Την επομενη εβδομαδα παραλαμβανω st-line diesel 1.5 και σκεφτομαι για μεμβρανες μπροστα. Τι προτεινετε? Πισω που εχει εργοστασιακα φιμε χρειαζεται κατι?
Sent from my SM-G935F using Tapatalk
Please enter occupation - Please enter your interests
Την επομενη εβδομαδα παραλαμβανω st-line diesel 1.5 και σκεφτομαι για μεμβρανες μπροστα. Τι προτεινετε? Πισω που εχει εργοστασιακα φιμε χρειαζεται κατι?
Sent from my SM-G935F using Tapatalk
Με τα 550 ευρω βαζεις το navi σε αντιπροσωπεια???
Sent from my SM-G935F using Tapatalk
1.Σωστα για aftermatket λυσεις. Η λυση για navigation μονο της αντιπροσωπειας εδω με τα 690 ευρω ειναι πολυ basic.
2. Οι X1 σε αυτα τα επιπεδα τιμων εχουν τα απλα φωτα προφανως
Επισης, η Χ1 ισως υπερτερει και σε καταναλωση vs. βενζινης Kuga
Sent from my SM-G935F using Tapatalk
Επειδη ειμαι ακριβως στο ιδιο διλημμα αλλα για μεταχειρισμενη X1 vs. ST-line οποτε η διαφορα ειναι σχετικα μικρη, εχω διαπιστωσει οτι η Χ1 χρειαζεται ακομα 1000 ευρω για navi και camera, φιμε πισω, ενω το Kuga εχει πολυ καλυτερα φωτα. Η Χ1 υπερτερει σαφως σε χωρους αποσκευων.
Sent from my SM-G935F using Tapatalk
Ο χρήστης Fanis75 έγραψε:
H βασική ΛΤΠΦ είναι 16.994€, πως χωράει μεταλλικό χρώμα ? Εκτός αν έχουν συνυπολογίσει τα βασικά και τα μεταλλικά στη τιμή αυτή...
Δεν το ξέρω Αντώνη, δεν το έχω ψάξει περισσότερο, απλά αναφέρω τι μου είπε ο πωλητής όταν τον ρώτησα. Εάν όντως είναι 16.994 χωρίς χρώμα, μόνο με το απλό μπλέ, τότε κάνανε μεγάλη μ@λακία στην FMH!!
Επειδη περασα μεσα στην εβδομαδα και ρωτησα η τιμη που λετε ειναι με το μεταλλικο που στοιχιζει 396. Η ΛΤΠΦ παραμενει 16.598. Παντως πλεον στο business μπορεις να βαλεις μονο μεταλλικο και τελος..
Sent from my SM-G935F using Tapatalk
Υπαρχει κανεις που να εχει παρει προσφατη προσφορα για Kuga? Σε βενζινη Business και ST-line. Υπαρχει καποια εκπτωση ή προσφορα? Διαφορες ανα αντιπροσωπεια?
Sent from my SM-G935F using Tapatalk
Ο χρήστης AMarinos έγραψε:
Παντως η αργη εξελιξη καμια φορα δεν ειναι κακη για τους ιδιοκτητες της μαρκας. Σαν κατοχος Α3 δεκαετιας πραγματικα δεν αισθανομαι οτι εχω παλιο αυτοκινητο και ας εχει αλλαξει το μοντελο 2-3 φορες. Ας το κλεισουμε ομως γιατι εδω ειναι χωρος για το Kuga. Ελπιζω να μη βγει του χρονου δραματικα διαφορετικο μοντελο και απαξιωσει το σημερινο...
Μα θα βγει καινούριο Kuga, πιθανότατα το 2019 (Νοέμβριο λένε), που θα αλλάζει γραμμές μέσα-έξω σύμφωνα με τη νέα σχεδιαστική γραμμή της Ford, όπως αυτή φαίνεται στο νέο Fiesta και το Focus. Αν είσαι αυτής της λογικής λοιπόν, καλό θα ήταν να ρίξεις πρώτα μια ματιά στα renders και να το λάβεις υπόψη σου.
Η αργή εξέλιξη είναι καλή, αλλά μόνο για τους ιδιοκτήτες, και κανέναν άλλο. Τώρα το γιατί το επόμενο θα 'απαξιώσει' το προηγούμενο, είναι μεγάλη συζήτηση και συνήθως δεν στέκει, οι καμπύλες απομείωσης αξίας είναι λίγο-πολύ ίδιες, ανεξαρτήτως του αν έχει αλλάξει το μοντέλο.
Συμφωνω απολυτα! Καθαρα ψυχολογικο ειναι το θεμα για τους ιδιοκτητες
Sent from my SM-G935F using Tapatalk
Ο χρήστης AMarinos έγραψε:
Η VW, όπως και όλοι οι Γερμανοί, είναι της λογικής της 'αργής εξέλιξης' και του συντηρητικού σχεδιασμού. Γι'αυτό άλλωστε και όλα τα μοντέλα τους μοιάζουν μεταξύ τους. Και προφανώς υπάρχει στέρεη λογική πίσω από αυτό, γιατί οι μόνιμοι πελάτες τους, που πιθανότατα αλλάζουν το προηγούμενο μοντέλο με το επόμενο, δεν θέλουν δραματικές αλλαγές, θέλουν ησυχία, τάξη και ασφάλεια, θέλουν να νιώσουν οικεία με το που θα μπουν στο καινούριο όχημα.Απολύτως κατανοητό και σεβαστό, αλλά μην γυρνάνε και μου λένε εμένα για ωραίο εσωτερικό, και εξέλιξη και εμπνευσμένη σχεδίαση, αφού αυτά τα δύο είναι διαμετρικά αντίθετα
Όσο για την οθόνη, sorry αλλά αυτή τη σχεδίαση την είχα πρωτοδεί στα γνωστά κινέζικα WinCE/Android multimedia πριν από 15 χρόνια...
Παντως η αργη εξελιξη καμια φορα δεν ειναι κακη για τους ιδιοκτητες της μαρκας. Σαν κατοχος Α3 δεκαετιας πραγματικα δεν αισθανομαι οτι εχω παλιο αυτοκινητο και ας εχει αλλαξει το μοντελο 2-3 φορες. Ας το κλεισουμε ομως γιατι εδω ειναι χωρος για το Kuga. Ελπιζω να μη βγει του χρονου δραματικα διαφορετικο μοντελο και απαξιωσει το σημερινο...
Sent from my SM-G935F using Tapatalk
Ο χρήστης AMarinos έγραψε:
OK, θεωρείς αυτό εδώ 'λίγο πιο ωραίο'
Εγώ πάλι το θεωρώ το απαύγασμα της βαρεμάρας και της ανέμπνευστης σχεδίασης
Και μιλάω για το R-Line, το οποίο πες ότι βλέπεται κάπως μέσα-έξω, συγκρινόμενο με το ST-Line, γιατί κατά τα άλλα, άστα να πάνε. Απλώς βελτιώθηκε λίγο σε σχέση με το κουτί που ήταν το προηγούμενο. Γενικώς μέσα-έξω είναι αυτοκίνητο προηγούμενης δεκαετίας...
Για να μην το αδικουμε εντελως η οθονη πλεον εχει αλλαξει και δεν εχει τα κουμπια της φωτογραφιας. Παντως συμφωνω ειναι αυτοκινητο προηγουμενης δεκαετιας. Απορω πως κανει τοσες πολλες πωλησεις σε Ευρωπη
Sent from my SM-G935F using Tapatalk
Ο χρήστης AMarinos έγραψε:
Ε ηταν σε ανταγωνιστικη αντιπροσωπεια και εκανα challenge τον πωλητη γιατι να προτιμησω το δικο του σε σχεση με το πολυ καλυτερα εξοπλισμενο Kuga....αυτο βρηκε + οτι δεν εχει adaptive cruise control + θεματα ποιοτητας πλαστικων!
To Adaptive CC μπαίνει ως extra, αν το θες και το χρειάζεσαι, είναι σχετικά φθηνό αλλά θέλει παραγγελία, οπότε θα περιμένεις. Για τα πλαστικά και την ποιότητά τους, να μας πεις ποια αντιπροσωπεία και για ποιο μοντέλο μιλάμε, ώστε να ξέρουμε να (του) απαντήσουμε καταλλήλως
Το Tiguan ειδα...ΟΚ η οθονη του και το εσωτερικο γενικα ειναι λιγο πιο ωραια αλλα εξωτερικα ειναι αυτοκινητο προηγουμενης δεκαετιας
Sent from my SM-G935F using Tapatalk