-
Ποιο πιστευεται ειναι καλυτερη επιλογη?
Αναφερομαι στις ιδιες εκδοσεις dynamic και Techna 900αρια με 95 αλογα.
Το μεν micra εχει πιο ωραιο και συγχρονο εσωτερικο και μπολικα συστηματα ασφαλιας οπως active cruise control
καμερσ για να ελαττωνει οταν ο μπροστινος σου ταχυτητα κτλ
το δε clio πιο ομορφο εξωτερικα με καλυτερους χωρους..τουλαχιστον στο δικο σωματοτυπο με βολεψε καλυτερα.Απο δρομο το νισσαν σου δινε φοβερη αισθηση στιβαρου σε στροφες με μεγαλες ταχυτητες και ''σκληροτερο'' απο το κλιο
χωρις να σημαινει οτι το κλιο δεν ειχε πολυ καλη αισθηση στο δρομοΑκομα θα μπορουσα με τν διαφορα στη τιμη να παρω το κλιο το 1200αρι με τα 120 αλογα
-
Ποιο πιστευεται ειναι καλυτερη επιλογη?
Αναφερομαι στις ιδιες εκδοσεις dynamic και Techna 900αρια με 95 αλογα.
Το μεν micra εχει πιο ωραιο και συγχρονο εσωτερικο και μπολικα συστηματα ασφαλιας οπως active cruise control
καμερσ για να ελαττωνει οταν ο μπροστινος σου ταχυτητα κτλ
το δε clio πιο ομορφο εξωτερικα με καλυτερους χωρους..τουλαχιστον στο δικο σωματοτυπο με βολεψε καλυτερα.Απο δρομο το νισσαν σου δινε φοβερη αισθηση στιβαρου σε στροφες με μεγαλες ταχυτητες και ''σκληροτερο'' απο το κλιο
χωρις να σημαινει οτι το κλιο δεν ειχε πολυ καλη αισθηση στο δρομοΑκομα θα μπορουσα με τν διαφορα στη τιμη να παρω το κλιο το 1200αρι με τα 120 αλογα
-
Ποιο πιστευεται ειναι καλυτερη επιλογη?
Αναφερομαι στις ιδιες εκδοσεις dynamic και Techna 900αρια με 95 αλογα.
Το μεν micra εχει πιο ωραιο και συγχρονο εσωτερικο και μπολικα συστηματα ασφαλιας οπως active cruise control
καμερσ για να ελαττωνει οταν ο μπροστινος σου ταχυτητα κτλ
το δε clio πιο ομορφο εξωτερικα με καλυτερους χωρους..τουλαχιστον στο δικο σωματοτυπο με βολεψε καλυτερα.Απο δρομο το νισσαν σου δινε φοβερη αισθηση στιβαρου σε στροφες με μεγαλες ταχυτητες και ''σκληροτερο'' απο το κλιο
χωρις να σημαινει οτι το κλιο δεν ειχε πολυ καλη αισθηση στο δρομοΑκομα θα μπορουσα με τν διαφορα στη τιμη να παρω το κλιο το 1200αρι με τα 120 αλογα
-
Στην θεση σου θα πηγαινα με κλειστα ματια στο 120αρι Clio αφου σου βγαινει οικονομικα. Καλυτερο στησιμο, οδηγικα, πιο ομορφο στα δικα μου ματια... και ο κινητηρας του ειναι μια χαρα εως πολυ καλα θα ελεγα..
Οι 900αρηδες εχω ακουσει οτι δεν τραβανε τοσο.. θελουν να τους στροφαρεις μετα τις 2500 για να αισθανθεις ενα τραβηγμα.. -
Ο χρήστης giannakos94 έγραψε:
Ποιο πιστευεται ειναι καλυτερη επιλογη?...
Ακομα θα μπορουσα με τν διαφορα στη τιμη να παρω το κλιο το 1200αρι με τα 120 αλογα
Αυτό! Αν δεν σε πειράζει (ΙΜΟ καθόλου) οτι το Clio έχει τα χρονάκια του.
Έχει λυμενα τα όποια θέματα του και τα 30 επιπλέον άλογα δεν είναι αμελητέα... -
Εννοειται Clio 120..
-
To micra δεν έχει μεγαλύτερους χώρους; (Σε περίπτωση που αυτό παίζει ρόλο)
Από την άλλη τα 120 άτια είναι ένας πολύ καλός λόγος να πάρεις το clio! -
Ο χρήστης giannakos94 έγραψε:
Ακομα θα μπορουσα με τν διαφορα στη τιμη να παρω το κλιο το 1200αρι με τα 120 αλογαΑν υπάρχει αυτή η επιλογή, μην το σκέφτεσαι
-
Και εγώ για το Clio με τα 120!
Το Micra δεν φημίζεται για τους χώρους του, το αντίθετο θα έλεγα. Συν ότι ακόμη και στην Techna δεν έχει ηλεκτρικά παράθυρα πίσω. -
Ο χρήστης axel12p έγραψε:
Και εγώ για το Clio με τα 120!
Το Micra δεν φημίζεται για τους χώρους του, το αντίθετο θα έλεγα. Συν ότι ακόμη και στην Techna δεν έχει ηλεκτρικά παράθυρα πίσω.Τώρα το τσέκαρα και εγώ με τις διαστάσεις και το clio είναι ένα κλικ - όχι πολύ όμως - μεγαλύτερο
Είχα την εντύπωση πώς επειδή η Nissan έβγαλε το pulsar τόσο άνετο, μεγάλωσε πολύ και το micra!
Micra
Length 3999 mm.
Width 1743 mm.
Width including mirrors 1935 mm.
Height 1455 mm.
Wheelbase 2525 mm.
Front track 1510 mm.
Rear (Back) track 1520 mm.
Minimum volume of Luggage (trunk) 300 lClio
Length 4062 mm.
Width 1731 mm.
Width including mirrors 1945 mm.
Height 1448 mm.
Wheelbase 2589 mm.
Front track 1506 mm.
Rear (Back) track 1506 mm.
Ride height 120 mm.
Front overhang 851 mm.
Rear overhang 622 mm.Συνεπώς clio με τα 120 και από μένα!
-
Από την δοκιμή του Drive
Όμως το βασικό μειονέκτημα του νέου Micra είναι ο χώρος για τους πίσω επιβάτες. Ενώ οι διαστάσεις του το τοποθετούν στην καρδιά της κατηγορίας, είναι προφανές ότι μειονεκτεί σε σχέση με αρκετά αυτοκίνητα του ανταγωνισμού. Ο χώρος για τα πόδια είναι απλώς επαρκής για ανθρώπους με μεσαίο ανάστημα. Και ο χώρος για το κεφάλι των ίδιων ανθρώπων ίσα που φτάνει. Όσο ανεβαίνει το ύψος, τόσο δυσκολεύουν τα πράγματα. Ωστόσο, για μια οικογένεια με μικρά παιδιά, το πρόβλημα δεν υφίσταται. Μάλιστα ο χώρος αποσκευών, με 300 λίτρα, είναι από τους μεγαλύτερους στην κατηγορία. Κι ας είναι υπέρ το δέον ψηλό το κατώφλι του.
Και σχετικά με τον κινητήρα βενζίνης με τα 90 άλογα
Από τα πρώτα μέτρα λαμβάνεις αντιφατικά μηνύματα. Ο 3κύλινδρος είναι σαφώς πιο ήσυχος και ραφιναρισμένος σε λειτουργία από τον ντίζελ, αλλά είναι επίσης εμφανής η αδράνειά του στις χαμηλές στροφές. Μέχρι τις 2.200 rpm, η απόκριση στο γκάζι είναι νωχελική. Και σε αυτό δεν ευθύνεται η διάταξη του χειροκίνητου κιβωτίου με τις πέντε σχέσεις, που είναι αρκετά μελετημένη, αλλά ο ίδιος ο χαρακτήρας του κινητήρα. Ο οποίος δείχνει να ξυπνά ύστερα από τις 2.500 rpm και το κάνει με τον χαρακτηριστικό τρόπο εξόδου από το lag. Απότομα.
Το καλό είναι πως στις μεσαίες στροφές δουλεύει με προθυμία και ακόμα και στον κόφτη ελάχιστα φαίνεται να κουράζεται. Οπότε τελικά έχεις ένα ικανό εύρος στροφών για να εκμεταλλευτείς. Το κακό είναι πως για να το κάνεις θα πρέπει να είσαι συχνά με μια σχέση κάτω, πράγμα που σημαίνει αυξημένη κατανάλωση. Αν το κάνεις αυτό θα βλέπεις μέση κατανάλωση πάνω από 8 lt/100 km. Αν ωστόσο δείξεις περισσότερη αυτοσυγκράτηση και υπομονή, μπορείς να το κρατήσεις εύκολα στην περιοχή των 7 lt/100 km.
Οι μετρήσεις των v-box επιβεβαιώνουν αυτή την αίσθηση νωχελικότητας και διστακτικής απόκρισης χαμηλά . Για το 0-100 km/h, το βενζινοκίνητο Micra θέλει 12,4”, την ίδια στιγμή που το ντίζελ χρειάζεται 0,4” λιγότερα. Όσο για τους αντίστοιχους 3κύλινδρους τούρμπο κινητήρες του ανταγωνισμού, εκεί το Micra δείχνει ακόμα πιο αδύναμο. Σε σχέση με το 1.000άρι VW Polo με τους 95 PS για παράδειγμα, το Micra είναι 1,8” πιο αργό στο 0-100 km/h (10,6”), ενώ χάνει και σε όλες τις ρεπρίζ. Σε σχέση πάντως με τον «εσωτερικό» ανταγωνισμό είναι σαφώς πιο γρήγορο από το Clio με τον αντίστοιχο κινητήρα και την ίδια ακριβώς ιπποδύναμη.
-
Μάλιστα...!
Απογοητευτικό για αμάξι τέτοιας κατηγορίας που ουσιαστικά φτάνει τα 4 μέτρα!
Το clio με τα 120 άλογα θα πετάει μπροστά σε αυτό... -
Ο 900άρης είναι απλά επαρκής για μετακίνηση και τίποτα παραπάνω. Αν έχεις απαιτήσεις για επιδόσεις είναι ακατάλληλος.
Σε συγκριτικό του Drive μεταξύ Clio diesel και Micra diesel, κέρδισε το Γαλλάκι. Οπότε με διαφορά η καλύτερη επιλογή είναι το 120άρι Clio!!!
-
Ο χρήστης The_Emperor έγραψε:
Μάλιστα...!
Απογοητευτικό για αμάξι τέτοιας κατηγορίας που ουσιαστικά φτάνει τα 4 μέτρα!
Το clio με τα 120 άλογα θα πετάει μπροστά σε αυτό...Και στο Clio οι εσωτερικοι χώροι δεν είναι στα ατού του. Απλά καλύτεροι από του Micra.
Oι 90ρηδες βενζίνης και diesel τα αδικουν και τα δύο. Στο Captur ο 1.5 90αρης με ξενέρωσε... Ok η ροπή του αλλά από μόνη της δεν φτάνει.
Μέχρι την περίπτωση (ελπίζω σύντομα) παρουσίασης του 1,2T στο Micra, το 120αρι Clio είναι μονόδρομος οδηγικα.
Renault Clio vs Nissan Micra