-
4x4 diesel
Σιγά σιγα θα προσθέσω και τα έχτρα που χρειάζεται για εκτός δρόμου χρήση. -
Καλησπέρα,
Ενδιαφέρομαι για το 4Χ2. Μπορείτε να μου πείτε από ποιότητα κύλισης και θόρυβο στην καμπίνα είστε ευχαριστημένοι;
Στάλθηκε από το MI 5 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Όχι
Αν και έχω το τετρακίνητο δεν νομίζω να έχει διάφορες. Και για να είμαι ξεκάθαρος, οι αεροδυναμικοι θόρυβοι ενοχλούν
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Ο χρήστης iason1907 έγραψε:
Όχι [emoji14]Αν και έχω το τετρακίνητο δεν νομίζω να έχει διάφορες. Και για να είμαι ξεκάθαρος, οι αεροδυναμικοι θόρυβοι ενοχλούν
Sent from my iPhone using Tapatalk
Από θόρυβο μηχανής πως πάει; Αγοράζοντας suv περιμένω να έχει αεροδυναμικούς θορύβους παραπάνω οπότε ας μην ακούγεται η μηχανή τουλάχιστον. Στο test drive δεν κατάφερα να αναπτύξω μεγάλη ταχύτητα για να ακούσω την μηχανή ώστε να έχω άποψη.
Στάλθηκε από το MI 5 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Η μηχανή ακούγεται κοντά στο ρελαντί. Σε ταξίδι δεν ακούω την μηχανή. Και γενικά στις 2000-2500 είναι αρκετά ήσυχος ο κινητήρας. Μιλάω για το πετρέλαιο. Ο βενζίνης φαντάζομαι θα είναι ακόμα πιο ήσυχος
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Ο χρήστης iason1907 έγραψε:
Η μηχανή ακούγεται κοντά στο ρελαντί. Σε ταξίδι δεν ακούω την μηχανή. Και γενικά στις 2000-2500 είναι αρκετά ήσυχος ο κινητήρας. Μιλάω για το πετρέλαιο. Ο βενζίνης φαντάζομαι θα είναι ακόμα πιο ήσυχοςSent from my iPhone using Tapatalk
Και εγώ για πετρέλαιο ενδιαφέρομαι. Λογικά από micra k11 χωρίς καθόλου ηχομόνωση θα μου φανεί παράδεισος.Ευχαριστώ.
Στάλθηκε από το MI 5 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ένα αυτοκίνητο με μεγάλη απόσταση από το έδαφος, με μεγάλη γωνία προσέγγισης - φυγής και άλλα offroad χαρακτηριστικά δεν μπορεί να έχει τον αεροδυναμικό συντελεστή, την ποιότητα κλήσης κτλ ενός sedan. Αυτό δεν ισχύει μόνο για το duster άλλα και για τον μεγάλο απλησίαστο έρωτα μου το Land Cruiser που κοστίζει όσο 5 duster….
Πιστεύω ότι όσοι δεν ενδιαφέρονται για τετρακίνητο duster ίσως θα ήταν καλύτερο να κατευθύνονταν προς ένα crossover station. -
Ο χρήστης advrider έγραψε:
Ένα αυτοκίνητο με μεγάλη απόσταση από το έδαφος, με μεγάλη γωνία προσέγγισης - φυγής και άλλα offroad χαρακτηριστικά δεν μπορεί να έχει τον αεροδυναμικό συντελεστή, την ποιότητα κλήσης κτλ ενός sedan. Αυτό δεν ισχύει μόνο για το duster άλλα και για τον μεγάλο απλησίαστο έρωτα μου το Land Cruiser που κοστίζει όσο 5 duster….
Πιστεύω ότι όσοι δεν ενδιαφέρονται για τετρακίνητο duster ίσως θα ήταν καλύτερο να κατευθύνονταν προς ένα crossover station.ετσι είναι. Παρόλα αυτά επειδή αυτά είναι και τα στάνταρ από θέμα ησυχίας θα ήταν ψέμα να πούμε ότι είναι ήσυχο. Εμένα δεν με ενοχλεί και έχω γυρίσει όλη την Ελλάδα με αυτό και ας έχω και άλλες επιλογές
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Ο χρήστης advrider έγραψε:
Ένα αυτοκίνητο με μεγάλη απόσταση από το έδαφος, με μεγάλη γωνία προσέγγισης - φυγής και άλλα offroad χαρακτηριστικά δεν μπορεί να έχει τον αεροδυναμικό συντελεστή, την ποιότητα κλήσης κτλ ενός sedan. Αυτό δεν ισχύει μόνο για το duster άλλα και για τον μεγάλο απλησίαστο έρωτα μου το Land Cruiser που κοστίζει όσο 5 duster….
Πιστεύω ότι όσοι δεν ενδιαφέρονται για τετρακίνητο duster ίσως θα ήταν καλύτερο να κατευθύνονταν προς ένα crossover station.Υπάρχουν αεροδυναμικοί θόρυβοι, θόρυβοι από την μηχανή, θόρυβοι από τα λάστιχα ( κύλιση ). Για τους αεροδυναμικούς το καταλαβαίνω είναι SUV. Για τους άλλους ζητάω απόψεις. Και ακόμα καλύτερα μετρήσεις. Όλοι έχουμε κινητό με μικρόφωνο που γίνεται ένα ωραίο ντεσιμπελόμετρο. Με ενδιαφέρει το 4χ2 γιατί προτίστως είναι στο budget μου και μου κάνει σαν σασί. Σαν μέτρο σύγκρισης στο νισσαν που έχω τωρα με 120 χλμ/ώρα και πέμπτη ταχύτητα έχει στην καμπίνα 87 db.
Στάλθηκε από το MI 5 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Φίλε syphonen καθώς έχω το 4χ2 με τον 1.5dci και έχοντας κάνει τσεκ με το ντεσιμπελόμετρο του κινητού , μέχρι τα 110χλμ/ώρα έχω δει το πολύ 72 db. Στα 80χλμ/ώρα μόλις 69 db το πολύ!!!!. Πάντως και δίχως να είχα κάνει αυτό το τσεκ γενικά το αυτοκίνητο είναι ήσυχο. Όσον αφορά τα offroad χαρακτηριστικά του θα έλεγα ότι πάει σχεδόν όπου πηγαίνει και στην 4χ4 εκδοχή του... με το 4χ4 να παίρνει την πρωτιά σε πραγματικά ιδιαίτερες δύσκολες καταστάσεις. Στην άσφαλτο όμως το 4χ2 παίρνει το αίμα του πίσω και λόγω του μειωμένου του βάρους έχει καλύτερες επιδόσεις. Προσωπικά με αυτό το αυτοκίνητο και έχοντας κάνει 90000 χλμ σχεδόν σε 3 χρόνια, ηρέμησα. Κατανάλωση σούπερ μίνι και χώροι μεσαίας κατηγορίας σε συνδυασμό με άλλες αρετές που θα δεις στην πορεία θα σε κάνουν το λιγότερο να το αγαπήσεις.
-
Ο χρήστης SPI_duster έγραψε:
Φίλε syphonen καθώς έχω το 4χ2 με τον 1.5dci και έχοντας κάνει τσεκ με το ντεσιμπελόμετρο του κινητού , μέχρι τα 110χλμ/ώρα έχω δει το πολύ 72 db. Στα 80χλμ/ώρα μόλις 69 db το πολύ!!!!. Πάντως και δίχως να είχα κάνει αυτό το τσεκ γενικά το αυτοκίνητο είναι ήσυχο. Όσον αφορά τα offroad χαρακτηριστικά του θα έλεγα ότι πάει σχεδόν όπου πηγαίνει και στην 4χ4 εκδοχή του... με το 4χ4 να παίρνει την πρωτιά σε πραγματικά ιδιαίτερες δύσκολες καταστάσεις. Στην άσφαλτο όμως το 4χ2 παίρνει το αίμα του πίσω και λόγω του μειωμένου του βάρους έχει καλύτερες επιδόσεις. Προσωπικά με αυτό το αυτοκίνητο και έχοντας κάνει 90000 χλμ σχεδόν σε 3 χρόνια, ηρέμησα. Κατανάλωση σούπερ μίνι και χώροι μεσαίας κατηγορίας σε συνδυασμό με άλλες αρετές που θα δεις στην πορεία θα σε κάνουν το λιγότερο να το αγαπήσεις.Σε ευχαριστώ πολύ.Λογικά και εγω θα προχωρήσω σε αγορά σύντομα
Στάλθηκε από το MI 5 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Σε καμία 10ρια μέρες που το παραλαμβάνω θα κάνω ένα τεστ θορύβου με κανονικό ντεσιμπελομετρο ( παλιά είχα home studio). Σε κάθε περίπτωση όμως, οι παράγοντες που μπορεί να επηρεάσουν τον θόρυβο είναι πάρα πολλοί, από την ποιότητα της ασφάλτου, την πίεση των ελαστικών μέχρι και την ταχύτητα - κατεύθυνση του ανέμου. Επίσης, για να βγει τόσο οικονομικό ένα αυτοκίνητο σίγουρα έχουν κόψει και από την ποιότητα – ποσότητα των ηχομονωτικών υλικών.
