-
Στο site της AC Schnitzer λεει ξεκαθαρα οτι η εγγυηση συμπληρωνει την εργοστασιακη και ειναι για 2 χρονια. Δηλαδη αν παθει κατι ο κινητηρας και η BMW δεν σε καλυψει τοτε αυτοι θα το πληρωσουν. Νομιζω δινουν επιλογη για ακομα ενα χρονο γιατι και η BMW τωρα δινει 3ο χρονο εγγυηση στην Γερμανια.
Μπορει βεβαια ο Σπανος να δινει και δικη του εγγυηση..δεν ξερω...
Παντως οπως εγραψα στο μελλον το βγαζεις και το πουλας αρα μπορει να σου κοστισει 1200 ευρω δεν νομιζω παραπανω.
-
Ο χρήστης wantone έγραψε:
Αν θελεις επιπλεον ιππους/ροπη υπαρχουν ριμαπ με 500ευρω που σου δινουν παραπανω επιδοσεις, αφαιρουν τους περιορισμους αλλα πρεπει να ανοιχτει ο εγκεφαλος γιατι γραφουν κατευθειαν στα τσιπακια.Ναι υπάρχουν, αλλά:
- Με αμφίβολο αποτέλεσμα
- Με ανάγκη remap κάθε φορά που γίνεται update
- Με πολύ πιθανή την δημιουργία προβλήματος στον κινητήρα
- Με καμία εγγύηση, οπότε όταν γίνει η ζημιά (που θα γίνει 99%) η BMW θα αρνηθεί ακόμα και το goodwill.
Είμαι γενικά κατά των βελτιώσεων. Όμως, για τις BMW (το έχω ψάξει πάρα πολύ και ίσως κάποιοι θυμούνται τις δοκιμές που έκανα στην 116i μου, υπάρχει και σχετικό βίντεο στο youtube), εάν κάποιος οπωσδήποτε θέλει βελτίωση, η μόνη σωστή και σίγουρη λύση είναι ο Schnitzer. Τα υπόλοιπα σε μακροχρόνια χρήση θα κοστίσουν περισσότερα χρήματα και το αποτέλεσμα δεν θα είναι το ίδιο.
-
Για να μην βαζει κανενας κατι θα λεει. Παντως και με παραλληλο μπορει να κοψεις καλωδια και να σπασεις καποια βυσματα, ζημιες μπορει να γινουν και εκει. Και κουβαλας τα καλωδια και το κουτι. Γενικα παντως τα αμαξια δεν λενε για βελτιωσεις. Σε αλλες εταιρειες κανεις ριμαπ μεσω OBD που ειναι πανευκολο.
-
Ο χρήστης wantone έγραψε:
Για να μην βαζει κανενας κατι θα λεει. Παντως και με παραλληλο μπορει να κοψεις καλωδια και να σπασεις καποια βυσματα, ζημιες μπορει να γινουν και εκει. Και κουβαλας τα καλωδια και το κουτι. Γενικα παντως τα αμαξια δεν λενε για βελτιωσεις. Σε αλλες εταιρειες κανεις ριμαπ μεσω OBD που ειναι πανευκολο.- Λέει ότι είναι πολύ ακριβό! (ό,τι πληρώνει παίρνεις όμως)
- Ναι μπορεί να γίνει ζημιά (πολύ μικρή βέβαια, όχι στον κινητήρα), για αυτό και η τοποθέτηση γίνεται από έμπειρο προσωπικό (στην Ελλάδα από το πιο καταρτισμένο εξουσιοδοτημένο συνεργείο).
- Το κουτί κρύβεται και τα καλώδια δεν ενοχλούν. Ναι υπάρχουν, αλλά δεν είναι κάτι το ενοχλητικό.
- Συμφωνώ 100% ότι οι βελτιώσεις δεν λένε.
-
Προφανώς στην AC δεν πληρώνεις την ποιότητα του προγράμματος (γιατί, υπάρχουν καλά και κακά bytes ? ) αλλά υποτίθεται το R&D που πήγε στην εξέλιξη του remap, και φυσικά -και κυρίως- στα λειτουργικά των εταιρειών, στο κόστος της παρεχόμενης εγγύησης, και κάτιτις στο brand name.
Τα remaps δεν είναι όλα Stage1/2/3+, δεν είναι όλα 'μπαμπούλες', και φυσικά μερικά είναι καλύτερα από τα -πολύ ήπια και jack-of-all-trades- stock προγράμματα. Καλή ώρα, δείτε τις εκδόσεις των Ecoboost ή των TSi, βάζοντας δηλαδή ένα ανώτερο remap, χάνει τίποτα ο κινητήρας σε αξιοπιστία ? Ουχί, μόνο κερδίζει.
Τώρα συγκεκριμένα για την AC δεν ξέρω πολλά, κάποια στιγμή ενδιαφέρθηκα να πάρω ένα 320 που φόραγε το remap στα 204 άλογα και είχα ρίξει μια ματιά στο site και το συγκεκριμένο πρόγραμμα. Αλλά υποθέτω ότι, αν θες το κεφάλι σου ήσυχο, αυτό πρέπει να πάρεις. Σε κάθε περίπτωση όμως είναι ακριβούτσικο, γιατί και η Mountune δίνει εγγύηση για τα προγράμματα σε Ford, αλλά ακόμα και τα πολύ βαρβάτα πακέτα της (με πρόγραμμα, σωληνώσεις, intercooler κλπ), δεν ξεπερνάνε τα 1500-1600 ευρώ....
-
Αντώνη ναι όπως τα λές είναι, η AC Schnitzer έχει κορυφαία ποιότητα (σε όλα της), αλλά είναι πάρα πολύ ακριβή. Αρκεί να δείτε τιμές για ζάντες ή αναρτήσεις...δεν υπάρχουν τα χρήματα που ζητάνε.
Να συμπληρώσω, ότι η Ζ4 με την ανάρτηση της Schnitzer κυριολεκτικά μεταμορφώθηκε, η βελτίωση ήταν δραματική. Σίγουρα θα μπορούσα να το πετύχω με μια custom ή ρυθμιζόμενη ανάρτηση, αλλά δεν είχα ούτε χρόνο ούτε γνώσεις για δοκιμές και ρυθμίσεις. Έτσι, αναγκαστικά πλήρωσα την Schnitzer που είχε κάνει όλες τις δοκιμές για εμένα και έβαλα μια εξαιρετική ανάρτηση (πανάκριβη φυσικά, ακόμα και με την έκπτωση).
-
Ο χρήστης AMarinos έγραψε:
βάζοντας δηλαδή ένα ανώτερο remap, χάνει τίποτα ο κινητήρας σε αξιοπιστία ? Ουχί, μόνο κερδίζει.Πως το εννοείς αυτό;
-
Μιλάω για τα εργοστασιακά remaps, δηλαδή π.χ. έχω ένα TSi 105 άλογα, και βάζω το εργοστασιακό χάρτη στα 122 ή στα 140. Ή για να πάμε στα δικά μας, έχω τον 1.0EB 100HP και βάζω το εργοστασιακό χάρτη στα 140HP. Και αν πούμε ότι στον 1.0 οι διαφορετικές εκδόσεις έχουν και κάποιες μικροδιαφορές σε hardware, πάμε στον 1.5ΕΒ, που οι διάφορες εκδόσεις (120/150/180) έχουν κατά 99% το ίδιο hardware, τι χάνω βάζοντας το εργοστασιακό 180αρι ? Πρακτικά τίποτα, άντε λίγη παραπάνω κατανάλωση, και κερδίζω όλα τα υπόλοιπα, από επιδόσεις μέχρι οδηγησιμότητα.
-
Στην Φορντ αυξαξουν το μπουστ αλλα εχουν και διαφορετικο head gasket. Αν αυξησεις το μπουστ χωρις τις αναβαθμισεις προφανως και ειναι ποιο ευκολο να σκασει. Επισης πολλες εταιρειες εχουν μοντελλα που ειναι στο οριο τους το μπουστ ενω η BMW ειναι γενικα ποιο συντηρητικη.
-
Ο χρήστης wantone έγραψε:
Στην Φορντ αυξαξουν το μπουστ αλλα εχουν και διαφορετικο head gasket. Αν αυξησεις το μπουστ χωρις τις αναβαθμισεις προφανως και ειναι ποιο ευκολο να σκασει. Επισης πολλες εταιρειες εχουν μοντελλα που ειναι στο οριο τους το μπουστ ενω η BMW ειναι γενικα ποιο συντηρητικη.Γι'αυτό είπα ας αφήσουμε τον 1.0, που το 125/140 έχουν διαφορετική φτερωτή, και το 140 έχει διαφορετική φλάντζα. Αλλά και πάλι, τόσα 1.0 κυκλοφορούν με πρόγραμμα (όχι μόνο Mountune ή Rica), δεν θα είχαμε ακούσει να έχουν σκάσει κάποια ? Εγώ προσωπικά δεν έχω μάθει/ακούσει ούτε για ένα.
Αν μου πεις για remap στο Type-R, στο RS ή στην Α45 AMG, προφανώς θα σου πω ότι ναι, εκεί αλλάζει το πράγμα, προφανώς γίνεται αλλά αλλάζει τάξη μεγέθους το R&D, το κόστος κλπ. Αλλά όπως βλέπεις, εγώ μιλάω συγκεκριμένα για κινητήρες που ο ίδιος ο κατασκευαστής βγάζει σε διαφορετικά trims, μόνο και -περίπου- μόνο με διαφορετικές χαρτογραφήσεις.
-
ε ρε Αντωνη ο λογο που δεν σκανε ειναι γιατι ελαχιστα δουλευουν σε φουλ μπουστ σε νορμαλ συνθηκες. Αν ειχες εναν κινητηρα με προγραμμα στο μαξ μπουστ που επιτρεπει και πηγαινες παντα με τερμα γκαζι σε 1-2 χρονια θα εσκαγε.
-
παιδια βοήθεια, τι επένδυση καθισμάτων να βάλουμε σε x1 Advantage; Αξίζει να δωσει ο φίλος παραπάνω χρήματα να βάλει τα δερμάτινα ;
-
Ο χρήστης grimm23 έγραψε:
παιδια βοήθεια, τι επένδυση καθισμάτων να βάλουμε σε x1 Advantage; Αξίζει να δωσει ο φίλος παραπάνω χρήματα να βάλει τα δερμάτινα ;Στην παραγγελια ή μετα?
-
Ο χρήστης grimm23 έγραψε:
παιδια βοήθεια, τι επένδυση καθισμάτων να βάλουμε σε x1 Advantage; Αξίζει να δωσει ο φίλος παραπάνω χρήματα να βάλει τα δερμάτινα ;Τον παίρνει να βάλει δερμάτινα, χωρίς να αλλάξει φορολογική κλίμακα?
Πάντως, δερμάτινα καθίσματα εγώ δεν θα έβαζα σε εργοστασιακή παραγγελία, γιατί επιβαρύνεται με ΦΠΑ + Τέλος Ταξινόμησης. Θα πήγαινα στον γνωστό ταπετσέρη στον Πειραιά (ο οποίος βάζει δέρμα στις περισσότερες BMW στην Ελλάδα και είναι ο μοναδικός που κάνει εισαγωγή δέρματος της BMW) και θα έβαζα ότι δέρμα ήθελα (σε ποιότητα και χρώμα, γιατί στην Χ1 είναι πολύ περιοριστικά και τα 2, δεν μπορεί να επιλέξεις από όλη την γκάμα της BMW) με αρκετά λιγότερα χρήματα.
-
Ο χρήστης grimm23 έγραψε:
παιδια βοήθεια, τι επένδυση καθισμάτων να βάλουμε σε x1 Advantage; Αξίζει να δωσει ο φίλος παραπάνω χρήματα να βάλει τα δερμάτινα ;Δερμάτινα βαζεις μετά είτε αυτά της BMW που λέει ο Φανης, είτε αλλά ποιοτικά after market όπως Connolly σε τιμές λογικά λίγο πάνω από 1000 ευρώ.
Τα λεφτά που περισσεύουν μέχρι το εκάστοτε επόμενο φορολογικό κατώφλι ας τα φαει σε κάποιο που δεν μπορεί να γίνει retrofitted.
Εκτος αν είναι μικρό το ποσο και τον παίρνει οσο όσο για sensatec ήτοι τη συνθετική δερματινη που βάζει η BMW (γύρω στο 500αρικο) που είναι ανθεκτική και ιδιαίτερη ποιοτική για συνθετική. -
Αυτό που τον ενδιαφέρει είναι εάν τα υφυστάμενα είναι οκ γιατί δεν μπορεί οικονομικά να βάλει δερμάτινα, χωρίς να αλλάξει κλίμακα. Προέρχεται απο αλκαντάρα και του φαίνονται κάπως τα στανταρ καθίσματα. Σας ευχαριστώ για την ενημέρωση σχετικά με τα aftermarket αλλά δεν υπάρχει σαν option.
-
Νομίζω συμφωνούμε. Να αφήσει το ύφασμα στην παραγγελία και μετα βλέπει τι μπορει οικονομικά να κανει. Το δέρμα στο σαλόνι μπαινει οποτεδήποτε.
Και να του πεις να περασει απο το γνωστό λημέρι των Χ1 να μάθει και αλλα. -
http://www.4troxoi.gr/phpBB3/viewtopic.php?p=3210511#p3210511
όταν πήρα εγώ τη δικιά μου χ1 έβαλα τη μπεζ δερματίνη, πιο φτηνή από το κανονικό δερμάτινο, καθαρίζει ευκολότερα από το υφασμάτινο σαλόνι (2 μωρά) και μου άρεσε η διχρωμία που κάνει σε πόρτες και ταμπλώ, έγινε και πιο φωτεινό το σαλόνι.
το δερμάτινο σαλόνι που είχε σε ένα χ6 τότε στην έκθεση δεν μου άρεσε καθόλου, ούτε σε αίσθηση υλικού και φυσικά ούτε σε τιμή
εξάλλου, αν της αλλάξουν τα φώτα τα πιτσιρίκια στο μέλλον θα περάσω φουλ δερμάτινο με το μισό κόστος
-
Ο χρήστης dr.angelo έγραψε:
http://www.4troxoi.gr/phpBB3/viewtopic.php?p=3210511#p3210511όταν πήρα εγώ τη δικιά μου χ1 έβαλα τη μπεζ δερματίνη, πιο φτηνή από το κανονικό δερμάτινο, καθαρίζει ευκολότερα από το υφασμάτινο σαλόνι (2 μωρά) και μου άρεσε η διχρωμία που κάνει σε πόρτες και ταμπλώ, έγινε και πιο φωτεινό το σαλόνι.
το δερμάτινο σαλόνι που είχε σε ένα χ6 τότε στην έκθεση δεν μου άρεσε καθόλου, ούτε σε αίσθηση υλικού και φυσικά ούτε σε τιμή
εξάλλου, αν της αλλάξουν τα φώτα τα πιτσιρίκια στο μέλλον θα περάσω φουλ δερμάτινο με το μισό κόστος
Από τις επιλογές που με έχουν προβληματίσει για μένα γιατί επέλεξα το υφασμάτινο!
Και αν στο πίσω κάθισμα που κάθονται οι μικρές έχω βάλει κάλυμμα και το υφασμάτινο σαλόνι έχει μείνει καινούριο, παρατηρώ με στενοχώρια ότι τα μπροστινά καθίσματα που δεν έχω βάλει κάλυμμα - και ιδίως το δικό μου - λερώνονται ιδίως το καλοκαίρι που φοράμε λιγότερα ρούχα και έρχεται το σώμα σε επαφή με το κάθισμα...
Δεν με ενθουσιάζει η ιδέα των καλυμμάτων - άλλωστε επέλεξα αυτό το σαλόνι γιατί μου αρέσει και θέλω να το βλέπω -
αλλά μάλλον πρέπει να βάλω εκτός αν απλά τα αφήσω έτσι και τα αντικαταστήσω σε λίγα χρόνια... -
Το καλοκαιρι εχω μονιμα πετσετες στα μπροστινα καθισματα. Κανουν καλα την δουλεια τους (ξεκινησα για μετα το μπανιο αλλα μετα τις αφησα μονιμα). Ενα θετικο του δερματος ειναι οτι καθεσαι οπως να ειναι, μπορει να λερωσει αλλα καθαριζεται ευκολα. Οτι και να πειτε εργοστασιακο καλο δερμα ειναι η καλυτερη επιλογη.
BMW X1 2016