-
Ως κάτοχος 2 fiesta ένα του 2005 και ένα τους 2016, μιλώντας αποκλειστικά για τους χώρους των πίσω επιβατών μου φάνηκε αισθητά μικρότερο το νέο μοντέλο, που είχα την ευκαιρία να το δω από κοντά στην έκθεση. Βέβαια ο χώρος των αποσκευών έχει μεγαλώσει αλλά όχι τόσο ώστε να δικαιολογεί αυτή την διαφορά στον χώρο των πίσω ο οποίος ήταν ήδη αρκετά περιορισμένος.
Στάλθηκε από το SM-G900F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ο χρήστης wantone έγραψε:
Πολυ ωραιο το νεο Φιεστα, το ειδα στο Γκολντεν, μεγαλωσε και εγινε Γκολφ σχεδον. Πισω δισκοι κλπ. Πολυ ωραιο εσωτερικο. 22 χιλιαρικα για 1.5 ντηζελ 120 ιππους με σουπερ εξοπλισμο οπως ηλιοροφη, μπρος-πισω παρκινγκ ασσιστ και 6η κιβωτιο μου φαινεται λογικη τιμη.Πόσο έπρεπε να κάνει για να το πεις πανάκριβο;;;;;;
-
Με τόσα λεφτά παίζεις εύκολα μια κατηγορία πάνω, ίσως και premium.
-
Λογικη τα 22.000? Με τοσα δε παιρνεις φοκους με 180 αλογατα?
-
Ο χρήστης bouranitis έγραψε:
Με τόσα λεφτά παίζεις εύκολα μια κατηγορία πάνω, ίσως και premium.Αν μιλάμε για 17κ μια κατηγορία πάνω μπορεί.. για παράδειγμα μπορείς να πάρεις το Focus 125ps στη business αν θυμάμαι καλά.. μπορεί και titanium. Για premium το θεωρώ αδύνατον!
Αν μιλάς για 15κ που έχει ένα Fiesta titanium ίσα ίσα το βασικό Focus παίρνεις.. σε άλλες μάρκες δύσκολα..Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Ο χρήστης Nikos Golf έγραψε:
Λογικη τα 22.000? Με τοσα δε παιρνεις φοκους με 180 αλογατα?Nαι αλλα ειναι το απερχομενο μοντελλο. Καλα δεν ειπα οτι θα το αγορασω, αλλα το αμαξι γενικα μου αρεσε.
-
Ο χρήστης Nikos Golf έγραψε:
Λογικη τα 22.000? Με τοσα δε παιρνεις φοκους με 180 αλογατα?Φίλε Νίκο φαντάζομαι δε μιλάει για 22κ τόσο θα έχει το ST... ξεφυγες
Φαντάζομαι θα μιλάει για μια τιμή γύρω στα 15-17κSent from my iPhone using Tapatalk
-
Ο χρήστης petran17 έγραψε:
Λογικη τα 22.000? Με τοσα δε παιρνεις φοκους με 180 αλογατα?
Φίλε Νίκο φαντάζομαι δε μιλάει για 22κ τόσο θα έχει το ST... ξεφυγες
Φαντάζομαι θα μιλάει για μια τιμή γύρω στα 15-17κSent from my iPhone using Tapatalk
Ο wantone το ειπε 'Πολυ ωραιο το νεο Φιεστα, το ειδα στο Γκολντεν, μεγαλωσε και εγινε Γκολφ σχεδον. Πισω δισκοι κλπ. Πολυ ωραιο εσωτερικο. 22 χιλιαρικα για 1.5 ντηζελ 120 ιππους με σουπερ εξοπλισμο οπως ηλιοροφη, μπρος-πισω παρκινγκ ασσιστ και 6η κιβωτιο μου φαινεται λογικη τιμη'.
Εδω παιρνεις φωκια stline με 17αρες και 182 μουλαρια τι λεμε τωρα -
Ο χρήστης Nikos Golf έγραψε:
Λογικη τα 22.000? Με τοσα δε παιρνεις φοκους με 180 αλογατα?
Φίλε Νίκο φαντάζομαι δε μιλάει για 22κ τόσο θα έχει το ST... ξεφυγες
Φαντάζομαι θα μιλάει για μια τιμή γύρω στα 15-17κSent from my iPhone using Tapatalk
Ο wantone το ειπε 'Πολυ ωραιο το νεο Φιεστα, το ειδα στο Γκολντεν, μεγαλωσε και εγινε Γκολφ σχεδον. Πισω δισκοι κλπ. Πολυ ωραιο εσωτερικο. 22 χιλιαρικα για 1.5 ντηζελ 120 ιππους με σουπερ εξοπλισμο οπως ηλιοροφη, μπρος-πισω παρκινγκ ασσιστ και 6η κιβωτιο μου φαινεται λογικη τιμη'.
Εδω παιρνεις φωκια stline με 17αρες και 182 μουλαρια τι λεμε τωραΈχεις δίκιο όντως.. δεν πρόσεξα που είπε για τιμή..
Πάντως επειδή το έχω ψάξει με τα Fiesta-Focus .. το focus όπως το αναφέρεις που παρεπιπτόντως είναι πολύ τούμπανο πρέπει να πάει στα 25 αν δεν κάνω λάθος. Δεν στέκομαι ομως εκεί .. το point μου είναι ότι αυτές οι εκδόσεις όπως στα 22 που είπε ο wantone είναι σπέσιαλ και όντως ξεφεύγουν .. και δεν πρέπει να θεωρούνται σαν μέτρο σύγκρισης.. γιατί με την ίδια λογική το σπέσιαλ focus φτάνει στα λημέρια ενός πιο βασικού kuga και πάει λέγοντας..
Για να συγκρίνεις τιμές αυτοκινήτων πρέπει να παίρνεις τις μέτριες εξοπλιστικά εκδόσεις για μπορείς να βγάλεις άκρη.Sent from my iPhone using Tapatalk
-
To 22k στο Φοκους ειναι προσφορα (με καλη εκπτωση) γιατι αλλαζει το μοντελλο σε λιγο. Τα 22κ στο νεο Φιεστα ειναι για εκδοση που λιγοι θα αγορασουν και χωρις εκπτωση.
-
Εγω παντως αναμεσα σε φιεστα στα 22 και φοκους στην ιδια τιμη θα προτιμουσα το 2ο. Μιλαμε για ενα πλουσιο μοντελο στην πιο ωριμη ηλικια με μια οδικη συμπεριφορα-ανεση καροτσας που το μικρο δεν τη βλεπει στον ποντο οπως λεμε εδω στη Κρητη.
Υ.Σ. Οσο σκεφτομαι πριν 11 χρονια οτι εδωσα 22 για γκολφ 1.6 με 115 αλογα και σημερα παιρνεις αυτο...
Δειτε εδω τι παιρνετε:
Στάλθηκε από το GT-I9505 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ο χρήστης Nikos Golf έγραψε:
Εγω παντως αναμεσα σε φιεστα στα 22 και φοκους στην ιδια τιμη θα προτιμουσα το 2ο. Μιλαμε για ενα πλουσιο μοντελο στην πιο ωριμη ηλικια με μια οδικη συμπεριφορα-ανεση καροτσας που το μικρο δεν τη βλεπει στον ποντο οπως λεμε εδω στη Κρητη.
Δειτε εδω τι παιρνετε:
Στάλθηκε από το GT-I9505 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Και εγώ ανάμεσα σε αυτά τα δυο εννοείται στο 2ο θα πήγαινα.. χωρίς σκέψη κιόλας. Είναι πολλά τα 22κ για το φιέστα... μέχρι 17-18 αξίζει να τα δώσεις για ένα ST-Line για παράδειγμα...
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Καλύτερα ένα φόκους σε ST-Line. Ετσι όλοι θα είναι ευχαριστημένοι.
-
Συμφωνω απολυτως με τον Νικο.
Προσοχη παντως με το st line αν και αυτο βλεπω φοραει 17αρες, γιατι με τις 18αρες που του εχω γραψει σχεδον 1000km πλεον κουραζει αφανταστα η αναρτηση... -
Ο χρήστης nonos έγραψε:
Συμφωνω απολυτως με τον Νικο.
Προσοχη παντως με το st line αν και αυτο βλεπω φοραει 17αρες, γιατι με τις 18αρες που του εχω γραψει σχεδον 1000km πλεον κουραζει αφανταστα η αναρτηση...Stline ειναι αυτο που εβαλα. Οι 18αρες ειναι εξτρα
Στάλθηκε από το GT-I9505 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Το γνωριζω. Απλα για να ΜΗ τις βαλει καποιος extra!
-
Καλησπέρα στην παρέα,
αν και λίγοι ακόμα οι κάτοχοι (εγώ εδώ και μια βδομάδα απέκτησα ένα titanium diesel), δυστυχώς ακούω κάποιους τριγμούς/συντονισμούς στην περιοχή της οθόνης. Είναι πιο έντονο κυρίως τις βραδινές ώρες και όταν το κάνει, ακουμπώντας την οθόνη, σταματάει, άρα λογικά προέρχεται από το σημείο που εφάπτεται η οθόνη στο υπόλοιπο ταμπλό. Έχει παρατηρήσει κάποιος κάτοχος ή από τα παιδιά που έκαναν test drive κάτι αντίστοιχο? Αν και δεν έχει αναφέρει κάποιος κάτι γενικότερα για τριγμούς στο εσωτερικό, είναι πολύ νωρίς μάλλον ακόμα. Ευχαριστώ -
22.000 ειναι μεγαλο ποσο για fiesta ομως εξακολουθω να υποστηριζω οτι αν σ αρεσει το αμαξι κι εχεις τα € το παιρνεις οσο πιο τουμπανο μπορεις.
Τι μεγεθος θελω; αυτης της κατηγοριας. Ποιο μ αρεσει πιο πολυ; το fiesta. Πως θα το γουσταρω; στην εκδοση που κοστιζει 22κ.
Τα χω; 'Ναι γεια σας ηρθα να παρω το fiesta' end of storyΣτάλθηκε από το SM-A520F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Προφανώς και περί ορέξεως, κολοκυθόπιτα... Αλλά για το μέσο οδηγό, τα 22k για ένα Fiesta είναι υπερβολή.
-
Ο χρήστης ursus έγραψε:
22.000 ειναι μεγαλο ποσο για fiesta ομως εξακολουθω να υποστηριζω οτι αν σ αρεσει το αμαξι κι εχεις τα € το παιρνεις οσο πιο τουμπανο μπορεις.Τι μεγεθος θελω; αυτης της κατηγοριας. Ποιο μ αρεσει πιο πολυ; το fiesta. Πως θα το γουσταρω; στην εκδοση που κοστιζει 22κ.
Τα χω; 'Ναι γεια σας ηρθα να παρω το fiesta' end of storyΣτάλθηκε από το SM-A520F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Ο αγοραστής που περιγράφεις άντε να είναι ο 1/100, μπορεί και 1/1000. Τα segments και τα price brackets υπάρχουν -και- γι'αυτό το λόγο, το -οποιοδήποτε- μοντέλο τιμολογείται (το ίδιο και ο εξοπλισμός του) κατά τέτοιο τρόπο ώστε (α) να μην κινδυνεύει να 'ξεπέσει' πάνω στα από κάτω μοντέλα (κατηγορίας και τιμής), αλλά και (β) να μην κινδυνεύει να πέσει πάνω στα από πάνω μοντέλα. Και στις δύο περιπτώσεις θα χάσει πωλήσεις, για εντελώς διαφορετικούς λόγους, αλλά το αποτέλεσμα θα είναι το ίδιο. Ακόμα και εντός του ίδιου μοντέλου μπορεί να συμβεί, π.χ. αυτό που λέμε τώρα για το Fiesta. Ίσως ούτε αυτός ο ένας στους εκατό δεν θα διαλέξει το -έστω τούμπανο- 1000αρι, τη στιγμή που με λιγότερα λεφτά παίρνει το ST...
Ford Fiesta 2017