Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Περι λιπαντικών γενικώς [#2]
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Περι λιπαντικών γενικώς [#2]
    • 1
    • 2
    • 369
    • 370
    • 371
    • 372
    • 373
    • 446
    • 447
    • 371 / 447
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    74
    8927
    202364
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • W
      w202-amg last edited by

      Ο χρήστης alexandros.K έγραψε:
      Καλημερα
      Ωραια, ισχυει οτι ειπαμε. Κρατα τα λιγο λιγοτερο απο οτι συνηθως

      Γ
      Γιατι να τα κρατησει λιγοτερο,επειδη αλλαξε η συσκευασια ή η συνθεση?Δηλαδη στο εξωτερικο που αναμειγνυουν μεχρι και διαφορετικα λαδια και ιξωδη τι πρεπει να γινει?

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • ?
        A Former User last edited by

        Γιατι θα αναμείξει ενα γρουπ 3 με ενα γκρουπ 4
        Δεν αλλαξε μονο η συσκευασια...

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • W
          w202-amg last edited by

          Ο χρήστης alexandros.K έγραψε:
          Γιατι θα αναμείξει ενα γρουπ 3 με ενα γκρουπ 4
          Δεν αλλαξε μονο η συσκευασια...

          Και λοιπον?Δεν θα είναι η πρωτη φορα που θα εχει συμβει κατι τετοιο στο κινητηρα του και σε εκατομμύρια κινητήρες στον κοσμο.Αλλαζεις εταιρεια λιπαντικου και αν είναι γκρουπ 3 αυτό που εχεις και βαλεις κατι άλλο ,υπαρχει μεγαλη ποσοτητα από το παλιο λιπαντικο μεσα στον κινητηρα.
          7.000 μεφυσιολογικη χρηση είναι πολύ λιγα....ΑΝ κανεις ένα μικρο καλο στον κινητηρα(δεν σπανε ολοι οι κινητήρες για τους ιδιους λογους) το εχεις πληρωσει τοοοοσο πολύ που μπηκες μεσα και μεταχειρισμενο να εβαζες.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • I
            ilias-a last edited by

            Ο χρήστης alexandros.K έγραψε:
            Γιατι θα αναμείξει ενα γρουπ 3 με ενα γκρουπ 4
            Δεν αλλαξε μονο η συσκευασια...

            Αν υπαρχει προβλημα απο την αναμειξη καλο ειναι να μην την κανει, αν οχι τα αφηνει τα ιδια χιλιομετρα.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • ?
              A Former User last edited by

              Ο χρήστης W202 AMG έγραψε:

              Γιατι θα αναμείξει ενα γρουπ 3 με ενα γκρουπ 4
              Δεν αλλαξε μονο η συσκευασια...

              Και λοιπον?Δεν θα είναι η πρωτη φορα που θα εχει συμβει κατι τετοιο στο κινητηρα του και σε εκατομμύρια κινητήρες στον κοσμο.Αλλαζεις εταιρεια λιπαντικου και αν είναι γκρουπ 3 αυτό που εχεις και βαλεις κατι άλλο ,υπαρχει μεγαλη ποσοτητα από το παλιο λιπαντικο μεσα στον κινητηρα.
              7.000 μεφυσιολογικη χρηση είναι πολύ λιγα....ΑΝ κανεις ένα μικρο καλο στον κινητηρα(δεν σπανε ολοι οι κινητήρες για τους ιδιους λογους) το εχεις πληρωσει τοοοοσο πολύ που μπηκες μεσα και μεταχειρισμενο να εβαζες.

              Γι αυτο ισχυει οτι δεν ειναι καλο να αλλαζεις συχνα τυπο ή μαρκα λαδιου , γιατι αναμειγνύεις διαφορετικα λαδια (το κανουριο, με αυτο που εμεινε μεσα στο μοτερ)
              Τα γκρουπ3 με τα γκρουπ4 εχουν διαφορετικη συνθεση , οπότε εχεις ενα μειγμα λαδιου , πραγμα που σημαινει οτι το λαδι δεν εχει τις ιδιες ιδιοτητες και αντοχες
              Λεω ποιο ειναι το σωστο, τωρα ο καθενας κανει οτι νομιζει

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • ?
                A Former User last edited by

                Ο χρήστης Ηλιας Α έγραψε:

                Γιατι θα αναμείξει ενα γρουπ 3 με ενα γκρουπ 4
                Δεν αλλαξε μονο η συσκευασια...

                Αν υπαρχει προβλημα απο την αναμειξη καλο ειναι να μην την κανει, αν οχι τα αφηνει τα ιδια χιλιομετρα.

                Μεγαλο προβλημα δεν υπαρχει , απλα δεν θα εχει την ιδια αντοχη επειδη ειναι μειγμα
                Οποτε καλυτερα να τα αλλαξει λιγο νωριτερα

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • O
                  ohristou last edited by

                  Λοιπόν παιδιά τα συγκεκριμένα λάδια είναι από τις καλύτερες επιλογές. Τα κρατάς άνετα 15000 χλμ. Η έναν χρόνο. Με το να τα αλλάζεις στις 7000χλμ. πετάς απλά τα λεφτά σου. Δεν προσφέρεις τίποτα. Άντε αν είσαι πολύ ψειρας τα αλλάζεις κάθε 10000χλμ.
                  Εφόσον πήρες ίδια μάρκα ίδιο τύπο δεν έχεις κανένα πρόβλημα. Άλλωστε οι εταιρείες συνέχεια αλλάζουν τις συνθέσεις τους.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • N
                    nikos204 last edited by

                    Είναι ίδια και τα δυο ,διαβάστε τι λέει ο φίλος πιο πίσω ,Στην Γερμανία ,Αυστρία,Βέλγιο και άλλες χώρες της Ευρώπης δεν αναγράφουν fully synthetic αλλά SHC ποια σύνθεση έχουν αλλάξει εδώ και χρόνια ίδια είναι (τα τελευταία)όπως και Castrol HC synthesis δεν πρόκειται για διαφορετικά προϊόντα ,απλά στην Ελλάδα και Ιταλία νομίζω επιτρέπει να γράφουν fully synthetic.
                    Εγώ πάντως πάντα έβαζα και βάζω τα SHC που δεν αντέχουν πολλά χλμ ....
                    Εσείς προτιμήστε τα fully synthetic

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • ?
                      A Former User last edited by

                      Τα Mobil 1 ηταν 100% συνθετικα
                      Πλεον δεν ειναι (οπως και πολλά άλλα)
                      Αυτη ειναι η αλλαγη

                      panos2171 Τα προηγουμενα σου, που ελεγαν 100% synthetic ηταν Ελληνικα? και γι αυτο εγραφαν ετσι?

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • C
                        cson last edited by

                        Ποια διάφορα έχουν τα esp απο τα new life πέρα του ιξωδους?

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • O
                          ohristou last edited by

                          Ο χρήστης cson έγραψε:
                          Ποια διάφορα έχουν τα esp απο τα new life πέρα του ιξωδους?

                          Τα esp είναι lowsaps και είναι πιο κατάλληλα για καταλύτες και ειδικά για dpf στα diesel. Συνήθως τα esp είναι c3 ενώ τα newlife a3/b4. Αυτή είναι η διαφορά τους στο ποσοστό τέφρας.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • C
                            cson last edited by

                            Ο χρήστης ohristou έγραψε:

                            Ποια διάφορα έχουν τα esp απο τα new life πέρα του ιξωδους?

                            Τα esp είναι lowsaps και είναι πιο κατάλληλα για καταλύτες και ειδικά για dpf στα diesel. Συνήθως τα esp είναι c3 ενώ τα newlife a3/b4. Αυτή είναι η διαφορά τους στο ποσοστό τέφρας.

                            Και δυστυχώς το new life βγαίνει σε 0w-40 μονο? Εγώ παίζω με 5w-40 και δεν υπάρχει σε mobil.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • panos2171
                              panos2171 last edited by

                              @alexandros.k
                              Το άλλο το χω στην αποθήκη, αν πάω σήμερα θα το δω κι αυτό.
                              Τα λάδια τα αλλάζω στις 7-7500 χλμ γιατί ούτως η άλλως κλείνουν χρόνο.

                              Στάλθηκε από το Redmi Note 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • O
                                ohristou last edited by

                                Για την γενικότερη συζήτηση να πω πως πλέον 100% συνθετικά λάδια υπό την έννοια να έχουν μόνο pao η esters η συνδυασμό των δύο, δεν υπάρχουν και αν υπάρχουν είναι μετρημένα στα δάχτυλα του ενός χεριού και αφορούν εξεζητημένες εφαρμογες. Όλα τα συνθετικά είναι στο μεγαλυτερο τους ποσοστο βάση hc group 3 με ένα ποσοστό pao η esters. Οπότε το να ψάχνουμε πιο είναι πραγματικό συνθετικό δεν υφίσταται πλέον. Κυνήγι μαγισσών. Πλέον οι μέθοδοι επεξεργασίας έχουν κάνει τα group 3 συνθετικά ισότιμα και για αυτο πλέον όλοι οι κατασκευαστές στρέφονται εκεί Αφού έχουν το ίδιο προϊόν με φθηνότερο κόστος παραγωγής.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • ?
                                  A Former User last edited by

                                  Συμφωνω με το απο πανω ποστ σε γενικες γραμμες
                                  Και δεν ερχεται σε αντιθεση με αυτα που εγραψα πιο πριν

                                  Ειναι απλο και δεν καταλαβαινω γιατι τοση 'φασαρια'
                                  Ο panos2171 (οπως και ολοι πλεον) αγορασε Mobil 1 με την Ηydrocracked συνθεση (group 3)
                                  Τα προηγουμενα επειδη ηταν παλιοτερα, ειναι 100% συνθετικα (group 4) , οπως εβγαιναν τοτε

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • N
                                    nikos204 last edited by

                                    Όχι ο panos αγόραζε με ετικέτα fully synthetic...
                                    Τα νεότερα είναι εισαγωγής ,αυτά που είναι fully synthetic έχουν και ελληνική ετικέτα ενώ αυτά μόνο γερμανικά.
                                    ΟΙ ΕΤΙΚΈΤΕΣ ΑΛΛΑΖΟΥΝ ΑΠΟ ΧΩΡΑ ΣΕ ΧΩΡΑ ...
                                    Group 4 έβγαιναν μια φορά και έναν καιρό

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • ?
                                      A Former User last edited by

                                      Εβγαιναν μεχρι πριν απο 3 χρονια

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • N
                                        nikos204 last edited by

                                        Άσε τι αγόραζες -πουλούσαν στην Ελλάδα...
                                        Ακόμα και σήμερα fully synthetic γράφουν όπως και πολλά άλλα.
                                        Το fully synthetic από μόνο του δεν λεει κάτι ...
                                        Μπορεί να χρησιμοποιηθεί συνθετική βάση σε κάποιο ποσοστό εν μέρει και επειδή επιτρέπεται στην χώρα που προορίζεται να πωληθεί το προϊόν έστω και με ποσοστό μικρό συνθετική βάσης ως FULLY SYNTHETIC.
                                        Μόνο τα Motul είναι 100% συνθετικό.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • ?
                                          A Former User last edited by

                                          Ειναι και τα redline και τα torco και νομιζω και τα yacco,eneos, ισως και κανενα άλλο

                                          Δεν μιλαω για Ελλαδα . Οι κατασκευαστες λιπαντικων πριν 3-4 χρονια γυρισαν τα συνθετικά σε Ηydrocracked
                                          Και δεν το εκαναν ολοι την ιδια μερα, ουτε σε ολα τα εργοστασια ταυτοχρονα
                                          Ασε που για καποιο καιρο τους ειχε μεινει καποιο στοκ
                                          Παντως μεχρι το 2014 μερικες εταιριες εβγαζαν ακομα 100% συνθετικά. Απο εκει και μετα οι περισσοτεροι τα εκαναν γκρουπ 3

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • N
                                            nikos204 last edited by

                                            Σωστά ,έπρεπε να αναφέρω Π.χ Motul .
                                            Σε αναλύσεις που έχω κάνει στο δικό μου με Mobil 1 SHC Syntheses πολύ καλά αποτελέσματα και πολύ ισχυρό ΤΒΝ ακόμα και με 17.000χλμ .
                                            Νομίζω ότι δεν μπορούμε να αποδείξουμε είναι όντως υποδεέστερα ενός τέτοιου τύπου λιπαντικόυ σε σχέση με ένα 100% συνθετικό.
                                            Ο nikolas είχε ανεβάσει ένα άρθρο με τα Mobil 1 που ανέφερε ότι είναι καλύτερα σε περισσότερους τομείς σε σχέση με πριν .

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 369
                                            • 370
                                            • 371
                                            • 372
                                            • 373
                                            • 446
                                            • 447
                                            • 371 / 447
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            APRILIOS

                                            ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr