-
Ο χρήστης nrg_polini έγραψε:
Για μένα η κάθε μάρκα έχει ένα όριο τιμής, πχ για skoda θα έδινα μέχρι 28000μαξ για μια εξαιρετική superb, τα 37000 είναι εκτός πραγματικότητας... με 35000 χτυπάς tiguan 4x4 2.0 TDI ή καμία καλοεξοπλισμένη Χ1 .Καλά μπες σε x1 μαζί με τη γυναίκα σου (και παιδιά αν γίνεται) και μετά μπες και σε ένα kodiaq και έλα να μου πεις τι αξίζει να πάρεις με 35k.
Το Tiguan πιο άνετο από x1, αλλά πάλι μικρότερο.
Αν χρειάζεσαι όντως τους χώρους, το αυτοκίνητο δεν παίζεται.
Επίσης θυμήσου ότι με 37 το παίρνεις full extra. Το Tiguan είμαι σίγουρος πως το παίρνεις σε μια μεσαία έκδοση.
Κατά τα αλλά Ίδια αυτοκίνητα - ίδια Τεχνολογιά - άλλο σηματάκι.
Having said that, μου ακούγονται και μένα πολλά-όχι γιατί είναι σκοντα-τα 37k φίλε.
Πρέπει να κανείς τις εξής ερωτήσεις στον εαυτό σου και να απαντήσεις με ειλικρίνεια.
-
Χρειάζεσαι όντως το 4χ4;
-
Τα τέλη οκ δεν αρέσουν σε κανέναν αλλά ενδέχεται να δημιουργήσουν οποιοδήποτε (ακόμα και μικρό) πρόβλημα κάποια στιγμή; Θα σε ζορίσουν;
Η style έκδοση τα σπάει και επίσης θα έβαζα και ηλιοροφή + προσωπικά θα έπαιρνα το 4χ2 2.000 αυτόματο diesel. Οικονομικά μπορεί να το αντέχω αλλά όλη η φιλοσοφία πίσω από την αγορά ενός τέτοιου αυτοκινήτου με προτρέπει να κάνω την ερώτηση «το χρειάζεσαι πραγματικά αυτό;»
Δλδ να στο πω διαφορετικά.
Η αγορά ενός kodiaq γίνεται για πρακτικούς καθαρά λόγους. Έχεις ένα μικρομεσαίο budget και ψάχνεις αυτοκίνητο με χώρους.
Τα λεφτά που θα έδινα προσωπικά (και έδωσα τελικά) πρέπει να επιστρέψουν το μέγιστο δυνατό αποτέλεσμα.Για μένα, στη χώρα που ζούμε και με την σημερινή φορολογική κατάσταση στον χώρο των ΙΧ και για το συγκεκριμένο μοντέλο, η έκδοση που το κάνει αυτό είναι η αρχική, ambition 1,4 4x2.
-
-
Ο χρήστης Thanoss έγραψε:
Για μένα η κάθε μάρκα έχει ένα όριο τιμής, πχ για skoda θα έδινα μέχρι 28000μαξ για μια εξαιρετική superb, τα 37000 είναι εκτός πραγματικότητας... με 35000 χτυπάς tiguan 4x4 2.0 TDI ή καμία καλοεξοπλισμένη Χ1 .
Καλά μπες σε x1 μαζί με τη γυναίκα σου (και παιδιά αν γίνεται) και μετά μπες και σε ένα kodiaq και έλα να μου πεις τι αξίζει να πάρεις με 35k.
Το Tiguan πιο άνετο από x1, αλλά πάλι μικρότερο.
Αν χρειάζεσαι όντως τους χώρους, το αυτοκίνητο δεν παίζεται.
Επίσης θυμήσου ότι με 37 το παίρνεις full extra. Το Tiguan είμαι σίγουρος πως το παίρνεις σε μια μεσαία έκδοση.
Κατά τα αλλά Ίδια αυτοκίνητα - ίδια Τεχνολογιά - άλλο σηματάκι.
Having said that, μου ακούγονται και μένα πολλά-όχι γιατί είναι σκοντα-τα 37k φίλε.
Πρέπει να κανείς τις εξής ερωτήσεις στον εαυτό σου και να απαντήσεις με ειλικρίνεια.
-
Χρειάζεσαι όντως το 4χ4;
-
Τα τέλη οκ δεν αρέσουν σε κανέναν αλλά ενδέχεται να δημιουργήσουν οποιοδήποτε (ακόμα και μικρό) πρόβλημα κάποια στιγμή; Θα σε ζορίσουν;
Η style έκδοση τα σπάει και επίσης θα έβαζα και ηλιοροφή + προσωπικά θα έπαιρνα το 4χ2 2.000 αυτόματο diesel. Οικονομικά μπορεί να το αντέχω αλλά όλη η φιλοσοφία πίσω από την αγορά ενός τέτοιου αυτοκινήτου με προτρέπει να κάνω την ερώτηση «το χρειάζεσαι πραγματικά αυτό;»
Δλδ να στο πω διαφορετικά.
Η αγορά ενός kodiaq γίνεται για πρακτικούς καθαρά λόγους. Έχεις ένα μικρομεσαίο budget και ψάχνεις αυτοκίνητο με χώρους.
Τα λεφτά που θα έδινα προσωπικά (και έδωσα τελικά) πρέπει να επιστρέψουν το μέγιστο δυνατό αποτέλεσμα.Για μένα, στη χώρα που ζούμε και με την σημερινή φορολογική κατάσταση στον χώρο των ΙΧ και για το συγκεκριμένο μοντέλο, η έκδοση που το κάνει αυτό είναι η αρχική, ambition 1,4 4x2.
Η τιμή είναι πάντα κάτι σχετικό. Για παράδειγμα, πόσο πάει παραπάνω το 4χ4 έναντι του δικίνητου? Πόσο το dsg έναντι του μηχανικού? Πόσο τα τέλη κυκλοφορίας του 1,4 βενζίνη, έναντι του 2λιτρου (+ φόρος πολυτελείας)? Πόσο κερδίζεις στην κατανάλωση πετρέλαιο vs βενζίνη? Επίσης, από τον έξτρα εξοπλισμό τι πραγματικά χρειάζεσαι και τι είναι μπλιμπλίκια για εντυπωσιασμό? Και στην τελική, χωράει στο parking το kodiaq (4,697) ή η octavia (4,67-4,68 το scout)? Γιατί το superb είναι ακόμα πιο μεγάλο (4,856 m)!
Στάλθηκε από το SM-T335 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
-
Για 'μενα το Kodiaq ειναι VFM στην δικινητξη εκδοση με 22000 και στην τετρακινητη με 27000...
37000 για 1400αρι εστω και των διαστασεων του Kodiaq εγω τουλαχιστον δεν θα εδινα,οταν με 23000 πηρα Xtrail δικινητο με υπερπληρη βασικο εξοπλισμο... -
@donkavlon Η άποψη μου είναι οτι τα 37000€ είναι πολλά, αν θέλεις βενζίνη τα 1.4 150hp 4χ4 Ambition αν θυμάμαι καλά στα 27000-28000€ είναι καλύτερη επιλογή, επίσης δεν θα προτιμούσα dsg τα προβλήματα στο παρελθόν ήταν αρκετά και δεν θα το εμπιστευόμουν. Επειδή είμαι νιζελάκιας όταν είχα πάρει προσφορά για το δίλιτρο 4χ4 Ambition με ταχύτητες με τα εξτρά που έβαζα έβγαινε 34500€ αλλάξανε τα οικονομικά όμως και τελικά δεν προχώρησα στην αγορά.
-
το βασικο που θελω ειναι να ειναι βενζινη και αυτοματο οπωσδηποτε και εκει ειναι που ανεβαινουν οι τιμες
-
Δύστυχως ή ευτυχώς η kosmocar έχει τιμολογήσει πολύ έξυπνα τα ανταγωνιστικά αυτοκίνητα του group ώστε να μειώσει όσο μπορεί τον εσωτερικό ανταγωνισμό αλλά και να μπορεί να κάνει παραγγελίες και να έχει συγκεκριμένα μοντέλα και εκδόσεις ετοιμοπαράδοτα. Πχ θέλεις μεγάλο σκάφος με λίγα χρήματα και vfm ? Θα πας kodiaq. Θέλεις κάτι πιο όμορφο και ποιοτικό με πετρέλαιο; σε στέλνει στο tiguan γιατί η διαφορά τιμής είναι μικρή όπως είναι τιμολογημένα, κ.ο.κ.
-
Πιο όμορφο είναι υποκείμενο. Πιο ποιοτικό είναι αντικειμενικό και όπως έγραψα πιο πάνω, από πλευράς ποιότητας μόνο το σηματάκι είναι ποιοτικότερο. Όπως και να το κάνουμε το W είναι πιο ποιοτικό από ένα βέλος που μοιάζει με Κοκόρι
-
Ο χρήστης ACCENTWIZARD έγραψε:
Για 'μενα το Kodiaq ειναι VFM στην δικινητξη εκδοση με 22000 και στην τετρακινητη με 27000...
37000 για 1400αρι εστω και των διαστασεων του Kodiaq εγω τουλαχιστον δεν θα εδινα,οταν με 23000 πηρα Xtrail δικινητο με υπερπληρη βασικο εξοπλισμο...23000 μόνο? ΓΜΤ απίστευτη τιμή για αυτό το αυτοκίνητο και ας είναι 4χ2. Όντως πολύ καλή αγορά!
-
Ο χρήστης SPI_duster έγραψε:
Για 'μενα το Kodiaq ειναι VFM στην δικινητξη εκδοση με 22000 και στην τετρακινητη με 27000...
37000 για 1400αρι εστω και των διαστασεων του Kodiaq εγω τουλαχιστον δεν θα εδινα,οταν με 23000 πηρα Xtrail δικινητο με υπερπληρη βασικο εξοπλισμο...23000 μόνο? ΓΜΤ απίστευτη τιμή για αυτό το αυτοκίνητο και ας είναι 4χ2. Όντως πολύ καλή αγορά!
Ειχα μεγαλη καψουρα για το Xtrail απο τοτε που βγηκε,αλλα δεν το εφτανα,και κοιταγα πολυ σοβαρα το Kodiaq και εγω,το οποιο ειναι ενα πολυ καλο αμαξι,αλλα με το που βγηκε η Nissan με νεες τιμες,δεν εχασα χρονο...
-
Πολύ καλό το Xtrail. Κι εγώ το είχα στα υπόψη πρωτού καταλήξω στην αρκούδα
-
Δυστυχώς άλλαξε η τιμή του Kodiaq. Επιβεβαίωσα με Καρεντα ότι ξεκινάει πλέον από 24.900 χωρίς καμία αλλαγή στον εξοπλισμό! Και με παραδόσεις από Μάιο.
-
Ο χρήστης ysard έγραψε:
Δυστυχώς άλλαξε η τιμή του Kodiaq. Επιβεβαίωσα με Καρεντα ότι ξεκινάει πλέον από 24.900 χωρίς καμία αλλαγή στον εξοπλισμό! Και με παραδόσεις από Μάιο.Λογικό να γινόταν αυτό κάποια στιγμή, ειδικά με την έλευση του Karoq.
-
Στο site παντως,η τιμη εξακολουθει να ειναι 22000...
-
Ο χρήστης ACCENTWIZARD έγραψε:
Στο site παντως,η τιμη εξακολουθει να ειναι 22000...Θα αλλάξει σύντομα...
-
Στα 24.900 γιατί να μην πας στο TIGUAN;
-
Ο χρήστης Thanoss έγραψε:
Στο site παντως,η τιμη εξακολουθει να ειναι 22000...
Θα αλλάξει σύντομα...
Στανταρ θα ανεβασει και η Nissan το X-trail τοτε...
-
Ο χρήστης johnsr έγραψε:
Στα 24.900 γιατί να μην πας στο TIGUAN;Εγω και παλι Kodiaq θα επαιρνα...
-
Ο χρήστης ysard έγραψε:
Δυστυχώς άλλαξε η τιμή του Kodiaq. Επιβεβαίωσα με Καρεντα ότι ξεκινάει πλέον από 24.900 χωρίς καμία αλλαγή στον εξοπλισμό! Και με παραδόσεις από Μάιο.Finita la musica passata la festa.
Οποίος πρόλαβε τον Κύριο είδε.Τυχεροί όσοι προλάβατε και το αγοράσατε κοψοχρονια
-
Κάτι μου λέει ότι θα ακούσουμε καλά νέα από το ateca......
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
-
Ο χρήστης ACCENTWIZARD έγραψε:
Στο site παντως,η τιμη εξακολουθει να ειναι 22000...
Θα αλλάξει σύντομα...
Στανταρ θα ανεβασει και η Nissan το X-trail τοτε...
Με τις παλιές τιμές στην Ελλάδα πουλάνε 40 μονάδες το χρόνο..... Οπότε καλά κάνανε και το κατέβασαν....
Skoda Kodiaq