-
Υφασμα δερμα λενε οτι ειναι.
Το Εκο προ αλλαζει την χαρτοφραφηση και μειωνει το μπουστ. Επηδει το εχω δοκιμασει διεξοδικα σε συνθηκες Αθηνας κανει σημαντικη διαφορα για τον λογο που αναφερα ποιο πανω.
-
Ο χρήστης wantone έγραψε:
Υφασμα δερμα λενε οτι ειναι.Το Εκο προ αλλαζει την χαρτοφραφηση και μειωνει το μπουστ. Επηδει το εχω δοκιμασει διεξοδικα σε συνθηκες Αθηνας κανει σημαντικη διαφορα για τον λογο που αναφερα ποιο πανω.
Εντος πόλης δεν ξέρω, δεν μετακινούμαι με την Χ1 αλλα σιγουρα θα κανει το αμάξι ράθυμο.
Πάντως 6,5 -7,5 εντος πόλης δεν γινεται οτι και να κανεις -
Αυτο λεμε, με Εκο προ και αν αποφυγεις την πολη κινηση το κανω. Εχω μαθει τα κολπα πια.
-
Εντυπωσιακό Άγη ! Πάντως η Χ1 λόγω βάρους θα γράψει περισσότερα σιγουρα
-
Μπορει στην διαμορφωση του αυτοκινητου να μπει το πακετο Xline με το τιμόνι της Msport?
-
Ο χρήστης giatros έγραψε:
Μπορει στην διαμορφωση του αυτοκινητου να μπει το πακετο Xline με το τιμόνι της Msport?Αν πληρωσεις ολα γινονται.
-
Ο χρήστης wantone έγραψε:
Μπορει στην διαμορφωση του αυτοκινητου να μπει το πακετο Xline με το τιμόνι της Msport?
Αν πληρωσεις ολα γινονται.
Ολα ε?
Καθομουν και σκεφτομουν οτι είναι ποιο λογικό να φορτωσω μια X1 με περισσότερα καλουδια παρα να σκεφτομαι για X2.
Καθοριστικό ρόλο θα εχει και η τιμή του XC40 η ελληνικη αντιπροσωπεια του οποίου απο οτι βλέπω δεν το παρουσιαζει ακομα -
Νομίζω κάπου το είχα γράψει, δεν θυμάμαι, πήγα και πήρα προσφορά Χ1 18i από Σφακιανάκη, με το Advantage, sport καθίσματα + τιμόνι (ή Μ με +150€), κάποια ψιλοπραγματάκια μέσα-έξω (κυρίως piano black + αλουμινένια inserts), και μου βγήκε σχεδόν στρογγυλά 35Κ€. Οπότε μια χαρά κουμπώνει το Sport ή το Μ τιμόνι με X-line ή οποιοδήποτε άλλο πακέτο (πλην του Μ που είναι ήδη μέσα).
-
Σε πια περιοχη και δρομους θα το οδηγας? Το ΧC40 νε μικρο κινητηρα θα κανει 2-3 χρονια ακομα. Περιμενε.
Τι αναγκες εχεις και τι οριο χρηματων? Αν πχ εισαι στα 40κ δεν μπορεις να φορτωσεις και πολλα σε Χ1...για να φορτωσεις πρεπει να πας στα 50κ.
-
Καλησπέρα σε όλους. Εντός Αθήνας που κινούμαι στο 95%, προσεκτικά πάντα και με eco pro, η κατανάλωση είναι κοντά στο 10 με χειροκίνητο 18i. Σε επαρχιακό και αυτοκινητόδρομο πέφτει αρκετά πιο κάτω. Αν το έπαιρνα από την αρχή τώρα, θα έβαζα οπωσδήποτε τα sport καθίσματα και τις ηλεκτρικές αναρτήσεις. Μου λείπει η άνεση από αυτό το αμάξι, καθώς κινούμαι κυρίως εντός πόλης βέβαια...Το κροτάλισμα στον κινητήρα που αναφέρθηκε πιο πριν, σε μένα είναι παραπάνω από αισθητό. Εκτός από αυτά , το αμάξι δεν έχει τίποτε άλλο αρνητικό, κατά τη γνώμη μου και σίγουρα είναι πολύ πιο ωραίο και πρακτικό από το countryman, όσο κι αν το μεγάλωσαν. Προσοχή επίσης στα made in England.
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Ο χρήστης AMarinos έγραψε:
Νομίζω κάπου το είχα γράψει, δεν θυμάμαι, πήγα και πήρα προσφορά Χ1 18i από Σφακιανάκη, με το Advantage, sport καθίσματα + τιμόνι (ή Μ με +150€), κάποια ψιλοπραγματάκια μέσα-έξω (κυρίως piano black + αλουμινένια inserts), και μου βγήκε σχεδόν στρογγυλά 35Κ€. Οπότε μια χαρά κουμπώνει το Sport ή το Μ τιμόνι με X-line ή οποιοδήποτε άλλο πακέτο (πλην του Μ που είναι ήδη μέσα).Μπορεις να μου στειλεις την διαμορφωση,να δω τι τιμη μου δινουν στην βορειο ελλαδα?
-
Ο χρήστης wantone έγραψε:
Σε πια περιοχη και δρομους θα το οδηγας? Το ΧC40 νε μικρο κινητηρα θα κανει 2-3 χρονια ακομα. Περιμενε.Τι αναγκες εχεις και τι οριο χρηματων? Αν πχ εισαι στα 40κ δεν μπορεις να φορτωσεις και πολλα σε Χ1...για να φορτωσεις πρεπει να πας στα 50κ.
Κεντρική Μακεδονια,
εισαι σιγουρος για 2-3 χρόνια? -
Ο χρήστης giatros έγραψε:
Νομίζω κάπου το είχα γράψει, δεν θυμάμαι, πήγα και πήρα προσφορά Χ1 18i από Σφακιανάκη, με το Advantage, sport καθίσματα + τιμόνι (ή Μ με +150€), κάποια ψιλοπραγματάκια μέσα-έξω (κυρίως piano black + αλουμινένια inserts), και μου βγήκε σχεδόν στρογγυλά 35Κ€. Οπότε μια χαρά κουμπώνει το Sport ή το Μ τιμόνι με X-line ή οποιοδήποτε άλλο πακέτο (πλην του Μ που είναι ήδη μέσα).
Μπορεις να μου στειλεις την διαμορφωση,να δω τι τιμη μου δινουν στην βορειο ελλαδα?
Sorry, την πέταξα αφού τελικά αγόρασα το Kuga. Αν θυμάμαι καλά, μου έδωσαν έκπτωση 1700€ από BMW, συν άλλα 800€ από Σφακιανάκη. Αυτό ήταν στον επίσημο στο ring της Κηφησίας....
-
To ΧC40 με μικρούς κινητήρες (1500cc) θα εχει παράδοση το καλοκαίρι του 2018 (επιβεβαίωσε και σε μια αντιπροσωπεία)
-
Ο χρήστης user_mak έγραψε:
@giatrosTo ΧC40 με μικρούς κινητήρες (1500cc) θα εχει παράδοση το καλοκαίρι του 2018 (επιβεβαίωσε και σε μια αντιπροσωπεία)
Συγνώμη αλλά δεν κατάλαβα,αυτό ισχύει η όχι;
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Ισχυει.παράδοση καλοκαίρι 2018
-
Ο χρήστης ppascho150 έγραψε:
One moreSent from my iPhone using Tapatalk
Αυτο το μαυρο ειναι πολυ ωραιο,αληθεια τα λευκα γιατι ειναι ποιο πολλά?
Ιδιοκτητες X1 τι χρωματικους συνδυασμούς προτεινουν? -
Ο χρήστης giatros έγραψε:
One more
Αυτο το μαυρο ειναι πολυ ωραιο,αληθεια τα λευκα γιατι ειναι ποιο πολλά?
Ιδιοκτητες X1 τι χρωματικους συνδυασμούς προτεινουν?Εικάζω πως τα λευκά είναι πιο πολλά -σε όλες τις μάρκες κι όχι μόνο στην BMW και στην Χ1 -,γιατί είναι ουδέτερο,ανοιχτό χρώμα και καλύτερο για χώρες με ηλιοφάνεια,όπως η δική μας και φυσικά γιατί έχει τη μικρότερη χρέωση ή και καθόλου σε κάποιες εταιρείες.
-
Ο χρήστης panormus772 έγραψε:
One more
Αυτο το μαυρο ειναι πολυ ωραιο,αληθεια τα λευκα γιατι ειναι ποιο πολλά?
Ιδιοκτητες X1 τι χρωματικους συνδυασμούς προτεινουν?Εικάζω πως τα λευκά είναι πιο πολλά -σε όλες τις μάρκες κι όχι μόνο στην BMW και στην Χ1 -,γιατί είναι ουδέτερο,ανοιχτό χρώμα και καλύτερο για χώρες με ηλιοφάνεια,όπως η δική μας και φυσικά γιατί έχει τη μικρότερη χρέωση ή και καθόλου σε κάποιες εταιρείες.
Το λευκό είναι πιο φτηνό!
Επίσης, λένε ότι είναι στη μόδα!
Το κυριότερο είναι ότι το λευκό κάνει αντίθεση με τις μαύρες λεπτομέρειες του αυτοκινήτου και δείχνει πολύ καλό
Δεν είναι τυχαίο ότι η εταιρία λάνσαρε το αμάξι σε αυτό το χρώμα... -
Το λευκό, πέρα από το κόστος, έχει κάποια πολύ σημαντικά πλεονεκτήματα:
- Είναι το πιο 'δροσερό' χρώμα, ιδιαίτερα σημαντικό στην Ελλάδα όπου το μαύρο είναι 'τραγικό' σε αυτό τον τομέα. Μιλάμε για εσωτερική διαφορά θερμοκρασίας μετά από 2 ώρες στάθμευση στον ήλιο, άνω των 10oC!!
- Φαίνεται ελάχιστα η βρώμα (το μαύρο θέλει πλύσιμο κάθε εβδομάδα!)
- Φαίνονται λιγότερο από όλα τα άλλα χρώματα η μικροφθορές, γρατσουνιές κλπ.
ΥΓ: τα παραπάνω από προσωπική εμπειρία 4 μαύρων αυτοκινήτων στο σύνολο των 8 αυτοκινήτων που έχουν περάσει από την ιδιοκτησία μου.
BMW X1 2016