-
Kαλησπερα στην παρεα.
Οπως λεει και ο τιτλος ειμαι αναμεσα στα δυο μοντελα και θα ηθελα γνωμες και εμπειριες απο αυτους που τα εχουν στην κατοχη τους η τα εχουν οδηγησει.Επειδη μενω σε νησι ειναι λιγο δυσκολο να τα βρω εστω να τα δω απο κοντα αλλα εντος του μηνα πιστευω οτι θα ανεβω Αθηνα για προσωπικους μου λογους οποτε και θα μπορεσω να τα δω απο κοντα.αλλα θα εκτιμουσα αποψεις της εδω παρεας.Να ρωτησω ακομη εσας που μενετε Αθηνα εαν υπαρχουν αντιπροσωπειες των εν λογω εταιριων κοντα στο δαχτυλιδι της κηφισιας γιατι θα βρισκομαι εκει.Να πω τελος οτι ενδιαφερομαι για την βασικη ατμοσφαιρικη εκδοση των 75 ιππων επειδη εδω στην Συρο θεωρω οτι τα τουρπο πνιγονται(αν εμενα Αθηνα θα πηγαινα για τουρμπο δεν το συζητω). -
Kαλησπερα στην παρεα.
Οπως λεει και ο τιτλος ειμαι αναμεσα στα δυο μοντελα και θα ηθελα γνωμες και εμπειριες απο αυτους που τα εχουν στην κατοχη τους η τα εχουν οδηγησει.Επειδη μενω σε νησι ειναι λιγο δυσκολο να τα βρω εστω να τα δω απο κοντα αλλα εντος του μηνα πιστευω οτι θα ανεβω Αθηνα για προσωπικους μου λογους οποτε και θα μπορεσω να τα δω απο κοντα.αλλα θα εκτιμουσα αποψεις της εδω παρεας.Να ρωτησω ακομη εσας που μενετε Αθηνα εαν υπαρχουν αντιπροσωπειες των εν λογω εταιριων κοντα στο δαχτυλιδι της κηφισιας γιατι θα βρισκομαι εκει.Να πω τελος οτι ενδιαφερομαι για την βασικη ατμοσφαιρικη εκδοση των 75 ιππων επειδη εδω στην Συρο θεωρω οτι τα τουρπο πνιγονται(αν εμενα Αθηνα θα πηγαινα για τουρμπο δεν το συζητω). -
Kαλησπερα στην παρεα.
Οπως λεει και ο τιτλος ειμαι αναμεσα στα δυο μοντελα και θα ηθελα γνωμες και εμπειριες απο αυτους που τα εχουν στην κατοχη τους η τα εχουν οδηγησει.Επειδη μενω σε νησι ειναι λιγο δυσκολο να τα βρω εστω να τα δω απο κοντα αλλα εντος του μηνα πιστευω οτι θα ανεβω Αθηνα για προσωπικους μου λογους οποτε και θα μπορεσω να τα δω απο κοντα.αλλα θα εκτιμουσα αποψεις της εδω παρεας.Να ρωτησω ακομη εσας που μενετε Αθηνα εαν υπαρχουν αντιπροσωπειες των εν λογω εταιριων κοντα στο δαχτυλιδι της κηφισιας γιατι θα βρισκομαι εκει.Να πω τελος οτι ενδιαφερομαι για την βασικη ατμοσφαιρικη εκδοση των 75 ιππων επειδη εδω στην Συρο θεωρω οτι τα τουρπο πνιγονται(αν εμενα Αθηνα θα πηγαινα για τουρμπο δεν το συζητω). -
Για μενα είναι ξαδερφάκια .Μοιάζουν αρκετά .
Απο πλευράς κινητηρα ειναι ακριβώς ο ίδιος .Πιο οδηγοκεντρικό το ibiza ,πιο στιβαρό το polo.
Είναι και θέμα σε ποιους τομείς δίνεις εσύ βαση.
Απο άποψη υλικών μεσα και συναρμογής θεωρώ καλύτερο το polo ,χωρίς τα πλαστικά του
ibiza να με χαλάνε καθόλου.Θεωρώ δλδ πως αν θέλεις για οικονομικούς λόγους να πας στο ibiza
δεν ειναι για να σε προβληματίζει.
Την εκδόση με τα 75 αλογα δεν την εχω κοιτάξει καθόλου ,αλλά αυτό που γνωρίζω ειναι πως το polo
έχει όλα τα συστήματα ασφαλείας από την βασική του έκδοση ,δε γνωρίζω αν ισχύει και για το ibiza.
Αν σε ενδιαφέρουν αυτά καλό θα ήταν να το κοιτάξεις.Κοντά στο δαχτυλίδι είναι και η karrenta για το polo και η βελμαρ για το ibiza. Πας και με τα πόδια δλδ.
Βεβαια επειδή με ενδιέφεραν και τα δύο αυτα αυτοκινητα ,να σου αναφέρω ότι ήταν οι μοναδικές αντιπροσωπειες
αυτές οι δυο που δεν μου εκαναν κάποια ιδιαιτερη προσφορά σε αντίθεση με αυτές που είναι επι της εθνικής οδού. -
Το Ibiza εκτός των άλλων προσφέρει μεγαλύτερους χώρους και πλησιάζει πλέον τους χώρους μικρομεσαίου.
Και οι δύο εμπορίες Καρέντα και Seat Βελμάρ στη Κηφισίας είναι ας πούμε φιλικές.
Η Καρέντα δίνει προσφορές σε χαρτί και έντυπο υλικό (εξοπλισμού και φυλλάδιο).
Στην έκθεση έχουν δύο Polo (Comfortline και Highline).
Έχει και test drive.
Το κακό με την Καρέντα είναι ότι όλη την ώρα έχεις πάνω από το κεφάλι σου ένα παλικάρι (πωλητής) που σε επιτηρεί.Η Βελμάρ δεν δίνει τίποτα. Ούτε καν κάποια τιμή σε χαρτοπετσέτα.
Παραπέμπουν στον τιμοκατάλογο της Seat στο ίντερνετ.
Το μόνο που λένε είναι ότι γίνεται έκπτωση όταν είναι έτοιμος ο πελάτης για αγορά.
Δεν μου είπαν αν έχουν test drive.
Το καλό με την Βελμάρ είναι ότι σε αφήνουν να δεις για όση ώρα θέλεις μόνος σου το Ibiza (ένα style έχουν). -
Σας ευχαριστω παιδια για τις πληροφοριες.
-
Και τα δύο καλά αυτοκίνητα. Προσωπικά θα προτιμούσα το Ibiza και επειδή είναι πιο ευχάριστο οδηγικά, αλλά και επειδή είναι φτηνότερο. Το τούρμπο στο νησί δεν θα με προβλημάτιζε. Δεν θέλουν ιδιαίτερο τρόπο οδήγησης και συντήρησης σε σχέση με τα ατμοσφαιρικά. Θα το προτιμούσα αναφανδόν αν δεν υπήρχε οικονομικός περιορισμός!!!
-
Ο χρήστης Storm έγραψε:
Το Ibiza εκτός των άλλων προσφέρει μεγαλύτερους χώρους και πλησιάζει πλέον τους χώρους μικρομεσαίου.Το ίδιο δεν ισχύει και για το νέο Polo; Δεν το έχω δει από κοντά.
-
Δεν ξέρω για τα προηγούμενα Polo. Πάντως το καινούριο ενώ εξωτερικά δείχνει πλατύ και μεγάλο εσωτερικά δεν μου άφησε την ίδια εντύπωση. Ειδικά στο διαθέσιμο εσωτερικό ύψος. Χαμηλό μου φάνηκε (και αυτό).
-
Αν κοιτάς τις τιμές από το internet, στο ibiza να υπολογίζεις κάποια επιπλέον money για οθόνη αφής (500) και τεμπέλη (100-150) που ΔΕΝ είναι στάνταρ όπως συμβαίνει στο polo. Επίσης, η seat θέλει ακόμα περίπου 500 + - για τα διάφορα έξοδα, ενώ η vw 100 + - μόνο για τα τέλη κυκλοφορίας (λοιπές χρεώσεις είναι μέσα στην τιμή).
Δηλαδή, με λίγα λόγια σε όποια τιμή βλέπεις υπολόγισε 1000+ στη seat με βασικό χρώμα, ενώ στη vw ένα κατοστάρικο περίπου.
Κοίταξε και το τουρμπάκι αν ψήνεσαι. Μην έχεις επιφυλάξεις, περισσότερο να σκέφτεσαι ότι είναι 20 άλογα + και όχι ότι έχει τούρμπο.. Πιο επίφοβο είναι το γεγονός ότι μιλάμε για τρικύλινδρο κινητήρα, παρά για ένα εξαρτηματάκι με μέγεθος μικρότερο από ένα κουτάκι μπύρας.
Για να καταλήξουμε κάπου, το ibiza έχει πιο δυναμική σχεδίαση (ειδικά με Led projectors μούρλια!) ενώ το polo φαντάζει ποιοτικότερο. Η επιλογή είναι καθαρά υποκειμενική μιας και μιλάμε για δύο 'ίδια' αυτοκίνητα. Προσωπικά θα διάλεγα το polo 1.0 tsi όχι mpi.
-
Σε μένα πάντως μου είπαν ότι για το Ibiza πάντα παίζει έκπτωση.
Και για το Style που κοιτούσα μου είπαν ότι είναι περίπου στα 1000euro.Αν είχε λίγο ύφασμα το ρημάδι το Ibiza και το Polo στις πόρτες, εκεί που ακουμπά ο αγκώνας θα τα κοιτούσα πολύ σοβαρά. Δεν είναι μόνο θέμα αίσθησης ή ομορφάδας.
-
Aν πας για 75αρι τότε Polo. Το ibiza στη reference δείχνει σαν νοικιάρικο.
Αν πας για 95αρι πάλι Polo. Ποιο αμάξι κατά τη γνώμη μου.
Αν πας για 115 τότε Ibiza. Οθόνη-ζάντες 14.500 -
Δε βρισκω το γιατι το νησι ειναι ακαταλληλο για τουρμπο. Απ οσα γνωριζω -ομολογω πως δεν εχω γνωσεις μηχανικης- το τουρμπο θελει να μη το σκιζεις κρυο κι επισης να μη το σβηνεις αμεσως σκισμενο. Αν καποιος ξερει κατι παραπανω ας μας πει.
Στα ματια μου,σε νησια που αν θες μια προσπεραση δεν εχεις κ πολλες ευκαιριες, ειναι απειρως καλυτερο να χεις το ξεπεταγμα του ισχυροτερου κινητηρα.
Εσεις εκει δεν εχετε και ανηφορικους δρομους; εγω ειχα νοικιαρικο στη Τηνο 1 μηνα ατμοσφαιρικο panda και αγκομαχουσε ν ανεβει. Ποσο μαλλον καλοκαιρι με κλιματισμο. Και το αποτελεσμα της προσπαθειας του ηταν να καιει και παραπανω καυσιμο.
Μεταξυ των 2 καθαρα βαση εμφανισης εγω θα πηγαινα στο polo.
Στάλθηκε από το SM-A520F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Όντως μπορεί να έχει κάποιες εκπτώσεις.
Η μοναδική πάντως που είδα εγώ ήταν στο πακέτο style plus. Οθόνη και ζάντες στα 500 αντί για 1000.
-
Σας ευχαριστώ για τις απόψεις σας.Έχω μηχανικές γνώσεις και όντως το τούρμπο χρειαζεται λίγο ειδική μεταχείρηση παραπανω απο ενα ατμοσφαιρικό δηλαδή προσοχή στο ζεσταμα όχι σκισιμο κατ ευθείαν απο εκκίνηση και πριν σταματήσει λίγο κρύωμα,βέβαια αυτό καλο θα ηταν να αποφευγεται και στο ατμοσφαιρικό.Τα τρικυλινδρα δεν έχουν κανένα θέμα ίσα ίσα που είναι πιο οικονομικά σε κατανάλωση,εχουμε στην οικογένεια και ενα Aygo το οποίο είναι πολύ οικονομικό ενω δεν έχει κανένα θέμα στην λειτουργια του.Όσο για αυτό που λένε μερικοί οτι δεν πειράζει ενα τούρμπο σε ενα νησί θα απαντήσω οτι το δίκτυο μας στη Σύρο είναι μικρο με στενούς δρόμους και μικρές αποστάσεις,αν έχει ερθει κανεις εδώ ίσως καταλάβει τι εννοώ.Τέλος θεωρώ τα ατμοσφαιρικά πιο αξιόπιστα σε βάθος χρονου,καθώς υπολογιζω να το κρατήσω για πανω απο 10 χρόνια.Βέβαια τα μικρά τούρμπο έχουν πετάξει τις παιδικές ασθένειες ενω είναι εξίσου οικονομικά.
-
Ένα συν στο polo , πριν λίγο στην TV ο σιχαμενιος πήδηξε οκλαδόν επάνω στο καπώ ενός polo που κληρώνει και δεν έπαθε τίποτα η λαμαρίνα του ,[emoji23][emoji23][emoji23][emoji23]


Sent from my Mi Note 2 using Tapatalk
P.S
Για να μην παρεξηγηθώ έκανα ένα διάλειμμα από το Grand tour δεν βλέπω Μένιο!!! [emoji23][emoji23][emoji23]
-
Ο χρήστης ad276 έγραψε:
Σας ευχαριστώ για τις απόψεις σας.Έχω μηχανικές γνώσεις και όντως το τούρμπο χρειαζεται λίγο ειδική μεταχείρηση παραπανω απο ενα ατμοσφαιρικό δηλαδή προσοχή στο ζεσταμα όχι σκισιμο κατ ευθείαν απο εκκίνηση και πριν σταματήσει λίγο κρύωμα,βέβαια αυτό καλο θα ηταν να αποφευγεται και στο ατμοσφαιρικό.Τα τρικυλινδρα δεν έχουν κανένα θέμα ίσα ίσα που είναι πιο οικονομικά σε κατανάλωση,εχουμε στην οικογένεια και ενα Aygo το οποίο είναι πολύ οικονομικό ενω δεν έχει κανένα θέμα στην λειτουργια του.Όσο για αυτό που λένε μερικοί οτι δεν πειράζει ενα τούρμπο σε ενα νησί θα απαντήσω οτι το δίκτυο μας στη Σύρο είναι μικρο με στενούς δρόμους και μικρές αποστάσεις,αν έχει ερθει κανεις εδώ ίσως καταλάβει τι εννοώ.Τέλος θεωρώ τα ατμοσφαιρικά πιο αξιόπιστα σε βάθος χρονου,καθώς υπολογιζω να το κρατήσω για πανω απο 10 χρόνια.Βέβαια τα μικρά τούρμπο έχουν πετάξει τις παιδικές ασθένειες ενω είναι εξίσου οικονομικά.Όπως είπες κι εσύ, το ίδιο ισχύει στα τούρμπο και τα ατμοσφαιρικά. Το σκίσιμο όταν είναι κρύα δεν κάνει καλό σε κανέναν κινητήρα, γιατί τα λάδια δεν έχουν έρθει σε θερμοκρασία λειτουργίας. Αποθέρμανση ιδιαίτερη δεν χρειάζονται, τα 1-2 λεπτά που θα κάνεις για να παρκάρεις αρκούν. Δεν έχω έρθει στο νησί σας, αλλά σαν νησί φαντάζομαι ότι θα έχει ανηφοροκατηφόρες και μικρές ευθείες. Εκεί λοιπόν η παραπάνω ισχύς του Tsi θα κάνει την διαφορά, ειδικά αν θες να προσπεράσεις κανένα φορτηγό. Μην τα φοβάσαι, δεν θέλουν ειδική μεταχείριση. Έχω και τούρμπο και ατμοσφαιρικά και γνωρίζω.
-
@REALZEUS Πολύ σωστα τα λες και μάλλον εχεις δίκιο γιατί ΕΧΟΥΜΕ μικρές ευθείες και ανηφόρες/κατηφόρες.Θα το αποφασίσω μόλις δω τα δυο αυτοκίνητα απο κοντά,αν όμως κατάληξω σε τούρμπο νομιζω οτι θα κινηθω για το Ίμπιζα καθώς τα οικονομικά είναι στενά και το Πόλο σε τούρμπο ξεφεύγει λίγο σε τιμή.Να σου πω οτι τώρα οδηγώ Golf 5 1400 με τα 75 άλογα οποτε ξέρω τι θα πει να πηγαίνεις αργά
Τέλος σε τεστ που διάβασα σε ξένα σάιτ είδα οτι ο βασικός κινητήρας είναι μια χαρά με καλες ρεπριζ (συγκριτικα με αλλα ατμοσφαιρικα χιλιαρια micra,yaris) γιατί έχει κοντές σχέσεις ενω σε ταξίδια κρατάει ταχύτητες στα 140 χωρίς ιδιαίτερο πρόβλημα. -
Θα βρεις την υγειά σου και την χαρά σου με το τουρμπάκι. Θα αναρωτιέσαι πως ζούσες τόσα χρόνια με τόση λίγη δύναμη.
-
Κάτι που με ενοχλεί και στις δυο εταιρείες είναι οτι έχουν μια επιλογή εξοπλισμού στις βασικές τους εκδόσεις,οποτε απο μονές τους σε οδηγούν σε τούρμπο επιλογές.Για να βάλεις led φώτα πρεπει να πάρεις tsi αλλιως γιοκ κάτι που δεν συμβαίνει με ανταγωνιστές τους(micra,yaris,clio,corsa) οπου προσφέρονται σε τουλαχιστον δυο εξοπλιστικες εκδόσεις.Αυτό δεν συμβαίνει στο εξωτερικο οπου το Ίμπιζα των 75 ίππων υπάρχει και στην reference και στην style αλλά και αντίστοιχα το Πόλο υπάρχει και στην comfortline οπου φυσικά συνοδεύονται με τα ανάλογα έξτρα που συνοδεύει κάθε συγκεκριμένη εκδοση.
IBIZA vs POLO