-
Δεν θέλω να σε στεναχωρήσω, αλλά έχω την εντύπωση πως τζάμπα παιδεύεσαι. Ή θα πρέπει να αποδεχτείς ότι το QQ έχει γενικότερα θέματα συναρμογής, είτε να το πουλήσεις όπως έκανε ο Στέφανος για παράδειγμα και ας έχασε αρκετά λεφτά από αυτή την διαδικασία.
Σήμερα πρόσεξα ότι έχει φύγει ένα κλιπ από την τσιμούχα της πίσω πόρτας, με αποτέλεσμα η τσιμούχα να είναι στον αέρα πρακτικά.
Γενικά το QQ μου δίνει την εντύπωση πως το αγοράζεις ως ολόκληρο αυτοκίνητο και πως σε λίγα χρόνια θα έχω στα χέρια μου κάτι τέτοιο...
-
Μπες στο j11 Forum ή στην αντίστοιχη σελίδα στο fb να δεις ποσο ξήλωσε ένας το αμάξι και το αφρολέξ και αεροστόπ έβαλε μπας και ησυχάσει λίγο. Έχει ανεβάσει απίστευτα βιντεάκια με όλη τη διαδικασία και μάλιστα με τη βοήθεια και μάστορα από εξουσιοδοτημενο.
Αμάξι εντελώς η χαρά του do it yourself.Τώρα το αν έχασα ή όχι είναι άλλη κουβέντα.
Εγώ είχα βιώσει ψήγματα μόνο των προβλημάτων και τριγμων που διαβάζω, αλλά η έλλειψη απτής ποιοτητας έκανε μπαμ από το test drive. Θα μου πεις γιατί το πήρες τότε. Βασικά γιατί είχα βαρεθεί να μου πιάνουν κατά ένα χιλιάρικο τον πισινό κάθε πρωτοχρονιά με το δίλιτρο.
Στο τέλος της ημέρας από τη χρήση του αμαξιού δεν έχασα κάτι γιατί είχα οικονομικό όχημα δυο χρόνια. Τα έξτρα χάθηκαν αλλά οκ έμαθα και κάποια πραγματα (περι detailing κλπ)
Το παν είναι να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο και να μην τρώγεσαι με μια καλή επιλογή. Μπροστά στην ηρεμία και την ευχαρίστηση το να χάσεις και κάποια λεφτά δεν είναι τίποτα ! Και εδώ θα έχεις προσέξει ότι έχω ηρεμήσει αρκετά και έχω ξεκολλήσει από διαφορα.
YOLO! -
Όπως και κάθε αυτοκίνητο και το QQ έχει τα υπέρ και τα κατά του. Η ποιότητα της όλης κατασκευής και η συμπεριφορά του κεντρικού αντιπροσώπου (για να μην το γενικεύσω και πω η νοοτροπία των εξουσιοδοτημένων συνεργίων) είναι τα μεγάλα προβλήματα. Το πρώτο το βλέπεις από την πρώτη στιγμή που μπαίνεις στο αυτοκίνητο και κάνεις την επιλογή σου, το δεύτερο το βρίσκεις μπροστά σου με το χρόνο. Τα υπέρ του αυτοκινήτου η οικονομία του, η ομορφία του και η πρακτικότητά του. Ο καθένας τα ζυγίζει και αποφασίζει είτε αν θα το αγοράσει είτε αν θα το κρατήσει και για πόσο ίσως μπορεί να κάνει υπομονή.
Εγώ προσωπικά, αν και το έχω πουλήσει, θα το πρότεινα για την πρακτικότητα και την οικονομία του και μόνο, γιατι υπάρχουν πιά αρκετές επιλογές στα ίδια χρήματα. Τις ακριβές βέβαια εκδόσεις που φτάνουν και ξεπερνούν τα 30 ούτε κατά διάνοια...
Νίκος
-
Νίκο ποτε πούλησες ; δεν θυμάμαι να το έχω ξαναδεί. Ποσο κάτω από τιμή αγοράς ; δεν είχες βάλει και aftermarket infotainment; τι έχεις τώρα ;
-
Στέφανε το QQ το έδωσα μέσα Ιουνίου και το πήρε φίλος φίλου. Το τι άκουσα και είδα από τους 'ενδιαφερόμενους' δεν λέγεται, οπότε το έδωσα τουλάχιστον σε κάποιον έστω γνωστό. Ήταν η έκδοση Accenta και είχε επιπλέον Android Multimedia Station (με τηλεόραση, κάμερα οπισθοπορείας κλπ), φιμέ, συναγερμό, αισθητήρες, ποδιές και μερικά ακόμη. Τα χλμ ήταν 50,000 και το έδωσα 19,500Ε. Θα μπορούσε και καλύτερα αν δεν το είχε 'κάψει' τελείως η αντιπροσωπεία και ο βασικός λόγος που το έδωσα ήταν γιατι δεν το είχα πάρει για εμένα, κατέληξε σε εμένα και εγώ για καθημερινό, εκτός των άλλων, θέλω αυτόματο. Κοίταζα καιρό διάφορα αυτοκίνητα (Χ1, Χ3, XC60, Kuga), σιγά σιγά απέρριπτα μοντέλα και τελικά 'κράτησα' τον κινητήρα, του πέταξα ένα αυτόματο και ένα αστέρι και πήρα το 'πολυ-αγαπημένο' σας GLA. Εκτός από το ότι το αυτοκίνητο είναι όσο πιο κοντά σε αυτό που ήθελα σε αξεσουάρ (φουλ), το πρωί έδωσα το QQ και το μεσημέρι παρελαβα. Από τότε το έχω λιώσει και έχω κάνει 8500χλμ και δεν το έχω μετανιώσει ούτε είχα προβλήματα χώρου (ίδιος χώρος πορτ-παγκάζ με το QQ, αρκετός χώρος πίσω για τα μικρά). Αν το μετανιώσω, έχω ήδη 2 ενδιαφερόμενους που περιμένουν...
Νίκος
-
Ποια εκδοση του GLA πηρες? Λογικα μιλαμε για αμαξι 40κ+....
-
Μπράβο Νίκο! Καλοτάξιδο! Καλή επιλογη έκανες και αφού δεν σε προβληματιζουν οι χώροι μια χαρά! Λογικά θα πέτυχες και καλή τιμή γιατί έπαιζαν προωθητικά, σωστά;
Επίσης πολυ καλή και η τιμή που το έδωσες! -
H έκδοση ειναι η 180d, Urban (πλούσια έκδοση) αλλά το αμάξι έχει μια μεγάλη λιστα από έξτρα, με βασικότερα αυτόματο, δέρμα-ύφασμα, bi-xenon, πανοραμική οροφή, navigation, κάμερα, πακέτο παρκαρίσματος, εργ. συναγερμός. Μόλις είχαν έρθει τα facelifted GLA (που δεν μου αρέσουν πολύ) και φίλος από τα κεντρικά μου είχε βρει ετοιμο-παράδοτο αυτό που πήρα και μου το κράταγε. Έπαιζαν και προωθητικά αλλά λόγω των αξεσουάρ δεν κατέβαινε άλλο η τιμή γιατί θα έβρισκαν να το πούλαγαν, οπότε παρενεβει πάλι ο φίλος. H αρχική τιμή ήταν πάνω από 45, που είναι εξωφρενική (ανέβαινε κλιμακα λόγω εξοπλισμού), και κατέβηκε στα 37. Στην αρχική αυτή τιμή κοιτάς μεγαλύτερα αυτοκίνητα, που όμως για χρήση καθημερινή, στην Αθήνα δεν υπάρχει λόγος κατ' εμέ.
Η επόμενη βασική επιλογή ήταν το Χ1 αλλά αυτόματο, πετρέλαιο πας υποχρεωτικά σε 2,0 αλλιώς στο 18i βενζίνης που κάνω αρκετά χλμ συν το οτι με χαλάει τρικύλινδρο σύνολο σε BMW (έχω παλιά μυαλά εξακύλινδρου μπεμβεδάκια). Αν και έφτασα κοντά να πάρω 18i Auto Mpack, λίγο ο κινητήρας, λίγο καποια σημεία στην σχεδίαση, λίγο το γνωστό σε εμένα εσωτερικό είδα το GLA και μου έκανε το κλικ.
Πάντως για το εσωτερικό & τους χώρους που λέτε, δεν ξέρω τι αίσθηση σας δίνει αλλά το μόνο θέμα είναι το εσωτερικό ύψος που σε σχέση με κανονικό crossover είναι χαμηλό, και αρκετές φορές μπορεί να βρεις επάνω (μην ξεχνάτε πως έχω και πανοραμική, και τα ενιαία καθίσματα και ύψος 1,87). Είναι πολύ άντε μέσα το αυτοκίνητο, τόσο εμπρός όσο και πίσω (παιδικά καθίσματα χωρίς κανένα πρόβλημα στα πόδια) και το πορτ-παγκάζ επείδή έχει έξτρα χώρο από κάτω (όπως και τα QQ, X1) έχει αρκετό χώρο. Δεν είναι με τίποτα λιγότερος από του QQ γιατι στις καλοκαιρινές διακοπές που το πήρα για δοκιμή χώρεσαν τα πάντα μέσα χωρίς κανένα πρόβλημα. Επισης το πλαστικό προστατευτικό δάπεδο του QQ το είχα βάλει στο GLA μέχρι να μου έρθει το σωστό, και έμπαινε χωρίς να διπλώνει. Καταλαβαίνω λοιπόν, πως είναι περισσότερο η αίσθηση που σου δίνει λόγω χαμηλής οροφής (π.χ. διαφορά Χ3 με Χ4, που υπάρχει μεν αλλά δεν ειναι χαοτική).
Στέφανε σ' ευχαριστώ! Δεν ξέρω αν τα 19.5 για το QQ ήταν καλά, αλλά επειδή είδα πως οι τιμές προσφοράς ήταν χαμηλές και όλοι περίμεναν να το αγοράσουν τζάμπα (τράβηξες και εσύ τα ίδια όσο θυμάμαι) άσχετο με το πόσο κοστίζει καινούργιο, πόσο το έχεις στην αγγελία, και τις επιλογές που υπήρχαν στα μεταχειρισμένα, το φόρτωσα και εγώ με χλμ ώστε να βγάλει την χασούρα.Νίκος.
-
το 180δ εχει τον ιδιο 1.5 κινητηρα που εχει και το Κασκαι αλλα κανει 15 χιλ λιγοτερο απο τα 37? Ενταξει χαος η διαφορα φυσικα αλλα και μεγαλη η διαφορα στην τιμη.
-
Στο QQ 1.5 αν βάλεις όλο αυτό τον εξοπλισμό και αυτόματο κιβώτιο (δεν ξέρω αν μπαίνει), θα φτάνει κοντά στα 30 χιλιάρικα, οπότε η διαφορά τιμής με την MB είναι στα 7000 περίπου.
Καλοτάξιδη να είναι Νίκο!
-
Ο χρήστης axel12p έγραψε:
Στο QQ 1.5 αν βάλεις όλο αυτό τον εξοπλισμό και αυτόματο κιβώτιο (δεν ξέρω αν μπαίνει), θα φτάνει κοντά στα 30 χιλιάρικα, οπότε η διαφορά τιμής με την MB είναι στα 7000 περίπου.Καλοτάξιδη να είναι Νίκο!
Σ΄ευχαριστώ πολύ!
Ακριβώς, η διαφορά δεν ειναι τόσο μεγάλη αν βάλεις τα έξτρα, άσε που δεν μπαίνουν και όλα όσα έχει. Στο QQ το αυτόματο βγαίνει με τον 1,6d μόνο. Στο GLA είναι 7άρι, διπλού συμπλέκτη. Μπορεί ο κινητήρας να είναι βασικά ο ίδιος, αλλά τον αισθάνεσαι τελείως διαφορετικό. Είναι μάλλον ο 1.5 στην καλύτερη υλοποίησή του.
Η αρχική τιμή του GLA είναι υπερβολική και δεν αξίζει, όπως θεωρώ και οι ακριβές εκδόσεις του QQ. Διαλέγεις κάτι άλλο ή αν κάποιος θέλει σώνει και καλά το αστέρι, πηγαίνει στην C-class που παίρνει περισσότερο αυτοκίνητο.Νίκος
-
Απόλυτα συνειδητοποιημένη επιλογή Νίκο και τούμπανο σε σπεκ με έναν κινητήρα αξιόπιστο και οικονομικό. Μπράβο σου ! Να το χαίρεσαι !
Στην Χ1 με ολα αυτά δεν υπηρχε περίπτωση να έβρισκες κάτι στα λεφτά που τελικά έδωσες. Χαζομάρα επίσης της ΒMW που δεν βάζει και ένα αυτόματο στο μικρό diesel ενώ βάζει στη σειρά 2.
Παντως ο μικρούλης βενζίνης αν και 3κυλινδρος πάει πολύ καλά και οικονομικά, τραβάει από χαμηλά, ενώ λόγω και της ηχομόνωσης του αμαξιού δεν θα καταλάβεις ποτε ότι λείπει ένας κύλινδρος! Αν δεν εκανες πολλά χιλιόμετρα θα άξιζε να το δεις.
Για το qq όπως σου είπα καλά το έδωσες ειδικά από τη στιγμή που ήταν ευρέως γνωστό ότι έρχεται facelift. Δεδομένων κιολας των χιλιομέτρων που πρόλαβες και του εκανες θα έλεγα ότι αναλογικά πούλησες και σε καλύτερη τιμή από εμένα που είχα καη παραπάνω επίπεδο εξοπλισμού και δέρμα και το κεραμικό.
Απλά είναι τραγικό το τι ακούς όταν πουλάς. Ειδικά όταν το αμάξι που πουλάς είναι πιο 'καθημερινό' καη χαμηλότερης κατηγορίας τιμής έρχονται όλοι να στο πάρουν τσάμπα! -
Ο χρήστης NikoS3 έγραψε:
Στο QQ 1.5 αν βάλεις όλο αυτό τον εξοπλισμό και αυτόματο κιβώτιο (δεν ξέρω αν μπαίνει), θα φτάνει κοντά στα 30 χιλιάρικα, οπότε η διαφορά τιμής με την MB είναι στα 7000 περίπου.
Καλοτάξιδη να είναι Νίκο!
Σ΄ευχαριστώ πολύ!
Ακριβώς, η διαφορά δεν ειναι τόσο μεγάλη αν βάλεις τα έξτρα, άσε που δεν μπαίνουν και όλα όσα έχει. Στο QQ το αυτόματο βγαίνει με τον 1,6d μόνο. Στο GLA είναι 7άρι, διπλού συμπλέκτη. Μπορεί ο κινητήρας να είναι βασικά ο ίδιος, αλλά τον αισθάνεσαι τελείως διαφορετικό. Είναι μάλλον ο 1.5 στην καλύτερη υλοποίησή του.
Η αρχική τιμή του GLA είναι υπερβολική και δεν αξίζει, όπως θεωρώ και οι ακριβές εκδόσεις του QQ. Διαλέγεις κάτι άλλο ή αν κάποιος θέλει σώνει και καλά το αστέρι, πηγαίνει στην C-class που παίρνει περισσότερο αυτοκίνητο.Νίκος
Δυστυχώς το CVT του QQ σε σχέση με τα άλλα αυτόματα που μπήκαν στο Kadjar και στην GLA είναι αρκετά κατώτερη επιλογή. Στο QQ 1.2Τ τουλάχιστον που γνωρίζω, πνίγει τις επιδόσεις του. Από την άλλη το EDC που βάζει η Renault έχει δείξει ως τώρα την αξιοπιστία του και το πόσο καλά συνεργάζεται με τον κινητήρα. Ένα μεγάλο ατού στο Kadjar (και στην ακριβότερη GLA) για αυτούς που δεν θέλουν χειροκίνητο.
-
Καλορίζικη η γερμανιδούλα,Νίκο!Όποτε μπορέσεις,γράψε εντυπώσεις και εδώ
-
καλορίζικο και καλοτάξιδο!!
-
Έχω την εντύπωση πως το αυτόματο κιβώτιο του QQ είχε βγάλει και αρκετά προβλήματα.
-
Ο χρήστης axel12p έγραψε:
Έχω την εντύπωση πως το αυτόματο κιβώτιο του QQ είχε βγάλει και αρκετά προβλήματα.Στην αρχή ναι. Είχαν επιστραφεί και αμάξια στην Ολλανδία και στην Αγγλία. Γι αυτό και άργησαν να φέρουν εδώ. Και εγώ κοίταγα για αυτόματο όταν το είχα πάρει αλλά δεν το πολύ έφερναν
-
Ξερετε αν τα καινουργια ( facelift 2017) εχουν την ιδια 'κακη' ποιοτητα συναρμολογησης? Επίσης εχτε αποψη για αυτα τα +20 αλογα με εγγυηση αντιπροσωπειας?
-
ποιά +20 άλογα; 115 δεν είναι και πάλι;
-
Καλημερα, με 500 ευρω εφαπαξ η αντιοπροσωπια σου ανεβαζει τα αλογα στα 135 χωρις να ακυρωνεται η εγγυηση. Το κανουν μετα τα 10000 χλμ και ισχυει και για τα παλιαοτερα μοντελα.
Νissan Qashqai J11 [2014-__]