-
Η καλύτερη επιλογή νομίζω σε αυτή την τιμή.
Οπότε το βλέπω στο δρόμο ή παρκαρισμένο μου κεντρίζει το ενδιαφέρον.
Μοντέρνο , ξεχωριστό , και δείχνει ψηλό σαν crossover.
Ότι καλύτερο για να σου φτιάχνει την διάθεση μέσα στην πόλη.
Αν είναι και πραγματικά άνετο όπως γράφουν τότε είναι ιδανικό.
Είναι ίσως από τα πολύ πολύ λίγα αυτοκίνητα που ακόμη και στην απλή έκδοση του είναι τόσο αρεστό.
Ίσως η μοναδική περίπτωση που να ξοδέψεις για παραπάνω εξοπλισμό είναι ανούσιο.Στάλθηκε από το Mi Note 2 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Σε αυτα τα λεφτα θα κοιταγα και το νεο fiesta με τα 80 κατι αλογα ή το 100ρι αν βγαινει στα 14.000
-
Καλορίζικο , έκανες την καλύτερη επιλογή .
-
Οποιοδήποτε αμάξι με ημιάκαμπτο θα κοπανήσει. Τώρα μετά από 5,5 χρόνια με το C4εχω να λέω μόνο τα ΚΑΛΥΤΕΡΑ από κάθε άποψη. Επίσης το κοπάνημα δεν οφείλεται στην καθοδική κίνηση της ανάρτησης στις εγκάρσιες ανωμαλίες αλλά κατά την επαναφορά της. Το αποτέλεσμα είναι ότι όταν φορτώσεις το C4 δεν ακούγεται απολύτως τίποτα και διορθώνεται το απότομο dumping. Αυτό παρατηρείται ιδιαιτέρως στα Citroën τελευταίας γενιάς γιατί επιλέγησαν σοφά μαλακα ελατήρια και σκληρά αμορτισέρ. Η λογική είναι ότι το αμάξι πρέπει και οφείλει να είναι ανετο αλλά ταυτόχρονα να έχει εξαιρετικό κράτημα . Πραγματικά καλορίζικο έκανες την καλύτερη επιλογή .
Sent from my iPad using Tapatalk
-
Εχω και το C4 mk1 και μάλιστα με 17άρες που σίγουρα κοπανάει ο ημιάκαμπτος . Αλλά έχω την τύχη να συγκρίνω το κοπάνημα του ημιάκαμπτου με του φόκους του φίλου και άλλα αμάξια που έχουν εξελιγμένες αναρτήσεις με το πως περνάνε από συγκεκριμένες ανωμαλίες και λακκούβες και έχουμε πολλές εδώ στην γειτονιά , με το πως περνάει η υδροπνευματική πάνω από τις ίδιες ανωμαλίες .
Ε λοιπόν η υδρό περνάει με 9 , το φόκους με 5 και ο ημιάκαμπτος με 4 . Αυτές είναι οι διαφορές .
Και βέβαια με φορτίο πίσω το χτύπημα όπως λέει και ο φίλος μειώνεται .
Το καλό είναι ότι μετά από 12,5 χρόνια , το κοπάνημα υπάρχει , αλλά τρίξιμο στο αμάξι δεν υπάρχει .
-
Έχει προκύψει και ένα πρόβλημα βεβαια, δεν ξέρω μήπως αξίζει να πάω σε πετρέλαιο, πόλη θα κινείται περισσότερο.Ναι μεν μπορεί να χαλάσουν dpf egr και λοιπά, αλλά καινούργιο είναι από την αλλη, τι να πάθει; Υπάρχει κάποιος κάτοχος να βοηθήσει;
Στάλθηκε από το ONEPLUS A5000 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Εγώ το ντίζελ δεν το αλλάζω, το έχω σε δυο αμάξια κινούμαι στην πόλη δεν καταλαβαίνω τι λένε όλοι. Δυο φορές το μήνα τα βγάζω μέχρι το Μαρκόπουλο στην ΑΟ για ξεκαπνισμα πετάω και ένα V Power κάθε Πέμπτη που έχει προσφορά και στο σέρβις και στο ΚΤΕΟ χαρακτηρίζεται το C4 σαν καινούργιο, και σαν όχημα συνολικά αλλά και τα DPF που είναι γεμάτο Eolys πεντέμισι χρόνια μετά και τα καυσαέρια .
Sent from my iPad using Tapatalk
-
Η ερωτηση ειναι ποσα χλμ κανεις και ποσο παραπανω κοστιζει το ντιζελ μοντελο.
-
Το νέο C3 έχει ad blue
-
Ο χρήστης kapami έγραψε:
Η ερωτηση ειναι ποσα χλμ κανεις και ποσο παραπανω κοστιζει το ντιζελ μοντελο.Καμία 10 12 χιλιάδες. Η διαφορά είναι 1500 ευρο. Σε 50000 θα έχει αποσβεστει. Δεν ξέρω στα όρια είμαι. Ένα dpf να βουλώσει την κάτσαμε την βάρκα.
Στάλθηκε από το ONEPLUS A5000 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ο χρήστης barimagas έγραψε:
Τα νέα citroen έχουν κάνει άλματα προοδου, η ποιότητα ειναι απτή έχει πέσει μελετη, εξού και οι ανεβασμενες τιμές. Κάτι σαν την προοδο kia-hyundai, τα οποία είναι τρομερά αξιοπιστα, ομορφα, στο ταμείο πλέον θα πληρώσεις αυτην την διαφορα.Αυτο προσλαμβανεις εσυ που η επαφη σου με τον γαλλο ειναι μηδαμινη. Και δε το γραφω ειρωνικα. Τα πραγματα για εμενα που εχω απειρη επαφη με απειρα μοντελα της citroen ειναι ξεκαθαρα διαφορετικα.
Τελειως αλλη ιστορια εντωμεταξυ της KIA-Hyundai με τη citroen. Δε στεκει καν αυτο που εγραψες. -
Ο χρήστης criuser έγραψε:
Εχω και το C4 mk1 και μάλιστα με 17άρες που σίγουρα κοπανάει ο ημιάκαμπτος . Αλλά έχω την τύχη να συγκρίνω το κοπάνημα του ημιάκαμπτου με του φόκους του φίλου και άλλα αμάξια που έχουν εξελιγμένες αναρτήσεις με το πως περνάνε από συγκεκριμένες ανωμαλίες και λακκούβες και έχουμε πολλές εδώ στην γειτονιά , με το πως περνάει η υδροπνευματική πάνω από τις ίδιες ανωμαλίες .Ε λοιπόν η υδρό περνάει με 9 , το φόκους με 5 και ο ημιάκαμπτος με 4 . Αυτές είναι οι διαφορές .
Και βέβαια με φορτίο πίσω το χτύπημα όπως λέει και ο φίλος μειώνεται .
Το καλό είναι ότι μετά από 12,5 χρόνια , το κοπάνημα υπάρχει , αλλά τρίξιμο στο αμάξι δεν υπάρχει .
Δεν εχεις κατσει πισω σε civic της γενιας του c4 mk1 να καταλαβεις τι σημαινει κοπανημα. Για εμενα ειναι προκλητικη απεναντι στο καταναλωτη η επιλογη της honda, ν αφησει μοντελο της να κυλα απο τη γραμμη παραγωγης με τετοια συμπεριφορα της πισω αναρτησης στα εγκαρσια κι ας ηταν οσο space ηθελε μεσα και οσο ενδιαφερων απ εξω.
-
Ο χρήστης nonos έγραψε:
Αυτο προσλαμβανεις εσυ που η επαφη σου με τον γαλλο ειναι μηδαμινη. Και δε το γραφω ειρωνικα. Τα πραγματα για εμενα που εχω απειρη επαφη με απειρα μοντελα της citroen ειναι ξεκαθαρα διαφορετικα.
Τελειως αλλη ιστορια εντωμεταξυ της KIA-Hyundai με τη citroen. Δε στεκει καν αυτο που εγραψες.Μηδαμινή με το Γάλλο δεν είναι καθολου. Έχουν σιχαθεί τα σωθικά μου το παλιο xcara 2000 έως ότου αλλάξει σε c4 και το παλιό c3. Όσο για kia έχω το ceed 10 χρόνια και με έχει βγάλει ασπροπροσωπο. Η citroen δεν είναι η ίδια πλέον. Έχει ανέβει.
Σχετικά με το αν στέκει αυτό που έγραψα, εννοώ ότι υπάρχουν εταιρίες που προχωράνε αλματοδως, ρισκάρουν και άλλες που πάνε εκ του ασφαλούς (vw group πχ).
Ερωτηση: γνωρίζετε έαν έχει στο πακέτο ασφαλείας ενεργά προσκέφαλα διότι δεν το αναφέρει πουθενά; -
Φιλε συγγνωμη αλλα επετρεψε μου να μη πω σε αναλυσεις και αρκεσου οτι εχω επαφη με ολα σχεδον τα μοντελα της citroen απο το 1970 και επειτα.
-
Ο χρήστης nonos έγραψε:
Φιλε συγγνωμη αλλα επετρεψε μου να μη πω σε αναλυσεις και αρκεσου οτι εχω επαφη με ολα σχεδον τα μοντελα της citroen απο το 1970 και επειτα.Εντάξει και εγώ έπεσα στα χειροτερα!
Γνωρίζει επίσης κάνεις που έχασε το 5ο αστέρι στα crashtest?Στάλθηκε από το ONEPLUS A5000 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Χωρις να γνωριζω συγκεκριμενα, τ αστερια πια χανονται σε καποια ελλειψη περιφερειακου συστηματος ασφαλειας και οχι σε ουσιωδη κατασκευαστικη ελλειψη που γινεται ορατη σε συγκρουση, οποτε δε θ ανησυχουσα.
-
Ο χρήστης barimagas έγραψε:
Η ερωτηση ειναι ποσα χλμ κανεις και ποσο παραπανω κοστιζει το ντιζελ μοντελο.
Καμία 10 12 χιλιάδες. Η διαφορά είναι 1500 ευρο. Σε 50000 θα έχει αποσβεστει. Δεν ξέρω στα όρια είμαι. Ένα dpf να βουλώσει την κάτσαμε την βάρκα.
Αρα αν υπολογισουμε μια διαφορα καταναλωσης 2 λιτρα/100χλμ υπερ του πετρελαιου (που μπορει να μην ειναι καν τοση) μιλαμε για εξοικονομηση γυρω στα 300-350 ευρω το χρονο. Αρα προοπτικη αποσβεσης στην 5ετια στην καλυτερη περιπτωση, κι αυτο μονο αν δεν αλλαξει κατι που να επιβαρυνει τα diesel (το οποιο το βλεπω πολυ πιθανο να συμβει γυρω στο 2020 γιατι τα χουν στοχοποιησει ολες οι ευρωπαϊκές κυβερνήσεις).
Νομιζω πεταμενα λεφτα θα πανε. Αν εκανες 20.000χλμ+ θα ειχε νοημα.
-
Μετα την 5ετια θα κερδιζει ακομα και αν μπει κανας φορος
Στάλθηκε από το GT-I9505 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Αν ήταν στα τρία χρόνια θα αξίζε. Τώρα τα 5 χρόνια είναι πολύ μακριά. Μπορεί να έχουμε βγει στην ανάπτυξη και να μην έχουμε τέτοια θεματα τοτε χαχα [emoji23][emoji23][emoji23]
Στάλθηκε από το ONEPLUS A5000 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Αγορα νεου C3 1.2 82ps. Tι αλλο παιρνω με αυτα τα λεφτα???
