-
Μην κουράζεσαι παραπάνω...δεν υπάρχει τέτοιος δείκτης και σαφώς ο κάθε λαστιχάς λέει τα δικά του. Εδώ ακόμα και στο ίδιο ελαστικό, υπάρχει διαφορά στην σκληρότητα της γόμας ανάλογα με τον δείκτη ταχύτητας.
-
Σε ευχαριστώ Ιταλε για την απάντηση.
Εβαλε σήμερα τα hankook ventus s3. Το οδηγησα το pulsar, ok, ακόμα νωρίς είναι να κρίνουμε, προς το μαλακό το είδα το τερέν.
Ίδωμεν! -
Καλησπέρα,
Σε Peugeot 308 Gti φοράω p zero ,σκέτο,225/40/18.Τοποθετηση πριν 4 χρόνια αλλά έχω κάνει 7000χλμ ;δεν το κινώ τακτικά..
Παρατήρησα ότι εμφανίστηκαν σκασίματα στη ακρη του πέλματος ,σαν να ξεράθηκε.Ο λαστιχας μου προτεινε για την περίπτωση μου να βάλω semislick που έχουν μαλακότερο γόμα ,nangang nsr2.
Ποια είναι η γνώμη σας;
Ευχαριστώ. -
Semis για καθημερινή χρήση, ειδικά με μαμά ανάρτηση, είναι no-no! Ειδικά οι κινεζιές που θέλει να σου πουλήσει...
Τα σκασιματάκια δεν είναι τίποτα το τρομερό, ειδικά αν δεν έχει πέσει η απόδοσή τους.
Σε περίπτωση αλλαγής θα πήγαινα στα νέα P Zero 4 (δεν τα λένε 4, αλλά είναι η 4η γενιά). Καταπληκτικό λάστιχο! Το θέλω κι εγώ για την 330 αλλά δεν το βρίσκω και στις δύο διαστάσεις (φοράει άλλη μπρος και άλλη πίσω) και έτσι με βλέπω για S001.
-
Τα nangang από ότι το έψαξα είναι made in Taiwan,ο λαστιχας τα προτεινε λόγω μαλακής γόμας και ότι δεν θα γίνονται κούτσουρο με την πάροδο του χρόνου λόγω της πολύ μειωμένης χρήσης του αυτοκινητου μου.
Πριν φόραγα p zero Nero τα οποία στα τέσσερα χρόνια είχαν δημιουργήσει στο πέλμα ,είχε διαλυθεί το πέλμα εσωτερικά με 9000 χλμ,γιαυτο προβληματίζομαι με την γόμα των pirelli...
ΕυχαριστωΟ χρήστης REALZEUS έγραψε:
Semis για καθημερινή χρήση, ειδικά με μαμά ανάρτηση, είναι no-no! Ειδικά οι κινεζιές που θέλει να σου πουλήσει...Τα σκασιματάκια δεν είναι τίποτα το τρομερό, ειδικά αν δεν έχει πέσει η απόδοσή τους.
Σε περίπτωση αλλαγής θα πήγαινα στα νέα P Zero 4 (δεν τα λένε 4, αλλά είναι η 4η γενιά). Καταπληκτικό λάστιχο! Το θέλω κι εγώ για την 330 αλλά δεν το βρίσκω και στις δύο διαστάσεις (φοράει άλλη μπρος και άλλη πίσω) και έτσι με βλέπω για S001.
-
Τα semis είναι:
- Επικίνδυνα στο βρεγμένο
- Δεν δουλεύουν σωστά με πολιτική ανάρτηση (εκτός αν έχεις κανένα Evo ή supercar)
- Τρομερά θορυβώδη και σκληρά σε απόσβεση
- Τρώγονται πολύ γρήγορα
Τα Nero ήταν παλιό λάστιχο πια. Όπως είπες κι εσύ στα Zero έχεις απλά σκασιματάκια, κάτι φυσιολογικό μετά από μερικά χρόνια.
Παρακαλώ.
-
Εάν για ψυχολογικούς λόγους δεν πάω σε pirelli ποια θα ήταν η πρόταση σου;225/40/18,250hp.
Δεν κρύβω ότι στα nangang και γενικότερα στα semi μου αρέσει οπτικά η τετράγωνη γωνία στο πέλμα. -
Εάν όχι P Zero, τότε Michelin PS4 ή Bridgestone S001.
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Εάν όχι P Zero, τότε Michelin PS4 ή Bridgestone S001.Δια, για τα γαλλικά θα έβαζα εναν αστερίσκο γιατι τωρα που άρχισαν να φορτώνονται km κανουν κατι 'νερά'...
Τα s001 - χωρις να εχω προςωπικη οςηγικη εμπειρία - στατικά μου είχαν φανεί κούτσουρα κατι το οποίο γράφεται και απο πολλούς στο διαδίκτυο...
Επισης, εγω στη θεςη του φίλου θα σκεφτόμουν τα premium contact 6 ή τα eagle f1.
