-
Είναι θέμα νομικού πλαισίου. Αν δεν προβλέπει ο νόμος τη χρήση τους ως τέτοια δεν μπορούν να χρησιμοποιηθούν ως αποδεικτικό στοιχείο. και φυσικά υπάρχει και τεχνικός περιορισμός, αν ο έλεγχος δεν γίνεται αυτόματα δεν μπορεί κάποιος να κάθεται με κομπιουτεράκι να υπολογίζει με το χέρι την ταχύτητα.
-
Αυτά με τη νομοθεσία μας έχουν μαράνει
Ειναι απλό
Το έχεις βάλεις εξ αρχής στην κατασκευή.
Λες κάμερες ελέγχου ταχύτητας και αποστέλεις τα γεγονότα στην υπηρεσία (τροχαία) -
σωστά το έγραψε ο φίλος πριν,είναι θέμα νομικού πλαισίου.
Πάντως όπως βλέπω τα τελευταία χρόνια,οι σταθερές κάμερες ταχύτητας έχουν αφεθεί στη μοίρα τους και ο μόνος τρόπος που χρησιμοποιεί η τροχαία είναι τα μπλόκα με τα φορητά ραντάρ ταχύτητας.
Υποθέτω μια εξήγηση είναι πως με τον καιρό της μαθαίνουν οι οδηγοί και κόβουν εκεί ταχύτητα με συνέπεια να μη καταγράφονται πολλές παραβάσεις και να της παρατάνε και άλλη εξήγηση μπορεί να είναι η χρονοβόρα διαδικασία από τη στιγμή της καταγραφής της κλήσης μέχρι το να επιδοθεί στον παραβάτη(ενώ με την φορητή κάμερα η διαδικασία γίνεται επί τόπου) -
και τις βάζουμε στον Αλμυρό περίπου έτσι?
-
ναι συνήθως πετυχαίνω εκεί.
άλλα συνηθισμένα σημεία είναι πριν τα τούνελ στα Καμμένα Βούρλα και ανάμεσα στα διόδια Μώλου και goodys ανεβαίνοντας προς Λαμία.
κ για να μην το παρατραβάω με τα οφφτοπικ,να προσθέσω πως απότι είδα θα υπάρχουν διόδια και στη νέα έξοδο του Πλαταμώνα,άρα καίγεται κάθε ιδέα για παράκαμψη -
http://m.news247.gr/eidiseis/koinonia/t ... 10322.html
Real
-
ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΑΛΛΑΓΗ ΤΗΣ Ε.Ο. ΜΕ ΤΙΣ ΣΗΡΑΓΓΕΣ ΣΤΑ ΤΕΜΠΗ ????????
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΛΙΓΟ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΤΗΝ ΠΛΗΡΗ ΔΙΑΔΡΟΜΗ ΜΕ ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΕΣ
-
Kadett 1100s
-
Τι εννοείς coyote γράφοντας 'Kadett 1100s'??. Μήπως οτι έκανες τότε -το 1978 - Αθήνα Θεσσαλονίκη κάτω από 5μισυ ώρες με Kadett 1100s???
Τότε (1978), νησίδα υπήρχε σε ελάχιστα κομμάτια της 'Εθνικής', κυρίως κοντά στην Αθήνα, αλλά υπήρχαν και διακοπές στη νησίδα, όπως εκείνη κοντά στη γέφυρα του τρένου στη Εκάλη, που κόβαμε από εκεί αφήνοντας την Ε.Ο. και μέσω Εκάλης (όπου αλλάζαμε από πολιτικά σε στολή καθ΄όσον υπηρετούσαμε θητεία), βγαίναμε Κηφισίας.
ΟΣΟ ΑΠΟ ΔΙΟΔΙΑ, ΕΛΑΧΙΣΤΑ ΥΠΗΡΧΑΝ. Σχηματάρι, Αλμυρός, Μοσχοχώρι, Τέμπη, Μάλγαρα, με τιμές 5-10-20 δρχ. -
ηταν απάντηση στο SEAT127
-
Αν έκανε κανείς τον καινούργιο δρόμο στα Τέμπη, ας μας ενημερωσει από τον κόμβο του Ευαγγελισμού μέχρι τον κόμβο Λεπτοκαριάς πόσοι κόμβοι υπάρχουν και που βρίσκονται τα διόδια πλευρικά και μετωπικά.
-
ΑΠΟΦΥΓΗ ΜΕΤΩΠΙΚΩΝ ΚΑΙ ΠΛΕΥΡΙΚΩΝ ΔΙΟΔΙΩΝ ΜΑΚΡΥΧΩΡΙΟΥ & ΠΥΡΓΕΤΟΥ ΑΠΟ ΛΑΡΙΣΑ ΩΣ ΠΛΑΤΑΜΩΝΑ, ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΑΛΛΑΓΗ ΤΟΥ ΔΡΟΜΟΥ (ΜΑΙΟΣ 2017).
Μετά τη λειτουργία των σηράγγων στα Τέμπη, μπήκε το πρόβλημα πώς να παρακάμψει κανείς τα πολλά μετωπικά και πλευρικά διόδια (10 περίπου) που στήσανε για παγανιά οι εργολάβοι.
Η διαδρομή παράκαμψης είναι αρκετά σύνθετη, χρησιμοποιεί δε όλο το κομμάτι του παλιού δρόμου μέσα από τα Τέμπη, αλλά και παράλληλους με την Ε.Ο. παράδρομους.Σε σύνοψη,
ανεβαίνοντας προς Θεσσαλονίκη, η παράκαμψη ξεκινάει με έξοδο από Ε.Ο. στον κόμβο Συκουρίου (Ε.Ο., στο κομμάτι παράκαμψης Λάρισας) και αυτό γίνεται για την παράκαμψη μετωπικών διοδίων Μακρυχωρίου. Στον κόμβο Ευαγγελισμού, συνεχίζεις τον παράδρομο ακολουθώντας τη μπλε πινακίδα 'ΚΑΤΕΡΙΝΗ' αποφεύγοντας τα πλευρικά διόδια Ευαγγελισμού, οπότε σε λίγο μπαίνεις στο παλιό κομμάτι του δρόμου που περνά μέσα από τα Τέμπη. Εκεί υπάρχει αισθητά λιγότερη κίνηση από παλιότερα.
Λίγο μετά τη Ραψάνη, για να αποφύγεις τα μετωπικά διόδια Πυργετού (οι άθλιοι τα λειτουργούν ακόμα ενώ δεν κινείσαι πια σε Ε.Ο.), κάνεις τη γνωστή παράκαμψη Πυργετού.
Συνεχίζοντας, περνάς Αιγάνη, μπαίνεις ξανά στην παλιά Ε.Ο., περνάς από Πλαταμώνα και καταλήγεις στη ρίζα του κάστρου, οπότε εκεί ξεκινάς τη παράκαμψη Λεπτοκαρυάς.
Στην κάθοδο προς Λάρισα, κάνεις ακριβώς την ίδια διαδρομή , αλλά με αντίθετη διεύθυνση (Κάστρο – κόμβος Συκουρίου).Το καλοκαίρι με τα μπάνια των Λαρισαίων η παραπάνω διαδρομή θα πήξει στην κίνηση. Τώρα πάντως είναι καλή, λίγη κίνηση και πολύ ωραία ατμόσφαιρα στα Τέμπη.
ΟΛΟΚΛΗΡΗ ΤΗ ΔΙΑΔΡΟΜΗ ΑΥΤΗ (ΜΕ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ) ΣΕ ΑΡΧΕΙΟ .pdf (4.5MB), ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΤΗ ΣΤΕΙΛΩ ΜΕ E-MAIL ΣΕ ΟΠΟΙΟΝ ΜΟΥ ΤΟ ΖΗΤΗΣΕΙ ΣΤΟ notisjim1@in.gr
-
Φίλε μου σου έχω στείλει email
-
Γεια σου panoshm.
Δυστυχώς το notisjim1@in.gr τώρα τελευταία με το κλείσιμο του ΔΟΛ δεν τα πάει καθόλου καλά. Υπάρχει πιθανότητα το email που μου έστειλες στις 24/8/2017 να μη φτάσει ποτέ.
Μπορείς αν θέλεις να χρησιμοποιήσεις το notisjim@hotmail.com -
Μετά από πολλές διαδρομές Αντίρριο-Αμφιλοχία από την παλιά εθνική οδό επιβεβαιώνω ότι η κίνηση έχει μειωθεί κατά πολύ και το κυριότερο, είναι λίγα τα φορτηγά και τα λεωφορεία, δεν σχηματίζονται τα γνωστά κονβόι και οι προσπεράσεις είναι εύκολες οπότε μπορείς να κρατήσεις σχετικά υψηλή μέση ταχύτητα. Η διαδρομή έγινε λοιπόν συντομότερη αλλά σε καμία περίπτωση ασφαλέστερη. Συμπέρασμα: αν κάποιος χρειάζεται πραγματικά τα έξι ευρώ των διοδίων και αγνοήσει τα αγροτικά και τα τρακτέρ, τους άπειρους παράδρομους και διασταυρώσεις, το κακό οδόστρωμα και τα σκυλιά που βολτάρουν μέσα στο δρόμο έχει μια γρήγορη εναλλακτική έναντι της Ιόνιας οδού.
-
Ακριβώς. Γενικά, αν κάνεις τέτοιες διαδρομές συνέχεια, και είσαι συνετός οδηγός, πας από την παλιά για οικονομία. Αν ξεκινήσεις με το σκεπτικό 'Σιγά μην κάτσω να τους δώσω τα λεφτά μου, κορόιδο είμαι;', στα μισά της διαδρομής θα έχεις κουραστεί και θα αρχίσεις τις επικίνδυνες προσπεράσεις. Άσε που 1 σκύλος να σου πεταχτεί, θα δώσεις χρήματα για 100 διελεύσεις.
-
Προσφυγή στο ΣτΕ κατά των νέων σταθμών διοδίων της Εγνατίας Οδού
http://www.lifo.gr/now/greece/161403Οι παραπάνω σταθμοί δεν υπάγονταν στις συμφωνίες παραχώρησης των α/δ κι ως εκ τούτου ενδεχόμενη αναβολή λειτουργίας τους συνεπάγεται παροχή αποζημίωσης στους παραχωρησιούχους;
Edit:
Το λινκ διορθώθηκε, το προηγούμενο δεν έβγαζε πουθενά. -
Δε βγάζει κάτι το λινκ Βασίλη
-
Ακόμα δεν υπάρχει παραχωρησιούχος στην Εγνατία. Είναι όμως μνημονιακή υποχρέωση για την παραχώρηση
-
Οι εκπτώσεις που είχαμε στα διόδια της Αιγαίου ως κάτοχοι e pass πάψανε τον αυγουστο
Αρα σιγά μη ξαναπεράσω από τα διόδια στο μοσχοχψωρι για 3,90
Παρακάμψεις σταθμών διοδίων...