-
Ελπιζω να το ξαναδουνε. Στο προηγουμενο post μου ειχα κανει λαθος στον υπολογισμο γιατι νομιζα οτι τα auto lights κοστιζαν 100 ενω τελικα ειναι 150. Οποτε στο Ambition χωρις μεταλλικο μονο το clima μπορουμε να βαλουμε και κανα color maxi dot. Απαραδεκτο αλλα δεν φταιει η Skoda, το ηλιθιο συστημα φορολογησης μας φταιει. Δεν ξερω αν σαν δωρο θα μπορει ο dealer να βαλει πχ το clima χωρις να αλλαξει η τιμη προ φορων και να μεινει το ποσο για κατι αλλο. Αλλιως η μονη λυση ειναι ο 1.0 TSI.
-
Ο χρήστης spykos έγραψε:
Δεν ξερω αν σαν δωρο θα μπορει ο dealer να βαλει πχ το clima χωρις να αλλαξει η τιμη προ φορων και να μεινει το ποσο για κατι αλλο.Όχι δεν μπορεί χωρίς να αλλάξει η κλίμακα. Μόνο ο εισαγωγέας μπορεί να το κάνει, εάν αλλάξει τους καταλόγους ΛΤΠΦ και εξοπλισμού που έχει καταθέσει στο τελωνείο.
-
Ο χρήστης Fanis75 έγραψε:
Δεν ξερω αν σαν δωρο θα μπορει ο dealer να βαλει πχ το clima χωρις να αλλαξει η τιμη προ φορων και να μεινει το ποσο για κατι αλλο.
Όχι δεν μπορεί χωρίς να αλλάξει η κλίμακα. Μόνο ο εισαγωγέας μπορεί να το κάνει, εάν αλλάξει τους καταλόγους ΛΤΠΦ και εξοπλισμού που έχει καταθέσει στο τελωνείο.
Ναι δεν γινεται,μου το ειπανε και αυτοι.οκ τι συστημα φορολογησης ειναι επιεικως απαραδεκτο,αλλα θα μπορουσαν να μειωσουν 100-150 ευρω την τιμη προ φορων ετσι ωστε να μπορεις να βαλεις κλιματισμο.αυτοκινητο 22.000,00 ευρω με σκετο αιρκοντισιον.απαραδεκτο.
Στάλθηκε από το HTC One A9 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ο χρήστης opcast έγραψε:
[αλλα θα μπορουσαν να μειωσουν 100-150 ευρω την τιμη προ φορων ετσι ωστε να μπορεις να βαλεις κλιματισμο.Ναι αυτό θα μπορούσαν να το κάνουν, προφανώς δεν έχουν δει τις λεπτομέρειες της τιμολόγησης.
-
Ο χρήστης Fanis75 έγραψε:
[αλλα θα μπορουσαν να μειωσουν 100-150 ευρω την τιμη προ φορων ετσι ωστε να μπορεις να βαλεις κλιματισμο.
Ναι αυτό θα μπορούσαν να το κάνουν, προφανώς δεν έχουν δει τις λεπτομέρειες της τιμολόγησης.
Ναι αυτο μου ειπανε.ισως προχωρησουν σε μικροαλλαγες.τους εφερα και το παραδειγμα του kadjar με την λαθος τιμολογηση
Στάλθηκε από το HTC One A9 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Είδα χθες το αυτοκίνητο στην έκθεση και μου άρεσε πολύ. Ποιότητα κατασκευής super, χώροι υπεράνετοι (είμαι 1.87, έκατσα πίσω από το κάθισμα του οδηγού αφού το ρύθμισα όπως θα οδηγούσα και ο χώρος για γόνατα και κεφάλι ήταν πάρα πολύ καλός), τα varioflex πραγματικά κάνουν τη διαφορά (τα είχε το κόκκινο στην έκθεση). Επίσης τα sport καθίσματα (τα είχε το λευκό) τα βρήκα εξαιρετικά! Η 16αρα είναι όμορφη και προσωπικά δεν θα την άλλαζα.
Αν αγόραζα σήμερα αυτοκίνητο της κατηγορίας μάλλον αυτό θα επέλεγα. -
Ο χρήστης mrclouzo έγραψε:
Είδα χθες το αυτοκίνητο στην έκθεση και μου άρεσε πολύ. Ποιότητα κατασκευής super, χώροι υπεράνετοι (είμαι 1.87, έκατσα πίσω από το κάθισμα του οδηγού αφού το ρύθμισα όπως θα οδηγούσα και ο χώρος για γόνατα και κεφάλι ήταν πάρα πολύ καλός), τα varioflex πραγματικά κάνουν τη διαφορά (τα είχε το κόκκινο στην έκθεση). Επίσης τα sport καθίσματα (τα είχε το λευκό) τα βρήκα εξαιρετικά! Η 16αρα είναι όμορφη και προσωπικά δεν θα την άλλαζα.
Αν αγόραζα σήμερα αυτοκίνητο της κατηγορίας μάλλον αυτό θα επέλεγα.Να υποθεσω οτι τα varioflex πηγαινουν και πιο πισω αφήνοντας μεγαλυτερο χωρο για γονατα (αφελης η ερωτηση αλλα εχω τους λογους μου)?.
Sent from my LG-H850 using Tapatalk
-
To infotainment της ambition έχει mirrorlink?
-
Ο χρήστης KIR2 έγραψε:
Είδα χθες το αυτοκίνητο στην έκθεση και μου άρεσε πολύ. Ποιότητα κατασκευής super, χώροι υπεράνετοι (είμαι 1.87, έκατσα πίσω από το κάθισμα του οδηγού αφού το ρύθμισα όπως θα οδηγούσα και ο χώρος για γόνατα και κεφάλι ήταν πάρα πολύ καλός), τα varioflex πραγματικά κάνουν τη διαφορά (τα είχε το κόκκινο στην έκθεση). Επίσης τα sport καθίσματα (τα είχε το λευκό) τα βρήκα εξαιρετικά! Η 16αρα είναι όμορφη και προσωπικά δεν θα την άλλαζα.
Αν αγόραζα σήμερα αυτοκίνητο της κατηγορίας μάλλον αυτό θα επέλεγα.Να υποθεσω οτι τα varioflex πηγαινουν και πιο πισω αφήνοντας μεγαλυτερο χωρο για γονατα (αφελης η ερωτηση αλλα εχω τους λογους μου)?.
Sent from my LG-H850 using Tapatalk
Σίγουρα πηγαίνουν πιο μπροστά.
Δεν ξέρω αν εννοείς πιο πίσω από τη στάνταρ θέση τους σε σχέση με το χώρο των αποσκευών αλλά δε νομίζω.Ένα καλό full review μπορείτε να δείτε εδώ:
-
Ο χρήστης Katafractos17 έγραψε:
Είδα χθες το αυτοκίνητο στην έκθεση και μου άρεσε πολύ. Ποιότητα κατασκευής super, χώροι υπεράνετοι (είμαι 1.87, έκατσα πίσω από το κάθισμα του οδηγού αφού το ρύθμισα όπως θα οδηγούσα και ο χώρος για γόνατα και κεφάλι ήταν πάρα πολύ καλός), τα varioflex πραγματικά κάνουν τη διαφορά (τα είχε το κόκκινο στην έκθεση). Επίσης τα sport καθίσματα (τα είχε το λευκό) τα βρήκα εξαιρετικά! Η 16αρα είναι όμορφη και προσωπικά δεν θα την άλλαζα.
Αν αγόραζα σήμερα αυτοκίνητο της κατηγορίας μάλλον αυτό θα επέλεγα.Να υποθεσω οτι τα varioflex πηγαινουν και πιο πισω αφήνοντας μεγαλυτερο χωρο για γονατα (αφελης η ερωτηση αλλα εχω τους λογους μου)?.
Sent from my LG-H850 using Tapatalk
Σίγουρα πηγαίνουν πιο μπροστά.
Δεν ξέρω αν εννοείς πιο πίσω από τη στάνταρ θέση τους σε σχέση με το χώρο των αποσκευών αλλά δε νομίζω.Ένα καλό full review μπορείτε να δείτε εδώ:
Ναι αυτο εννοω, πιο πισω απο την στανταρντ θεση. Thanks για το link του review, δεν μου λυθηκε η απορια [emoji21]
Sent from my LG-H850 using Tapatalk
-
Ο χρήστης KIR2 έγραψε:
Είδα χθες το αυτοκίνητο στην έκθεση και μου άρεσε πολύ. Ποιότητα κατασκευής super, χώροι υπεράνετοι (είμαι 1.87, έκατσα πίσω από το κάθισμα του οδηγού αφού το ρύθμισα όπως θα οδηγούσα και ο χώρος για γόνατα και κεφάλι ήταν πάρα πολύ καλός), τα varioflex πραγματικά κάνουν τη διαφορά (τα είχε το κόκκινο στην έκθεση). Επίσης τα sport καθίσματα (τα είχε το λευκό) τα βρήκα εξαιρετικά! Η 16αρα είναι όμορφη και προσωπικά δεν θα την άλλαζα.
Αν αγόραζα σήμερα αυτοκίνητο της κατηγορίας μάλλον αυτό θα επέλεγα.Να υποθεσω οτι τα varioflex πηγαινουν και πιο πισω αφήνοντας μεγαλυτερο χωρο για γονατα (αφελης η ερωτηση αλλα εχω τους λογους μου)?.
Sent from my LG-H850 using Tapatalk
Παει πιο πισω, απλα αν εχω καταλαβει καλα, ο χωρος αποσκευων απο 521 λιτρα πέφτει στα 478 λιτρα αν θυμαμαι καλα, με το συστημα varioflex, σαν μεγιστος χωρος με τα καθισματα.Δεν ξερω γιατι, αλλα νομιζω οτι κατι τετοιο διαβασα.
-
521 λίτρα είναι η χωρητικότητα του πορτ μπαγκάζ χωρίς τα varioflex. Με αυτά ο χώρος αποσκευών κυμαίνεται από 479 μέχρι 588 ανάλογα πόσο μπροστά ή πίσω είναι το πίσω κάθισμα. Συνεπώς το κάθισμα μπορεί να μετακινηθεί πιο πίσω από την standard θέση.
-
Νομιζω το περιεγραψες πολυ καλυτερα απο εμενα.
-
Πολυ ωραιο το εσωτερικο του και οι χωροι του. Αποπνεει πολυ κυριλε αισθηση απο κοντα γιατι απο φωτο και βιντεο φαινοταν λιγο λιτο. Απ' εξω αρκετα...ματσο. Μου αρεσε. Τα variflex πολυ χρησιμα! Γενικα πολυ ωραιο αμαξι!
Αλλα στην τιμολογηση του πετρελαιου ειναι ακομα πιο τραγικα τα πραγματα απο οτι νομιζα. Δεν σε παιρνει ουτε για μεταλλικο. Το μαυρο δηλαδη εχει περιπου 2.000 ευρω παραπανω απο το λευκο. Το ιδιο και τα υπολοιπα μεταλλικα. Πηρα εισημη προσφορα στην εκθεση. Γελαει ο κοσμος
Και αυτο που λενε για διορθωση σε λεπτομερειες μαλλον εννοουν μειωση της ταξης των 16 ευρω για να μπορεις να παρεις μεταλλικο. Προς το παρον ομως..δεν.
Παρεπιπτοντως δεν ειχε στην εκθεση αμαξι με τις 16αρες...γιατι αραγε........Το 1.000αρι αξιζει σιγουρα, με αρκετα εξτρα βεβαια, αλλα οχι οσο μας εχει συνιθησει η skoda... σαν χανει λιγο απο το vfm....
Το kodiaq απο την αλλη...ποσο υπερτουμπανο σε αυτη την τιμη...
-
Το λευκό ambition με τα sport καθίσματα έχει 16αρες και μου άρεσαν. Είμαι σίγουρος γιατί έσκυψα και είδα την διάσταση του ελαστικού.
Για το kodiaq συμφωνώ απόλυτα, τρέχει και έκπτωση 500 ευρώ.Στάλθηκε από το VF-1397 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Α οκ τοτε. Δεν ειδα τις διαστασεις. Τους ρωτησα και μου ειπαν οτι ολα ειχαν 17 και πανω. Μαλλον δεν ηξερε ο πωλητης.
Παρεπιπτοντως ωραια τα καθισματα αυτα στο ασπρο! -
Βασικα τωρα που το ξανασκεφτομαι, το λευκο δεν ηταν style με ηλιοροφη? Μου φανηκε οτι ηταν με διζωνικο που μπηκα μεσα ...μπορει να το αλλαξαν....? Απο την αλλη μπορει να μην θυμαμαι καλα...
-
Τα varioflex πρέπει να 'ναι όντως αρκετά λειτουργικά και απ' ότι κατάλαβα δεν πρέπει να έχει πίσω τεμπέλη στα στάνταρ καθίσματα. Opcast θα πρέπει να ρίξουν την τιμή καμία 500-600αρα για να έρθει στα δικά μας θέλω. Ίσως προς το καλοκαίρι βγει καμία προσφορά όπως συνηθίζεται.
Στα 16590 ΛΤΠΦ της έκδοσης ambition, μπορείς να επιλέξεις το άσπρο και το ασημί αντί του μπλε στάνταρ χρώματος ή 2-3 μπιχλιμπιδια. unfair!!
-
Κι εγώ δεν θυμάμαι 16' στην έκθεση. Και μου είπαν ότι τα συγκεκριμένα είναι πιο υπερτούμπανα από τις κανονικές εκδόσεις για προωθητικούς λόγους.
-
Ουσιαστικά το Κάροκ μόνο στην φτωχή έκδοση με τον 1000άρη χειροκίνητο έχει την δυνατότητα να βάλει κάτι που θα είναι αναγκαίο όπως κλιματισμό , αυτόματα φώτα και καθαριστήρες , αισθητήρες παρκαρίσματος πίσω και ίσως φτάσει και για το νάβι . Αλλιώς παίρνεις ένα μεγάλο αμάξωμα με μεγάλες ελλείψεις για αμάξι του 2018 και έναν μέτριο κινητήρα σε σχέση με τον ανταγωνισμό και από πλευράς χωρητικότητας .
Skoda Karoq