Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Αγορα νεου C3 1.2 82ps. Tι αλλο παιρνω με αυτα τα λεφτα???
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Αγορα νεου C3 1.2 82ps. Tι αλλο παιρνω με αυτα τα λεφτα???
    • 1
    • 2
    • 2 / 2
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    13
    38
    142
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • V
      vagkirk last edited by

      Η καλύτερη επιλογή νομίζω σε αυτή την τιμή.
      Οπότε το βλέπω στο δρόμο ή παρκαρισμένο μου κεντρίζει το ενδιαφέρον.
      Μοντέρνο , ξεχωριστό , και δείχνει ψηλό σαν crossover.
      Ότι καλύτερο για να σου φτιάχνει την διάθεση μέσα στην πόλη.
      Αν είναι και πραγματικά άνετο όπως γράφουν τότε είναι ιδανικό.
      Είναι ίσως από τα πολύ πολύ λίγα αυτοκίνητα που ακόμη και στην απλή έκδοση του είναι τόσο αρεστό.
      Ίσως η μοναδική περίπτωση που να ξοδέψεις για παραπάνω εξοπλισμό είναι ανούσιο.

      Στάλθηκε από το Mi Note 2 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • S
        s3 last edited by

        Σε αυτα τα λεφτα θα κοιταγα και το νεο fiesta με τα 80 κατι αλογα ή το 100ρι αν βγαινει στα 14.000

        1 Reply Last reply Reply Quote 1
        • C
          criuser last edited by

          Καλορίζικο , έκανες την καλύτερη επιλογή .

          Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
          πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...
          Εμαθα...

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • D
            dasimo last edited by

            Οποιοδήποτε αμάξι με ημιάκαμπτο θα κοπανήσει. Τώρα μετά από 5,5 χρόνια με το C4εχω να λέω μόνο τα ΚΑΛΥΤΕΡΑ από κάθε άποψη. Επίσης το κοπάνημα δεν οφείλεται στην καθοδική κίνηση της ανάρτησης στις εγκάρσιες ανωμαλίες αλλά κατά την επαναφορά της. Το αποτέλεσμα είναι ότι όταν φορτώσεις το C4 δεν ακούγεται απολύτως τίποτα και διορθώνεται το απότομο dumping. Αυτό παρατηρείται ιδιαιτέρως στα Citroën τελευταίας γενιάς γιατί επιλέγησαν σοφά μαλακα ελατήρια και σκληρά αμορτισέρ. Η λογική είναι ότι το αμάξι πρέπει και οφείλει να είναι ανετο αλλά ταυτόχρονα να έχει εξαιρετικό κράτημα . Πραγματικά καλορίζικο έκανες την καλύτερη επιλογή .

            Sent from my iPad using Tapatalk

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • C
              criuser last edited by

              Εχω και το C4 mk1 και μάλιστα με 17άρες που σίγουρα κοπανάει ο ημιάκαμπτος . Αλλά έχω την τύχη να συγκρίνω το κοπάνημα του ημιάκαμπτου με του φόκους του φίλου και άλλα αμάξια που έχουν εξελιγμένες αναρτήσεις με το πως περνάνε από συγκεκριμένες ανωμαλίες και λακκούβες και έχουμε πολλές εδώ στην γειτονιά , με το πως περνάει η υδροπνευματική πάνω από τις ίδιες ανωμαλίες .

              Ε λοιπόν η υδρό περνάει με 9 , το φόκους με 5 και ο ημιάκαμπτος με 4 . Αυτές είναι οι διαφορές .

              Και βέβαια με φορτίο πίσω το χτύπημα όπως λέει και ο φίλος μειώνεται .

              Το καλό είναι ότι μετά από 12,5 χρόνια , το κοπάνημα υπάρχει , αλλά τρίξιμο στο αμάξι δεν υπάρχει .

              Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
              πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...
              Εμαθα...

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • B
                barimagas last edited by

                Έχει προκύψει και ένα πρόβλημα βεβαια, δεν ξέρω μήπως αξίζει να πάω σε πετρέλαιο, πόλη θα κινείται περισσότερο.Ναι μεν μπορεί να χαλάσουν dpf egr και λοιπά, αλλά καινούργιο είναι από την αλλη, τι να πάθει; Υπάρχει κάποιος κάτοχος να βοηθήσει;

                Στάλθηκε από το ONEPLUS A5000 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

                Citroen C3 1.2 82ps αλλα ατίθασα

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • D
                  dasimo last edited by

                  Εγώ το ντίζελ δεν το αλλάζω, το έχω σε δυο αμάξια κινούμαι στην πόλη δεν καταλαβαίνω τι λένε όλοι. Δυο φορές το μήνα τα βγάζω μέχρι το Μαρκόπουλο στην ΑΟ για ξεκαπνισμα πετάω και ένα V Power κάθε Πέμπτη που έχει προσφορά και στο σέρβις και στο ΚΤΕΟ χαρακτηρίζεται το C4 σαν καινούργιο, και σαν όχημα συνολικά αλλά και τα DPF που είναι γεμάτο Eolys πεντέμισι χρόνια μετά και τα καυσαέρια .

                  Sent from my iPad using Tapatalk

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • K
                    kapami last edited by

                    Η ερωτηση ειναι ποσα χλμ κανεις και ποσο παραπανω κοστιζει το ντιζελ μοντελο.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • C
                      criuser last edited by

                      Το νέο C3 έχει ad blue

                      Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                      πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...
                      Εμαθα...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • B
                        barimagas last edited by

                        Ο χρήστης kapami έγραψε:
                        Η ερωτηση ειναι ποσα χλμ κανεις και ποσο παραπανω κοστιζει το ντιζελ μοντελο.

                        Καμία 10 12 χιλιάδες. Η διαφορά είναι 1500 ευρο. Σε 50000 θα έχει αποσβεστει. Δεν ξέρω στα όρια είμαι. Ένα dpf να βουλώσει την κάτσαμε την βάρκα.

                        Στάλθηκε από το ONEPLUS A5000 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

                        Citroen C3 1.2 82ps αλλα ατίθασα

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • N
                          nonos last edited by

                          Ο χρήστης barimagas έγραψε:
                          Τα νέα citroen έχουν κάνει άλματα προοδου, η ποιότητα ειναι απτή έχει πέσει μελετη, εξού και οι ανεβασμενες τιμές. Κάτι σαν την προοδο kia-hyundai, τα οποία είναι τρομερά αξιοπιστα, ομορφα, στο ταμείο πλέον θα πληρώσεις αυτην την διαφορα.

                          Αυτο προσλαμβανεις εσυ που η επαφη σου με τον γαλλο ειναι μηδαμινη. Και δε το γραφω ειρωνικα. Τα πραγματα για εμενα που εχω απειρη επαφη με απειρα μοντελα της citroen ειναι ξεκαθαρα διαφορετικα.
                          Τελειως αλλη ιστορια εντωμεταξυ της KIA-Hyundai με τη citroen. Δε στεκει καν αυτο που εγραψες.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • N
                            nonos last edited by

                            Ο χρήστης criuser έγραψε:
                            Εχω και το C4 mk1 και μάλιστα με 17άρες που σίγουρα κοπανάει ο ημιάκαμπτος . Αλλά έχω την τύχη να συγκρίνω το κοπάνημα του ημιάκαμπτου με του φόκους του φίλου και άλλα αμάξια που έχουν εξελιγμένες αναρτήσεις με το πως περνάνε από συγκεκριμένες ανωμαλίες και λακκούβες και έχουμε πολλές εδώ στην γειτονιά , με το πως περνάει η υδροπνευματική πάνω από τις ίδιες ανωμαλίες .

                            Ε λοιπόν η υδρό περνάει με 9 , το φόκους με 5 και ο ημιάκαμπτος με 4 . Αυτές είναι οι διαφορές .

                            Και βέβαια με φορτίο πίσω το χτύπημα όπως λέει και ο φίλος μειώνεται .

                            Το καλό είναι ότι μετά από 12,5 χρόνια , το κοπάνημα υπάρχει , αλλά τρίξιμο στο αμάξι δεν υπάρχει .

                            Δεν εχεις κατσει πισω σε civic της γενιας του c4 mk1 να καταλαβεις τι σημαινει κοπανημα. Για εμενα ειναι προκλητικη απεναντι στο καταναλωτη η επιλογη της honda, ν αφησει μοντελο της να κυλα απο τη γραμμη παραγωγης με τετοια συμπεριφορα της πισω αναρτησης στα εγκαρσια κι ας ηταν οσο space ηθελε μεσα και οσο ενδιαφερων απ εξω.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • B
                              barimagas last edited by

                              Ο χρήστης nonos έγραψε:

                              Αυτο προσλαμβανεις εσυ που η επαφη σου με τον γαλλο ειναι μηδαμινη. Και δε το γραφω ειρωνικα. Τα πραγματα για εμενα που εχω απειρη επαφη με απειρα μοντελα της citroen ειναι ξεκαθαρα διαφορετικα.
                              Τελειως αλλη ιστορια εντωμεταξυ της KIA-Hyundai με τη citroen. Δε στεκει καν αυτο που εγραψες.

                              Μηδαμινή με το Γάλλο δεν είναι καθολου. Έχουν σιχαθεί τα σωθικά μου το παλιο xcara 2000 έως ότου αλλάξει σε c4 και το παλιό c3. Όσο για kia έχω το ceed 10 χρόνια και με έχει βγάλει ασπροπροσωπο. Η citroen δεν είναι η ίδια πλέον. Έχει ανέβει.
                              Σχετικά με το αν στέκει αυτό που έγραψα, εννοώ ότι υπάρχουν εταιρίες που προχωράνε αλματοδως, ρισκάρουν και άλλες που πάνε εκ του ασφαλούς (vw group πχ).
                              Ερωτηση: γνωρίζετε έαν έχει στο πακέτο ασφαλείας ενεργά προσκέφαλα διότι δεν το αναφέρει πουθενά;

                              Citroen C3 1.2 82ps αλλα ατίθασα

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • N
                                nonos last edited by

                                Φιλε συγγνωμη αλλα επετρεψε μου να μη πω σε αναλυσεις και αρκεσου οτι εχω επαφη με ολα σχεδον τα μοντελα της citroen απο το 1970 και επειτα.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • B
                                  barimagas last edited by

                                  Ο χρήστης nonos έγραψε:
                                  Φιλε συγγνωμη αλλα επετρεψε μου να μη πω σε αναλυσεις και αρκεσου οτι εχω επαφη με ολα σχεδον τα μοντελα της citroen απο το 1970 και επειτα.

                                  Εντάξει και εγώ έπεσα στα χειροτερα!
                                  Γνωρίζει επίσης κάνεις που έχασε το 5ο αστέρι στα crashtest?

                                  Στάλθηκε από το ONEPLUS A5000 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

                                  Citroen C3 1.2 82ps αλλα ατίθασα

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • N
                                    nonos last edited by

                                    Χωρις να γνωριζω συγκεκριμενα, τ αστερια πια χανονται σε καποια ελλειψη περιφερειακου συστηματος ασφαλειας και οχι σε ουσιωδη κατασκευαστικη ελλειψη που γινεται ορατη σε συγκρουση, οποτε δε θ ανησυχουσα.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • K
                                      kapami last edited by

                                      Ο χρήστης barimagas έγραψε:

                                      Η ερωτηση ειναι ποσα χλμ κανεις και ποσο παραπανω κοστιζει το ντιζελ μοντελο.

                                      Καμία 10 12 χιλιάδες. Η διαφορά είναι 1500 ευρο. Σε 50000 θα έχει αποσβεστει. Δεν ξέρω στα όρια είμαι. Ένα dpf να βουλώσει την κάτσαμε την βάρκα.

                                      Αρα αν υπολογισουμε μια διαφορα καταναλωσης 2 λιτρα/100χλμ υπερ του πετρελαιου (που μπορει να μην ειναι καν τοση) μιλαμε για εξοικονομηση γυρω στα 300-350 ευρω το χρονο. Αρα προοπτικη αποσβεσης στην 5ετια στην καλυτερη περιπτωση, κι αυτο μονο αν δεν αλλαξει κατι που να επιβαρυνει τα diesel (το οποιο το βλεπω πολυ πιθανο να συμβει γυρω στο 2020 γιατι τα χουν στοχοποιησει ολες οι ευρωπαϊκές κυβερνήσεις).

                                      Νομιζω πεταμενα λεφτα θα πανε. Αν εκανες 20.000χλμ+ θα ειχε νοημα.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • N
                                        nikos-golf last edited by

                                        Μετα την 5ετια θα κερδιζει ακομα και αν μπει κανας φορος

                                        Στάλθηκε από το GT-I9505 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • B
                                          barimagas last edited by

                                          Αν ήταν στα τρία χρόνια θα αξίζε. Τώρα τα 5 χρόνια είναι πολύ μακριά. Μπορεί να έχουμε βγει στην ανάπτυξη και να μην έχουμε τέτοια θεματα τοτε χαχα [emoji23][emoji23][emoji23]

                                          Στάλθηκε από το ONEPLUS A5000 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

                                          Citroen C3 1.2 82ps αλλα ατίθασα

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • First post
                                            Last post
                                          • 1
                                          • 2
                                          • 2 / 2
                                          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΕΛΛΑΔΑ
                                            • ΚΟΣΜΟΣ
                                            • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                            • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                            • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                          • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • TEST
                                            • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                            • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                            • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                          • VIDEO
                                            • 4TTV
                                            • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • CANDID CAMERA
                                          • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                            • ΛΕΞΙΚΟ
                                          • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                            • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                          • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • FORMULA 1
                                            • WRC
                                            • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                          • ΤΙΜΕΣ
                                          • 4T CLASSIC
                                            • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                            • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                            • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                            • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                          • ΑΓΟΡΑ
                                            • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                            • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                            • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                          • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • CLASSIC
                                          • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                          • MENU
                                          • ΤΙΜΕΣ
                                          • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                          • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                          • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                          • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                          • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                          • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                          • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                          • ΚΟΚ

                                          logo footer

                                          coty











                                          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                          • ΑΓΩΝΕΣ
                                          • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                          • CLASSIC
                                          • ΤΙΜΕΣ
                                          • VIDEO
                                          • FORUM
                                          4T FORUM
                                          4T LIBRARY
                                          • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                          • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                          • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                          • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                          Powered by nxcode.gr