-
καλησπερα παιδια θα ηθελα τα φωτα σας μιας και ειμαι πολυ μπερδεμενος απο φορα και μαστορους, το προβλημα,
vw polo 9n 1.2 awy μοτερ καιει λαδι, ποσο? περιπου 250ml (20-50) στα 1000χλμ+ οδηγηση νορμαλ με πολυ εκτος πολης και εθνικο δρομολογιο. περιπου 140000 χλμ κοντερ.ψαξιμο σε μηχανικους πορισμα στους 5 οι 3 λενε επισκευη(ελατηρια πιστονιου κτλπ) οι αλλοι σωστο σερβις και σωστο λαδι και οτι ειναι βαγκ τσιμπανε λαδι κλασικα. ποιον να πιστεψω και γιατι? το αμαξι οσο εψαξα δινει 5-30 συνθετικο οτι φοραει απο μαμα,φορουσε 10-40 εκαιγε παραπανω και τον τελευταιο καιρο 20-50 το οποιο οι μαστοροι που λενε οτι δεν θελει επισκευη οτι ειναι ορυκτελαιο και οχι λαδι. καπνα δεν βγαζει μπλε κτλπ μιας και δεν εχει και καταλυτη(τον ειχαν βγαλει λογω ζημιας) σε ξενο φορουμ ειδα οτι υπαρχει θεματακι βαλβιδας περι λαδιου δεν ξερω ποσο υσχυει, το αμαξι μετρηθηκε με πισι obd και εδειξε σωστες πιεσεις και θερμοκρασιες το ποσο ειναι αξιοπιστα δεν ξερω. δεν βρισκω πουθενα νορμαλ τιμες λαδιου εργοστασιου .
οποια βοηθεια δεκτη ευχαριστω πολυ. -
καλησπερα παιδια θα ηθελα τα φωτα σας μιας και ειμαι πολυ μπερδεμενος απο φορα και μαστορους, το προβλημα,
vw polo 9n 1.2 awy μοτερ καιει λαδι, ποσο? περιπου 250ml (20-50) στα 1000χλμ+ οδηγηση νορμαλ με πολυ εκτος πολης και εθνικο δρομολογιο. περιπου 140000 χλμ κοντερ.ψαξιμο σε μηχανικους πορισμα στους 5 οι 3 λενε επισκευη(ελατηρια πιστονιου κτλπ) οι αλλοι σωστο σερβις και σωστο λαδι και οτι ειναι βαγκ τσιμπανε λαδι κλασικα. ποιον να πιστεψω και γιατι? το αμαξι οσο εψαξα δινει 5-30 συνθετικο οτι φοραει απο μαμα,φορουσε 10-40 εκαιγε παραπανω και τον τελευταιο καιρο 20-50 το οποιο οι μαστοροι που λενε οτι δεν θελει επισκευη οτι ειναι ορυκτελαιο και οχι λαδι. καπνα δεν βγαζει μπλε κτλπ μιας και δεν εχει και καταλυτη(τον ειχαν βγαλει λογω ζημιας) σε ξενο φορουμ ειδα οτι υπαρχει θεματακι βαλβιδας περι λαδιου δεν ξερω ποσο υσχυει, το αμαξι μετρηθηκε με πισι obd και εδειξε σωστες πιεσεις και θερμοκρασιες το ποσο ειναι αξιοπιστα δεν ξερω. δεν βρισκω πουθενα νορμαλ τιμες λαδιου εργοστασιου .
οποια βοηθεια δεκτη ευχαριστω πολυ. -
καλησπερα παιδια θα ηθελα τα φωτα σας μιας και ειμαι πολυ μπερδεμενος απο φορα και μαστορους, το προβλημα,
vw polo 9n 1.2 awy μοτερ καιει λαδι, ποσο? περιπου 250ml (20-50) στα 1000χλμ+ οδηγηση νορμαλ με πολυ εκτος πολης και εθνικο δρομολογιο. περιπου 140000 χλμ κοντερ.ψαξιμο σε μηχανικους πορισμα στους 5 οι 3 λενε επισκευη(ελατηρια πιστονιου κτλπ) οι αλλοι σωστο σερβις και σωστο λαδι και οτι ειναι βαγκ τσιμπανε λαδι κλασικα. ποιον να πιστεψω και γιατι? το αμαξι οσο εψαξα δινει 5-30 συνθετικο οτι φοραει απο μαμα,φορουσε 10-40 εκαιγε παραπανω και τον τελευταιο καιρο 20-50 το οποιο οι μαστοροι που λενε οτι δεν θελει επισκευη οτι ειναι ορυκτελαιο και οχι λαδι. καπνα δεν βγαζει μπλε κτλπ μιας και δεν εχει και καταλυτη(τον ειχαν βγαλει λογω ζημιας) σε ξενο φορουμ ειδα οτι υπαρχει θεματακι βαλβιδας περι λαδιου δεν ξερω ποσο υσχυει, το αμαξι μετρηθηκε με πισι obd και εδειξε σωστες πιεσεις και θερμοκρασιες το ποσο ειναι αξιοπιστα δεν ξερω. δεν βρισκω πουθενα νορμαλ τιμες λαδιου εργοστασιου .
οποια βοηθεια δεκτη ευχαριστω πολυ. -
20w50 με τίποτα, σιγά μην του βάλεις κ βαλβολινη. Δοκίμασε 5-30, η κατανάλωση που έχεις δεν είναι παράλογη για vag.
Στάλθηκε από το Redmi 3S μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
20w50 σε βενζινοκίνητο 1.2;
-
Ότι και να κάνεις,θα πρέπει να συμβιβαστείς με την ιδέα ότι θα συμπληρώνεις....συνηθισμένο φαινόμενο στα vag δυστυχώς. Εσύ θα βάζεις το λάδι που πρέπει και θα προσθέτεις....δεν νομίζω να σε συμφέρει η επισκευή.
-
Αν κατάλαβα καλά Κυκλοφορεί το αυτοκίνητο χωρίς καταλύτη;
Sent from my Redmi Note 3 using Tapatalk
-
Ο χρήστης manousosmk2 έγραψε:
καλησπερα παιδια θα ηθελα τα φωτα σας μιας και ειμαι πολυ μπερδεμενος απο φορα και μαστορους, το προβλημα,
vw polo 9n 1.2 awy μοτερ καιει λαδι, ποσο? περιπου 250ml (20-50) στα 1000χλμ+ οδηγηση νορμαλ με πολυ εκτος πολης και εθνικο δρομολογιο. περιπου 140000 χλμ κοντερ.ψαξιμο σε μηχανικους πορισμα στους 5 οι 3 λενε επισκευη(ελατηρια πιστονιου κτλπ) οι αλλοι σωστο σερβις και σωστο λαδι και οτι ειναι βαγκ τσιμπανε λαδι κλασικα. ποιον να πιστεψω και γιατι? το αμαξι οσο εψαξα δινει 5-30 συνθετικο οτι φοραει απο μαμα,φορουσε 10-40 εκαιγε παραπανω και τον τελευταιο καιρο 20-50 το οποιο οι μαστοροι που λενε οτι δεν θελει επισκευη οτι ειναι ορυκτελαιο και οχι λαδι. καπνα δεν βγαζει μπλε κτλπ μιας και δεν εχει και καταλυτη(τον ειχαν βγαλει λογω ζημιας) σε ξενο φορουμ ειδα οτι υπαρχει θεματακι βαλβιδας περι λαδιου δεν ξερω ποσο υσχυει, το αμαξι μετρηθηκε με πισι obd και εδειξε σωστες πιεσεις και θερμοκρασιες το ποσο ειναι αξιοπιστα δεν ξερω. δεν βρισκω πουθενα νορμαλ τιμες λαδιου εργοστασιου .
οποια βοηθεια δεκτη ευχαριστω πολυ.Όλα λάθος απο όπου και να το πιάσεις!!!
Ελεος!!! -
+1
Κυκλοφορεις χωρις καταλυτη αδιαφορωντας ακομα και για σενα. Τραγικο -
Ο χρήστης Nikos Golf έγραψε:
+1
Κυκλοφορεις χωρις καταλυτη αδιαφορωντας ακομα και για σενα. Τραγικο+Άπειρο
Τον φιλαράκο τον νοιάζει το μοτέρ........στα @@ ο καρκίνος που μοιράζει απλόχερα! -
Εδώ βγάζουν τα dpf για να τραβάει καλύτερα το αμάξι,τι ψάχνουμε ρε παιδιά?
-
Απο ΚΤΕΟ πως περνανε ολα αυτα αληθεια...
ενταξει να εχεις κανα καμμενο φλας...η κανα θολωμενο φαναρι...
αλλα να μην εχεις καταλυτη...
πω... -
θα απαντησω σε ολους μαζι,ευχαριστω για τις απαντησεις σας,αλλα ειναι γενικες, αρχικα το αμαξι δεν ειναι δικο μου ισως αγοραστει απο μενα εφοσον λυσω αυτες τις αποριες μου περι επισκευης κτλπ.επισκευη μου ειπαν 700ευρω.
περι λαδιου οξητητας(οτι φοραει λαθος το ηξερα) το θεμα ειναι αν χρηζει επισκευης η οχι κινητηριακα και αν η καταναλωση αυτη ειναι λογικη,
οσο εχει να κανει με το καταλυτη 1ον δεν το γνωριζα, ουτε καν ο ιδιοκτητης (το εμαθα στον ελενχο που εκανα) 2ον θα μπει καινουργιος εφοσον δεν χρειαστει επισκευη κινητηρα και το αγορασω.περι κραξιματος που εν μερη το καταλαβαινω οσο αφορα το καταλυτη αλλα η μιση ελλαδα δεν φοραει και οχι απλα λογω βλαβης η μη ανεσης οικονομικης(θελει το λιγοτερο 200ευρω) αλλα λογω ''βελτιωσεων'' καθε ραλλιστα των δρομων, αν το ηξερα θα ημουν χειροτερος απο τον καθε ''ραλλιστα'' που τον ειχε βγαλει για να παρει ''αλογα'' η αλλαζει η ετυμηγορια αν τον εβγαλα η εβαλα ''ελευθερο'' γιατι φοραω 20vt και εχω παει στα 500αλογα? η ημουν ταριφας με ντουμανια? η σκουπιδιαρα που εχει να παει για σερβις 5ρονια? γιατι εκει δε νομιζω να ανοιγει ρουθουνι γενικα...
οσο το θεμα κτεου 2018 παμε παραξενο γιατι απορειτε,ολοι εχουμε δει η ακουσει απο σαπιλες που δεν τις παιρνουν ουτε για σκραπ η αγωνιστικα δρομου καμποσων αλογων ακομα και με ''ξενα'' μοτερ η επαγγελματικα μεχρι σκουπιδιαρες να παιρνανε για χαβαλε απο μη σωστη λειτουργεια(αδιαφορια να παρει το 20αρικο) κτεου η μπατζανακη/ξαδερφο η φακελακιου.... αυτα ευχαριστω
-
Το manual του αυτοκινήτου δε λέει τίποτα για το λάδι; Αν είναι υποψήφιο για αγορά καλύτερα να το αφήσεις, λειτουργούσε με ένα ακατάλληλο λάδι, δεν έχει καταλύτη και δεν το γνώριζε(?) ο ιδιοκτήτης και σίγουρα αν κάτσεις και το ψάξεις λίγο ακόμα θα βρεις κι άλλα.
-
Εγώ στη θέση σου θα έτρεχα μακριά....
-
Κ εγώ μακριά θα έτρεχα, τζάμπα λεφτά θα δώσεις σε κακομεταχειρισμενο όχημα. Σου ξαναλέω, η κατανάλωση δεν είναι υπερβολική, ειδικά για vag. Αλλά..
Στάλθηκε από το Redmi 3S μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Τι θα πει ο ιδιοκτήτης 'δεν το ήξερε'; Tου έβγαλαν το καταλύτη κάπου χωρίς να το ξέρει ή το είχε πάρει κι αυτός μεταχειρισμένο και δεν είναι ο 1ος ιδιοκτήτης; Όπως λένε και τα παιδιά, ΜΑΚΡΙΑ...
Υ.Γ. Τι βλακεία κι αυτή,που νομίζουν κάποιοι πως βγάζοντας απλώς τον καταλύτη θα κερδίσουν σε ιπποδύναμη.Λες και θα βγάζει το αμάξι 20-30 άλογα παραπάνω.Καταστρέφουν το περιβάλλον,το αμάξι τους και την υγεία όλων,χωρίς λόγο.
Και μη φέρνουμε πάντα σα δικαιολογία τι κάνουν οι άλλοι για να δικαιολογήσουμε και τα δικά μας λάθη.Επειδή μάλλον είσαι νέο παιδί,μη σκέφτεσαι μ'αυτή τη νοοτροπία.
Εύχομαι να βρεις ένα σωστό κι ασφαλές αμάξι και να είναι καλοτάξιδο! -
Το polo γενικά έκαιγε καταλύτη σχετικά νωρίς οπότε μαλλον τον ξήλωναν τελείως.
-
Ο χρήστης manousosmk2 έγραψε:
θα απαντησω σε ολους μαζι,ευχαριστω για τις απαντησεις σας,αλλα ειναι γενικες, αρχικα το αμαξι δεν ειναι δικο μου ισως αγοραστει απο μενα εφοσον λυσω αυτες τις αποριες μου περι επισκευης κτλπ.επισκευη μου ειπαν 700ευρω.περι λαδιου οξητητας(οτι φοραει λαθος το ηξερα) το θεμα ειναι αν χρηζει επισκευης η οχι κινητηριακα και αν η καταναλωση αυτη ειναι λογικη,
οσο εχει να κανει με το καταλυτη 1ον δεν το γνωριζα, ουτε καν ο ιδιοκτητης (το εμαθα στον ελενχο που εκανα) 2ον θα μπει καινουργιος εφοσον δεν χρειαστει επισκευη κινητηρα και το αγορασω.περι κραξιματος που εν μερη το καταλαβαινω οσο αφορα το καταλυτη αλλα η μιση ελλαδα δεν φοραει και οχι απλα λογω βλαβης η μη ανεσης οικονομικης(θελει το λιγοτερο 200ευρω) αλλα λογω ''βελτιωσεων'' καθε ραλλιστα των δρομων, αν το ηξερα θα ημουν χειροτερος απο τον καθε ''ραλλιστα'' που τον ειχε βγαλει για να παρει ''αλογα'' η αλλαζει η ετυμηγορια αν τον εβγαλα η εβαλα ''ελευθερο'' γιατι φοραω 20vt και εχω παει στα 500αλογα? η ημουν ταριφας με ντουμανια? η σκουπιδιαρα που εχει να παει για σερβις 5ρονια? γιατι εκει δε νομιζω να ανοιγει ρουθουνι γενικα...
οσο το θεμα κτεου 2018 παμε παραξενο γιατι απορειτε,ολοι εχουμε δει η ακουσει απο σαπιλες που δεν τις παιρνουν ουτε για σκραπ η αγωνιστικα δρομου καμποσων αλογων ακομα και με ''ξενα'' μοτερ η επαγγελματικα μεχρι σκουπιδιαρες να παιρνανε για χαβαλε απο μη σωστη λειτουργεια(αδιαφορια να παρει το 20αρικο) κτεου η μπατζανακη/ξαδερφο η φακελακιου.... αυτα ευχαριστω
Καταρχήν το ότι το κάνουν πολλοί, δεν το κάνει και σωστό. Ομοίως -και χειρότερα- με το DPF. Το θέμα των ΚΤΕΟ είναι πονεμένη ιστορία, κυκλοφοράνε δολοφόνοι με ερείπια και μπορεί να σταματήσουν ένα ολοκαίνουριο όχημα για, ξέρω γω, φαρμακείο ή πυροσβεστήρα. Κατά δεύτερον, αποκλείεται να αφαιρέθηκε χωρίς να ενημερώθηκε ο προηγούμενος ιδιοκτήτης, το πιθανότερο είναι ότι έγινε κατ'εντολή του. Και τρίτον, πρώτα θα επανέλθει το αυτοκίνητο σε νόμιμη και πλήρως λειτουργική κατάσταση (με τον stock ή μεταλλικό καταλύτη) και μετά θα συζητήσεις το οτιδήποτε. Η κατανάλωση λαδιού δεν είναι και κάτι το τόσο περίεργο, αλλά προφανώς υποδεικνύει πρόβλημα, άρα θα πρέπει να το συνυπολογίσεις στη τιμή.
-
το σωστο ειναι να γινει επισκευη κινητηρα η να αλλαχτει ο κινητηρας με ενα μεταχειρισμενο σε καλη κατασταση
τελος, θα προτεινα να μπει οπωσδηποτε ενας καινουριος καταλυτης
καταναλωση λαδιου λογικη?