Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    diesel yaris και περιστατικο με φιλτρο dpf
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. diesel yaris και περιστατικο με φιλτρο dpf
    • 1
    • 2
    • 1 / 2
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    12
    27
    6592
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • E
      eleazar last edited by

      καλησπερα,

      Μια απορια εχω ελπιζοντας καποιος παλαιοτερος και καταρτισμενος να την διαβαζει!

      τελευταιο τριμηνο εχω μετακομισει,επειδη μοιραια εδω που βρισκομαι δεν πολυβγαινω στην εθνικη οδο(αλλα δεν εχει και την κινηση των πολεων) εμφανιζεται το φωτακι για το dpf συχνοτερα(εχει αναψει 3,4 φορες για καθαρισμο.
      εχω κανει καποια λαθη,που δεν τα συνηθιζα τοσα χρονια,πρωτα πρωτα εχω αφησει κανα δυο φορες το ρεζερβουαρ να αναψει το λαμπακι ενδειξης να βαλω diesel,δηλ δεν προνοουσα να το γεμισω.
      και το αλλο και σοβαροτερο ειναι δυο φορες διεκοψα την λειτουργια καθαρισμου του dpf(κατα λαθος).Ενδιαμεσα αυτων εκανα εναν κανονικο καθαρισμο
      την τελευταια φορα που διεκοψα παντως εβγαλε και ενδειξη για συνεργειο(το σημα με τον καβουρα,θα ξερουν οι οδηγοι τογιοτα)
      οποτε το εσβησα και πηγα σπιτι ανησυχος!σιγουρος πως την επομενη θα παω συνεργειο και θα μου αρχισουν τις εξαναγκασμενες αναγεννησεις,τις αλλαγες λαδιων κ.λπ
      σημειωνω πως βαζω απο συγκεκριμενο πρατηριο diesel(πραγμα που θα αλλαξω,γιατι και αυτο αρχιζω να το συνδεω με οσα μου συμβαινουν τελευταια).Η χρηση μου ειναι 50 χιλιομετρα οταν οδηγω με ορισμενες(οχι πολλες) φορες σταματα ξεκινα.ο κανονας
      στροφες λιγο γυρω στις 2 χιλ,λιγο πανω απο αυτες.
      τελευταιες μερες το μονο που παρατηρω ειναι πως ισως(ΙΣΩΣ) ειναι λιγο μπουκωμενο.οταν παταω γκαζι.

      το λοιπον για να γυρισω στην κουβεντα,επεστρεψα στο αμαξι και σκεφτηκα να το βγαλω εθνικη οδο να το τρεξω!(ενδειξη καθαρισμου dpf απο τοτε που κατα λαθος τερματισα την διαδικασια δεν υπηρχε,μονο η ενδειξη με τον καβουρα δηλ για συνεργειο)η ενδειξη με το συνεργειο παρεμενε καθ ολη την διαρκεια.
      περιπου μιση ωρα το πατικωσα. με ανεβασμενες στροφες κ.λπ
      μετα γυρισα σπιτι το παρκαρα,εσβησα τον κινητηρα,πηγα να δω λιγο τα λαδια(μπας και μυριζουν!ισως ακουγεται χαζο,βεβαια ξερω κανονικα με κρυο κινητηρα βλεπεις την σταθμη, ε τελος παντων απλα να τα μυρισω ηθελα εν προκειμενοις,αν βρωμαν πετρελαιο)
      τα ελεγχω(δεν ειδα κατι περιεργο),αναβω ξανα τον κινητηρα,αφαντη μετα το πατικωμα η ενδειξη για συνεργειο!ολα ξανα φυσιολογικα;! μηπως η ενδειξη αφορουσε βουλωμενο φιλτρο και με το τρεξιμο ολα καλα;
      σκεφτομαι να παω στην αντιπροσωπεια να κανω εστω μια αλλαγη λαδιων και να το δουν στο διαγνωστικο.
      τι λετε και εσεις; ειμαι λιγο υπερβολικος;να σημειωσω πως η ενδειξη για συνεργειο απο τοτε που διεκοψα αποτομα την διαδικασια καθαρισμου ηταν ανοιχτη για περιπου 45 λεπτα(τρεις φορες αναβοσβησα τον κινητηρα,χωρις να αλλαξει κατι,την μια γι ανα βαλω diesel απο αλλο πρατηριο απο αυτο που βαζω συνηθως)

      ευχαριστω παιδια

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • E
        eleazar last edited by

        καλησπερα,

        Μια απορια εχω ελπιζοντας καποιος παλαιοτερος και καταρτισμενος να την διαβαζει!

        τελευταιο τριμηνο εχω μετακομισει,επειδη μοιραια εδω που βρισκομαι δεν πολυβγαινω στην εθνικη οδο(αλλα δεν εχει και την κινηση των πολεων) εμφανιζεται το φωτακι για το dpf συχνοτερα(εχει αναψει 3,4 φορες για καθαρισμο.
        εχω κανει καποια λαθη,που δεν τα συνηθιζα τοσα χρονια,πρωτα πρωτα εχω αφησει κανα δυο φορες το ρεζερβουαρ να αναψει το λαμπακι ενδειξης να βαλω diesel,δηλ δεν προνοουσα να το γεμισω.
        και το αλλο και σοβαροτερο ειναι δυο φορες διεκοψα την λειτουργια καθαρισμου του dpf(κατα λαθος).Ενδιαμεσα αυτων εκανα εναν κανονικο καθαρισμο
        την τελευταια φορα που διεκοψα παντως εβγαλε και ενδειξη για συνεργειο(το σημα με τον καβουρα,θα ξερουν οι οδηγοι τογιοτα)
        οποτε το εσβησα και πηγα σπιτι ανησυχος!σιγουρος πως την επομενη θα παω συνεργειο και θα μου αρχισουν τις εξαναγκασμενες αναγεννησεις,τις αλλαγες λαδιων κ.λπ
        σημειωνω πως βαζω απο συγκεκριμενο πρατηριο diesel(πραγμα που θα αλλαξω,γιατι και αυτο αρχιζω να το συνδεω με οσα μου συμβαινουν τελευταια).Η χρηση μου ειναι 50 χιλιομετρα οταν οδηγω με ορισμενες(οχι πολλες) φορες σταματα ξεκινα.ο κανονας
        στροφες λιγο γυρω στις 2 χιλ,λιγο πανω απο αυτες.
        τελευταιες μερες το μονο που παρατηρω ειναι πως ισως(ΙΣΩΣ) ειναι λιγο μπουκωμενο.οταν παταω γκαζι.

        το λοιπον για να γυρισω στην κουβεντα,επεστρεψα στο αμαξι και σκεφτηκα να το βγαλω εθνικη οδο να το τρεξω!(ενδειξη καθαρισμου dpf απο τοτε που κατα λαθος τερματισα την διαδικασια δεν υπηρχε,μονο η ενδειξη με τον καβουρα δηλ για συνεργειο)η ενδειξη με το συνεργειο παρεμενε καθ ολη την διαρκεια.
        περιπου μιση ωρα το πατικωσα. με ανεβασμενες στροφες κ.λπ
        μετα γυρισα σπιτι το παρκαρα,εσβησα τον κινητηρα,πηγα να δω λιγο τα λαδια(μπας και μυριζουν!ισως ακουγεται χαζο,βεβαια ξερω κανονικα με κρυο κινητηρα βλεπεις την σταθμη, ε τελος παντων απλα να τα μυρισω ηθελα εν προκειμενοις,αν βρωμαν πετρελαιο)
        τα ελεγχω(δεν ειδα κατι περιεργο),αναβω ξανα τον κινητηρα,αφαντη μετα το πατικωμα η ενδειξη για συνεργειο!ολα ξανα φυσιολογικα;! μηπως η ενδειξη αφορουσε βουλωμενο φιλτρο και με το τρεξιμο ολα καλα;
        σκεφτομαι να παω στην αντιπροσωπεια να κανω εστω μια αλλαγη λαδιων και να το δουν στο διαγνωστικο.
        τι λετε και εσεις; ειμαι λιγο υπερβολικος;να σημειωσω πως η ενδειξη για συνεργειο απο τοτε που διεκοψα αποτομα την διαδικασια καθαρισμου ηταν ανοιχτη για περιπου 45 λεπτα(τρεις φορες αναβοσβησα τον κινητηρα,χωρις να αλλαξει κατι,την μια γι ανα βαλω diesel απο αλλο πρατηριο απο αυτο που βαζω συνηθως)

        ευχαριστω παιδια

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • E
          eleazar last edited by

          καλησπερα,

          Μια απορια εχω ελπιζοντας καποιος παλαιοτερος και καταρτισμενος να την διαβαζει!

          τελευταιο τριμηνο εχω μετακομισει,επειδη μοιραια εδω που βρισκομαι δεν πολυβγαινω στην εθνικη οδο(αλλα δεν εχει και την κινηση των πολεων) εμφανιζεται το φωτακι για το dpf συχνοτερα(εχει αναψει 3,4 φορες για καθαρισμο.
          εχω κανει καποια λαθη,που δεν τα συνηθιζα τοσα χρονια,πρωτα πρωτα εχω αφησει κανα δυο φορες το ρεζερβουαρ να αναψει το λαμπακι ενδειξης να βαλω diesel,δηλ δεν προνοουσα να το γεμισω.
          και το αλλο και σοβαροτερο ειναι δυο φορες διεκοψα την λειτουργια καθαρισμου του dpf(κατα λαθος).Ενδιαμεσα αυτων εκανα εναν κανονικο καθαρισμο
          την τελευταια φορα που διεκοψα παντως εβγαλε και ενδειξη για συνεργειο(το σημα με τον καβουρα,θα ξερουν οι οδηγοι τογιοτα)
          οποτε το εσβησα και πηγα σπιτι ανησυχος!σιγουρος πως την επομενη θα παω συνεργειο και θα μου αρχισουν τις εξαναγκασμενες αναγεννησεις,τις αλλαγες λαδιων κ.λπ
          σημειωνω πως βαζω απο συγκεκριμενο πρατηριο diesel(πραγμα που θα αλλαξω,γιατι και αυτο αρχιζω να το συνδεω με οσα μου συμβαινουν τελευταια).Η χρηση μου ειναι 50 χιλιομετρα οταν οδηγω με ορισμενες(οχι πολλες) φορες σταματα ξεκινα.ο κανονας
          στροφες λιγο γυρω στις 2 χιλ,λιγο πανω απο αυτες.
          τελευταιες μερες το μονο που παρατηρω ειναι πως ισως(ΙΣΩΣ) ειναι λιγο μπουκωμενο.οταν παταω γκαζι.

          το λοιπον για να γυρισω στην κουβεντα,επεστρεψα στο αμαξι και σκεφτηκα να το βγαλω εθνικη οδο να το τρεξω!(ενδειξη καθαρισμου dpf απο τοτε που κατα λαθος τερματισα την διαδικασια δεν υπηρχε,μονο η ενδειξη με τον καβουρα δηλ για συνεργειο)η ενδειξη με το συνεργειο παρεμενε καθ ολη την διαρκεια.
          περιπου μιση ωρα το πατικωσα. με ανεβασμενες στροφες κ.λπ
          μετα γυρισα σπιτι το παρκαρα,εσβησα τον κινητηρα,πηγα να δω λιγο τα λαδια(μπας και μυριζουν!ισως ακουγεται χαζο,βεβαια ξερω κανονικα με κρυο κινητηρα βλεπεις την σταθμη, ε τελος παντων απλα να τα μυρισω ηθελα εν προκειμενοις,αν βρωμαν πετρελαιο)
          τα ελεγχω(δεν ειδα κατι περιεργο),αναβω ξανα τον κινητηρα,αφαντη μετα το πατικωμα η ενδειξη για συνεργειο!ολα ξανα φυσιολογικα;! μηπως η ενδειξη αφορουσε βουλωμενο φιλτρο και με το τρεξιμο ολα καλα;
          σκεφτομαι να παω στην αντιπροσωπεια να κανω εστω μια αλλαγη λαδιων και να το δουν στο διαγνωστικο.
          τι λετε και εσεις; ειμαι λιγο υπερβολικος;να σημειωσω πως η ενδειξη για συνεργειο απο τοτε που διεκοψα αποτομα την διαδικασια καθαρισμου ηταν ανοιχτη για περιπου 45 λεπτα(τρεις φορες αναβοσβησα τον κινητηρα,χωρις να αλλαξει κατι,την μια γι ανα βαλω diesel απο αλλο πρατηριο απο αυτο που βαζω συνηθως)

          ευχαριστω παιδια

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • G
            ggab last edited by

            Κακα τα ψέματα,τα diesel είναι για εκείνους που κάνουν χλμ και όχι σταματά ξεκινά!
            Όσο δεν κάνεις διαδρομές μεγάλες αυτά θα τα έχεις. Πάντως ένας έλεγχος στο διαγνωστικό δεν είναι κακη σκέψη...

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • A
              alexadrinos last edited by

              Καταρχήν πόσα χλμ έχεις;
              Για να σου κάνει συχνά αναγεννήσεις(ενεργητικές)σημαίνει ότι έχει φτάσει το φίλτρο στο 40% περίπου....διαφέρει, πληρότητα.Πριν πιάσει αυτό το ποσοστό πληρότητας δεν κάνει ενεργητική αναγέννηση παρά μόνο την λεγόμενη παθητική.Το ότι σου άναψε την ένδειξη για συνεργείο μάλλον συνέβη επειδή δεν μπόρεσε να ολοκληρώσει τον κύκλο για την αναγέννηση.Σε πρώρη φάση πήγαινε στο συνεργείο σου να το βάλουν στην φύσα για να δεις το ποσοστό πληρότητας του dpf.Αν είναι υψηλό το παλεύεις με κάποιο πρόσθετο για dpf και κανα καλό ξεμπούκωμα.Από οσα ξέρω δεν νομίζω ότι με αυτό θα βρεις οριστηκή λύση.Αν μετά από κάποιο διαστημα έχεις πάλι τα ίδια πρέπει να το κατεβάσεις το dpf και να το καθαρίσεις από τα κατάλοιπα που έχουν συσσωρευτεί σε αυτό.Αυτό θα λύσει το πρόβλημά σου.Αυτή η εργασία μπορεί να γίνει με δυο τρόπους.
              Α.Αν πιάνουν τα χέρια σου το λύνεις το καθαρίζεις και το ξαναβάζεις επάνω δεν είναι κάτι το τρομερό.
              Β.Το πας σε εξειδικευμένα συνεργεία που ασχολούνται με τον καθαρισμό dpf.Κόστος περίπου στα 300 ευρώ.

              Φιλικά Άγγελος

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • E
                eleazar last edited by

                ευχαριστω για τις απαντησεις!να στε καλα

                ΥΣ 81 χιλ ειναι τα χλμ μου
                εχω αλλαξει οδηγικες συνθηκες το τελευταιο τριμηνο γιατι μετακομισα σε μερος που το να το πατησεις (μιλαω για πανω απο 70 κμ)δεν ειναιε υκολο,γι αυτο βγαινουν συχνοτερα οι αναγεννησεις
                οταν διακοπτεις την αναγεννηση λενε μπορει να επιστρεψει πετρελαιο ,θα δω σημερα αν ανεβηκε η σταθμη των λαδιων,αν ανεβηκε θα το παω για αλλαγη λαδιων και φιλτρου(λαδιου),ετσι κι αλλιως οπου να ναι ειναι και η προτεινομενη προαιρετικη αλλαγη λαδιων για τα yaris που δινει η αντιπροσωπεια.

                με κανει εντυπωση παντως που ανα 500 κμ το βγαζει το μηνυμα για αναγεννηση
                πατως μην φανταστειτε πως ειναι οδηγηση πολης αυτο που κανω,κατι ενδιαμεσο,ουτε πατικωμα,ουτε πολη..Απο αυτα που ακουω ομως(δεν θελει συμπλεκτη, θελει στροφες κοντα στις 3 χιλ στροφες για 15 λεπτα κ.λπ),αυτα δεν τα μπορω να τα κανω εδω παρα μονο συνειδητα,αν βγω εθνικη οπως χθες.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • K
                  kkostask last edited by

                  Φίλος με το ίδιο μοντέλο το έβγαλε για καθαρισμό στα 90χιλ. Από ότι του είπαν στην αντιπροσωπεία είχε θέμα με πετρέλαιο στο κάρτερ - μεταφέρω αυτολεξεί ότι μου είπε- και παρότι έκανε αρκετά ανοιχτά χιλιόμετρα,μπούκωσε. Κόστος κοντά στα 400 ευρώ. Στα 120χιλ ξαναμπούκωσε και το πέταξε παρά τα μπινελίκια που του έριξα....

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • A
                    alexadrinos last edited by

                    να έχουμε υπόψιν μας ότι οι κατασκευαστές λένε ότι στα 120000χλμ πάνω κάτω το dpf θέλει αλλαγή.Είναι λογικό.όσο καλά και να το καθαρίσεις καινούριο δεν γίνεται.Από την άλλη όταν γίνονται συχνές αναγεννήσεις λόγω θερμοκρασιών που αναπτύσσονται στο φίλτρο αυτό γίνεται 'τσιγαρόχαρτο'.

                    Φιλικά Άγγελος

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • S
                      super-t last edited by

                      Ο χρήστης alexadrinos έγραψε:
                      **να έχουμε υπόψιν μας ότι οι κατασκευαστές λένε ότι στα 120000χλμ πάνω κάτω το dpf θέλει αλλαγή.**Είναι λογικό.όσο καλά και να το καθαρίσεις καινούριο δεν γίνεται.Από την άλλη όταν γίνονται συχνές αναγεννήσεις λόγω θερμοκρασιών που αναπτύσσονται στο φίλτρο αυτό γίνεται 'τσιγαρόχαρτο'.

                      Κανένα link για αυτό; Που το λένε οι κατασκευαστές;

                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                      • monman2
                        monman2 last edited by

                        Ο χρήστης ELEAZAR έγραψε:
                        ...πηγα να δω λιγο τα λαδια(μπας και μυριζουν!ισως ακουγεται χαζο,βεβαια ξερω κανονικα με κρυο κινητηρα βλεπεις την σταθμη, ε τελος παντων απλα να τα μυρισω ηθελα εν προκειμενοις,αν βρωμαν πετρελαιο)
                        τα ελεγχω(δεν ειδα κατι περιεργο)...

                        και όμως έτσι είναι το σωστό ,το βιβλίο γράφει 15 λεπτά μετά από το σβήσιμο και να έχει ζεσταθεί καλά ο κινητήρας.

                        Από τον FORDισμό στον ELONισμό με ενδιάμεσο σταθμό τον TOYOTισμό
                        Με τέτοια εγγύηση #monoTOYOTA!

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • A
                          alexadrinos last edited by

                          Ο χρήστης Super@T έγραψε:

                          **να έχουμε υπόψιν μας ότι οι κατασκευαστές λένε ότι στα 120000χλμ πάνω κάτω το dpf θέλει αλλαγή.**Είναι λογικό.όσο καλά και να το καθαρίσεις καινούριο δεν γίνεται.Από την άλλη όταν γίνονται συχνές αναγεννήσεις λόγω θερμοκρασιών που αναπτύσσονται στο φίλτρο αυτό γίνεται 'τσιγαρόχαρτο'.

                          Κανένα link για αυτό; Που το λένε οι κατασκευαστές;

                          http://www.ecu-center.gr/services_item/προγραμματισμός-φιλτρου-μικροσωματι/

                          Ένα από τα πολλά.Πάντως δεν χρειάζεται πανικός.Ένα καλοσυντηρημένο diesel πιστεύω ότι θα βγάλει 200000χλμ χωρίς να χρειαστεί αντικατάσταση το dpf.To πιθάνοτερο κάπου στις 100000χλμ να χρειαστεί ένα καθαρισμό του dpf όπως και της egr.

                          Φιλικά Άγγελος

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • A
                            alexadrinos last edited by

                            Και για να έχετε και μια εικόνα,πρόκειται για καθαρισμό dpf από κινητήρα Κ9Κ της ρενό.Αυτοκίνητο που κινείται κυρίως σε επαρχιακό δίκτυο με 100000χλμ.Στην αρχή βέβαια το πάλεψε με τα πρόσθετα αλλά δεν είχε ουσιώδες αποτέλεσμα.

                            Η περισσότερη τέφρα φεύγει με το πλύσιμο στην αποχέτευση αλλά για δείτε και αυτή που μένει που είναι περίπου το 1/3 της συνολικής.

                            Νομίζω ότι δεν υπάρχει κανείς που να πιστεύει ότι θα καθαρίσει το dpf από την τέφρα χωρίς να κατέβει το dpf

                            Φιλικά Άγγελος

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • A
                              adensa last edited by

                              Ο χρήστης alexadrinos έγραψε:

                              **να έχουμε υπόψιν μας ότι οι κατασκευαστές λένε ότι στα 120000χλμ πάνω κάτω το dpf θέλει αλλαγή.**Είναι λογικό.όσο καλά και να το καθαρίσεις καινούριο δεν γίνεται.Από την άλλη όταν γίνονται συχνές αναγεννήσεις λόγω θερμοκρασιών που αναπτύσσονται στο φίλτρο αυτό γίνεται 'τσιγαρόχαρτο'.

                              Κανένα link για αυτό; Που το λένε οι κατασκευαστές;

                              http://www.ecu-center.gr/services_item/προγραμματισμός-φιλτρου-μικροσωματι/

                              Ένα από τα πολλά.Πάντως δεν χρειάζεται πανικός.Ένα καλοσυντηρημένο diesel πιστεύω ότι θα βγάλει 200000χλμ χωρίς να χρειαστεί αντικατάσταση το dpf.To πιθάνοτερο κάπου στις 100000χλμ να χρειαστεί ένα καθαρισμό του dpf όπως και της egr.

                              Το ecu-center είναι κατασκευαστής;

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • A
                                alexadrinos last edited by

                                προφανώς και όχι.Ότι μου το είπαν στον αντιπρόσωπο (φυσικά το γνώριζα)σε καλύπτει η το θες γραπτώς με σφραγίδα της Νισσαν;

                                Φιλικά Άγγελος

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • N
                                  nikos-golf last edited by

                                  Οταν γραφεις οτι το λενε οι κατασκευαστες εννοουσες στα λογια ή το ειδες γραμμενο σε βιβλιο κατασκευαστη?

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • A
                                    alexadrinos last edited by

                                    Ο χρήστης Nikos Golf έγραψε:
                                    Οταν γραφεις οτι το λενε οι κατασκευαστες εννοουσες στα λογια ή το ειδες γραμμενο σε βιβλιο κατασκευαστη?

                                    Στο βιβλίο του pulsar δεν το χω διαβάσει,στα εξουσιοδοτημένα αναφέρουν ότι αλλάζεται.

                                    Φιλικά Άγγελος

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • R
                                      r200 last edited by

                                      Ο χρήστης ELEAZAR έγραψε:
                                      ευχαριστω για τις απαντησεις!να στε καλα

                                      ΥΣ 81 χιλ ειναι τα χλμ μου
                                      εχω αλλαξει οδηγικες συνθηκες το τελευταιο τριμηνο γιατι μετακομισα σε μερος που το να το πατησεις (μιλαω για πανω απο 70 κμ)δεν ειναιε υκολο,γι αυτο βγαινουν συχνοτερα οι αναγεννησεις
                                      οταν διακοπτεις την αναγεννηση λενε μπορει να επιστρεψει πετρελαιο ,θα δω σημερα αν ανεβηκε η σταθμη των λαδιων,αν ανεβηκε θα το παω για αλλαγη λαδιων και φιλτρου(λαδιου),ετσι κι αλλιως οπου να ναι ειναι και η προτεινομενη προαιρετικη αλλαγη λαδιων για τα yaris που δινει η αντιπροσωπεια.

                                      με κανει εντυπωση παντως που ανα 500 κμ το βγαζει το μηνυμα για αναγεννηση
                                      πατως μην φανταστειτε πως ειναι οδηγηση πολης αυτο που κανω,κατι ενδιαμεσο,ουτε πατικωμα,ουτε πολη..Απο αυτα που ακουω ομως(δεν θελει συμπλεκτη, θελει στροφες κοντα στις 3 χιλ στροφες για 15 λεπτα κ.λπ),αυτα δεν τα μπορω να τα κανω εδω παρα μονο συνειδητα,αν βγω εθνικη οπως χθες.

                                      ποια χρονολογια ειναι το yaris;

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • A
                                        adensa last edited by

                                        Ο χρήστης alexadrinos έγραψε:
                                        προφανώς και όχι.Ότι μου το είπαν στον αντιπρόσωπο (φυσικά το γνώριζα)σε καλύπτει η το θες γραπτώς με σφραγίδα της Νισσαν;

                                        Αν δεν το λέει η νισσαν ,ή όποια άλλη κατασκευάστρια εταιρία,τότε είναι μπαρούφες.

                                        Αλλωστε εσύ έγραψες για κατασκευαστές και το παραδειγμα σου ήταν ένας μη κατασκευαστής

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • I
                                          iceman7 last edited by

                                          Ο χρήστης alexadrinos έγραψε:
                                          Και για να έχετε και μια εικόνα,πρόκειται για καθαρισμό dpf από κινητήρα Κ9Κ της ρενό.Αυτοκίνητο που κινείται κυρίως σε επαρχιακό δίκτυο με 100000χλμ.Στην αρχή βέβαια το πάλεψε με τα πρόσθετα αλλά δεν είχε ουσιώδες αποτέλεσμα.

                                          Η περισσότερη τέφρα φεύγει με το πλύσιμο στην αποχέτευση αλλά για δείτε και αυτή που μένει που είναι περίπου το 1/3 της συνολικής.

                                          Νομίζω ότι δεν υπάρχει κανείς που να πιστεύει ότι θα καθαρίσει το dpf από την τέφρα χωρίς να κατέβει το dpf

                                          Άγγελε ποιος κανίβαλος έβγαλε και καθάρισε dpf στην αποχέτευση ; [emoji36][emoji36][emoji36]
                                          Δεν είναι απλή στάχτη αυτά τα γκρι.

                                          Τελωσπαντων ο d4d του Yaris έχει θέματα με τις αναγεννησεις και το είχαν γράψει και τα πιο ψαγμένα παιδιά εδώ εγκαίρως.
                                          Μου το έχουν επιβεβαιώσει και τα παιδιά στο εξουσιοδοτημενο που πηγαίνω αλλά πρόλαβα και εγώ λίγο να το δω πριν το αλλάξω με το υβριδικό. Μετά τα 25000 χιλιόμετρα και ενώ πια τα περισσότερα χιλιόμετρα γίνονταν εντός πόλης και σε μικρες αποστάσεις καθε 700 περίπου χιλιόμετρα το έβλεπα ότι ζοριζόταν και προσπαθούσε να ξεκινήσει αναγέννηση. Η γυναίκα μου που το χρησιμοποιούσε καθημερινα και δεν ήξερε από αυτά προφανώς είχε διακόψει κάποιες, οποτε όταν το έπαιρνα εγώ αμέσως άρχιζε τις παραπάνω στροφές στο ρελαντί και αναγκάζομουν να βγαίνω εθνική και να το πλακώνω (μια φορα είχα κατέβει νέα Φιλαδέλφεια προς Φάληρο βραδάκι με κολλημένη τριτη και όταν έφτασα κάτω ολα δούλευαν ρολόι )
                                          Ευτυχώς τα δώσαμε τα πετρέλαια και ησυχάσαμε. Μακάρι να τα ξανά καταργήσουν εντός πόλεων αλλά και να ελέγξουν σωστά όλους τους δήθεν επαγγελματίες που σκορπούν ντουμάνι γιατί η ατμόσφαιρα στην Αθήνα έχει επιβαρυνθεί παρα πολύ με τα πετρέλαια.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • E
                                            eleazar last edited by

                                            5ετιας

                                            εσβησε το λαμπακι με την ενδειξη καβουρα για τρεις μερες

                                            αλλα ξανααναψε σημερα καια αμεσως μετα απο diesel που εβαλα σε πρατηριο(Στο ιδιο)
                                            δευτερα θα παω στο συνεργειο

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 1 / 2
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr