-
Νομίζετε πως ανάλογα την μάρκα του αυτοκινήτου ταιριάζει και διαφορετικής εταιρείας diesel?
Στάλθηκε από το SM-J320F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Οχι δεν υπαρχει κατι τετοιο κατα εμενα,εχοντας αποψη απο 7 diesel που υπαρχουν στον ευρυτερο οικογενειακο τομεα....και θα ειναι λαθος να τα ταξινομησουμε ετσι
-
Λίγες εβδομάδες πλέον και ο κινητήρας λειτουργεί με v-power diesel. Σαν απόδοση είναι μάλλον καλυτερο από το Crystal, αλλά νομίζω πως βρωμάει πολύ περισσότερο το dpf. Το έχει παρατηρήσει κανένας;
Βέβαια ρόλο μπορούν να παίξουνε και το κρυο σε συνδυασμό με την πολλή υγρασία.
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
δεν ξερω αν φταιει κατι αλλο, αλλά πολύ 'ντουμάνι' εχω τελευταία με το V-power.
ολες οι συνθηκες ειναι ιδιες με παλαιοτερα (οδηγηση καυσιμα κλπ), το μονο που αλλαξε ειναι η υγρασια και θερμοκρασια του αερα -
Φαντάζομαι δεν εχεις dpf ετσι;
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Από το 2012 έβαζα V-power και ήμουν πολύ ικανοποιημένος και από την καθαρότητα των φίλτρων αλλά και από απόδοση. Τον τελευταίο χρόνο η απόδοση δεν ήταν ίδια και ήθελα να αλλάξω πετρέλαιο, δοκίμασα το AVIO αλλά και πάλι προτίμησα το V-power και με το ΒΡ Ultimate τα ίδια. Διαβάζοντας αρκετές σελίδες του θέματος πριν πολύ καιρό και πριν γίνω μέλος του φόρουμ αποφάσισα να χρησιμοποιήσω το AEGEAN D-FORCE(μια δοκιμή παραπάνω δεν έβλαπτε ) και ειδικότερα διαβάζοντας τα σχόλια του referravag. Αποτέλεσμα μετά από 6-7 γεμίσματα, κατανάλωση ίδια, απόδοση καλύτερη από το V-power και σε μεγαλύτερο εύρος ειδικά στις χαμηλές στροφές, για την καθαρότητα στα φίλτρα θα φανεί στο service σε 5 μήνες και στα καυσαέρια σε 1 μήνα περίπου στην κάρτα καυσαερίων.
-
Να προσθέσω ότι έχω dpf αλλά πότε δεν είδα μαύρο καπνό ασχέτως εταιρείας πετρελαίου. Για το συμφορουμίτη bebes προτείνω ένα καλό ξεκάπνισμα στην εθνική, όχι με με πολλές στροφές και με 2000-2500 την κάνεις την δουλειά αρκεί να οδηγήσεις κάποια χλμ πήγαινε-έλα.Το θέμα του dpf σηκώνει πολύ συζήτηση που έχει γίνει και στις προηγούμενες σελίδες του θέματος. Ένας τρόπος είναι να μην σβήνουμε το αυτοκίνητο όταν σταματάμε κάπου και μπορούμε να είμαστε μέσα να περιμένουμε, ειδικά όταν είναι κρύα η μηχανή και κάνουμε μικρές αποστάσεις στην πόλη μέσα, μπορεί να έχουμε μεγαλύτερη κατανάλωση λίγο αλλά κερδίζουμε στο θέμα του dpf που σίγουρα ενα πρόβλημα αναγέννησης ή αισθητήρα διαφορικής πίεσης εχει μεγαλύτερο κόστος και ταλαιπωρία.
-
και φιλτρο μικροσωματιδίων εχω,
και οι μετρήσεις για καρτα καυσαερίων καλές ήταν,
και στην πόλη δεν πολυκυκλοφορώ, το 95% των χιλιομέτρων μου είναι σε επαρχιακό και αυτοκινητόδρομο.Οταν λέω 'ντουμάνι' μη φανταστείτε οτι περπατάω και αφήνω προπέτασμα καπνού πισω, απλά σε κάποια πατήματα (νυχτερινές ώρες) έβλεπα καπνο στα φώτα των απο πίσω που ειχα πολύ καιρό να δω...
-
Μια αλλαγή σε πετρέλαιο-πρατήριο ή και σε εταιρία πιθανά είναι μια καλή αρχή.....
-
Μήπως λόγω καιρικών συνθηκών και κρύου βλέπεις το καυσαέριο ;
Στάλθηκε από το Redmi Note 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
στην ροδο παιδια που βαζετε καλο diesel; υπαρχει καποιος ;
-
Σε πρόσφατο σέρβις του αυτοκινήτου μου σε αντιπροσωπεία ρώτησα την άποψή τους σχετικά με την ποιότητα των καυσίμων. Η απάντηση που έλαβα ήταν 'μακριά από v-power diesel' γιατί έχει μεγάλη περιεκτικότητα σε βιο-ντίζελ. Μου πρότειναν EKO-Avio ή BP ως λιγότερη περιεκτικότητα σε βιο-ντίζελ. Το θέμα είναι ότι όποτε έχω βάλει ΕΚΟ (από διαφορετικά πρατήρια 'ΚΑΛΥΨΩ') το αυτοκίνητο καταναλώνει πιο γρήγορα το καύσιμο από το αντίστοιχο της Shell. Έχει κανείς άποψη σχετικά?
-
Ο χρήστης kseslogiastos έγραψε:
Σε πρόσφατο σέρβις του αυτοκινήτου μου σε αντιπροσωπεία ρώτησα την άποψή τους σχετικά με την ποιότητα των καυσίμων. Η απάντηση που έλαβα ήταν 'μακριά από v-power diesel' γιατί έχει μεγάλη περιεκτικότητα σε βιο-ντίζελ. Μου πρότειναν EKO-Avio ή BP ως λιγότερη περιεκτικότητα σε βιο-ντίζελ. Το θέμα είναι ότι όποτε έχω βάλει ΕΚΟ (από διαφορετικά πρατήρια 'ΚΑΛΥΨΩ') το αυτοκίνητο καταναλώνει πιο γρήγορα το καύσιμο από το αντίστοιχο της Shell. Έχει κανείς άποψη σχετικά?Φοβερή προσέγγιση απο τα μαστόρια της αντιπροσωπίας...
Θα μπορούσαν να πουνε για τα πρόσθετα που εχει (οπως ειπαν πριν 5-6 χρόνια στον αδερφο μου για εταιρικο Ford tranzit που επαθε γερη ζημια στον κινητηρα και τη 'φόρτωσαν' στα πρόσθετα του Vpower diesel), αλλά όχι για το ποσοστό βιοντίζελ.Το ποσοστό βιοντίζελ είναι το ίδιο σε όλα τα πετρέλαια και καθορίζεται νομικά.
Επιπλέον είναι σημαντικά πιο ακριβό απο το ορυκτό πετρέλαιο, οπότε δεν συμφέρει σε καμια εταιρία να βαλει περισσότερο. -
Μετά από συζήτηση υψηλού επιπέδου με τα κατάλληλα αλάνια της πιάτσας, κλέψιμο πέφτει και στη θερμοκρασία των καυσίμων. Όσο πιο ζεστό το καυσιμο τόσο μεγαλύτερο κέρδος για τον πρατηριούχο.
Στο έδαφος η θερμοκρασία είναι 15 βαθμοί. Τώρα το χειμώνα παίζει μεγάλο δάκρυ γιατί οι θερμοκρασίες είναι σφιχτές και το περιθώριο είναι μικρό, όταν σκάει μύτη το βυτίο.Το καλοκαίρι με τους 35+ βαθμούς, έρχεται το βυτίο με το καυτό καύσιμο, κατεβάζει τιμή ο δικός σου, ανοίγει βάνες αμέσως(δεν περιμένει 30 λεπτά, ντεμέκ να κάτσει το καύσιμο) και οι πρώτοι 40-50 που θα βάλουν έχουν λιγότερο καύσιμο μέσα. Γιαυτό κάποιοι γνώστες φωνάζουν πως το καλοκαίρι ανεφοδιασμός πάντα πολύ πρωί, που είναι όσο το δυνατόν κρύο το καύσιμο.
Όσον αφορά τα premium καυσίμα, αν θυμηθεί ο υπαλληλος να ρίξει τα χημικά, καλώς. Αλλιώς πληρώνουμε premium και παίρνουμε απλό.
Α ρε Έλληνα. Και τα τσιμέντα στα πεζοδρόμια αν μπορούσες να κλέψεις, θα τα έκλεβες.
-
Ο χρήστης japanese1 έγραψε:
Μετά από συζήτηση υψηλού επιπέδου με τα κατάλληλα αλάνια της πιάτσας, κλέψιμο πέφτει και στη θερμοκρασία των καυσίμων. Όσο πιο ζεστό το καυσιμο τόσο μεγαλύτερο κέρδος για τον πρατηριούχο.
Στο έδαφος η θερμοκρασία είναι 15 βαθμοί. Τώρα το χειμώνα παίζει μεγάλο δάκρυ γιατί οι θερμοκρασίες είναι σφιχτές και το περιθώριο είναι μικρό, όταν σκάει μύτη το βυτίο.Το καλοκαίρι με τους 35+ βαθμούς, έρχεται το βυτίο με το καυτό καύσιμο, κατεβάζει τιμή ο δικός σου, ανοίγει βάνες αμέσως(δεν περιμένει 30 λεπτά, ντεμέκ να κάτσει το καύσιμο) και οι πρώτοι 40-50 που θα βάλουν έχουν λιγότερο καύσιμο μέσα. Γιαυτό κάποιοι γνώστες φωνάζουν πως το καλοκαίρι ανεφοδιασμός πάντα πολύ πρωί, που είναι όσο το δυνατόν κρύο το καύσιμο.
Όσον αφορά τα premium καυσίμα, αν θυμηθεί ο υπαλληλος να ρίξει τα χημικά, καλώς. Αλλιώς πληρώνουμε premium και παίρνουμε απλό.
Α ρε Έλληνα. Και τα τσιμέντα στα πεζοδρόμια αν μπορούσες να κλέψεις, θα τα έκλεβες.
Πόσο λιγότερο νομίζεις θα βάλεις το καλοκαίρι;
Ακόμα νομίζεις ότι τα πρόσθετα τα ρίχνουν με το χέρι στις δεξαμενές; -
Το τιμολογιο οταν παραδιδει καυσιμα το βυτιο αναφερει θερμοκρασία που εφυγε το καυσιμο απο το διυλιστήριο και θερμοκρασία παράδοσης στο πρατηριο.
Καπως τα συσχετιζουν γιατι αλλιως θα εχουν προβλημα με το συστημα εισροων εκροών.
το χειμωνα ειναι ενταξει, το καλοκαιρι υπαρχει μια μικρή απόκλιση
-
Ο χρήστης bebes έγραψε:
Το τιμολογιο οταν παραδιδει καυσιμα το βυτιο αναφερει θερμοκρασία που εφυγε το καυσιμο απο το διυλιστήριο και θερμοκρασία παράδοσης στο πρατηριο.Καπως τα συσχετιζουν γιατι αλλιως θα εχουν προβλημα με το συστημα εισροων εκροών.
το χειμωνα ειναι ενταξει, το καλοκαιρι υπαρχει μια μικρή απόκλιση
H χρέωση στα τιμολόγια γίνεται με αναγωγή στους 15°.Αν κάνει ζέστη τότε έχει μεγαλύτερο όγκο που όμως όταν το καυσιμο πέσει στην υπόγεια δεξαμενή παίρνει την θερμοκρασία του εδάφους ,αν κάνει κρύο τότε παραλαμβάνει λιγότερο που αυξάνεται όμως όταν πέσει στην δεξαμενή.Πάντως οι διαφορές είναι αμελητέες για τα αμάξια μας,στα πρατήρια όμως μαζεύονται αλλά στο τέλος της χρονιάς τους ερχεται μια η άλλη..
Υπάρχουν και κάποιοι πρατηριούχοι που το λυπούνται το ντιζελάκι που είναι στο κρύο έδαφος και βάζουν αντιστάσεις για το ζεσταίνουν!!!
-
Μια και οι θερμοκρασιες εχουν πεσει κοντα στο μηδεν αλλα και πιο κατω εστειλα mail στην AVIN για το best action.Με πηρε τηλεφωνα απο τα κεντρικα μια κυρια και με ρωτησε για ποια περιοχη της Ελλαδας ρωταω και μολις της ειπα Θεσσαλονικη μου ειπε τα εξης:Bαση νομοθεσιας τα diesel παγωνουν στους -5 αλλα εμεις το εχουμε παει στους -8.Βεβαια καποιες φορες αναλογα τις καιρικες συνθηκες μπορει να φυγει καυσιμο που θα παγωνει στους -15 αλλα δεν το γνωρισουμε παντα γιατι δεν μας ενημερωνει το διυληστηριο.Περυσι με τις μεγαλες παγωνιες δεν παρουσιαστηκαν προβληματα...
-
Προσπαθούν δλδ να το κανουν να έχει μεγαλύτερη 'ανοχή' στο κρυο και καλά κάνουν...αλλά αυτό το -5 για τη νομοθεσία??
-
Παλικαρια υπάρχει κανείς που να μένει ή να κινείται στα Μελίσσια (Δημοκρατίας ή Πεντέλης ψηλά) και να έχει υπόψιν του κάποιο δοκιμασμένα αξιόπιστο πρατήριο (πλήν Shell που δεν με ενδιαφέρει..) ?
Καύσιμα Diesel: Απόψεις;