-
Το QQ έχει μέχρι στιγμής προβλήματα συναρμογής (σοβαρά), αλλά όχι αξιοπιστίας.
Από αυτά που αναφέρεις θεωρώ πιο σίγουρη επιλογή το Auris, το οποίο λογικά θα είναι και αξιόπιστο και θα έχει και καλύτερη συναρμογή από το QQ. Για το Octavia δεν γνωρίζω τίποτα, αλλά τα Skoda γενικότερα τα πάνε πολύ καλά στις έρευνες ικανοποίησης πελατών. Συν ότι η Octavia έχει εξαιρετικούς χώρους! -
Πάρε Octavia με κλειστά ματια αν είσαι ανάμεσα σε αυτά. Κανένα δεν είναι όμορφο σαν το QQ ....αλλά με την Octavia θα πάρεις τοσο τίμιο αμάξι όσο δε πάει...
Απλα πήγαινε σε μια αντιπροσωπεία ...κάνε ένα test drive νιώσε τη στιβαρότητα , βγες ..άσε την πόρτα απαλά να κλείσει....και τότε θα καταλάβεις πόσο μεγάλη διαφορά έχει με το QQ (σε αυτό τον τομέα πάντα ε...γτ είπαμε σαν κινητήρας μια χαρά είναι ειπαμε)
Απλά πράγματα που οι μ......ες στην Nissan απαξιωσαν καν να ασχοληθούν....Υ.Γ. : Καλά χρυσά τα Toyota αλλά πολύ ασχήμια ρε παιδί μου .....μα πολύ ασχημια :-0
-
Ευχαριστώ πολύ παιδιά για την άμεση ανταπόκριση και την ειλικρίνειά σας. Θα λάβω σοβαρά υπ' όψιν τις συμβουλές.
-
Θα συμφωνήσω για τα θέματα συναρμογής, από θέμα αξιοπιστίας όμως μόνο η μπαταρία ήταν πρόβλημα στα 3,5 χρόνια που το έχω (αλλάχτηκε εντός εγγύησης). Μην ξεχνάς ότι μόνο όσοι έχουν προβλήματα βγαίνουν και τα αναφέρουν (σε όλα τα αυτοκίνητα ισχύει αυτό). Όλοι οι υπόλοιποι ικανοποιημένοι δεν έχουν λόγο να μπουν να γράψουν πχ άψογο το αυτοκίνητο. Γι' αυτό και κάποιος που διαβάζει είναι εύκολο να θεωρήσει ότι όλα τα QQ έχουν άπειρα προβλήματα. Αυτό όμως δεν ισχύει.
Είναι ένα πρακτικό και ευρύχωρο αυτοκίνητο, προσιτό στη συντήρηση, άνετο στο δρόμο και ανάλογα με την έκδοση καλά έως πολύ καλά εξοπλισμένο. Εάν βρεις ένα σε καλή κατάσταση στα χρήματα που αναφέρεις και δεν χάνεις τον ύπνο σου επειδή το κενό μεταξύ φτερού και καπώ είναι 2 χλστ στη μία πλευρά και 4 χλστ στην άλλη, μια χαρά αυτοκίνητο είναι.
Δεν γράφω τέλειο, δεν γράφω ότι θα χαρείς σπορ οδήγηση ή ότι θα χαλαρώσεις στην απόλυτη χλιδή. Είναι ένα ικανοποιητικό εργαλείο για να κάνεις τη δουλειά σου. Εάν θες κάτι που θα σε συγκινεί και θα σε φτιάχνει κάθε φορά που το πλησιάζεις, επέλεξε κάτι άλλο. -
Ο χρήστης trader έγραψε:
Θα συμφωνήσω για τα θέματα συναρμογής, από θέμα αξιοπιστίας όμως μόνο η μπαταρία ήταν πρόβλημα στα 3,5 χρόνια που το έχω (αλλάχτηκε εντός εγγύησης). Μην ξεχνάς ότι μόνο όσοι έχουν προβλήματα βγαίνουν και τα αναφέρουν (σε όλα τα αυτοκίνητα ισχύει αυτό). Όλοι οι υπόλοιποι ικανοποιημένοι δεν έχουν λόγο να μπουν να γράψουν πχ άψογο το αυτοκίνητο. Γι' αυτό και κάποιος που διαβάζει είναι εύκολο να θεωρήσει ότι όλα τα QQ έχουν άπειρα προβλήματα. Αυτό όμως δεν ισχύει.Μια ματιά στα υπόλοιπα threads του forum θα σου αποδείξει ότι αυτό δεν ισχύει. Π.χ. τα αντίστοιχα θέματα των X1, Duster, Kuga, έχουν φτάσει σε μερικές εκατοντάδες posts και παρόλα αυτά δεν είναι φυσικά γεμάτα παράπονα.
-
Θα πρέπει να λάβεις υπόψη σου και την εδώ αντιπροσωπεία η οποία δεν είναι διατεθιμένη να βοηθήσει στα προβλήματα. Ότι πρόβλημα να της δηλώσεις η απάντηση είναι έτοιμη: 'Ολα έτσι είναι' και δεν θα κάνει τίποτα άλλο.
Τα προβλήματα του Qashqai είναι πολλά κυρίως συναρμογής αλλά και κακής τοποθέτησης. Απο το καπώ που εξέχει από τα φτερά μέχρι τα στραβά τοποθετημένα ταμπλό (αρκετά πιο σοβαρό). Οι πόρτες και το ταμπλό τρίζουν ενώ τα αυτόματα φώτα λειτουργούν όποτε θέλουν. Τα φρένα χτυπάνε (ακόμα και μετά απο την αλλαγή με νέα τακάκια) και γενικά έχει προβλήματα και ποιότητας υλικών και κακής συναρμογής (ή αν θες κακού ποιοτικού ελέγχου).
Ο κινητήρας απο την άλλη (1.5 DCΙ) είναι αρκετά καλός και οικονομικός. Αρκετά δοκιμασμένος και ελπίζουμε με λίγα προβλήματα -
Ο χρήστης axel12p έγραψε:
Μια ματιά στα υπόλοιπα threads του forum θα σου αποδείξει ότι αυτό δεν ισχύει. Π.χ. τα αντίστοιχα θέματα των X1, Duster, Kuga, έχουν φτάσει σε μερικές εκατοντάδες posts και παρόλα αυτά δεν είναι φυσικά γεμάτα παράπονα.Το έχω δει αυτό που λες. Είναι 4-5 που θάβουν συνεχώς το ένα και εκθειάζουν διαρκώς το άλλο. Εάν αφαιρέσεις τις αναρτήσεις αυτών, η εικόνα που δημιουργείται στον άσχετο (που δεν έχει ούτε το ένα αυτοκίνητο ούτε το άλλο) αναγνώστη είναι τελείως διαφορετική.
Ξαναλέω ότι πρέπει να συγκρίνουμε παρόμοια πράγματα. Το QQ των 30.000 ευρώ είναι ανέκδοτο. Θα έπρεπε να απαγορευτεί δια νόμου η κυκλοφορία του. Δεν αξίζει σε καμία περίπτωση! Μην μου συγκρίνεις όμως δύο πράγματα με διαφορά τιμής κοντά στο 50%. Είναι σα να συγκρίνεις την i8 με 911 GT3 και να μου πεις ότι η GT3 είναι πιο απολαυστική στην οδήγηση. Αυτό είναι λογικό και αναμενόμενο με βάση την διαφορά τιμής και το χαρακτήρα του κάθε μοντέλου.
Στο κάτω κάτω, όλοι καταθέτουμε τις προσωπικές μας εμπειρίες. Εμένα δεν μου έχει βγάλει κανένα από τα προβλήματα που έχουν αναφερθεί και γελάω κάθε φορά με όλα αυτά που διαβάζω. Είναι λες και διαβάζω για Dacia ή Lada του 80. Δεν είναι αυτή η αλήθεια -
Ο χρήστης trader έγραψε:
Μια ματιά στα υπόλοιπα threads του forum θα σου αποδείξει ότι αυτό δεν ισχύει. Π.χ. τα αντίστοιχα θέματα των X1, Duster, Kuga, έχουν φτάσει σε μερικές εκατοντάδες posts και παρόλα αυτά δεν είναι φυσικά γεμάτα παράπονα.
Το έχω δει αυτό που λες. Είναι 4-5 που θάβουν συνεχώς το ένα και εκθειάζουν διαρκώς το άλλο. Εάν αφαιρέσεις τις αναρτήσεις αυτών, η εικόνα που δημιουργείται στον άσχετο (που δεν έχει ούτε το ένα αυτοκίνητο ούτε το άλλο) αναγνώστη είναι τελείως διαφορετική.
Ξαναλέω ότι πρέπει να συγκρίνουμε παρόμοια πράγματα. Το QQ των 30.000 ευρώ είναι ανέκδοτο. Θα έπρεπε να απαγορευτεί δια νόμου η κυκλοφορία του. Δεν αξίζει σε καμία περίπτωση! Μην μου συγκρίνεις όμως δύο πράγματα με διαφορά τιμής κοντά στο 50%. Είναι σα να συγκρίνεις την i8 με 911 GT3 και να μου πεις ότι η GT3 είναι πιο απολαυστική στην οδήγηση. Αυτό είναι λογικό και αναμενόμενο με βάση την διαφορά τιμής και το χαρακτήρα του κάθε μοντέλου.
Στο κάτω κάτω, όλοι καταθέτουμε τις προσωπικές μας εμπειρίες. Εμένα δεν μου έχει βγάλει κανένα από τα προβλήματα που έχουν αναφερθεί και γελάω κάθε φορά με όλα αυτά που διαβάζω. Είναι λες και διαβάζω για Dacia ή Lada του 80. Δεν είναι αυτή η αλήθειαΤο Kuga με το Qashqai δεν έχουν καμία τρελή διαφορά τιμής (και σίγουρα όχι 50%). Το πρόβλημα με το qashqai, πέρα απο την ποιότητα των υλικών η οποία εξαρτάται απο την τιμή, είναι ότι στο εργοστάσιο το συναρμολόγησαν και το έστειλαν για πώληση...Κανένας έλεγχος! Πως αλλιώς διακαιολογούνται όλα αυτά τα προβλήματα (καπό, ταμπλό, πόρτες).
Όταν αγοράζεις ένα αυτόκίνητο γνωρίζεις την ποιότητα των υλικών του. Αυτό το αποδέχεσαι. Στραβοτοποθετημένα ταμπλό όμως δεν τα αποδέχεσαι. Πόρτες που τρίζουν μόλις τις ακουμπάς δεν το αποδέχεσαι. Μπαταρία που θέλει άλλαγμα με την παραλαβη δεν το αποδέχεσαι. Καπό που το τοποθέτησαν όπως ναναι δεν το αποδέχεσαι.
Αυτό που θέλω να πω είναι ότι ναι το αυτοκίνητο έχει μια συγκκεριμένη τιμή και αυτό το γνωρίζεις. Αυτό όμως δεν σημαίνει ότι θα πρέπει να σου το δώσουν χύμα και μετά να τρέχεις να φτιάξεις (αν φτιάχνονται) αυτά που το εργοστάσιο δεν έφτιαξε -
Ο χρήστης harskouf έγραψε:
Αυτό που θέλω να πω είναι ότι ναι το αυτοκίνητο έχει μια συγκκεριμένη τιμή και αυτό το γνωρίζεις. Αυτό όμως δεν σημαίνει ότι θα πρέπει να σου το δώσουν χύμα και μετά να τρέχεις να φτιάξεις (αν φτιάχνονται) αυτά που το εργοστάσιο δεν έφτιαξεΔεκτό αυτό που λες, για τις περιπτώσεις όπου ισχύει. Τι να κάνω ρε παιδιά που εμένα δεν έχει βγάλει κάποιο πρόβλημα; Να βγω να το πουλήσω 50.000 ως το μοναδικό που δεν χαλάει; Δέχομαι pm από ενδιαφερόμενους.
Θέλω όμως αυτό που ανέφερες να το λέμε για όπου ισχύει, όχι μόνο για το QQ, για να είμαστε αντικειμενικοί. Για τις 996 και Boxster που μένουν από κινητήρα, για τα άκρως κακοφτιαγμένα και πανάκριβα Mlni, αλλά και για το τελευταίο Focus RS που επίσης μένει από κινητήρα.
Βλέπω ένα ιδιαίτερο μένος κατά του QQ και μου φαίνεται λίγο περίεργο. Εάν ήταν όλα τόσο σάπια δεν θα ήταν πρώτο με σχεδόν διπλάσιες πωλήσεις από το δεύτερο. Όλοι έχουμε κάποιον γνωστό με QQ. Εάν μας έλεγε καθημερινά τόσες ιστορίες φρίκης, δεν θα πούλαγε ούτε ένα. Και δεν το έχουν και σε καμιά τρελή προσφορά που να δικαιολογεί τις πωλήσεις
-
Ο χρήστης trader έγραψε:
Μια ματιά στα υπόλοιπα threads του forum θα σου αποδείξει ότι αυτό δεν ισχύει. Π.χ. τα αντίστοιχα θέματα των X1, Duster, Kuga, έχουν φτάσει σε μερικές εκατοντάδες posts και παρόλα αυτά δεν είναι φυσικά γεμάτα παράπονα.
Το έχω δει αυτό που λες. Είναι 4-5 που θάβουν συνεχώς το ένα και εκθειάζουν διαρκώς το άλλο. Εάν αφαιρέσεις τις αναρτήσεις αυτών, η εικόνα που δημιουργείται στον άσχετο (που δεν έχει ούτε το ένα αυτοκίνητο ούτε το άλλο) αναγνώστη είναι τελείως διαφορετική.
Ξαναλέω ότι πρέπει να συγκρίνουμε παρόμοια πράγματα. Το QQ των 30.000 ευρώ είναι ανέκδοτο. Θα έπρεπε να απαγορευτεί δια νόμου η κυκλοφορία του. Δεν αξίζει σε καμία περίπτωση! Μην μου συγκρίνεις όμως δύο πράγματα με διαφορά τιμής κοντά στο 50%. Είναι σα να συγκρίνεις την i8 με 911 GT3 και να μου πεις ότι η GT3 είναι πιο απολαυστική στην οδήγηση. Αυτό είναι λογικό και αναμενόμενο με βάση την διαφορά τιμής και το χαρακτήρα του κάθε μοντέλου.
Στο κάτω κάτω, όλοι καταθέτουμε τις προσωπικές μας εμπειρίες. Εμένα δεν μου έχει βγάλει κανένα από τα προβλήματα που έχουν αναφερθεί και γελάω κάθε φορά με όλα αυτά που διαβάζω. Είναι λες και διαβάζω για Dacia ή Lada του 80. Δεν είναι αυτή η αλήθειαΜη κάνεις μια ανάλυση στηριζόμενος μόνο στην αναφορά μου για την Χ1. Ακριβώς δίπλα γράφω και για το Duster. Αυτοκίνητο του ίδιου ομίλου με το QQ και αυτό και με αρκετά χαμηλότερη τιμή. Στα τόσα σχόλια που έχουν γραφτεί στο συγκεκριμένο θέμα, θα βρεις και ορισμένα που αφορούν προβλήματα (πράγμα λογικό), αλλά σίγουρα αυτό δεν είναι ο κανόνας, ενώ νιώθεις πως οι ιδιοκτήτες του είναι ικανοποιημένοι και με το παραπάνω από την επιλογή τους.
Είναι τυχαίο πως στους δείκτες ικανοποίησης πελατών, το QQ είναι στις τελευταίες θέσεις;Πέρα από τους ιδιοκτήτες των QQ, λυπάμαι τους τεχνικούς στις αντιπροσωπείες της Nissan που τι να σου κάνουν και αυτοί αν η Nissan τσιγκουνεύτηκε την μόνωση και δεν πρόσεξε την συναρμογή και πρέπει τώρα να ξηλώνουν πόρτες και ταμπλό για να σταματήσουν κάθε είδους τριγμό.
Γιατί δεν πιστεύω πως όταν η Nissan έβγαλε το αυτοκίνητο στην παραγωγή δεν γνώριζε τα προβλήματα του. Δεν μπορεί να το οδήγησαν οι δοκιμαστές του πριν την κυκλοφορία του και να μην σημείωσαν τα προβλήματα με τους θορύβους, τους τριγμούς και την κακή συναρμογή.
Τα στελέχη της Nissan πιθανότατα γνωρίζουν καλύτερα, αλλά πιστεύω πως μπορεί να κέρδισαν 20-50€ από την τσιγκουνιές που έκαναν σε κάθε αυτοκίνητο, αλλά σε βάθος χρόνου θα χάσουν πολύ περισσότερα από τους δυσαρεστημένους πελάτες που δεν θα ξανα επιλέξουν αυτοκίνητο της συγκεκριμένης μάρκας.
-
Εγω θυμαμαι που εβαζαν στη ραμπα το κασκαι και αν ανοιγες το πορτμπαγκαζ δεν εκλεινε
Στάλθηκε από το GT-I9505 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ο χρήστης trader έγραψε:
Εάν ήταν όλα τόσο σάπια δεν θα ήταν πρώτο με σχεδόν διπλάσιες πωλήσεις από το δεύτερο. Όλοι έχουμε κάποιον γνωστό με QQ. Εάν μας έλεγε καθημερινά τόσες ιστορίες φρίκης, δεν θα πούλαγε ούτε ένα. Και δεν το έχουν και σε καμιά τρελή προσφορά που να δικαιολογεί τις πωλήσειςΔεν λέμε ότι είναι όλα σάπια, ή ότι δεν είναι αξιόπιστο. Σε αυτόν όμως που σκέφτεται να το αγοράσει δεν μπορώ να μην του αναφέρω πως έχει πολύ κακή συναρμογή και πως είναι πολύ πιθανό να έχει θέματα με τριγμούς.
Από την μέρα που το παρέλαβα το ταμπλό μπροστά αριστερά τρίζει, ο προφυλακτήρας πίσω δεν ήταν σωστά κουμπωμένος, ενώ όταν είδε την πόρτα του χώρου αποσκευών ο μάστορας που πάω χρόνια το αυτοκίνητο μου, εντυπωσιάστηκε με την διαφορά στα διάκενα ανάμεσα στην αριστερή και την δεξιά πλευρά. Από την μια πλευρά σχεδόν ένα δάχτυλο κενό, από την άλλη κάτι χιλιοστά...
Η μπαταρία με έχει αφήσει (αν και βρίσκω λογικό να τύχει ένα εξάρτημα προμηθευτή να βγάλει πρόβλημα), οι αναρτήσεις μπροστά τρίζουν, ενώ ακούγεται και το κλασσικό κλακ-κλακ στα φρένα, παρά το ότι αλλάχθηκαν στα πλαίσια της εγγύησης τα τακάκια. -
Εγώ δεν μπορώ να καταλάβω πως γίνεται σε κάποιους να μην τρίζει...
Πραγματικά απορώ..
Τα ίδια φτηνοπλαστικα η ίδια κάκιστη συναρμολόγηση τα ίδια κλιπακια χωρίς ίχνος τσοχας-ηχομονωσης κτλ κτλ...
Με αυτές τις προδιαγραφές το τρίξιμο είναι απλά θέμα χρόνου όχι θέμα ' εμένα μου τυχε καλό κομμάτι'
Εγώ όσους έχω ρωτήσει λένε δεν τρίζει κι αν μπω μέσα και πιέζω λίγο πλαστικό πόρτα ή ταμπλώ ακούγονται τα γνωστά τα οποία ξέρω πολύ καλά πως ακουγονται μετά στο γνωστό μας ελληνικό οδόστρωμα...
Δε λέω ότι λέει κανείς ψεμματα ...αλοιμονο ποιος ο λόγος άλλωστε....απλά δεν μπορώ να καταλάβω πως γίνεται....!!!Υ.Γ : Το να μείνει από μπαταρία ή πολλαπλασιαστή ή κάνα γρύλο παραθύρου κτλ κτλ δε λέει τίποτα για κανένα αμάξι. Ένα ανταλλακτικό μπορεί να χαλάσει και στην Aston Martin....
Να αμολυσουν στην αγορά κουδουνιστρα μέσης τιμής 25Κ δεν είναι σοβαρά πράγματα... -
Ο χρήστης Kostas_78 έγραψε:
Εγώ δεν μπορώ να καταλάβω πως γίνεται σε κάποιους να μην τρίζει...
Πραγματικά απορώ..
Τα ίδια φτηνοπλαστικα η ίδια κάκιστη συναρμολόγηση τα ίδια κλιπακια χωρίς ίχνος τσοχας-ηχομονωσης κτλ κτλ...
Με αυτές τις προδιαγραφές το τρίξιμο είναι απλά θέμα χρόνου όχι θέμα ' εμένα μου τυχε καλό κομμάτι'
Εγώ όσους έχω ρωτήσει λένε δεν τρίζει κι αν μπω μέσα και πιέζω λίγο πλαστικό πόρτα ή ταμπλώ ακούγονται τα γνωστά τα οποία ξέρω πολύ καλά πως ακουγονται μετά στο γνωστό μας ελληνικό οδόστρωμα...
Δε λέω ότι λέει κανείς ψεμματα ...αλοιμονο ποιος ο λόγος άλλωστε....απλά δεν μπορώ να καταλάβω πως γίνεται....!!!Υ.Γ : Το να μείνει από μπαταρία ή πολλαπλασιαστή ή κάνα γρύλο παραθύρου κτλ κτλ δε λέει τίποτα για κανένα αμάξι. Ένα ανταλλακτικό μπορεί να χαλάσει και στην Aston Martin....
Να αμολυσουν στην αγορά κουδουνιστρα μέσης τιμής 25Κ δεν είναι σοβαρά πράγματα...Είναι θέμα ατόμου και χαρακτηριστικών. Κάποιος μπορεί να ακούει και να ενοχλείται από το παραμικρό τρίξιμο, άλλος να μην το ακούει καν (πόσο μάλλον να ενοχλείται κιόλας). Ο ήχος του τριξίματος (ως db, πηγή και σημείο προέλευσης κλπ) είναι εκεί, απλώς διαφορετικοί άνθρωποι το αντιμετωπίζουν με διαφορετικό τρόπο. Χαρακτηριστικό παράδειγμα: ο ήχος υπενθύμισης της ζώνης στο Fiesta μου σπάει τα νεύρα, η γυναίκα μου λέει ότι δεν τον ακούει καν (από συνήθεια και συνειδητή ή ασυναίσθητη επιλογή).
-
Σεβαστή σαν άποψη....
Απλά εγώ δεν αναφέρομαι σε κανένα ανεπαίσθητο τσακ τσακ πχ στο κάθισμα ( αλλαξα βάση ) ή κάπου στο ταμπλό ή σε κάποια κολώνα. Κι αυτό μπορεί να συμβεί ναι...
Εγω μιλάω για ολικό τρίξιμο....να βαράει το ταμπλό με το πατάει άσφαλτο επαρχιακή και όχι πχ ποιότητας Εγνατίας οδού. Αυτό ΟΛΟΙ το ακούνε sorry....
Τλπ τι να λέμε τώρα....άστα να πανε..:-( -
Ο χρήστης AMarinos έγραψε:
Χαρακτηριστικό παράδειγμα: ο ήχος υπενθύμισης της ζώνης στο Fiesta μου σπάει τα νεύρα, η γυναίκα μου λέει ότι δεν τον ακούει καν (από συνήθεια και συνειδητή ή ασυναίσθητη επιλογή).+1000
Είτε έχουν αναπτύξει κάποιου βαθμού ανοσία στους εξωτερικούς θορύβους, είτε απλά δεν ενδιαφέρονται αν τρίζει το αμάξι, αρκεί να μπορεί να τις μεταφέρει εκεί που θέλουν
-
Με λυπεί που ακόμα και σήμερα μετά από τόσο κράξιμο θα βγουν κάποιοι και θα υπονοησουν θεωρίες συνωμοσίας ότι οι ίδιοι γράφουν εδώ αρνητικά και αλλου τα θετικά.
Το διαδίκτυο είναι γεμάτο από παράπονα για τη συναρμογή και την ποιότητα των υλικών και είναι αδιαμφισβήτητο.
Άλλος τα προσέχει ή τα ακούει και άλλος όχι. Άλλος, αν και τα βλέπει ή ακούει δεν τον ενοχλούν κοκ.
Ωστόσο όταν ένας ρωτάει για εντυπώσεις οφείλουμε να του επιστήσουμε την προσοχή.
Πλέον το δείγμα είναι πελώριο για να το αγνοήσουμε ενώ πχ όταν είχα αγοράσει εγώ παρότι είχα διαβάσει σχετικά θεώρησα ότι θα είναι μεμονωμένα περιστατικά παρότι και το τεστ drive στο Θεοχαράκη μου είχε αφήσει τέτοια φθηνή αίσθηση.
Ας τα λάβει ο καθένας υποψήφιος αγοραστής υπόψη του και ας κρίνει με βάση τις ανάγκες και τα θέλω του. -
http://www.autogreeknews.gr/teleutaia-n ... i-germania
Περίεργα πράγματα...
-
Ένα ακόμη.
http://www.autogreeknews.gr/diafora-nea ... tin-agglia -
Ένα ακόμη...
http://www.autogreeknews.gr/diafora-nea ... ekplikseis
Νissan Qashqai J11 [2014-__]