-
παρατήρηση σημαντική:μετα τις 35,000 χλμ με τα toyo proxes cf2, γλιστράνε σε απότομο γκάζι της δευτέρας.Ανάβει συνέχεια το esp. This is not good ladies.and gentlemen.
Μάλλον έχουν κουτσουρεψει η έχουν καεί. Πέλμα υπάρχει άφθονο ακομη.
-
Ο χρήστης koralli έγραψε:
Εάν όχι P Zero, τότε Michelin PS4 ή Bridgestone S001.
Δια, για τα γαλλικά θα έβαζα εναν αστερίσκο γιατι τωρα που άρχισαν να φορτώνονται km κανουν κατι 'νερά'...
Τα s001 - χωρις να εχω προςωπικη οςηγικη εμπειρία - στατικά μου είχαν φανεί κούτσουρα κατι το οποίο γράφεται και απο πολλούς στο διαδίκτυο...
Επισης, εγω στη θεςη του φίλου θα σκεφτόμουν τα premium contact 6 ή τα eagle f1.
Τα φοράς στην Giulietta? Πότε πρόλαβαν να κάνουν χλμ, τώρα βγήκαν τα 4. Δεν είμαι fan των Michelin, αλλά ακούγονται τα καλύτερα!
Σε σχέση με τα 001, έχουν σκληρό σκελετό, όπως πρέπει να έχει ένα σπορ λάστιχο. Η γόμα μια χαρά μου φάνηκε.
Τα F1 είναι ωραία, αλλά τα Conti τα σιχαίνομαι γενικά... Τσιχλόφουσκες!παρατήρηση σημαντική:μετα τις 35,000 χλμ με τα toyo proxes cf2, γλιστράνε σε απότομο γκάζι της δευτέρας.Ανάβει συνέχεια το esp. This is not good ladies.and gentlemen.
Μάλλον έχουν κουτσουρεψει η έχουν καεί.
Ο βασικότερος παράγοντας είναι η άσφαλτος. Πόσο καιρό έχει να βρέξει γερά για να ξεπλυθεί;
-
Αστο Ιταλε,και στο φρενάρισμα γλιστρούν αρκετά.
Τα εχω πιει το αίμα.Με 40 βαθμους υπό σκιά ειμαι μέσα στο δρομο.Τα εκαψα τελείως.Μου κάνει εντύπωση πάντως, πως στα ίδια χλμ τα παλιό-eco contact 5 που φορούσε μαμά, γραπωναν καλυτερα.Βέβαια εκείνα ειχαν αλλο θέμα: αν έβρεχε στο διπλανό χωριό, ξεκινούσαν να γλιστρούν....χαχΑχαχα
-
Δια, ναι τα φοράω εδώ και 13000km περίπου. Εχει τύχει προςφατα σε 2-3 περιπτώσεις να γλιστρήσουν χωρις ιδιαίτερο ζόρισμα. Βεβαια για να μην ειμαι άδικος, η άσφαλτος δεν ήταν οτι καλύτερο κ είχε κ 40αρια μεσημερι. Στα ίδια σημεία ομως με touring λαστιχα (t001, conti pc5) δε θυμαμαι να γλιστραω ..
Edit: σε οτι αφορά το σκελετό ειναι όντως πιο σκληρά (ειναι κ xl βεβαια) αλλα και πάλι τα s001 ειναι σαφώς σκληρότερα, τουλαχιστον σε 17αρα ζάντα.
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Καλησπέρα. Θέλω πρόταση για αντικατάσταση των εργοστασιακών ελαστικών (Hankook Optimo K715 175/65 R14 82T) σε Ford Fiesta 1.25
απαιτήσεις κατά σειρά:- Καλό κράτημα, φρενάρισμα σε στεγνό - βρεγμένο
- αντοχή σε λακκούβες - κακό οδόστρωμα
- αντοχή σε υψηλές θερμοκρασίες καθώς το αμάξι μένει στον ήλιο
- άνεση
- οικονομία καυσίμου
Δεν οδηγώ σε υψηλές ταχύτητες, χιόνι - πάγο. 80% οδήγηση σε πόλη με
Οι απαιτήσεις είναι λίγο αντικρουόμενες (για παράδειγμα για αντοχή στην σκλήρυνση από τον ήλιο θέλεις μαλακό αρχικά λάστιχο, αλλά αυτό σημαίνει ευπάθεια σε κακό οδόστρωμα), αλλά οι καλύτερες επιλογές σε αυτήν την διάσταση είναι (σε τυχαία σειρά):
- Pirelli P1 Cinturato
- Yokohama A Drive
- Dunlop Street Response 2
- Toyo CF2
- Bridgestone B280
Τελικά πήρα τα Pirelli. Οι πρώτες εντυπώσεις είναι ότι 'κοπανάνε' λιγότερο στις ατέλειες του οδοστρώματος, φρενάρουν καλύτερα (λογικό σε σχέση με τα φθαρμένα ελαστικά που αντικατέστησαν) αλλά στις στροφές έχω την εντύπωση ότι το Hankook μου ενέπνεε περισσότερη εμπιστοσύνη και γενικώς μετέδιδε περισσότερη πληροφορία από τον δρόμο. Αυτά για την ώρα και ευχαριστώ για την βοήθεια.
-
μετα απο περίπου 30000 χιλιομετρα (σε 13 μήνες ) τα crossclimate άρχισαν να κανουν ενα 'ελαφρύ θρόισμα' στις στροφες.
Το πρωτοπαρατηρησα πριν 2 εβδομαδες περιπου σε επαρχιακο στριφτερο δρομο κάπου στις Αλπεις. Ειχα ανοιχτα τα παραθυρα, ειχε διπλη μπαριερα διπλα, οποτε ακουγοταν καθαρα ο ηχος μολις εστριβα το τιμονι (μολις ισιωνα σταματουσε).
Θεωρησα οτι οφείλεται στην πολυ καλη άσφαλτο, την 'τελεια' επαφη με τον δρομο κλπ ρομαντικά
Μόλις γύρισα Ελλαδα, το ακουσα κι εδω οποτε χάθηκαν τα 'ρομαντικά' και μένουμε στην πραγματικότητα.Δεν εχω παρατηρησει καποια κόπωση σε φρενο ή καποια φασαρια στον αυτοκινητοδρομο, η γομα 'έπεσε' λιγο σε σχεση με πριν 12000 χιλιομετρα που ηταν σαν καινουρια, περιμενω το χειμωνα και βλεπουμε.
Τα Crossclimate 2 που βγηκαν εχουν σαν βασικο 'λόγκο' στη διαφήμιση τους την μεγαλυτερη διαρκεια σε χιλιομετρα (εχουν επισης ενδειξη Β στο φρεναρισμα σε σχεση με το Α των δικων μου), οποτε πιθανον και η Michelin διεγνωσε οτι τα πρωτα δεν ειχαν την προσδοκώμενη χιλιομετρικη διάρκεια
-
Ο χρήστης japanese1 έγραψε:
Αστο Ιταλε,και στο φρενάρισμα γλιστρούν αρκετά.
Τα εχω πιει το αίμα.Με 40 βαθμους υπό σκιά ειμαι μέσα στο δρομο.Τα εκαψα τελείως.Μου κάνει εντύπωση πάντως, πως στα ίδια χλμ τα παλιό-eco contact 5 που φορούσε μαμά, γραπωναν καλυτερα.Βέβαια εκείνα ειχαν αλλο θέμα: αν έβρεχε στο διπλανό χωριό, ξεκινούσαν να γλιστρούν....χαχΑχαχα
Παντα τετοια εποχη οι δρομοι ειναι γεματοι σκονη και τα 35Κ χλμ ειναι στο οριο της κατω βολτας!!!
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Τα semis είναι:- Επικίνδυνα στο βρεγμένο
- Δεν δουλεύουν σωστά με πολιτική ανάρτηση (εκτός αν έχεις κανένα Evo ή supercar)
- Τρομερά θορυβώδη και σκληρά σε απόσβεση
- Τρώγονται πολύ γρήγορα
Τα Nero ήταν παλιό λάστιχο πια. Όπως είπες κι εσύ στα Zero έχεις απλά σκασιματάκια, κάτι φυσιολογικό μετά από μερικά χρόνια.
Παρακαλώ.
επισης, να προσθεσω οτι και στις καθημερινες μετακινησεις θα γλιστρανε μεχρι να ζεσταθουν γιατι στο πελμα επικαθεται σκονη κλπ βρωμα απο το δρομο και δημιουργει μια φλιδα.
Καπως ετσι το ειχα αντιληφθει απο την εμπειρια μου με R888. -
Καλησπέρα.
Αύριο το πρωί έχω σκοπό να αλλάξω τα ελαστικά και την Δευτέρα να κάνω ταξίδι 615 χλμ με πολύ μεγάλο φορτίο.
Ισχύει ότι τα ελαστικά χρειάζονται κάποιο στρώσιμο; Υπάρχει καταπόνηση κάτω από τέτοιες συνθήκες (φορτίο, υψηλές θερμοκρασίες ) όταν τα ελαστικά είναι φρέσκα; -
Κυρία καταπόνηση των ελαστικών προέρχεται από απότομες αλλαγές ταχύτητας ή πορείας
Sent from my Coolpad 8675-A using Tapatalk
-
Καλό είναι να γίνεται ένα στρώσιμο στα λάστιχα. Γύρω στα 500 χλμ χωρίς σπιναρίσματα, γρήγορα στριψίματα/φρεναρίσματα και πολύ υψηλές ταχύτητες στην Εθνική. Δεν θα πάθουν τίποτα όμως από το ταξίδι που θέλεις να κάνεις.
Αλήθεια τι θα βάλεις; Στο 6άρι;
Επιλογη ελαστικων!!! Ζητειται βοηθεια.... [#2]