην αρχή έχω κάνει και 100 χιλ και δεν άναψε .
                                      Στην επόμενη εκκίνηση με κρύο θα ανάψει.
                                      Έχω παρατηρήσει ότι στο ρελαντί οι στροφες είναι γύρω στις 500 αλλά τα μαστόρια τους το έχω πει αλλά το αγνοούν και δεν το διορθώνουν

                                      Πστεύω στη παρούσα φάση υπάρχουν δύο ξεχωριστές βλάβες που δεν συνδέονται μεταξύ του

                                      1. το λαμπάκι που έχει σχέση με την κρύα εκκίνηση ,ρελαντί
                                      2. Paraflu που μειώνεται απο διαρροή στις σωληνώσεις ,ψυγείο ,φλάντζα

                                      Τελικά μέχρι τώρα έχω δώσει 400 μαύρα αλλά το πρόβλημα δεν λύθηκε.
                                      Η αγορά άλλου αυτοκινήτου σας περνά καθόλου απο το μυαλό γιατί λόγω 300.000 χιλ το πράμα δεν θα σταματήσει εδώ.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • K
                                        karaap last edited by

                                        Το λαμπάκι έδωσε κωδικό **P 1346 **που σημαίνει Αισθητήρας θέσης εκκεντροφόρου.
                                        Παράγγειλα ένα .

                                        Το paraflu πάλι ξελείλισε το βράδυ .Το πρωί βρήκα ρυάκι .

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • K
                                          kospapad last edited by

                                          Και τα δύο σου προβλήματα τα αντιμετωπίζεις ερασιτεχνικά και θα σου φύγουν πολλά λεφτά πριν και αν το φτιάξεις
                                          Με τον τρόπο που αντιδράς τα συνεργεία τρίβουν τα χέρια τους

                                          Για το παραφλου πρέπει άμεσα να ελέγξεις για φλάντζα με το ανιχνευτικό καυσαερίων στο παραφλού

                                          Για το λαμπάκι μπορεί να είναι και πρόβλημα αλυσίδας ή του αισθητήρα ή του solenoid του μεταβλητού χρονισμού
                                          Θέλει παλμογράφο για να διαπιστώσεις τι γίνεται.

                                          Οι βαλβίδες σου είναι κουρασμένες και αναγκάστηκες να τροχίσεις τα καπελότα που δεν ενδείκνυται

                                          Αν δεν πας έτσι , και με τα χλμ που έχεις ένας άλλος κινητήρας θα σου βγει φθηνότερος

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • K
                                            karaap last edited by

                                            Ο χρήστης kospapad έγραψε:
                                            Και τα δύο σου προβλήματα τα αντιμετωπίζεις ερασιτεχνικά και θα σου φύγουν πολλά λεφτά πριν και αν το φτιάξεις
                                            Με τον τρόπο που αντιδράς τα συνεργεία τρίβουν τα χέρια τους

                                            Για το παραφλου πρέπει άμεσα να ελέγξεις για φλάντζα με το ανιχνευτικό καυσαερίων στο παραφλού

                                            Για το λαμπάκι μπορεί να είναι και πρόβλημα αλυσίδας ή του αισθητήρα ή του solenoid του μεταβλητού χρονισμού
                                            Θέλει παλμογράφο για να διαπιστώσεις τι γίνεται.

                                            Οι βαλβίδες σου είναι κουρασμένες και αναγκάστηκες να τροχίσεις τα καπελότα που δεν ενδείκνυται

                                            Αν δεν πας έτσι , και με τα χλμ που έχεις ένας άλλος κινητήρας θα σου βγει φθηνότερος

                                            Ο κωδικός έδειχνε 'Αισθητήρας θέσης εκκεντροφόρου' .
                                            Άλλαξα τον αισθητήρα = 95 ευρώ .
                                            Σε λίγα χιλιόμετρα το λαμπάκι πάλι άναψε.
                                            Ως τώρα έχω ξοδέψει κοντά ένα 500αρι + δύο μήνες να τρέχω στα συνεργεία .

                                            Τώρα είμαι ανάμεσα σε δύο λύσεις :

                                            1) Το πάω στην αντιπροσωπεία και τους λέω 'κόψτε το λαιμός σας , διορθώστε το . Αλλάξτε καδένα , φλάντζα , βαλβίδες

                                            2) Τους το δίνω και παίρνω ένα Aygo '

                                            Οι προτάσεις σας θα βοηθήσουν

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 1 / 2
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            APRILIOS

                                            ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr