-
Καλησπέρα σε όλη την ομάδα! Καλά Χριστούγεννα και καλές γιορτές Να έχουμε με υγεία πάνω από όλα! Σήμερα το πρωί ο πατέρας μου εμπλακεί σε τρακάρισμα χωρίς Ευτυχώς να υπάρχουνε σωματικές βλάβες. Ο υπαίτιος της πρόσκλησης Αυτής ήταν ο οδηγός του άλλου αυτοκινήτου. Κανονικά Ήρθε η αστυνομία ο εμπειρογνώμονας όπου κατέγραψαν το συμβάν. Και τώρα έρχεται η ερώτηση του πατέρα μου Το αυτοκίνητο είναι του 2007 Κοινώς δεκαετίας. Γνωρίζω ότι η ασφαλιστική εταιρεία του άλλου οδηγού θα πει στο συνεργείο πως καλύπτει ένα συγκεκριμένο ποσό για τις ζημιές λόγω παλαιότητας. Εγώ θέλω να ρωτήσω ποιος νόμος δίνει το δικαίωμα στην ασφαλιστική εταιρεία να μην αποζημιώνει επακριβώς το όχημα στη συγκεκριμένη περίπτωση του πατέρα μου; Γιατί να μην μπορούν να μπουν πάλι τα γνήσια εξαρτήματα πάνω στο αυτοκίνητο και να με υποχρεώνουν να βάλω ιμιτασιόν εάν Και εφόσον δεν θέλω να πληρώσω εγώ. Υπάρχει κάποιος νόμος ή απλά είναι μία παγίδα του κύκλου τους;
-
Καλησπέρα σε όλη την ομάδα! Καλά Χριστούγεννα και καλές γιορτές Να έχουμε με υγεία πάνω από όλα! Σήμερα το πρωί ο πατέρας μου εμπλακεί σε τρακάρισμα χωρίς Ευτυχώς να υπάρχουνε σωματικές βλάβες. Ο υπαίτιος της πρόσκλησης Αυτής ήταν ο οδηγός του άλλου αυτοκινήτου. Κανονικά Ήρθε η αστυνομία ο εμπειρογνώμονας όπου κατέγραψαν το συμβάν. Και τώρα έρχεται η ερώτηση του πατέρα μου Το αυτοκίνητο είναι του 2007 Κοινώς δεκαετίας. Γνωρίζω ότι η ασφαλιστική εταιρεία του άλλου οδηγού θα πει στο συνεργείο πως καλύπτει ένα συγκεκριμένο ποσό για τις ζημιές λόγω παλαιότητας. Εγώ θέλω να ρωτήσω ποιος νόμος δίνει το δικαίωμα στην ασφαλιστική εταιρεία να μην αποζημιώνει επακριβώς το όχημα στη συγκεκριμένη περίπτωση του πατέρα μου; Γιατί να μην μπορούν να μπουν πάλι τα γνήσια εξαρτήματα πάνω στο αυτοκίνητο και να με υποχρεώνουν να βάλω ιμιτασιόν εάν Και εφόσον δεν θέλω να πληρώσω εγώ. Υπάρχει κάποιος νόμος ή απλά είναι μία παγίδα του κύκλου τους;
-
Καλησπέρα σε όλη την ομάδα! Καλά Χριστούγεννα και καλές γιορτές Να έχουμε με υγεία πάνω από όλα! Σήμερα το πρωί ο πατέρας μου εμπλακεί σε τρακάρισμα χωρίς Ευτυχώς να υπάρχουνε σωματικές βλάβες. Ο υπαίτιος της πρόσκλησης Αυτής ήταν ο οδηγός του άλλου αυτοκινήτου. Κανονικά Ήρθε η αστυνομία ο εμπειρογνώμονας όπου κατέγραψαν το συμβάν. Και τώρα έρχεται η ερώτηση του πατέρα μου Το αυτοκίνητο είναι του 2007 Κοινώς δεκαετίας. Γνωρίζω ότι η ασφαλιστική εταιρεία του άλλου οδηγού θα πει στο συνεργείο πως καλύπτει ένα συγκεκριμένο ποσό για τις ζημιές λόγω παλαιότητας. Εγώ θέλω να ρωτήσω ποιος νόμος δίνει το δικαίωμα στην ασφαλιστική εταιρεία να μην αποζημιώνει επακριβώς το όχημα στη συγκεκριμένη περίπτωση του πατέρα μου; Γιατί να μην μπορούν να μπουν πάλι τα γνήσια εξαρτήματα πάνω στο αυτοκίνητο και να με υποχρεώνουν να βάλω ιμιτασιόν εάν Και εφόσον δεν θέλω να πληρώσω εγώ. Υπάρχει κάποιος νόμος ή απλά είναι μία παγίδα του κύκλου τους;
-
Πιθανόν να μην υπάρχει κάποιος Νομος με την εννοια του Νομου.
Απλα ειναι ενα προσυμφωνημένος όρος που ολες οι εταιρείς εφαρμόζουν κ φυσικα τον αποδέχεσαι με την σύναψη συμβολαίου. Είναι τα ψιλα γράμματα που λεμε.
Εχω την εντύπωση πως δεν αφορά μονο ιμιτασιόν αλλά και μεταχειρισμένα ανταλλακτικά. -
Σε ευχαριστώ πολύ φίλε matador3276 αλλά δεν γίνεται εσύ να υπογράφεις με την ασφαλιστική σου εταιρεία το τι θα πληρώσεις εάν τρακάρεις Εμένα. δεν έχω κάνει εγώ συμβόλαιο με τη δικιά σου εταιρία το τι θα με πληρώσει και να σου πω την αλήθεια δεν νομίζω ότι μου το δίνει το δικαίωμα και ο νόμος. εάν υπάρχει αυτό θα πρέπει να διέπεται από το νόμο του Συντάγματος Αν όμως το έχεις όντως προσυμφωνήσει με την εταιρεία σου τότε το σύνταγμα μου δίνει το δικαίωμα να μηνύσω εσένα για να αποζημιωθώ. Δεν ξέρω δεν είμαι Νομικός. Περιμένω να δω τι θα πουν και οι άλλοι φίλοι μας. Σε ευχαριστώ πολύ πάντως για την απάντηση!
-
Όπως έχουν πει και άλλοι φίλοι εδω... είναι τερτίπι των εταιρειων με το σκεπτικό πως μετά την 5ετια το αυτοκίνητο έχει ήδη φθορές χρήσης άρα και μια παλαιότητα. Συμπερασματικα σου λένε το έξης 'Αν θελεις να αντικαταστησεις το 5 ετών φτερο σου με ενα γυαλιστερο και φρεσκοβαμμενο, τοτε ''πλουτιζεις'' -- > εις βαρος της ασφαλιστικης, καθως καλυτερευεις την κατασταση του αυτοκινητου σου με λεφτα δικα τους.
Με πιο απλα λογια, δεν δικαιολογειται να σου πληρωνουν αυτοι για να βαζεις καινουρια κομματια στην θεση μεταχειρισμενων.Αυτη είναι η πλευρά των ασφαλιστικών. Είναι ταυτόχρονα και λογικό και παραλογο! Διότι εσυ μπορει να εισαι μερακλής στο αμαξι σου... αλλα ένας άλλος μπορεί να είναι ''πέρα βρέχει''.
Ελπιζω να στο ξεδιαλύνει κάποιος καλύτερα απο μένα!
Σε κάθε περίπτωση να είσαι καλά και εύχομαι υγεία και καλές γιορτές!
-
Συνήθως, πας μια βόλτα από τον λαμαρινά ΣΟΥ, ο οποίος κατά 90% θα σε πει ότι αναλαμβάνει αυτός όλη την διαδικασία πραγματοσύνη, λαμαρινοδουλειά, ανταλακτικά, βάψιμο, χωρίς να δώσεις μία, εσύ απλώς υπογράφεις την εξουσιοδότηση για να πάρει τα λεφτά του από την ασφαλιστική, τουλάχιστο στη Θεσσαλονίκη (Κεντρική Μακεδονία)αυτός αυτός είναι ο κανόνας
-
μπορεις να το φτιαξεις με ολα καινουργια εξαρτηματα με αποδειξεις και μετα να πας δικαστικως την ασφαλιστικη, οπου παιρνεις πια πισω ολα με τοκους αλλα μετα 2-3 χρονια. Αυτο εκανε ενας στο bmwforum με αμαξι 20ετιας
-
Είναι η παλαιότητα και αυτό που ανέφερε ο φίλος περί πλουτισμού. Το περί πλουτισμού ίσως να τις πήγαν τις ασφαλιστικές σε κανένα δικαστήριο και να το κέρδισαν. Το χειρότερο για αυτοκίνητο 10ετίας και βάλε, είναι η ασφαλιστική να στο βγάλει άχρηστο και να σου δώσει για αποζημίωση ψίχουλα. Χρόνια πολλά σε όλους.
-
Ο χρήστης Sarantish έγραψε:
Είναι η παλαιότητα και αυτό που ανέφερε ο φίλος περί πλουτισμού. Το περί πλουτισμού ίσως να τις πήγαν τις ασφαλιστικές σε κανένα δικαστήριο και να το κέρδισαν. Το χειρότερο για αυτοκίνητο 10ετίας και βάλε, είναι η ασφαλιστική να στο βγάλει άχρηστο και να σου δώσει για αποζημίωση ψίχουλα. Χρόνια πολλά σε όλους.δεν στηριζονται πουθενα και ξερω οτι εχουν καταδικαστει. Απλως λενε πηγαινε δικαστηρια να παρεις τα λεφτα σου μετα 2-3 χρονια, ασε που την πληρωμη του δικηγορου ειναι μαυρη και την πληρωνεις εσυ. Και ασπρη να ηταν, το δικαστηριο για πληρωμη δικηγορου επιδικαζει ψιχουλα. Στο BMWforum επειδη ηταν παλιο 20ετων του βγαλαν ολικη με τιμη αγορας τρεχουσα χαμηλη, οποτε μονοδρομος ηταν να παει να το φτιαξει και να παει δικαστηριο
-
Σε τέτοια περίπτωση μπορείς να πάρεις τα λεφτά της ολικής και μετά να το φτιάξεις μονος σου για να μην μπλέκεις με δικαστήρια η είναι αναγκαστική η απόσυρση αυτοκινήτου που έχει βγει ως ολική καταστροφή από την ασφαλιστική?
-
Ανεξαρτήτως παλαιότητας και βάσει παγιας νομολογιας αν η ζημιά είναι πάνω από το 50% της τρέχουσας εμπορικής αξίας μπορείς είτε εσυ είτε η ασφαλιστική να διεκδικήσεις ολική καταστροφή, όποτε αποζημειωνεσαι την τρέχουσα εμπορική αξία του αμαξιού μείον τυχόν σωστρα (ότι δηλαδη απομείνει και πουλιεται).
Αν εσυ θες να πας να το φτιάξεις και να το φέρεις στην προηγούμενη κατάσταση του ακόμα και αν η δαπάνη φτάνει ή και υπερβαίνει την εμπορική αξία τότε έχεις το ρίσκο να πας δικαστικώς. Πρόσφατα είχα μια σχετική περίπτωση με πελάτη και ίσως φανούμε τυχεροί μιας και ο πελάτης είχε τιμολόγια κανονικά για όλο το ποσο παρότι αυτό υπερέβαινε την εμπορική αξία του αμαξιού.
Ωστόσο οπως έγραψα υπάρχει πάγια νομολογία (δηλαδή σχετικές δικαστικές αποφάσεις για παρόμοιες πέριπτωσεις) που περιορίζουν την αποκατάσταση της ζημιάς στο ύψος της τρέχουσας αξίας του βλαβεντος πράγματος (αυτοκινήτου εν προκειμενω) αποκλείοντας έτσι και πλουτισμό του ζημιωθέντος και βλάβη του θύτη. -
Ο χρήστης iceman7 έγραψε:
όποτε αποζημειωνεσαι την τρέχουσα εμπορική αξία του αμαξιού μείον τυχόν σωστρα (ότι δηλαδη απομείνει και πουλιεται).Τι εννοείς μείον τα σωστρα? Δεν μένουν δικά σου αυτά τα παίρνει η ασφαλιστική?
Αυτό που έχω ακούσει σχετικά πάντως είναι ότι η ασφαλιστικές σε τέτοιες περιπτώσεις δίνουν δυνατότητα αποζημίωσης χ και τα σωστρα του ιδιώτη η χ+ψ και τα σωστρα δικά τους. -
Επίσης αν μπορείς να μου λύσεις και την αρχική απορία θα ήμουν υπόχρεος.
-
Αν η αξία του αμαξιού είναι 4000 όποτε σε ολική θα πρέπει να σου δώσουν 4000 θα αφαιρέσουν από το ποσο αυτό το ποσο των σωστρων. Αν τους προσκομίσεις απόδειξη για την πώληση τους θα πρέπει να σου αφαιρέσουν οτι γράφει η απόδειξη (τουλάχιστον αυτό θα έκανε ένα δικαστήριο) ειδάλλως θα αφαιρέσουν την αξία των σωστρων που έγραψε ο πραγματογνώμονας τους και θα πρέπει να τα πουλήσεις μονος για καλύψεις τη μείωση της αποζημίωσης.
Σπάνια θα μπει ασφαλεία στον κόπο να αναλάβει η ίδια τη διάθεση των σωστρων. -
Κατανοητό αυτό.
Σχετικά όμως με την αρχική ερώτηση τι ισχύει? Για να το πούμε με θεωρητικα νουμερα, έστω ότι έχεις αυτοκίνητο για το οποίο η ασφαλιστική σου δίνει 2Κ για ολική καταστροφή και η ζημιά του θέλει 3Κ για επιδιόρθωση. Μπορείς να πάρεις τα 2Κ της ασφαλιστικής να δώσεις άλλο 1Κ δικό σου και να το φτιάξεις η από την στιγμή που δέχεσαι ολική καταστροφή πρέπει να αποσύρεις της κυκλοφορίας το όχημα; -
Ο χρήστης Aikibill έγραψε:
Κατανοητό αυτό.
Σχετικά όμως με την αρχική ερώτηση τι ισχύει? Για να το πούμε με θεωρητικα νουμερα, έστω ότι έχεις αυτοκίνητο για το οποίο η ασφαλιστική σου δίνει 2Κ για ολική καταστροφή και η ζημιά του θέλει 3Κ για επιδιόρθωση. Μπορείς να πάρεις τα 2Κ της ασφαλιστικής να δώσεις άλλο 1Κ δικό σου και να το φτιάξεις η από την στιγμή που δέχεσαι ολική καταστροφή πρέπει να αποσύρεις της κυκλοφορίας το όχημα;Συνήθως δεν σου ζητάνε αποδεικτικό απόσυρσης ή καταστεροφής.
Δικαστικά αν πας μπορεί να το χρειαστείς αλλά κείνοντας την υπόθεση δεν σου ζητάνε κάτι! -
Σε ολική καταστροφή η αποζημίωση που δίνει η ασφαλιστική για π.χ. αμάξι 10ετίας δεν είναι αυτή που βλέπουμε π.χ. στο car.gr. Έχουν δικούς τους καταλόγους με τιμές και δεν είναι και τόσο συμφέρουσες. Απ' όσο έχω καταλάβει σε δύο τρακαρίσματα που είχα με υπαιτιότητα άλλου, είναι να αποφύγει κάποιος να του βγάλει η ασφαλιστική το αμάξι για πέταμα. Θα τον αποζημιώσει με λίγα χρήματα. Αυτό συνέβει σε εμένα για αμάξι όμως 15ετίας.
-
Προσωπική εμπειρία, προ δεκαετίας όταν μετά από ατύχημα το όχημά μου κηρύχθηκε με ολική καταστροφή, η ασφαλιστική μού ζήτησε πιστοποιητικό παράδοσης του αυτοκινήτου στο κέντρο ανακύκλωσης προκειμένου να αποζημιωθώ.
-
Δεν μπορούσαν να σου δώσουν πιστοποιητικό, χωρίς στην πραγματικότητα να γίνει κάτι τέτοιο;
αποζημίωση αυτοκινήτου