Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Toyota C-HR 2016
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Toyota C-HR 2016
    • 1
    • 2
    • 6
    • 7
    • 8
    • 9
    • 10
    • 85
    • 86
    • 8 / 86
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    86
    1703
    64677
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • A
      aigaioploos last edited by

      Ο χρήστης cmak έγραψε:
      Βρε συ. Toyota είναι. Η λογική λέει ότι θα βάζεις μόνο βενζίνη κι νερο ότι και να πάρεις. Απλώς ο 1.2Τ είναι καινούργιο φρούτο. Μόνο αυτο
      Sent from my iPhone using Tapatalk

      Το θέμα είναι να μη ζορίζεται το κινητηράκι των 1200 κυβικών να κινήσει τα 1.400 κιλά του αμαξώματος. Εδώ είναι το θέμα...

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • G
        ggab last edited by

        Ο χρήστης αιγαιοπλόος έγραψε:

        Βρε συ. Toyota είναι. Η λογική λέει ότι θα βάζεις μόνο βενζίνη κι νερο ότι και να πάρεις. Απλώς ο 1.2Τ είναι καινούργιο φρούτο. Μόνο αυτο
        Sent from my iPhone using Tapatalk

        Το θέμα είναι να μη ζορίζεται το κινητηράκι των 1200 κυβικών να κινήσει τα 1.400 κιλά του αμαξώματος. Εδώ είναι το θέμα...

        Είναι όντως τόσο βαρύ;;;;;;

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • realzeus
          realzeus last edited by

          Ο χρήστης αιγαιοπλόος έγραψε:

          Βρε συ. Toyota είναι. Η λογική λέει ότι θα βάζεις μόνο βενζίνη κι νερο ότι και να πάρεις. Απλώς ο 1.2Τ είναι καινούργιο φρούτο. Μόνο αυτο
          Sent from my iPhone using Tapatalk

          Το θέμα είναι να μη ζορίζεται το κινητηράκι των 1200 κυβικών να κινήσει τα 1.400 κιλά του αμαξώματος. Εδώ είναι το θέμα...

          Όπως είδες και από τις μετρήσεις, το 1.2Τ είναι αρκετά πιο γρήγορο από το υβριδικό.

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • A
            axel12p last edited by

            Νομίζω πως δύσκολα βρίσκεις στην κατηγορία κάτι πιο αργό από το υβριδικό C-HR.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • A
              aigaioploos last edited by

              Ο χρήστης GGAB έγραψε:

              Βρε συ. Toyota είναι. Η λογική λέει ότι θα βάζεις μόνο βενζίνη κι νερο ότι και να πάρεις. Απλώς ο 1.2Τ είναι καινούργιο φρούτο. Μόνο αυτο
              Sent from my iPhone using Tapatalk

              Το θέμα είναι να μη ζορίζεται το κινητηράκι των 1200 κυβικών να κινήσει τα 1.400 κιλά του αμαξώματος. Εδώ είναι το θέμα...

              Είναι όντως τόσο βαρύ;;;;;;

              1390 κιλά είναι το 1.2 Τ
              1450 κιλά είναι το 1.8 Hybrid.
              Είναι βαριά αμαξώματα...

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • G
                ggab last edited by

                Για το μέγεθος του είναι πάρα πολύ βαρύ και φυσικά κακός παράγοντας για την κατανάλωση.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • A
                  aigaioploos last edited by

                  Είναι όντως βαρύ το C-HR, αν σκεφτείς ότι το (μεγαλύτερο σε μέγεθος, δηλ. μήκος και πλάτος) Peugeot 3008 είναι περίπου το ίδιο σε βάρος (1.410 κιλά το βγάζει το Drive).

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • D
                    dr_michael last edited by

                    Ο χρήστης GGAB έγραψε:
                    Για το μέγεθος του είναι πάρα πολύ βαρύ και φυσικά κακός παράγοντας για την κατανάλωση.

                    Το υβριδικό πάντως είναι μια χαρά σε κατανάλωση. 4,3 lt/100 km μικτή ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ κατανάλωση σε 12.000 χλμ που έχω κάνει.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                    • A
                      aigaioploos last edited by

                      Το 1.2 Τ ξέρουμε πόσο καίει στην πράξη;

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • R
                        riffraff last edited by

                        Ως κάτοχος auris hybrid εδώ και 3 μήνες έχω να δηλώσω ότι είναι πολύ οικονομικό
                        Αθόρυβο και φυσικά έχει τη δύναμη που χρειάζεται για προσπεράσεις κτλ
                        Με προβλημάτιζε το γεγονός που έλεγαν για το θόρυβο του κινητήρα
                        Σε πληροφορώ ότι γίνεται αντιληπτός μόνο σε έντονο φορτίο και φυσικά δεν είναι ενοχλητικός
                        Άλλωστε σε κάθε αυτοκίνητο ακούγεται ο θόρυβος του κινητήρα ειδικά σε προσπεράσεις και αναβάσεις
                        Πάντως ότι και να διαλέξεις να προτιμήσεις αυτόματα κιβώτια
                        Δεν υπάρχει η ευκολία που προσφέρουν .

