-
Λοιπον boys
Γιατι δεν διαβαζετε αυτα που γραφω?
Εγω μιλαω για 320 και οχι 316!
Υποψιαζομαι οτι δεν ειναι οι ιδιες μηχανες!
η 320 ειχε μια 6κυλινδρη μηχανη η 316 υποψιαζομαι 4κυλινδρη και δεν πουληθηκε ποτε στην Σουηδια!
Επιμενω ακομα σε αυτα που εχω γραψει, εξαλλου τα παραδεχονται και αυτοι που ειχαν τετοια αυτοκινητα!
Με το αποτελεσμα στα χερια οπως λεει η παροιμια, οι μπεμπες της εποχης μας εχουν αφησει γεια χαρα και εχουν ανακυκλωθει προ πολλου η εχουν τρακαρει στους παγους η τις εχει φαει η σκουρια!
Οπως ειπαμε, θα πρεπει να ξερετε γιατι μιλατε, απλα δεν μπορεις να συγκρινεις την transaxle 75 με την πρωτογονη πισω αναρτηση της μπεμπας!Ξερεις ποσοι εχουν σκοτωθει στους παγους και στα χιονια εδω?
Τον χειμωνα που μας περασε πνιγηκαν 3 Πολονοι διπλωματες στην ολοκαινουργια μπεμπα τους, μεσα στο κεντρο του χωριου μου!
Ταχυτητα?Γυρω στα 50Χμ!Αιτια?Παγος στο δρομο!Απλα εφυγε αυτο το τεχνολογικο αυτοκινητο με τα πλαγια, χτυπησε στο πεζοδρομιο, αναποδογυρισε και επεσε με την σκεπη στο καναλι το οποιο ηταν παγωμενο!
Σιγουρα ο 'γρηγορος' ειχε βγαλει εκτος τα ηλεκτρονικα που θα τους σωζανε!
Σπυρος
ΥΓ>Φωτογραφιες ψαχνονται στο αρχειο της εφημεριδας! -
Ο χρήστης MICZ έγραψε:
Δεν ξερω τι Ε30 ειναι αλλα ξερω πολυ καλα 320 εκεινης της εποχης!(2 λιτρα μηχανη και τα δυο)!
Σε διαβεβαιω οτι αυτα τα 320 που εχουν επιζησει απο τις σκουριες και τους τρακους στους παγους και στα χιονια, ειναι αυτα που τα ειχαν συνταξιουχοι και τα ειχανε σε θερμαινομενο γκαραζ τις 350 μερες του χρονου!
Τωρα αν δουλευουν, ειναι σιγουρα ολα αλλαγμενα απο 2/3 φορες το καθενα και σιγουρα θα ειναι για επισκευη αυριο!
Ασε που θυμιζει παραγκα ενω η 75 ειχε ενα κομψο σωστο αεροδυναμικο σχημα σφηνας που εγινε στανταρτ και αντιγραφτηκε απο ολους!(βολβο 850 πχ)
Σπυρος
ΥΓ. Ο καλυτερος μηχανικος της μπεμπας στην Στοκχολμη ειπε δημοσια, αρκει να καπνιζεις τσιγαρο εξω απο μια μπεμπα και σπαει η κυλινδροκεφαλη απο την ζεστη!Ε πως να κρατηθώ με αυτά που διαβάζω!!!!
Λοιπόν ξαναλέω: ΒΜW 316 έχω στην κατοχή μου με 320.000 ΑΠΡΟΒΛΗΜΑΤΗΣΤΑ χιλιόμετρα (του 1992). Μόνο εκκεντροφόρο το 1999 και ΜΙΑ φορά δίσκο πλατό έχω αλλάξει χωρίς να έχει γίνει καμμία μετατροπή. Ποια 75? Που βρίσκονται τώρα? Γιατί δεν τις βλέπω στο δρόμο? Τις πήρανε όλοι οι συλλέκτες? Μπορεί κιόλας!
Άσε που εμφανισιακά (προσωπικά πάντα) δεν βλέπετε. Πάλι καλά που είχε πίσω κίνηση.
Να μην λέμε πράγματα ανυπόστατα για να εκφράσουμε τα συναισθήματά μας απλά και μόνο. ΜΑΣ ΒΛΕΠΟΥΝ
Και προπαντώς μην αναφέρετε την λέξη ΣΚΟΥΡΙΑ. Για σας είναι απαγορευμένη λέξη, γιατί στο σπίτι του κρεμασμένου δεν μιλάνε για σκοινί, έλεγε το γνωστό ρητόΔεν ξερω τι Ε30 ειναι αλλα ξερω πολυ καλα 320 εκεινης της εποχης!(2 λιτρα μηχανη και τα δυο)!
Σε διαβεβαιω οτι αυτα τα 320 που εχουν επιζησει απο τις σκουριες και τους τρακους στους παγους και στα χιονια, ειναι αυτα που τα ειχαν συνταξιουχοι και τα ειχανε σε θερμαινομενο γκαραζ τις 350 μερες του χρονου!
Τωρα αν δουλευουν, ειναι σιγουρα ολα αλλαγμενα απο 2/3 φορες το καθενα και σιγουρα θα ειναι για επισκευη αυριο!
Ασε που θυμιζει παραγκα ενω η 75 ειχε ενα κομψο σωστο αεροδυναμικο σχημα σφηνας που εγινε στανταρτ και αντιγραφτηκε απο ολους!(βολβο 850 πχ)
Σπυρος
ΥΓ. Ο καλυτερος μηχανικος της μπεμπας στην Στοκχολμη ειπε δημοσια, αρκει να καπνιζεις τσιγαρο εξω απο μια μπεμπα και σπαει η κυλινδροκεφαλη απο την ζεστη!Kαλα....η πολλα ψεματα λες η πολλα ψεματα σου εχουν πει!!!
Οπως και να ναι αυτα που γραφεις φαινεται σαν να εχουν βγει απο ταινια επιστημονικης φαντασιας!
Απορω πως σου ηρθε και το εγραψες??
Δεν μπαινω στον κοπο να σχολιασω παραπανω!Θα μας κάνετε τη χάρη να ξεκολλήσετε επιτέλους μπας και κάνουμε καμμία συζήτηση της προκοπής;
Εγώ προσωπικά 75 βλέπω πολλές στους δρόμους, όπως και E30 είναι η αλήθεια αλλά λιγότερες. 33 αμέτρητες, σε κάτάσταση από εκθεσιακή έως εντελώς χρέπι (οι τελευταίες εκτελούν χρέη 'μουλαριού' για επαγγελματίες). Σουντ ελάχιστες, όσες και 2002. E34 ελάχιστες (υπάρχει μια μαύρη E34 M5 στη γειτονιά μου, την οποία λέω να κλέψω για ένα joyride στα Μέγαρα ) παρόλο που στην εποχή τους βαριόσουν να τις βλέπεις.
Όσο για τον alfasud μένει στην κεντρική Σουηδία όπου οι δρόμοι έχουν μονίμως αλάτια και κυκλοφορεί με μία Alfasud, ξέρετε, από αυτές που σκουριάζουν. Το τι φωτογραφίες από πεταμένα γερμανικά αυτοκίνητα (BMW, VW κτλ) σε κατάσταση προχωρημένης αποσύνθεσης έχω δει δεν λέγεται. Αν τον παρακαλέσετε ευγενικά ίσως σας τις στείλει κιόλας.
-
Ο χρήστης kyan έγραψε:
Θα μας κάνετε τη χάρη να ξεκολλήσετε επιτέλους μπας και κάνουμε καμμία συζήτηση της προκοπής;Εγώ προσωπικά 75 βλέπω πολλές στους δρόμους, όπως και E30 είναι η αλήθεια αλλά λιγότερες. 33 αμέτρητες, σε κάτάσταση από εκθεσιακή έως εντελώς χρέπι (οι τελευταίες εκτελούν χρέη 'μουλαριού' για επαγγελματίες). Σουντ ελάχιστες, όσες και 2002. E34 ελάχιστες (υπάρχει μια μαύρη E34 M5 στη γειτονιά μου, την οποία λέω να κλέψω για ένα joyride στα Μέγαρα ) παρόλο που στην εποχή τους βαριόσουν να τις βλέπεις.
Όσο για τον alfasud μένει στην κεντρική Σουηδία όπου οι δρόμοι έχουν μονίμως αλάτια και κυκλοφορεί με μία Alfasud, ξέρετε, από αυτές που σκουριάζουν. Το τι φωτογραφίες από πεταμένα γερμανικά αυτοκίνητα (BMW, VW κτλ) σε κατάσταση προχωρημένης αποσύνθεσης έχω δει δεν λέγεται. Αν τον παρακαλέσετε ευγενικά ίσως σας τις στείλει κιόλας.
Ξερεις ομως τι εχω παρατηρησει Kyan? Οτι ο,τι προσεχεις περισσοτερο στο δρομο, αυτο σου φαινεται οτι βλεπεις κ πιο συχνα. Στην Ελλαδα δυστυχως κυκλοφουν παρα πολλα παλια, οποτε κ διαφορα no name σαπακια μπορει να βλεπεις ακομη πιο συχνα κ απο την 75 κ απο την Ε30.
Οσο για τον alfasud βρε sado, πρεπει να τον γνωριζουν ολοι προσωπικα για να σχολιασουν αυτα που γραφει? Πρεπει ολο το forum να παει Σουηδια? Σε forum ειμαστε, συμβαινουν αυτα..
Γενικα, το πιο ηταν καλυτερο αυτοκινητο δεν το εκριναν τα περιοδικα του 80? Τωρα τι σημασια εχει? Οποιος το συντηρει καλυτερα εχει κ το καλυτερο αυτοκινητο. Ακομη κ στη Σουηδια οσοι εχουν BMW τις εχουν σε γκαραζ για να τις συντηρουν, ενω οσοι εχουν Αλφα τις εχουν στους δρομους με τα αλατια, χωρις να τις πλενουν κ χωρις να τις περιποιουνται κ κρατουν σαν καινουριες. Αυτη η συγκριση ειναι αδικη για τις Αλφα!!!
Τελος, οοοο,τι αυτοκινητο κ να ειχε ο alfasud, με το μερακι που εχει, 8α ηταν σε αψογη κατασταση, κ ειμαι σχεδον σιγουρος πως αν η8ελε να δει κ τουμπαρισμενα απο αλλες μαρκες 8α εβλεπε (κακιουλα αλλα οι ικανοτητες κ η αγνοια δεν πανε πακετο με καποια μαρκα, μονο το κυρος κ το πρεστιζ )..
Αυτα. Ειμαι waaaay off topic αλλα σχολιασα τις τελευταιες δημοσιευσεις. Χωρις να σας 3ερω ειναι η αλη8εια. Κ συγχωρεστε κ στον σαρκασμο μου σε ορισμενα σημεια. Εχω κεφια
-
Καλημέρα
Kαλύτερη Αλφα στο δρόμο είναι η 5 κυλινδρη Ντίζελ με τους 200 ίππους!Στην 3λιτρη κάτι λείπει, παρά τα εκπληκτικά φρένα. Ισως το πολύ καλό τραξιον σου δίνει την αίσθηση πως λείπει δύναμη. Εχεις την αίσθηση πως υπολείπεται σε δύναμη από τις GTA κάτι που δεν ισχύει.
Η 330 δεν παίζεται. Πρόκειται για GTi με τέσσερις πόρτες.Με την ευκαιρία...
Γιατί από τη σύγκριση αφαιρείτε το Α4; Το 200 αρι είναι όπως το περιμένεις. Οδήγησα πρόσφατα το 4X4 με τους 163 ίππους και εντυπωσιάστηκα! Δύσκολη η επιλογή σε σχέση με την 320.
Ισώς εκεί κάνει τη διαφορά και ενδεχομένως να πάρει κεφάλη η 159-2.2 των 180 ίππων. Αν κρίνω από δαύτη η άλλη, η μικρή 1.9-165 θα είναι αργή.Βαριά η 159 που όμως δείχνει καλά φτιαγμένη. Γερμανικών προδιαγραφών με πιό άνετη ανάρτηση και με τιμόνι με έντονη υποβοήθηση. Εχασε τη ζωντάνια της 156 και της 147 τουλάχιστον στην ακρίβεια της αλλαγής πορείας.
Δύσκολη ψηφοφορία. Πάντως η πανευρωπαϊκή παρουσίαση ξεκίνησε και σε λίγες μέρες θα προκύψουν δημοσιέυματα για να δούμε τι λένε δημοσιογράφοι και από άλλες χώρες
Από εκεί και πέρα
Σαν σχεδίαση Αλφα μακράν. Κουκλάρα είναι! Συμφωνώ: τα πίσω φώτα της 3 αρας χαλάνε τη θετική εικόνα όταν τη βλ΄πεπεις από μπρος και ειδικά για 3αρες με μεγάλους τροχούς)
Ελπίζω να βοήθησα μιά σταλα
Σ
-
Ο χρήστης sx έγραψε:
Kαλύτερη Αλφα στο δρόμο είναι η 5 κυλινδρη Ντίζελ με τους 200 ίππους!Στην 3λιτρη κάτι λείπει, παρά τα εκπληκτικά φρένα. Ισως το πολύ καλό τραξιον σου δίνει την αίσθηση πως λείπει δύναμη. Εχεις την αίσθηση πως υπολείπεται σε δύναμη από τις GTA κάτι που δεν ισχύει.
Η 330 δεν παίζεται. Πρόκειται για GTi με τέσσερις πόρτες.Μια διευκρίνιση μονάχα. Μιλάμε για την προσθιοκίνητη ή τετρακίνητη 159; Γιατί μου φαίνεται απίστευτο να φαίνεται αδύναμο ένα προσθιοκίνητο τρίλιτρο αυτοκίνητο λόγω πολύ καλής πρόσφυσης.
-
Ο χρήστης sx έγραψε:
Βαριά η 159 που όμως δείχνει καλά φτιαγμένη. Γερμανικών προδιαγραφών με πιό άνετη ανάρτηση και με τιμόνι με έντονη υποβοήθηση. Εχασε τη ζωντάνια της 156 και της 147 τουλάχιστον στην ακρίβεια της αλλαγής πορείας.Ευχαριστούμε για τα σχόλια!
Γι' αυτό λέω ότι η 159 μάλλον έπρεπε να ήταν η Kappa του σήμερα....
-
Ο χρήστης kyan έγραψε:
Kαλύτερη Αλφα στο δρόμο είναι η 5 κυλινδρη Ντίζελ με τους 200 ίππους!Στην 3λιτρη κάτι λείπει, παρά τα εκπληκτικά φρένα. Ισως το πολύ καλό τραξιον σου δίνει την αίσθηση πως λείπει δύναμη. Εχεις την αίσθηση πως υπολείπεται σε δύναμη από τις GTA κάτι που δεν ισχύει.
Η 330 δεν παίζεται. Πρόκειται για GTi με τέσσερις πόρτες.Μια διευκρίνιση μονάχα. Μιλάμε για την προσθιοκίνητη ή τετρακίνητη 159; Γιατί μου φαίνεται απίστευτο να φαίνεται αδύναμο ένα προσθιοκίνητο τρίλιτρο αυτοκίνητο λόγω πολύ καλής πρόσφυσης.
Μαλλον για την προσθιοκινητη αναφερεται....Με την προσθηκη του Q4 η 159 μετατρεπεται σε Joy machine σε σημειο που θυμιζει alfetta σε οδηγικη απολαυση.
Oσο για την 159 1.9......Σαφως θα ειναι πιο αργη απο την 159 2.2...αλλα κυριε sx η 320 με το 9.8 στο 0-100 μηπως τυχαινει να ειναι ΥΠΕΡΒΟΛΙΚΑ ΑΡΓΗ..... την εχω οδηγησει και οι ρεπριζ της ειναι απογοητευτικες.
-
Προσθιοκίνητη! Τετρακίνητη θα βγει πρώτα η μπρερα και μετα η 159.
Συμφωνώ για τις επιδόσεις της ΒΜW. Aπλά πάντα θέλουμε από την άλφα κάτι παραπάνω σε σχέση με το γκάζι.
Σ -
Ο χρήστης sx έγραψε:
Προσθιοκίνητη! Τετρακίνητη θα βγει πρώτα η μπρερα και μετα η 159.
Συμφωνώ για τις επιδόσεις της ΒΜW. Aπλά πάντα θέλουμε από την άλφα κάτι παραπάνω σε σχέση με το γκάζι.
ΣAν δεν κανω λαθος οδηγησατε την 159 2.4jtd 2.2jts και 3.2Jts?
-
Ο χρήστης sado έγραψε:
Δεν ξερω τι Ε30 ειναι αλλα ξερω πολυ καλα 320 εκεινης της εποχης!(2 λιτρα μηχανη και τα δυο)!
Σε διαβεβαιω οτι αυτα τα 320 που εχουν επιζησει απο τις σκουριες και τους τρακους στους παγους και στα χιονια, ειναι αυτα που τα ειχαν συνταξιουχοι και τα ειχανε σε θερμαινομενο γκαραζ τις 350 μερες του χρονου!
Τωρα αν δουλευουν, ειναι σιγουρα ολα αλλαγμενα απο 2/3 φορες το καθενα και σιγουρα θα ειναι για επισκευη αυριο!
Ασε που θυμιζει παραγκα ενω η 75 ειχε ενα κομψο σωστο αεροδυναμικο σχημα σφηνας που εγινε στανταρτ και αντιγραφτηκε απο ολους!(βολβο 850 πχ)
Σπυρος
ΥΓ. Ο καλυτερος μηχανικος της μπεμπας στην Στοκχολμη ειπε δημοσια, αρκει να καπνιζεις τσιγαρο εξω απο μια μπεμπα και σπαει η κυλινδροκεφαλη απο την ζεστη!Kαλα....η πολλα ψεματα λες η πολλα ψεματα σου εχουν πει!!!
Οπως και να ναι αυτα που γραφεις φαινεται σαν να εχουν βγει απο ταινια επιστημονικης φαντασιας!
Απορω πως σου ηρθε και το εγραψες??
Δεν μπαινω στον κοπο να σχολιασω παραπανω!Αν δεν ξέρεις αυτόν που τα έχει γράψει καλύτερα να μην σχολιάζεις....
Δεν τον ξερω τον ανθρωπο..αλλα δεν καταλαβαινω αυτο που γραφεις!
Ασχετα με το οτι εχουμε γινει σαλατα εδω μεσα, βρισκομαστε σε ενα χωρο που δεν μπορουμε να ξερουμε τη δουλεια κανει ο καθενας!
Μπορει υπο αλλες συνθηκες να συζητουσαμε πολιτισμενα!
Και σε περιοδικο αυτοκινητου να εργαζεται εμενα τα λεγομενα του με βρισκουν αντιθετο!
Δεν τον αποκαλω ψευτη, αν ετσι φανηκε ζητω συγγνωμη στον alfasud!
Αλλα επιμενω οτι μου φαινονται υπερβολικα αυτα για την 320! -
Kyan έχουμε ξεκολλήσει αν δεν το έχεις καταλάβει. Εσύ?
Εγώ έγραψα τις δικές μου εμπειρίες από την ΔΙΚΗ μου μπέμπα η οποία δεν μπήκε ποτέ σε γκαράζ. Ούτε έχει βαφτεί καν.
Επιμένω σε αυτά που γράφω ότι όσα λέει ο alfasud είναι ανυπόστατα. Δεν ξέρω για μεμονομένες περιπτώσεις, αλλά να γινικεύουμε και να λέμε για σκουριές στις μπέμπες, είναι τουλάχιστον αστείο για να μην πω φαιδρό.
Δηλαδή ούτε λιγο ούτε πολύ οι alfa στην Σουηδία είναι τα πιο καλοφτιαγμένα αυτοκίνητα που κυκλοφορούν, ενώ τα VW και BMW είναι χρέπια που φεύγουν από το δρόμο. Υποθέτω ότι μόνο στη Σουηδία συμβαίνει αυτό και όχι στον υπόλοιπο πλανήτη.
Μάλλον ή οι Σουηδοί οδηγοί BMW είναι κουλοί ή κάποιοι άλλοι είναι ΚΟΛΛΗΜΕΝΟΙ [/b] -
Ο χρήστης sx έγραψε:
Προσθιοκίνητη! Τετρακίνητη θα βγει πρώτα η μπρερα και μετα η 159.
Συμφωνώ για τις επιδόσεις της ΒΜW. Aπλά πάντα θέλουμε από την άλφα κάτι παραπάνω σε σχέση με το γκάζι.
ΣΟδήγησες την Μπρέρα;;
-
Sakiss, ακριβώς!
Sado, δεν οδήγησα ακόμα Brera
Σ -
sx, ευχαριστούμε για τις δημοσιευσεις, πιστεύω με 2-3 δημοσιεύσεις είπερ πιο πολλά και σωστά από όσα είπαμε όλοι μαζί σε ένα 'βιβλίο' ολόκληρο...
Επίσης τονίζω κάποιο κομμάτι και θυμίζω τον αξιοπιστότατο 'δοκιμαστή' που 'έκανε κουπί' με την 156 και η 159 έβαλε τα πράγματα στη θέση τους.
Ο χρήστης sx έγραψε:
Βαριά η 159 που όμως δείχνει καλά φτιαγμένη. Γερμανικών προδιαγραφών με πιό άνετη ανάρτηση και με τιμόνι με έντονη υποβοήθηση. Εχασε τη ζωντάνια της 156 και της 147 τουλάχιστον στην ακρίβεια της αλλαγής πορείας.
Άντε γεια!
-
Καταντησε βαρετο να μην παραδεχονται μερικοι οτι και οι μπεμπες και οι Αλφα ηταν και ειναι κατασκευασμενες απο τις ιδιες λαμαρινες και σκουριαζανε το ιδιο γρηγορα η αργα!Παρολα αυτα πιστευουν ακομα στην ανωτερωτητα μερικων λαων!
Ποτε δεν ειπα οτι οι Αλφα δεν σκουριαζανε και το κανανε οι μπεμπες, αλλα ακομα σημερα υπαρχουν 75 καλοδιατηρημενες το ιδιο πιστευω και μπεμπες!
Το οτι ηταν πολυ ευαισθητα αυτοκινητα και μια κολαση για τους ιδιοκτητες τους, τουλαχιστον εδω πανω, αν δεν το πιστευεις ρωτησε σε κανενα Σουηδικο φορουμ!Αυτο το παραδεχονται και αυτοι που ειχαν τετοια αυτοκινητα!Φυσικα τα σκηπτρα στην σκουρια τα κατηχαν και τα κατεχουν ακομα και σημερα τα μερσεντε!
Οσο για τους Σουηδους οδηγους ηταν και ειναι πολυ καλοι, αλλα οι μπεμπες εκεινης της εποχης ηταν απαραδεχτες στις δικες μας συνθηκες και σημερα ειναι το ιδιο επικινδυνα αλλα τις σωζουν τα ηλεκτρονικα!
Εδω ειναι και οι φωτογραφιες που ειχα υποσχεθει!
http://briefcase.pathfinder.gr/zoom/alf ... 957/432206
http://briefcase.pathfinder.gr/zoom/alf ... 957/432207
http://briefcase.pathfinder.gr/zoom/alf ... 957/432209
http://briefcase.pathfinder.gr/zoom/alf ... 957/432208
Συμφωνα με την διηγηση ενος μαρτυρα:
Γινοντουσαν εργα σε αυτον τον δρομο και ηταν κλειστη η μια λωριδα.Ο οδηγος της μπεμπας αναγκαζεται να περιμενει για να περασει ενα λεοφωρειο και οταν αυτο περναει, τσαντισμενος παταει τερμα το γκαζι και αμεσως το αυτοκινητο φευγει με τα πλαγια, αυτος συνεχιζει να παταει ακομα το γκαζι και με την δευτερη στο κιβωτιο, το αυτοκινητο συνεχιζει να πηγαινει με τα πλαγια, χτυπαει στο πεζοδρομιο, το οποιο το βλεπετε στην φωτογραφια, αναποδογυριζει και συνεχιζει με την σκεπη προς το καναλι και πεφτει μεσα στους παγους!
Η ταχυτητα ηταν περιπου 50 χμ συμφωνα με τον μαρτυρα, μονο 20-30 μετρα απο το σημειο που περιμενε για το λεωφορειο!
Ντροπη να γινεται ενα τετοιο ατυχημα με ενα συγχρονο αυτοκινητο, ισως το καλυτερο του κοσμου, αν πιστεψουμε μερικους εδω μεσα!
Σπυρος -
Ο χρήστης sx έγραψε:
Καλημέρα
Kαλύτερη Αλφα στο δρόμο είναι η 5 κυλινδρη Ντίζελ με τους 200 ίππους!Στην 3λιτρη κάτι λείπει, παρά τα εκπληκτικά φρένα. Ισως το πολύ καλό τραξιον σου δίνει την αίσθηση πως λείπει δύναμη. Εχεις την αίσθηση πως υπολείπεται σε δύναμη από τις GTA κάτι που δεν ισχύει.
Η 330 δεν παίζεται. Πρόκειται για GTi με τέσσερις πόρτες.Με την ευκαιρία...
**Γιατί από τη σύγκριση αφαιρείτε το Α4; **Το 200 αρι είναι όπως το περιμένεις. Οδήγησα πρόσφατα το 4X4 με τους 163 ίππους και εντυπωσιάστηκα! Δύσκολη η επιλογή σε σχέση με την 320.
Ισώς εκεί κάνει τη διαφορά και ενδεχομένως να πάρει κεφάλη η 159-2.2 των 180 ίππων. Αν κρίνω από δαύτη η άλλη, η μικρή 1.9-165 θα είναι αργή.Βαριά η 159 που όμως δείχνει καλά φτιαγμένη. Γερμανικών προδιαγραφών με πιό άνετη ανάρτηση και με τιμόνι με έντονη υποβοήθηση. Εχασε τη ζωντάνια της 156 και της 147 τουλάχιστον στην ακρίβεια της αλλαγής πορείας.
Δύσκολη ψηφοφορία. Πάντως η πανευρωπαϊκή παρουσίαση ξεκίνησε και σε λίγες μέρες θα προκύψουν δημοσιέυματα για να δούμε τι λένε δημοσιογράφοι και από άλλες χώρες
Από εκεί και πέρα
Σαν σχεδίαση Αλφα μακράν. Κουκλάρα είναι! Συμφωνώ: τα πίσω φώτα της 3 αρας χαλάνε τη θετική εικόνα όταν τη βλ΄πεπεις από μπρος και ειδικά για 3αρες με μεγάλους τροχούς)
Ελπίζω να βοήθησα μιά σταλα
Σ
Θα γίνει εκτενέστερη ψηφοφορία, μόλις ΄'περπατήσουν' όλα τα μοτέρ στο δρόμο
Βέβαια, ο 1.8Τ έχει αρκετές διαφορές με τον δίλιτρο TFSI
Αν εντυπωσιάστηκες από τα 163 άλογα του 1.8Τ,
τότε θα μείνεις έκπληκτος από τη λειτουργία του TFSI -
Ο χρήστης alfasud έγραψε:
Ντροπη να γινεται ενα τετοιο ατυχημα με ενα συγχρονο αυτοκινητο- Πάντα υπάρχουν οι άσχετοι πίσω από το τιμόνι.
- Είναι Ε30 το αυτοκίνητο στη φωτογραφία ή Ε22; Δηλαδή 20ετίας;
-
Δεν συνεχιζω αλλο γιατι αν αρχιζουμε να βαζουμε ολοι φωτογραφιες και περιγραφες......μπλα...μπλα..........
Ωραια λοιπον.....και τι σημαινουν οι παραπανω φωτογραφιες????????
Αν βαλω και γω δηλαδη μακαβριες φωτογραφιες απο alfa romeo που τρακαραν για διαφορους λογους θα αποδειξω οτι δεν ειναι ασφαλες αυτοκινητο???????
Αν ειναι δυνατον!!!!Δεν θα συνεχισω γιατι δεν αξιζει τον κοπο!
Και για να τελειωνουμε το αυτοκινητο δεν ειναι συγχρονο, αλλα 15ετιας σειρα 5 Ε34!!!!!! -
Σήμερα είδα (για πρώτη φορά λάιβ ),
μια σειρά από νέες 'σειρά 3', έξω από αντιπροσωπεία
Κούκλες!
-
GeorgeTabs γιατι παραποιεις το νοημα των λεγομενων καποιου και το σερβιρεις κατα βουλησιν?Αναφερει οτι εχασε το feeling μεσα στην στροφη απο τα τετκενομενα στον δρομο και οχι για το αν παραμενει εξισου γρηγορο η ακριβες.Απ'οτι καταλαβα υποννοει οτι το αυτοκινητο δεν ειναι οπως η 156/Gt δηλαδη το ιδιο αμεση μεσα στην στροφη.Μην ξεχνας οτι η 159 προοριζοταν για αντικαταστατης της 166 και οπως θα γνωριζεις η 166 λογω μεταξονιου-διαστασεων σαφως και δεν εχει τις τοποθετησεις της 156....ποσο μαλλον η 159.Το γεγονος αυτο δεν αναιρει οτι η 159 εχει την πιο γρηγορη κρεμαγιερα στην κατηγορια της καθως επισης εχει σημειωσει την μεγαλυτερη ταχυτητα στην αλλαγη πορειας.Οσον αφορα την αποτελεσματικοτητα-κρατηματα απ'οσα εχω διαβασει καθως επισης και απο γνωστο ιδιοκτητη 156 που την οδηγησε στο Μιλανο ειναι ετη φωτος μπροστα απο την παρωχημενη 156/Gt.....φαινομενα υποστροφης,μεγαλων κλισεων στην στροφη ανηκουν στο παρελθον.Η 159 οχι μονο στριβει πλεον σαν πραγματικο τρενο αλλα συνδιαζει τα σπορ γονιδια της με την κορυφαια ποιοτητα κυλισης μιας Bmw.
Κυριε sx σιγουρα οδηγησατε και την εκδοση με τον 3.2?Η εμπορικη διαθεση της Brera ξεκινα τον Νοεμβριο ενω της 159 τον Σεπτεμβριο.Η 159 3.2 θα διατιθεται στανταρ με Q4....εκτος και αν ισχυουν οι φημες οτι οι dealers δεν θα μπορουν να το παραγγειλουν με το λανσαρισμα οπως και το νεο αυτοματο κιβωτιο.Αν ναι τοτε θα εκπλαγειτε απο την διαφορα που κανουν τα τρια διαφορικα στην ηδη καλοστημενη 159 Το αν ο 2.4Jtd θεωρειται οτι ειναι ο πιο ιδανικος για την 159 με χαροποιει ιδιαιτερα καθως οι Ιταλοι εχουν τα πιο δυνατα diesel που αντιπροσωπευουν το 70% της ευρωπαικης αγορας αλλα ολα ειναι θεμα προτεραιοτητων.
Επισης χωρις να θελω να σας κανω υποδειξεις διακρινω μια απολυτοτητα οταν αναφερεστε στην Bmw(330 δεν παιζεται) ενω για την 159 2.2 με δυσκολια κανετε λογο οτι θα ειναι καλυτερη απο την 320,A41.8T.Οσον αφορα τους κινητηρες η 159 1.9-2.2 στοχευει στην 320i καθως και την μελλοντικη 318i.Προς το παρον η 159 2.2 ερχεται αντιμετωπη και με την 325i μεχρι να παρουσιασει η Alfa Romeo την 2.8lt εκδοση του νεου V6 που θα ανταγωνιζεται την BMW 325i Merc C280.
Aναφερατε για ποιο λογο απουσιαζει το A4 απο το συγκριτικο.Εχω οδηγησει πολλα Audi.Πιο συγκεκριμενα το A4 1.8T quattro προκειται για ενα εξαιρετικα σταθερο-ευθυβολο αυτοκινητο που εμπνεει σιγουρια στις μεγαλες ταχυτητες και ανοιχτες καμπες.Ειναι ομως τοσο αχρωμο οδηγηκα που δεν μπορει να συγκινησει ακομα και τον πιο ενθερμο σκανδιναβο οποτε το θεωρω αδικο για την 3αρα και την 159 να εχει μεριδιο στο συγκριτικο.Πιο γρηγορο και πιο ικανο στην οδηγηση με γραμμες μπορει να ειναι απο την 320 αλλα δεν αρκει.
Με ενοχλει αφανταστα το οτι ποιοτηκα ειναι Γερμανικων προδιαγραφων.Καταλαβαινω πως το θετετε αλλα θα ηθελα να διευκρινησω.Καταρχας οι ιταλοι δεν εχουν αναγκη να αποδειξουν σε κανεναν για το αν ξερουν να κατασκευαζουν ποιοτηκα αυτοκινητα.Οι γερμανοι εχασαν την μπαλα με την παρουσιαση της 147 το 2000 καθως και η Thesis βραβευτηκε απο τους αναγνωστες του πρωτου σε κυκλοφορια περιοδικου στην Γαλλια το Automobile για την ποιοτητα κατασκευης.Βεβαια τα χρονια περνουν και εν ετη 2005 σαφως το A3-Bmw1 εχουν καλυτερη συναρμογη-φινιρισμα απο την 147/Gt αλλα στην ποιοτητα των υλικων υστερουν.Πιο συγκεκριμενα το πολυμερο υλικο που χρησιμοποιει η 147/Gt κοστιζει 20% πιο ακριβα απο την Ε46 ενω του Α3 ειναι σχεδον στο ιδιο επιπεδο τιμης καθως εχουν κοινο προμηθευτη.Της GT κοστιζει 104 euro του A3 102 και της E46 88 euro.Εκτος των αλλων ειναι περα απο εμφανες οτι στη νεα γενια των Bmw γινεται ευρεια χρηση(ταμλπο-πορτες) σκληρου πλαστικου.Η 159 εχει πλεον γερμανικο φινιρισμα-στιβαροτητα,ιαπωνικη συναρμογη,οδηγοκεντρικο desing,αφθονο αλουμινιο και υλικα ανωτερα απο την 147/Gt ιδιας ποιοτητας με αυτα που χρησιμοποιει η 8c competizione ακομα και στα χαμηλα μερη της πορτας.
http://www.motorbox.com/static/upl/b/bm ... -029-f.jpg
http://www.samvanlingen.nl/159/06.jpgΔεν πρεπει να συγκρινετε την 159 3.2 με την 156Gta.Η 159 ειναι μια κοινη 159 με 3λιτρο κινητηρα ενω η νεα Gta περα απο το διαφορετικο setup θα αποδισει και 405hp.Αναφερετε και εσεις αλλα και ο κ.καββαθας οτι περιμενατε κατι παραπανω απο την Alfa Romeo σε γκαζι.Νομιζω οτι μετα απο 10 χρονια επιστρεφει με αξιωσεις στην μεγαλη κατηγορια.Οι κινητηρες της οχι μονο ειναι εφαμιλλοι σε δυναμη-καταναλωση αλλα συνεχιζουν να εχουν την πιο σπορ χροια την στιγμη που τα νεα συνολα της Bmw απλως ειναι πνιγμενα.Η bmw εχει ανωτερο συστημα χρονισμου των βαλβιδων αλλα το 2007 με την παρουσιαση του πρωτου συστηματος πληρους ηλεκτρονικου ελεγχου των βαλβιδων η αλφα ρομεο θα κανει το vtec και το vanos να δειχνουν παρωχημενα αλλα το περιοδικα σας δεν εχει κανει μια ελαχιστη αναφορα.Τεχνιεντως δεν αναφερεται στα συγκριτικα οτι οι diesel κινητηρες των saab-opel ειναι Fiat αλλα γραφεται διθυραμβους για τους συγκεκριμενους κινητηρες λες και ειναι κτημα των εν λογω εταιριων.Στο συλλεκτικο τευχος δεν κανατε ανφορα στο common rail που ειναι πατεντα της Fiat εμπορευματοποιημενη μεσω της bosh και μαζι με το vtec της Honda θεωρουνται οι καινοτομιες των 90es αλλα στο ελλαδισταν η λεξη Diesel ειναι αγνωστη λεξη....Την επομενη δεκαετια που θα κατακλυσουν και την αμερικανικη αγορα ισως ασχοληθουμε με το θεμα.Επισης στο συλλεκτικο τευχος η αναφορα σας στην Alfasud ηταν μια απλη αναφορα κατι που δεν αξιζει στον πρωτο Gti ενω τα ενθερμα σχολια εδιναν και επαιρναν για Golf-p205-clio.Κατα καιρους γραφονται πολλες ανακριβειες στην ενοτητα των νεων τυπου οτι η Gm θα αγορασει την Fiat οτι η πλατφορμα της 159 ειναι ιδια με τo 9-5-vectra οτι οι κινητηρες ειναι Gm,οτι η πλατφορμα του νεου punto ειναι απο το corsa....κατι που εγω γνωριζω πολλους μηνες πριν τι ισχυει,δινωντας μου την εντυπωση οτι αρθρογραφειται χωρις διασταυρωση των πληροφοριων οτι βρισκετε στο Internet.Ειχατε στην κατοχη σας τρεις Ferrari και αντι να γραψετε ενα τεχνικο συγκριτικο ξεγυμνωνοντας τις ιταλιδες ειχαμε μια απο τα ιδια.Μια μικρη αναφορα σε καποια τεχνικα στοιχεια και λιγη σαλτσουλα για τα συναισθηματα που σας δημιουργουν τα συγκεκριμενα αυτοκινητα...μπλα...μπλα...μπλα.Αυτα ειναι αρθρα τυπου Traction για ολη την οικογενεια.Βεβαια δεν μπορω να οδηγησω την F430 οπως ο κ.τεμπεριδης αλλα αν μου δωσετε τα μισα λεφτα μπορω να γραψω ενα αρθρο για τον σκληροπυρηνικο οδηγο που επιζητα το κατι παραπανω.Οι απεσταλμενοι σας πηγαν στο σπιτι της Ferrari....θα μπορουσαν να ζητησουν τουλαχιστον το press release τεχνικο αρθρο της F430 που εχει αναλυτικα ολους τους μηχανολογικους νεωτερισμους.Συγνωμη που σας κουρασα και δεν θα ηθελα να κανετε καποιο σχολιο στην τελευταια παραγραφο καθως δεν ειναι το θεμα μας και δεν αφορα προσωπικα εσας.Οπως εχετε πει και συμφωνω-Σε οποιον δεν αρεσει ας παρει το κουβαδακι του και...''Απλως ηθελα να πω καποια παραπονα μου ως αναγνωστης γιατι αν και ειναι απολυτα λογικο ενα περιοδικο που ζει και απο διαφημισεις αυτοκινητων να επηρεαζεται,θεωρω τους 4τροχους το πιο αντικειμενικο στον ελληνικο τυπο.
Video
Crash test
http://www.advalorem-hosting.com/alfaro ... curite.movΕσωτερικο
http://www.advalorem-hosting.com/alfaro ... erieur.movΑναρτησεις-αμαξωμα
http://www.advalorem-hosting.com/alfaro ... uction.mov
Alfa Romeo 159 vs BMW σειρά 3