Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Ιμάντας χρονισμού εκκεντροφόρων: Απόψεις & εμπειρίες
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Ιμάντας χρονισμού εκκεντροφόρων: Απόψεις & εμπειρίες
    • 1
    • 2
    • 37
    • 38
    • 39
    • 40
    • 41
    • 39 / 41
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    165
    816
    17598
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • G
      giannisae last edited by

      INA

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • T
        trident1971 last edited by

        Ισα βαρκα ισα γυαλος ειναι ολα. Εγω πηρα SKF γιατι το βρηκα το σετ σε σουπερ τιμη.

        η ΙΝΑ πχ ειναι το ιδιο γκρουπ με τα ρουλεμα FAG, 115€ ολο το σετ με αντλια νερου.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • gbak
          gbak last edited by

          λοιπον νταξ με τον Tfsi 2.0,μπορει να λεει 180κ αλλαγη ιμαντα,εγω θα το κανω τωρα στα 103κ
          φοβαμαι το μοτερι,το πλακωνω που και που,δεν ειμαστε για καμια τετοια απωλεια.

          παω και γω για σετακι SKF,εχω βρει και συνεργειο.

          ρε παιδια γνωριζει κανεις αν χρειαζομαι κατι παραπανω απο αυτα? που επισυναπτω,μην το παω στο συνεργειο ξηλωσουμε τα παντα και μετα λειπει τιποτα και μου μεινει μεσα για κανα διημερο.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • C
            cson last edited by

            Το συνεργειο θα σου πει τι χρειαζεσαι ακριβως και παρτα καλυτερα απο φυσικο καταστημα.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • G
              giannis_007 last edited by

              Το κάνω copy - paste απο το θρετ μου να μην το ξαναγράφω..

              τραβόντας την καδένα απο το πάνω μέρος που συνδεονται οι 2 εκεντροφόροι με το χέρι παρατήρησα οτι αν ταβήξω δυνατά η εσωτερική γλύστρα εκει που ειναι ο τεντωτήρας παίζει δηλαδή τραβόντας την καδένα ο πίσο εκεντροφόρος γυρνούσε λίγο και η γλύστρα κουνιοταν ενο θα επρεπε να ειναι τεντομένη απο τον τεντοτήτρα.. είχε μπόσκα αρκετα πός να το πώ να το καταλάβετε.
              απόσο ξέρω οι τεντοτήρες πιέζεις και κλειδώνουν σε μια θέση, αυτος που φοράει το κόρσα μου ειναι με πίεση απο τα λάδια της μηχανής αυτο σημένει οτι δέν κλειδώνει σε μια θέση?
              αν πχ πρεσάρει λάδι και τεντώσει οταν ξε-πρεσάρει θα ξε-τεντώσει? η θα κλειδώσει?γιατι αν υσχύει το 2ο τοτε ο τεντοτήρας μου εχει πρόβλημα..
              opel corca 1.4 twinport 2004.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • C
                coupeas last edited by

                Ετσι οπως το λεει το κειμενο ο τεντωτηρας τεντωνει η αλλιως πιεζει οταν σηκωσει πιεση η αντλια λαδιου . Αρα οσο υπαρχει ανεβασμενη πιεση στο λαδι τοσο θα πιεζει και ο τεντωτηρας τον ιμαντα. Οταν χαμηλωση η πιεση πεσουν οι στροφες κινητηρα συνεπως και αντλιας λαδιου πεφτει και η πιεση του τεντωτηρα. Αρα δεν κλειδωνει καπου σταθερα.
                Φυσικα με καθε επιφυλαξη το λεω αυτο αφου δε γνωριζω ακριβως το συστημα λειτουργιας του τεντωτηρα στο κορσα που αναφερεται .

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • I
                  inertia last edited by

                  Να κάνω μια 'ταπεινή' ερώτηση :
                  αν στην αλλαγή του ιμάντα χαθεί ο χρονισμός κατά ένα γρανάζι
                  πόσο δραματικές θα είναι άμεσα οι συνέπειες για τον κινητήρα;

                  Ξέρω πόσο σχολαστική είναι και πρέπει να είναι η όλη διαδικασία.
                  Αν όμως γίνει το μοιραίο λάθος κατά το ελάχιστο ένα γρανάζι,
                  υπάρχει περίπτωση ο κινητήρας να μπορεί να δουλέψει έστω με τα όποια συμπτώματα;

                  Θεωρητικά μιλώντας και γνωρίζοντας πόσο λάθος είναι να αφεθεί μια τέτοια κατάσταση,
                  αλλά έχω το λόγο που ρωτάω.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • I
                    ilias-a last edited by

                    Ο χρήστης inertia έγραψε:
                    Να κάνω μια 'ταπεινή' ερώτηση :
                    αν στην αλλαγή του ιμάντα χαθεί ο χρονισμός κατά ένα γρανάζι
                    πόσο δραματικές θα είναι άμεσα οι συνέπειες για τον κινητήρα;

                    Ξέρω πόσο σχολαστική είναι και πρέπει να είναι η όλη διαδικασία.
                    Αν όμως γίνει το μοιραίο λάθος κατά το ελάχιστο ένα γρανάζι,
                    υπάρχει περίπτωση ο κινητήρας να μπορεί να δουλέψει έστω με τα όποια συμπτώματα;

                    Θεωρητικά μιλώντας και γνωρίζοντας πόσο λάθος είναι να αφεθεί μια τέτοια κατάσταση,
                    αλλά έχω το λόγο που ρωτάω.

                    στο 1 δοντι το αυτοκινητο στο 90% των περιπτωσεων δουλευει με διαφορες δυσλειτουργιες συνηθως στο ρελαντι.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • K
                      kostas-chania last edited by

                      Κακή λειτουργία όπως αστάθεια ρελαντί, αργή επιτάχυνση και σκασίματα στην εξαγωγή ή εισαγωγή. Υπάρχουν περιπτώσεις πάντως χωρίς περεταίρω ζημιές. Σε οριακές καταστάσεις όμως όπως κόκκινη περιοχή μπορεί να τσακωθούν τα 2 μέταλα.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • gbak
                        gbak last edited by

                        Ο χρήστης gbak έγραψε:
                        λοιπον νταξ με τον Tfsi 2.0,μπορει να λεει 180κ αλλαγη ιμαντα,εγω θα το κανω τωρα στα 103κ
                        φοβαμαι το μοτερι,το πλακωνω που και που,δεν ειμαστε για καμια τετοια απωλεια.

                        παω και γω για σετακι SKF,εχω βρει και συνεργειο.

                        ρε παιδια γνωριζει κανεις αν χρειαζομαι κατι παραπανω απο αυτα? που επισυναπτω,μην το παω στο συνεργειο ξηλωσουμε τα παντα και μετα λειπει τιποτα και μου μεινει μεσα για κανα διημερο.

                        λοιπον εν τελη,με το παραπανω σετακι χρειαζεται και εξωτερικος ιμαντας,+30 γιουρος
                        οποτε παμε συνολο 150+30+100 περαστικα =280 συνολο

                        απο τα 500 γιουρο που ζητησε ενας καραφλας με ολα μεσα,σε και καλα μη εξουσιοδοτημενο αουντι,ειμαι οκ πιστευω.

                        παντως υπαρχουν λαλακες λεμε πολλοι στην πιατσα..

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • ?
                          A Former User last edited by

                          Ο χρήστης gbak έγραψε:

                          λοιπον νταξ με τον Tfsi 2.0,μπορει να λεει 180κ αλλαγη ιμαντα,εγω θα το κανω τωρα στα 103κ
                          φοβαμαι το μοτερι,το πλακωνω που και που,δεν ειμαστε για καμια τετοια απωλεια.

                          παω και γω για σετακι SKF,εχω βρει και συνεργειο.

                          ρε παιδια γνωριζει κανεις αν χρειαζομαι κατι παραπανω απο αυτα? που επισυναπτω,μην το παω στο συνεργειο ξηλωσουμε τα παντα και μετα λειπει τιποτα και μου μεινει μεσα για κανα διημερο.

                          λοιπον εν τελη,με το παραπανω σετακι χρειαζεται και εξωτερικος ιμαντας,+30 γιουρος
                          οποτε παμε συνολο 150+30+100 περαστικα =280 συνολο

                          απο τα 500 γιουρο που ζητησε ενας καραφλας με ολα μεσα,σε και καλα μη εξουσιοδοτημενο αουντι,ειμαι οκ πιστευω.

                          παντως υπαρχουν λαλακες λεμε πολλοι στην πιατσα..

                          Προσοχή στο impeller της τρόμπας!

                          Όχι αυτό:

                          Aυτό:

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • gbak
                            gbak last edited by

                            παντως εγινε η αλλαγη ,και αρκετα γρηγορα σε κανα 2-3ωρο,σε ενα πολυ καλο συνεργειο γκρουπ βαγκ,στον γερακα
                            ευτηχως εξαφανιστηκε και ενας ενοχλητικος θορυβος που ειχα κατα την εκκινηση κρυο προφανως καποιο ρουλεμαν ειχε θεμα.
                            τωρα δειχνει πιο ζωηρο και ξεκουραστο το μοτερ στα ανοιγματα,η ιδεα μου ειναι δεν ξερω.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • B
                              barbasg last edited by

                              για ενα opel corsa city ,μοντελο 1996,ο ιμαντας εκκεντροφορου ειναι πλαστικος? η εχει αλυσιδα?και καθε ποτε χρειαζεται αλλαγη αν ειναι πλαστικος η αν ειναι αλυσιδα καθε ποτε χρειαζεται συντηρηση ? ευχαριστω

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • K
                                kostas1050 last edited by

                                Παρόλο που έψαξα σε πολλές σελίδες δεν το βρήκα γιαυτό να ρωτήσω : για να κάνεις αλλαγή ιμάντα σε alfa romeo Giulietta 1.4 TB 170 HP πρέπει να έχεις απαραίτητα τα ειδικά εργαλεία για να σταθεροποιήσεις εκκεντροφόρο κλπ η μπορείς να το κάνεις σωστα με σημαδια όπως πιο παλιά ?

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • R
                                  r200 last edited by

                                  αν εισαι προσεκτικος και η μεν κ η δε λυση ειναι καλη

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • P
                                    petroglis last edited by

                                    παιδια καλημερα!!

                                    Mitsubishi Carisma 1600 του 2000 εχει κανει 72000 περιπου αποτην προηγουμενη αλλαγη ιμαντα χρονισμου 10/2012 ειχε τοτε 228400 και τωρα 300400 !! ο κατασκευαστης λεει στις 90000 αλλα με προβληματιζουν τα χρονια !! τι λετε?

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • C
                                      cson last edited by

                                      Άλλαξε το εαν δεν σκοπευεις να πεταξεις το αμαξι. Φθηνά είναι πάρε σετ της contitech είναι κορυφη ,έχει μέσα ρουλεμαν της ntn japan.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • panos2171
                                        panos2171 last edited by

                                        Έχω την εντύπωση ότι οι περισσότεροι (αν όχι όλοι) οι κατασκευαστές στα 4-5 χρόνια δίνουν οδηγία για αλλαγή.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • P
                                          petroglis last edited by

                                          δε λεει χρονια μεσα το βιβλιο μονο 90000χλμ

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • L
                                            lazarefa last edited by

                                            Καλημέρα. Προς διευκόλυνση αναφέρω ότι στο δικό μου Opel astra H 1.8 2005 η οδηγία μιλάει για αντικατάσταση του σετ ιμάντα εκκεντροφόρου κάθε 90.000χλμ/6 χρόνια (όποιο έρθει πρώτο).

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 37
                                            • 38
                                            • 39
                                            • 40
                                            • 41
                                            • 39 / 41
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr