-
Ο χρήστης nickthetrib έγραψε:
Έχω ένα αουρις 1.4 του 2007 αγορασμένο το 2014 αυτά τα 3 χρόνια δεν έχω αλλάξει μπαταρία. Χτες με άφησε από μπαταρία ενώ το λαμπάκι της μπαταρίας ήταν καταπράσινο. Το αμάξι ήταν ακίνητο 2 βδομάδες. Βάζοντας μπροστά χτες το πρωί πήρε κατευθείαν αλλά είχε χάσει τα δεδομένα από το trip computer (δεν έδωσα την απαιτούμενη σημασία), πήγα έβαλα βενζίνη, μετά να σηκώσω λεφτά και να πάρω καφέ (έφευγα για ταξίδι, φανταστείτε φορτωμένος με μπαγκαζιέρα κλπ), είχα αφήσει το cd player να παίζει με το αμαξι σβηστό, εκανα κανα τέταρτο. Γυρνάω, παω να βαλω μπροστά μια, πάει να πάρει αλλά δεν. Γυρνάω δύο, χειρότερα. Λέω μπαταρία, πάω να βγάλω καλώδια, σκατα (ηλεκτρομαγνητική κλειδαριά). Κοιτάω μπαταρία, το λαμπάκι καταπράσινο. Ήρθε οδική (δεν πέρναγε άνθρωπος) βάζω μπροστά και φεύγω. Οδήγηση 3 ώρες μέχρι Άρτα. Χτες πήρε με τη μία που δοκίμασα, σήμερα που πήγα βόλτα, πάλι 2-3 φορές με τη μία.
Η μπαταρία ψόφησε, δεν κρατάει ρεύμα και θέλει αλλαγή ή υπάρχει πιθανότητα για διαρροή;;;
Ευχαριστώ εκ των προτέρωνSent from my Coolpad 8675-A using Tapatalk
Το ενδεχομενο η μπαταρία να είναι απο το 2007 επανω το εχεις σκεφτεί? Το οτι το αγορασες το 2014 δεν σημαίνει οτι η μπαταρία ηταν του 2014 και τα έφτυσε νωρίς.
Εμένα μου φενεται φυσιολογική φθορά.
Με την καινούρια δεν θα εχεις κανένα θέμα για μια 5 ετία πάνω κάτω, με σωστη χρηση του οχήματος και όχι μετα απο δυο βδομάδες ακινησία μιζια για τσιγάρα, μιζια για τράπεζα, μιζια για καφέ και στο μεσοδιάστημα να παίζει το ράδιο. -
Πιθανά να είναι έτσι. Και εμένα έτσι μου φαίνεται, αφού μετά την αλλαγή όλα είναι κομπλέ.
Θα κάνω ένα τσεκ όμως.Sent from my Coolpad 8675-A using Tapatalk
-
Αγόρασα και'γω αυτό το μαραφέτι, και μου έκανε την καρδιά περιβόλι.
Μου κάνει εντύπωση πως το charge είναι κολλημένο στο 98% όσες φορές και να μέτρησα 3-4 μπαταρίες.
SVR agm του 2010 (200€):
-
Δεν αναφέρεις πόσο χρόνο μετά την φόρτιση (επί του αυτοκινήτου ή σε φορτιστή) έγιναν οι 3-4 μετρήσεις. Συνιστάται οι μετρήσεις να γίνονται 12 με 18 ώρες μετά την φόρτιση. Ανεξαρτήτως αυτού, αν οι μετρήσεις και στις 4 μπαταρίες είναι όπως στην εικόνα πρέπει να αντικατασταθούν άμεσα, εφόσον χρησιμοποιούνται για εκκίνηση κινητήρα.
-
H συγκεκριμένη μόνο είναι για εκκίνηση, και με τόσο χαμηλό 'Healthy' (κινέζικη μετάφραση;Health δεν είναι το σωστό; )
Σε δυό ασβεστίου, που επίσης μου γράφει 'Replace', είναι στο ~45%. -
Η μπαταρία για την οποία ανέβασες φωτογραφία είναι στα τελευταία της, κρίνοντας από τα CCA που μετράς, τα οποία επαρκούν για εκκίνηση κινητήρα περίπου 50 ίππων, στους 27°C.
Για τις άλλες δύο, αφού τις αφήσεις για 12 ώρες να αποβάλουν τα επιφανειακά τους φορτία, μετράς τα CCA και με βάση το παρακάτω πινακάκι συμπεραίνεις αν αντέχουν ακόμη.
Στην πρώτη στήλη του πίνακα αναφέρονται τα CCA που μετρά το 'μαραφέτι'(όπως το απεκάλεσες) , στην δεύτερη η ιπποδύναμη του κινητήρα που μπορεί να εκκινηθεί στους -18°C, στην τρίτη στήλη το ίδιο για τους 0°C και στην τέταρτη το ίδιο για τους +27°C. Για ενδιάμεσες τιμές CCA και θερμοκρασιών υπολογίζεις αναλογικά. Ομοίως και για τιμές μεγαλύτερες των 1000 CCA.
Σημειώνω ότι πριν από μερικές μέρες 'μου εξέπνευσε' μια μπαταρία, η συμπεριφορά της οποίας ήταν σύμφωνη με αυτά που αναφέρω στον πίνακα και η εκπνοή της δεν με βρήκε απροετοίμαστο... καιCCA Ίπποι Ίπποι Ίπποι -18°C 0°C +27°C 100 26 32 39 200 52 65 78 300 78 97 117 400 104 130 156 500 130 162 195 600 156 195 234 700 182 227 273 800 208 260 312 900 234 292 351 1000 260 325 390
-
Καλησπέρα σε όλους.
Αύριο θα αλλάξω μπαταρία μόνος μου στο αυτοκίνητο και θα ήθελα να ρωτήσω αν, πλην του radio-cd που θα χάσει τις ρυθμίσεις και θα πρέπει να του περάσω τον κωδικό του για να ξαναδουλέψει, θα έχω κάποιο θέμα με οποιοδήποτε άλλο εξάρτημα ή αξεσουάρ του αυτοκινήτου.
Ευχαριστώ. -
Μπα και εγώ μόνος μου την άλλαξα. Οι ρυθμίσεις στο radio-cd και στο trip-computer χάθηκαν.
Sent from my Coolpad 8675-A using Tapatalk
-
Άρα δεν έχω κάποιο θέμα...
Επόμενη απορία: το αυτοκίνητο (renault megane 1.2 tce) έχει start and stop και η μπαταρία είναι τύπου agm (για αυτοκίνητα με σύστημα ανάκτησης κινητικής ενέργειας). Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα πάνω από τους πόλους να έχει κάποιες έξτρα βίδες. Ξεβιδώνω και αυτές ή όχι; -
Βίδες μόνο πάνω στούς πόλους τα εξάγωνα δεκαρακια δεν θυμάμαι κάτι άλλο...επίσης επειδή και εγώ έχω Scenic του 2011 όταν αλλαζεις μπαταρία σου ζητά το αυτοκίνητο να δηλώσεις την καινούργια μπαταρία για τό stop&start...η διαδικασία γίνεται απο το καντράν τού trip computer διάβασε λίγο το βιβλίο οδηγιών και θα το βρείς δεν είναι κάτι δύσκολο...
Στάλθηκε από το Lenovo TAB 2 A10-70F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ok.
Θα ρίξω μια ματιά και στο εγχειρίδιο για αυτό που μου έγραψες. -
Ενημερωτικά, μετά την αλλαγή χρειάστηκε να κάνω μόνο δυο πράγματα...
Καταρχήν, να επιβεβαιώσω στην οθόνη του trip computer ότι μπήκε καινούρια μπαταρία.
Έπειτα, να ρυθμίσω την ώρα.
Όλα τα υπόλοιπα κράτησαν τις ρυθμίσεις και την μνήμη τους. -
-
Ο χρήστης n.k.9 έγραψε:
Ενημερωτικά, μετά την αλλαγή χρειάστηκε να κάνω μόνο δυο πράγματα...
Καταρχήν, να επιβεβαιώσω στην οθόνη του trip computer ότι μπήκε καινούρια μπαταρία.
Έπειτα, να ρυθμίσω την ώρα.
Όλα τα υπόλοιπα κράτησαν τις ρυθμίσεις και την μνήμη τους.Τυχερέ
Sent from my Coolpad 8675-A using Tapatalk
-
Καλησπέρα στην παρέα κι από εμένα. Έχω ένα Hyundai i30 1.4 του 2009, και η μαμά μπαταρία του (HANKOOK MF54321) η οποία είχε αλλαχθεί εντός εγγύησης το 2011, έχει φάει τα ψωμιά της (10V και ίσα που παίρνει μπρος).
Διάβασα όσο περισσότερες σελίδες μπορούσα από το topic, και είμαι ανάμεσα σε 2, και θα ήθελα τη βοήθεια/άποψη σας.
- BOSCH S4005, 12V, 60Ah, 540EN και κόστος περίπου 60 ευρώ.
- VARTA D52, 12V, 60Ah, 680A https://www.varta-automotive.com/en-gb/ ... 60-901-068 με κόστος 118 ευρώ.
Θέλω να βάλω κάτι καλό επειδή έχω στο αμάξι οθόνη 2din, gps, tv tuner, συναγερμό και ασύρματο, αλλά δεν ξέρω αν αξίζει τα διπλάσια λεφτά η δεύτερη, οπότε λέω να πάω στην πρώτη λύση, τι λέτε? Έχετε να μου προτείνετε κάτι άλλο?
Επίσης επειδή διάβασα για το διαγνωστικό που έχουν αγοράσει κάποιοι συνφορουμίτες, επειδή είμαι κι εγώ πρω των πυλών της αγοράς του, έλεγα να τσιμπήσω αυτό https://www.aliexpress.com/item/QUICKLY ... 0.0.y2aTjt αλλά απ' ότι βλέπω είναι ακριβώς το ίδιο με το άλλο που έχετε εσείς, απλά το δικό μου ήταν σε προσφορά 35 ευρώ, αν και τώρα που το ξαναβλέπω αυτή έχει λήξει...
Υ.Γ: Όσοι ενδιαφέρεστε για να βλέπετε τα volts της μπαταρίας ή του δυναμό, για σκεφτείτε και τη λύση του tpms, με το οποίο μπορείτε εκτός από αυτό να βλέπετε και realtime την πίεση των ελαστικών σας, και να έχετε και μια διαθέσιμη θύρα USB για να φορτίζετε το κινητό σας: http://www.ebay.com/itm/Car-Tire-Pressu ... 3f7382cb5c
-
Έχεις μπαταρία που σου κράτησε 6 χρόνια και θες κάτι καλύτερο; Γιατί δεν ξαναβάζεις την ίδια....αυτές που προτείνεις θα σου κρατήσουν(άν κρατήσουν),το πολύ 3-4 χρόνια.....Πάντως πολύ καλή είναι και η Winner..επίσης κορεάτικη.
-
Η ίδια (Hankook) σε 62Ah βγαίνει στα 75€, αλλά σκέφτηκα επειδή έχω αρκετές καταναλώσεις για να μου κρατήσει λίγο παραπάνω και να μη χαλάσει με την πρώτη πιθανή αποφόρτιση που μπορεί να υπάρξει, να πάω σε AGM.
Αλλά κι εδώ υπάρχει δίλημμα:
- BOSCH S5A05 60Ah, 680A (100€)
- VARTA D52, 12V, 60Ah, 680A ή EXIDE με τα ίδια χαρακτηριστικά): 118€.
Οι BOSCH γενικά είναι αξιόπιστες? Γιατί στο κατάστημα https://www.e-kiriazis.gr/ που έχω εδώ κοντά μου και είχα βάλει και άλλες φορές από εκεί σε άλλα αμάξια, μου είπαν ότι έχουν σταματήσει να τις φέρνουν επειδή πλέον παράγονται στην Τουρκία και δεν είναι αξιόπιστες και είχαν πολλές επιστροφές, σε αντίθεση με τις Hankook που έχουν μηδενικές επιστροφές....
-
τα εχω μαθει απο τον Ηνιοχο που ειναι διακοπες και εχει ασχοληθει επιστημονικα με τις μπαταριες: Οταν το αμαξι εχει AGM μπαταρια εχει και δυναμο με μεγαλυτερη ταση. Οποτε εσενα το δυναμο θα εχει μικροτερη ταση και θα κανεις ετσι επιφανειακη φορτιση και τελικα ποτε δε θα φορτισει, καμια διετια αν σου κρατησει θα εισαι πολυ τυχερος! Αποδειξη οτι οι φορτιστες μπαταριας απο την μπριζα εχουν αλλο προγραμμα φορτισης για τις AGM μπαταριες με αλλη ταση μεγαλυτερη!
Οι Bosh Vatra ενοποιήθηκαν και ειναι μαπα! Hankook πηρε και ο Ηνιοχος αφου μετρησε πολλες στο μαγαζι με το μηχανημα που εχουμε δειξει πιο πριν -
Οπότε να πάω στην Hankook MF56219 - 12V 62Ah - 540CCA(EN) στα 75€ λέτε?
Έλεγα μωρέ μήπως έβρισκα κάτι καλύτερο που να μη χαλάσει με τη πρώτη (μικρή έστω) αποφόρτιση που μπορεί να γίνει πχ αν βλέπω τηλεόραση σταματημένος, ή χρειαστεί να ανταλλάξω μερικά μικρόφωνα στον ασύρματο.
Είναι σίγουρο αυτό που λες για τις AGM? Με τις βαθιάς εκφόρτισης τι παίζει και που κυμαίνονται οικονομικά? -
Τις ίδιες μπαταρίες που έχουν οι αυτοκινητοβιομηχανίες δεν μπορεί κάποιος να τις βρει;
Μπαταρία αυτοκινήτου...