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • ?
                          A Former User last edited by

                          Και ένας ακόμη φίλος μέλος του φόρουμ, δεν θυμάμαι ποιος, το είχε κάνει test drive και είπε πως ο θόρυβος δεν ήταν πιο δυνατός από diesel υπό πίεση. Πάντα στις ίδιες συνθήκες, π.χ. προσπέραση.
                          Ίσως αυτό που ξενίζει και αντιλαμβάνεται ως βουητό είναι η εν γένει λειτουργία του cvt που κρατάει τις στροφές στο βέλτιστο σημείο και επιταχύνει το αυτοκίνητο. Όπως δηλ στα scooter. Αν είχαμε περισσότερα Ιαπωνικά αυτόματα αυτοκίνητα που το προτιμούν το cvt ίσως να μην το καταλαβαίναμε καθόλου σαν κάτι διαφορετικό

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • G
                            ggab last edited by

                            Ο χρήστης Dr_Michael έγραψε:

                            Για το μέγεθος του είναι πάρα πολύ βαρύ και φυσικά κακός παράγοντας για την κατανάλωση.

                            Το υβριδικό πάντως είναι μια χαρά σε κατανάλωση. 4,3 lt/100 km μικτή ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ κατανάλωση σε 12.000 χλμ που έχω κάνει.

                            Όντως πολύ καλή τιμή!

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • A
                              aigaioploos last edited by

                              Ξέρουμε από πωλήσεις στην Ελλάδα, πόσο πουλάει το 1.2 Τ και πόσο το 1.8 Hybrid;

                              Ποιό πουλάει περισσότερο στην Ελλάδα;

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • I
                                iceman7 last edited by

                                Προσωπικά όσα έχω δει είναι υβριδικά. Το προωθούν πολύ περισσότερο

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • fanis75
                                  fanis75 moderator last edited by

                                  Ο χρήστης αιγαιοπλόος έγραψε:
                                  Ξέρουμε από πωλήσεις στην Ελλάδα, πόσο πουλάει το 1.2 Τ και πόσο το 1.8 Hybrid;

                                  Ποιό πουλάει περισσότερο στην Ελλάδα;

                                  Επίσημα στοιχεία δεν έχουμε. Tα έχει η Toyota προφανώς, αλλά δύσκολο να τα βρούμε.

                                  Οι πωλητές φυσικά λένε τα δικά τους, γιατί προωθούν με τα χίλια το υβριδικό.

                                  We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • G
                                    grimm23 last edited by

                                    Την βενζίνη προωθούν με εκπτώσεις και όχι το υβριδικό. Το υβριδικό αγοράζεται γιατί είναι αυτόματο και δεν πληρώνει τέλη

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • fanis75
                                      fanis75 moderator last edited by

                                      Ο χρήστης grimm23 έγραψε:
                                      Την βενζίνη προωθούν με εκπτώσεις και όχι το υβριδικό. Το υβριδικό αγοράζεται γιατί είναι αυτόματο και δεν πληρώνει τέλη

                                      Μπορεί να έχει αλλάξει τώρα, δεν το γνωρίζω. Τον Ιούλιο που το είχα οδηγήσει και είχα πάρει προσφορά, πέραν της όποιας προώθησης στο θέμα τιμής, ο πωλητής εκθείαζε το υβριδικό και σχεδόν έθαψε το βενζίνης. Μου είπε 'εάν θες το CH-R μόνο υβριδικό αξίζει, αλλιώς μην το πάρεις καθόλου'..!!!

                                      We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • A
                                        aigaioploos last edited by

                                        Υπάρχει τρόπος να μάθουμε ποιό κάνει περισσότερες πωλήσεις στην Ελλάδα;
                                        Το 1.2 ή το υβριδικό;

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • P
                                          panormus772 last edited by

                                          Ο χρήστης αιγαιοπλόος έγραψε:
                                          Υπάρχει τρόπος να μάθουμε ποιό κάνει περισσότερες πωλήσεις στην Ελλάδα;
                                          Το 1.2 ή το υβριδικό;

                                          Ως προς τι θα επηρεάσει αυτό την απόφασή σου; Η πλειοψηφία δεν συμφωνεί πάντα με τα δικά μας θέλω.
                                          (εκτός αν σκέφτεσαι τον παράγοντα εξοικοίωσης των τεχνικών στο service και την πιο εύκολη εύρεση ανταλλακτικών).

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • A
                                            aigaioploos last edited by

                                            Προσωπικά, για τις δικές μου ανάγκες, προτιμώ τον 1.2 Τ.

                                            Ωστόσο, με δεδομένο ότι αυτός ο κινητήρας είναι καινούριος (παρουσιάστηκε **μόλις το 2015 **και τον έχει φορέσει μόνο το Auris αρχικά και τώρα το C-HR) δεν ξέρω πόσο αξιόπιστος είναι.

                                            Ο 1.8 Hybrid είναι χρόνια φορεμένος στο Prius και γνωρίζουμε αρκετά γι΄αυτόν.

                                            Οπότε, με ενδιαφέρει τι δείγμα γραφής έχει δώσει ο νέος 1.2 Τ.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 6
                                            • 7
                                            • 8
                                            • 9
                                            • 10
                                            • 85
                                            • 86
                                            • 8 / 86
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr