-
To SX4 Scross είναι το αυτοκίνητο που με έκανε να κοιτάξω την κατηγορία small crossover! Όμως ήταν το μοντέλο του 2010 με μήκος 4.15. Απο τότε - δυστυχώς - στο σημερινό του facelift η Suzuki αποφάσισε να του προσθέσει 20 εκατοστά μήκος και μερικά πλάτος ωστε να το κάνει ανταγωνιστικό του QQ. Αυτό το κάνει δυσκολότερο για κυκλοφορία και παρκάρισμα στο κέντρο της Αθήνας. Μένω στα Πατήσια και οριακά οδηγώ ανάμεσα στα σταθμευμένα οχήματα μέχρι την Πατησίων!
Επομένως έχω κάνει έναν - δικό μου - διαχωρισμό στα crossover αυτοκίνητα: Τα μικρά (μέχρι 4.20) που με ενδιαφέρουν και τα μεγαλύτερα. Γι'αυτό και δεν κοιτάω το QQ ή το SX4. (Στεναχωριέμαι λίγο που τα έχω αποκλείσει αλλα όταν βάζεις έναν κανόνα στον εαυτό σου πρέπει να είσαι συνεπής! )
Κατάλαβα, ευχαριστώ πολύ για την απάντηση.
-
Πάντως το σουζούκι έχει ένα μεγάλο αισθητικό πρόβλημα όπως και να το δεις . Και όταν στον ανταγωνισμό υπάρχουν και έρχονται πολλά όμορφα αμάξια , το να είσαι ασχημούλικο είναι ένα μεγάλο θέμα . Ιδιαίτερα όταν είσαι και ακριβούτσικο...
-
από criuser » 19/09/17 6:01
Πάντως το σουζούκι έχει ένα μεγάλο αισθητικό πρόβλημα όπως και να το δεις . Και όταν στον ανταγωνισμό υπάρχουν και έρχονται πολλά όμορφα αμάξια , το να είσαι ασχημούλικο είναι ένα μεγάλο θέμα . Ιδιαίτερα όταν είσαι και ακριβούτσικο...Οκ για το αισθητικό θέμα (αν και εμένα μου αρέσει - παρόλο που έχω αρχίσει να επηρεάζομαι τώρα βέβαια), δεν μου φαίνεται πιο ακριβό από τα άλλα στην κατηγορία του, ίσα ίσα είναι πιο οικονομικό. Δίνεις 20000 και παίρνεις την φουλ εκδοση. Το crossland το θεωρείς καλύτερο; Είναι πάντως πιο ακριβό.
-
Ο χρήστης iceman7 έγραψε:
Σπύρο στην τιμή που κοιτάς βασικός υποψήφιος είναι το kuga.Πάντως από το νήμα του Kuga οι καταναλώσεις που διαβάζω για το βενζινοκινητήρα με βάζουν σε σκέψεις (με παραπέμπουν στο δικό μου βαρυ δίλιτρο στο οποίο για να μειώσω τα κόστη έβαλα αέριο)
Επειδή το αμάξι κινείται καθημερινά στην Αθήνα τα περίπου 12 lt / 100 km θα θελα να τα αποφύγω. Ίσως πρέπει να πάω σε πετρέλαιο αλλά το ποσό ανεβαίνει.
Βασικό ζητούμενο μου είναι η οικονομία και η μείωση των εξόδων χρήσης του αυτοκινήτου (προσπαθώντας να ειμαι στα πλαίσια των αναγκών μου), αλλιώς μένω και στο Χ3Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Ο χρήστης LenaK έγραψε:
από criuser » 19/09/17 6:01
Πάντως το σουζούκι έχει ένα μεγάλο αισθητικό πρόβλημα όπως και να το δεις . Και όταν στον ανταγωνισμό υπάρχουν και έρχονται πολλά όμορφα αμάξια , το να είσαι ασχημούλικο είναι ένα μεγάλο θέμα . Ιδιαίτερα όταν είσαι και ακριβούτσικο...Οκ για το αισθητικό θέμα (αν και εμένα μου αρέσει - παρόλο που έχω αρχίσει να επηρεάζομαι τώρα βέβαια), δεν μου φαίνεται πιο ακριβό από τα άλλα στην κατηγορία του, ίσα ίσα είναι πιο οικονομικό. Δίνεις 20000 και παίρνεις την φουλ εκδοση. Το crossland το θεωρείς καλύτερο; Είναι πάντως πιο ακριβό.
To scross είναι αυτοκίνητο ουσίας και πραγματικά προσφέρει πολύ περισσότερα στα χρήματα από τον ανταγωνισμό. Η αισθητική του είναι θέμα υποκειμενικό. Πολύ σημαντικό ατού του είναι η κατανάλωση καυσίμου όπου κάνει αυτά που υπόσχεται. Με χώρους , πρακτικότητα και ποιότητα κατασκευής στον μέσο όρο αυτό θα έπρεπε να είναι η νούμερο 1 επιλογή για εκείνους που ξέρουν ότι και εντός πόλης θα το χρησιμοποιούν καθημερινά αλλά και εκτός θα είναι το κύριο μέσον της οικογένειας. Αν αισθητικά σου αρέσει δεν έχεις λόγο να πας αλλού.
-
Ο χρήστης spyrosK έγραψε:
Σπύρο στην τιμή που κοιτάς βασικός υποψήφιος είναι το kuga.
Πάντως από το νήμα του Kuga οι καταναλώσεις που διαβάζω για το βενζινοκινητήρα με βάζουν σε σκέψεις (με παραπέμπουν στο δικό μου βαρυ δίλιτρο στο οποίο για να μειώσω τα κόστη έβαλα αέριο)
Επειδή το αμάξι κινείται καθημερινά στην Αθήνα τα περίπου 12 lt / 100 km θα θελα να τα αποφύγω. Ίσως πρέπει να πάω σε πετρέλαιο αλλά το ποσό ανεβαίνει.
Βασικό ζητούμενο μου είναι η οικονομία και η μείωση των εξόδων χρήσης του αυτοκινήτου (προσπαθώντας να ειμαι στα πλαίσια των αναγκών μου), αλλιώς μένω και στο Χ3Sent from my iPhone using Tapatalk
Τότε όπως έγραψα και παραπάνω θα έπρεπε να δεις σοβαρά το scross. Χαμένος δεν θα βγεις. Το kuga βενζίνη έχει πολλά θετικά αλλά δραματική βελτίωση από τα νούμερα που διαβάζεις δεν θα δεις εάν το χρησιμοποιείς στην πόλη. Αν είσαι στην κατηγορία Στέφανος που το κύριο όχημα παίζει ανάμεσα στα 6000 - 7000 χλμ εκτός ετησίως, τότε όχι το kuga αλλά όποιο γουστάρεις πάρε στα ίδια χρήματα .
-
Lenak
Έχω το scross 1,4 allgrip.Εχω να πω ότι το αμάξι είναι εντυπωσιακό.Φρενα, στρίψιμο , γκάζι, χώροι...τι να πω το αμάξι τα έχει όλα.Κατανάλωση έχω 6,8 μέχρι 6,9 με κλίμα εντός και εκτός.Κανε μια χάρη στον εαυτό σου πήγαινε κάνε ένα test drive και θα με θυμηθείς.Το πάτημα του εξαιρετικό.Περιμενω τις εντυπώσεις σου.Εμενα εν τω μεταξύ μου αρέσει και μου άρεσε και εξωτερικά.Κανε ένα test drive και θα αλλάξεις γνώμη πίστεψε με! -
Ο χρήστης thanos_g έγραψε:
Το γράφω έτσι απλά όπως μου βγαίνει. Σε βενζίνη από όλα αυτά θα διάλεγα κάτι ανάμεσα στο Hyundai, Opel ή citroen. Για ντίζελ μόνο ένα από τα Γαλλικά. Το Ισπανικό το βγάζω εκτός καθώς δεν ήταν ποτέ στις προτιμήσεις μου η φίρμα. Αντ' αυτού και εφόσον μιλάς για το 2018 υπάρχουν προτάσεις του γκρουπ από την skoda και την vw που θα τις προτιμούσα.
Φαντάζομαι μιλάς για τα φρέσκα VW T-Roc και Skoda Karoq. (Είναι αστείο που κάνουν ομοιοκαταληξία ). Το VW θεωρώ οτι θα είναι ακριβό για την κατηγορία... Το Karoq απ'την άλλη μπορεί να είναι ένας καλός αντίπαλος! Μου αρέσει αρκετά απο όσα έχω δει.
Για να γίνω πιο συγκεκριμένος, η κατηγορία που ψάχνω (και πιστεύω αρκετοί ακόμα) είναι το 'compact crossover'. Δηλαδή:
- Μήκος μέχρι 4.20 (για παρκάρισμα στο κέντρο Αθήνας)
- Έμφαση στους χώρους και όχι τις επιδόσεις (αναγκαστικά όταν κοιτάς crossover ξεχνάς την απόλαυση της οδήγησης)
- Κόστος όχι πολύ περισσότερο απο 20-21 χιλιάδες (στις επαρκώς εξοπλισμένες εκδόσεις)
Μέχρι στιγμής οι πωλήσεις στην Ευρώπη έχουν νικητή το Captur στην κατηγορία αυτή.
Του αξίζει; Θα το παίρνατε; Μήπως μια απο τις καινούργιες προτάσεις είναι Captur killers?Σου αρέσει εσένα το captur?
Το βασικό μείον με το αμάξι αυτό είναι η εμφάνιση. Αν σου αρέσει έχει πολλά θετικά που φαίνονται και από τις πωλήσεις του πανευρωπαϊκά.Το Captur μου αρέσει, απλά επειδή υπάρχει απο το 2014 και παρακολουθόντας ταυτόχρονα την κατηγορία βρίσκω τα ανταγωνιστικά μοντέλα αρκετά 'φρέσκα' σχεδιαστικά (εντωμεταξύ το πορτοκολί του Captur έχει γίνει το industry standard της κατηγορίας ). Αν πιστεύετε οτι μηχανικά είναι καλό μου αρκεί για να παραβλέψω την κουρασμένη εμφάνιση.
Απο την άλλη έχω κουραστεί να ακούω απο συγγενείς και φίλους οτι τα 'Γαλλικά' βγάζουν προβλήματα ενω τα 'Γερμανικά' και τα 'Ιαπωνέζικα' είναι σκυλιά... Το γεγονός οτι η Renault με την Nissan είναι πλέον ίδια εταιρία, η Opel με το Peugeot/Citroen group το ίδιο, και να μην μιλήσω καν για Skoda/Seat/VW, δεν φαίνεται να πτοεί καμία προκατάληψη...Προσωπικά είχα εξαρχής την αίσθηση ότι το captur είναι ένα όμορφο αυτοκίνητο. Αυτό δεν άλλαξε και απορούσα γιατί στην χώρα μας άλλα της κατηγορίας απολάμβαναν τις προτιμήσεις των περισσότερων όπως πχ το ομόσταυλο jucke.Χρειάστηκε να δω τις πωλήσεις στο εξωτερικό για να καταλάβω πως απλά στην Ψωροκώσταινα υπάρχει αυτή η ανωμαλία. Γιατί είναι ανωμαλία ένα αυτοκίνητο που όλη η Ευρώπη έχει αναγνωρίσει τα προσόντα του, (στην χώρα αυτή που δεν φτιάχνουμε πλέον ούτε βίδες...) έχουμε άποψη και μάλιστα απαξιωτική εν πολλοίς για αυτό.
-
από SPI_duster » 19 Σεπ 2017 05:06 To scross είναι αυτοκίνητο ουσίας και πραγματικά προσφέρει πολύ περισσότερα στα χρήματα από τον ανταγωνισμό. Η αισθητική του είναι θέμα υποκειμενικό. Πολύ σημαντικό ατού του είναι η κατανάλωση καυσίμου όπου κάνει αυτά που υπόσχεται. Με χώρους , πρακτικότητα και ποιότητα κατασκευής στον μέσο όρο αυτό θα έπρεπε να είναι η νούμερο 1 επιλογή για εκείνους που ξέρουν ότι και εντός πόλης θα το χρησιμοποιούν καθημερινά αλλά και εκτός θα είναι το κύριο μέσον της οικογένειας. Αν αισθητικά σου αρέσει δεν έχεις λόγο να πας αλλού.
από ignantios » 19 Σεπ 2017 05:20
Lenak
Έχω το scross 1,4 allgrip.Εχω να πω ότι το αμάξι είναι εντυπωσιακό.Φρενα, στρίψιμο , γκάζι, χώροι...τι να πω το αμάξι τα έχει όλα.Κατανάλωση έχω 6,8 μέχρι 6,9 με κλίμα εντός και εκτός.Κανε μια χάρη στον εαυτό σου πήγαινε κάνε ένα test drive και θα με θυμηθείς.Το πάτημα του εξαιρετικό.Περιμενω τις εντυπώσεις σου.Εμενα εν τω μεταξύ μου αρέσει και μου άρεσε και εξωτερικά.Κανε ένα test drive και θα αλλάξεις γνώμη πίστεψε με!Ευχαριστώ πολύ παιδιά. Το έχουμε κάνει test drive και μας άρεσε πάρα πολύ. Το μόνο κόλλημα είναι η μουρη τίποτε άλλο, κυρίως από τον άνδρα μου, αν και σε ανθρακί που το είδε δεν τον χάλασε. Το αισθητικό θέμα έχει να κάνει κυρίως με την μεταπώληση, αλλά δεν το παίρνουμε με αυτόν τον σκοπό. Μάλιστα έχουμε σκοπό να το κρατήσουμε όσο πάει, μέχρι το τέλος του δηλ. Γιαυτό το παίρνουμε καινούριο. Το παλιό μας που ειναι του 2007, για να καταλάβετε, δεν θα το αλλάζαμε θα το κρατάγαμε για 'πάντα' εάν ήταν 4πορτο. Αλλά τώρα με ένα παιδί (και θέλουμε και δεύτερο) δεν μπορούμε, μας έχει κουράσει, μπες βγες, στα ταξίδια πηγαίνουμε φορτωμένοι μέχρι πάνω...κτλ. Έχουμε δει και άλλα, αλλά βλέπουμε πως αυτό είναι πιο εγγύηση για μας.
-
Σοφή επιλογή. Αυτό μόνο.
-
Να ρωτήσω γιατί προκρίνεται το SX4 σε σχέση με το πιό όμορφο Vitara ? Γιατί κάτι εκδόσεις που είδα σε μια σουζούκι , δεν είχαν μεγάλη διαφορά ...
Ο τιμοκατάλογος της σουζούκι τα μπερδεύει τα αμάξια . Οταν λοιπόν μιλάτε για SX4 πείτε αναλυτικά κινητήρα , έκδοση , εξοπλισμό για να το συγκρίνουμε για παράδειγμα με το όπελ ....
-
Περί διαστάσεων: το S-Cross έχει το ίδιο 'πρόβλημα' που έχουν σχεδόν όλα τα ιαπωνικά, δηλαδή κινείται μεταξύ δύο κατηγοριών μεγέθους. Είναι πιο μεγάλο (μέσα-έξω) από τα μικρά crossovers, και ταυτόχρονα είναι από τα πιο μικρά (μπορεί και το πιο μικρό) όταν συγκρίνεται με τα μεσαία SUV. Γι'αυτό και οι χώροι του, οι διαστάσεις του, αλλά και η τιμή του είναι πολύ καλύτερα, όταν συγκρίνονται με τα μικρότερα, αλλά από την άλλη είναι λίγο ή πολύ χειρότερα όταν συγκρίνονται με τα από πάνω, τα μεσαία. Άρα π.χ. για την τιμή που ανέφερε ένας φίλος, μπορεί να το δούμε είτε ως ένα πανάκριβο, αλλά μεγάλο, ευρύχωρο, εξοπλισμένο 'μεγάλο' crossover, ή ένα φθηνό, αλλά μικρό μέσα-έξω, αν το θεωρήσουμε ως μεσαίο SUV.
-
Ο χρήστης criuser έγραψε:
Να ρωτήσω γιατί προκρίνεται το SX4 σε σχέση με το πιό όμορφο Vitara ? Γιατί κάτι εκδόσεις που είδα σε μια σουζούκι , δεν είχαν μεγάλη διαφορά ...Ο τιμοκατάλογος της σουζούκι τα μπερδεύει τα αμάξια . Οταν λοιπόν μιλάτε για SX4 πείτε αναλυτικά κινητήρα , έκδοση , εξοπλισμό για να το συγκρίνουμε για παράδειγμα με το όπελ ....
Το Vitara το 1,4 είναι 5000 ευρώ πιο ακριβό και πιο μικρό σε διαστάσεις.Απο εξοπλισμό το Cross είναι τούμπανο και το μοτέρ διαμάντι.
Lenaj
.
Εμένα στη δουλειά μου 8/10 μου έλεγαν ότι είναι όμορφο.Δυο μου είχαν πει ότι δεν τους άρεσε αλλά μόλις τους πήγα βόλτα άλλαξαν γνώμη.Το έχω σε ανθρακι και του πάει πολύ.Να φανταστείς όποτε πάω να βάλω βενζίνη με ρωτάνε ποίο μοντέλο είναι και πόσο τους αρέσει.Εεεεαν δεν άρεσει σε μερικούς δεν πειράζει θα πάρουν αυτοί το πιο όμορφο και θα είμαστε όλοι ευτυχείς.
P.s του έβαλα μια ωραία αεροτομή που έχει και δείχνει πααααρα πολύ.Πιστεψε με είμαι στη ίδια φάση με εσάς οικογενειακά...θα το λατρέψετε το αμάξι σε όλους τους τομείς και κυρίως ο σύζυγος μόλις το πατήσει και δεί πως πάει σαν αμάξι σε επιδόσεις.Θα είναι με ένα χαμόγελο μόνιμα... και δεν στέκεται κάποιο δίπλα του από θέμα επιδόσεων από τα άλλα του ανταγωνισμού σε αυτά τα λεφτά.Ειναι πολύ πίσω. -
Μια και είμαι 1,94 ύψος και έχω και τα κιλά μου να πω ότι και το crossland και το 2008 είναι ευρύχωρα , ενώ το όπελ ακόμα πιο ευρύχωρο . Το vitara που μπήκα δεν μου φάνηκε στενό , αλλά επειδή αυτό έγινε όταν βγήκε θα το ξαναδώ . Στο sx4 επειδή δεν μου άρεσε δεν μπήκα μέσα , αλλά θα το δοκιμάσω . Οπότε για χώρους ἐχω άποψη που άλλοι δεν μπορούν αντικειμενικά να έχουν ...
5000 διαφορά δεν παίζει όπως κοίταξα τους καταλόγους . Να γίνεις πιο συγκεκριμένος για να μπορούμε να σχολιάσουμε .
Μάλιστα στα ντίζελ βλέπω περιπτώσεις που το βιτάρα είναι φτηνότερο , ενώ στις βενζίνες δεν έχουν ίδιους κινητήρες για σύγκριση .Αναλυτικά λοιπόν για να είμαστε σαφείς...
-
Εμείς θέλουμε το 1000αρι με 112 ίππους την GL+. Tα χαρακτηριστικά του είναι τα εξής: http://www.suzuki.gr/new-s-cross/assets ... _sheet.pdf. Κοιτάμε μέχρι 1200 λόγω τεκμηριου. Καταλήξαμε σε αυτό γιατί, εκτός των άλλων, έχει τα περισσότερα άλογα. Πχ το captur το 1000αρι έχει 90 νομιζω. Το crossland το 1200 εντάξει έχει 110 ίππους, όχι τρελή διαφορά, αλλά στα εξτρα το σουζουκι νικάει (φαντάσου έχει μέχρι και θερμαινόμενα καθίσματα). Τούρμπο και τα δύο, οκ, αλλά πιο σίγουρο το όνομα της σουζούκι.. νομιζω δηλαδη...
-
για να είμαι πιο σαφής :
Sx4 scross 1,4 DITC 4Wd 140hp 22.250
VITARA 1,4 S140 HP 27.290Είναι λίγο παραπάνω από 5000 η διαφορά για το ίδιο μοτέρ στα δικά μου μάτια
-
Ο χρήστης nonos έγραψε:
Εγω εγραψα αφορμομενος απο την διατυπωση οτι ειναι χρησιμο το σουβ για τα στενα περιξ της Δουκισσης Πλακεντιας. ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ.- Χρήστο δεν θίχτηκα...προς θεού...κουβέντα κάνουμε και ξέρω και το ύφος της γραφής σου.
- ΔΕΝ είπα ότι πήρα SUV για τα πέριξ της Δ. Πλακεντίας...τόσο ηλίθιος δεν είμαι. Απλα είναι χρήσιμο και εκεί.
Όσο για τους λόγους που πήρα SUV τους έχω γράψει πολλές φορές πιστεύω:
- Εάν έμενα Ευρώπη ή κάπου με σωστούς δρόμους και υποδομές, δεν θα κοίταζα καν για SUV....θα σταματούσα την αναζήτηση μου σε μια 5αρα (Station ίσως) και θα ήμουν ευτυχισμένος!
- Είχα κουραστεί να μην μπορώ να παρκάρω στο γκαράζ ή να βρίσκω συνεχώς από κάτω. Δεν φταίει το αυτοκίνητο, αλλά ο ηλίθιος μηχανικός που έφτιαξε το γκαράζ, αλλα τι να κάνω, εδώ ζω και όλα τέτοια αντιμετωπίζω...στο παλιό μου σπίτι στην πυλωτή έμπαινε το Mini, αλλά Ζ4 γιόκ, οπότε νοίκιαζα άλλη πυλωτή παραδίπλα... Στο υπάρχον γκαράζ η Ζ4 δεν έμπαινε με τίποτα (και παρκαρισμένη έξω μου είχαν κάνει διάφορους βανδαλισμού) και η 116 με πάνω από 1 άτομό έβρισκε. Πιο φτηνά αλλάζω αυτοκίνητο από σπίτι!
- Έκανα (και προσπαθώ ακόμα) πολλές εκδρομές και αρκετές φορές είχα βρεθεί σε μέρη που το κανονικό μου αυτοκίνητο δεν πήγαινε ή εγώ δεν ήθελα να το πάω, φοβούμενος τις όποιες ζημιές - π.χ. καταρράκτες του Νέδα.
- Με εξυπηρετεί πολύ στους δρόμους του νησιού της γυναίκας μου, που οι μισοί είναι χωματόδρομοι ή κακοτράχαλοι.
- βαρέθηκα να αλλάζω λάστιχα και να ισιώνω ζάντες στους κ@λόδρομους που έχουμε....το Mini σε 20.000χλμ και 18 μήνες είχε 4 στραβές ζάντες και 1 λάστιχο κομμένο. Στην Ζ4 επίσης στράβωσαν οι ζάντες, αλλά λόγω ποιότητας (Alpina) όχι τόσο ώστε να θέλουν ίσιωμα.
- Μου αρέσει σαν σχέδιο και με εξυπηρετούν οι χώροι του.
- Πιθανόν να προτιμούσα ένα Station εάν υπήρχε σε αυτά τα χρήμα κάποιο που να μου αρέσει (η 3αρα ξέφευγε πολύ και το V60 πέραν του μεγέθους επίσης ήταν εκτός budget).
Αυτά τα λίγα, απλά για να απαντήσω για να μην παρεξηγηθώ ότι αγόρασα SUV για την Δ. Πλακεντίας!
-
Πολύ καλό το s cross, απλώς για μένα ασχημομουρικο
-
ignantios με 22250 βγαίνει το vitara special edition σε βενζίνη.Το μονο που του λειπει ειναι η τετρακινηση.Απο εξοπλισμό εχει τα παντα (ηλιοροφη θερμαινομενα προβολεα led).Χαμηλά τέλη και αρκετα οικονομικο σε κατανάλωση
-
Εγώ μιλάω για αυτό που αγόρασα ΕΓΩ το 1,4 boosterjet. Το αντίστοιχο vitara με τετοιο μοτερ έχει 5000 πιο πολυ ή 2500 πιο πολύ ανάλογα την έκδοση του sx4 (gl+,glx).Τα diesel δεν τα κοιτάω ποτε δεν με ενδιαφέρουν σαν εκδόσεις. Στα diesel τα δυο αυτοκίνητα ειναι συγκρισιμα οπότε παίρνεις αυτο που σου αρέσει. Στη βενζίνη όμως για μενα το sx4 ηταν πολύ πιο συμφέρουσα η αγορα του. Σορρυ αν δεν ήμουν κατανοητος για το γεγονός οτι μιλαω4για το συγκεκριμένο μοτέρ που είναι και το δυνατό χαρτί πλέον της suzuki.
22250 που λες ειναι ο 1,6 βενζίνη ΑΛΛΑ δεν υπάρχει αντιστοιχο sx41,6 βενζίνη να μιλήσουμε. Μονο dieesel 1,6 και boosterjet.
SUV/Crossovers Forum