-
Να σημειώσουμε βέβαια πως πέρα από την ένταση, σημασία έχει και η χροιά του ήχου. Μπορεί δηλαδή κάποιο αυτοκίνητο να ακούγεται λιγότερο, αλλά η χροιά του ήχου που παράγει να είναι πιο ενοχλητική.
Σε κάθε περίπτωση, στο test drive που είχα κάνει το Duster 1.5, το θέμα της ηχομόνωσης ήταν ένας από τους κυριότερους λόγους που το απορρίψαμε. Μου έδινε περισσότερο την αίσθηση ενός αγροτικού, παρά ενός κλασσικού ΙΧ. Να σημειώσω πως το είχα οδηγήσει μόνο σε ανοιχτό δρόμο, πρέπει να ήταν το 4χ4, δε γνωρίζω αν είχε χωμάτινα λάστιχα και πως πάνω από τα 130 ένιωθα ότι ο θόρυβος ξεπερνούσε τα αποδεκτά επίπεδα για ένα ήσυχο ταξίδι.
Το QQ από την άλλη που επιλέξαμε, το πάω χαλαρά στα 150-160 χωρίς να με ενοχλεί ο θόρυβος στο ελάχιστο, από την άλλη όμως πέρα από έναν βατό χωματόδρομο, δε τολμάω να το πάω παραπέρα.
Ανάλογα με τις ανάγκες του και τις δυνατότητες του ο καθένας αποφασίζει και επιλέγει το καλύτερο για αυτόν Ευτυχώς οι επιλογές είναι πολλές (χρήματα δεν υπάρχουν, αλλά αυτό είναι άλλο θέμα ) !
-
Αφού φίλε μου είναι να το πάρεις ας πούμε δυο κουβέντες για το αυτοκίνητο. Είναι φτηνό αλλά όχι φτηνιάρικο. Εχει την ποιότητα υλικών του εσωτερικού που συναντάς σε οχήματα μικρών κατηγοριών ή οχήματα της κατηγορίας του προηγούμενων ετών. Μοιράζεται πολλά εξαρτήματα με όλα τα υπόλοιπα οχήματα του ομίλου. Εξοπλίζεται με τον ίδιο κινητήρα που φορά και ο άρχοντας των πωλήσεων στην κατηγορία, το qq. Υποχωρήσεις υπάρχουν σε κάποια ζητήματα ως προς την συναρμογή των πλαστικών, κάτι που του βγήκε σε καλό. Τα κλιπς λάμπουν δια της απουσίας των ενώ την θέση τους καταλαμβάνουν οι συνηθισμένες και γνωστές σε όλους μας βίδες. Το αποτέλεσμα είναι ελάχιστοι ήχοι συντονισμών έπειτα ακόμη και από σκληρή χρήση. Μοιράζεται πλέον με όλα τα οχήματα της renault το media nav evo. Τα υφάσματα στα καθίσματα είναι ανθεκτικά αλλά απέχουν πολύ από ποιοτικές επιλογές άλλων κατασκευαστών. Ως προς τα ηλεκτρολογικά και ηλεκτρονικά του είναι ένα επίσης ισότιμο μέλος του ομίλου Ρενώ. Του λείπουν κάποιες hi-end πινελιές που βλέπεις όμως στους υπόλοιπους. Δεν παίζει μοκέτα ούτε με σφαίρες στα πίσω φτερά όταν η φορντ τις βάζει εδώ και 10ετίες στα αμάξια της. Το κόστος των αεροσακων καθιστά προβλεπόμενο τον αριθμό 4 όταν όλα τα αμάξια της κατηγορίας του παίζουν από 6 και πάνω. Τα αμορτισέρ του επίσης αν και αποτελεσματικά δεν έχουν εντούτοις καμμια σχέση με του qq ή του kadjar. Βέβαια τα ελαστικά του μεικτής χρήσης συγκαταλέγονται στα καλύτερα. Τι είναι λοιπόν το duster? Είναι ένα αυτοκίνητο που δεν έχει τίποτε πρωτοποριακό επάνω του, ούτε είναι φτιαγμένο με τα καλύτερα υλικά. Βασίζεται όμως και συνδυάζει παλιές αποτελεσματικές πρακτικές με τρόπο τόσο έξυπνο που θα πρέπει πολύ να ψάξεις για να βρεις κακώς κείμενα. Το σπουδαιότερο... Φτιάχνεται στην Ρουμανία με μισθούς Ρουμανίας και όχι στην Γαλλία ή την Αγγλία με μισθούς αρκετά προσθετικούς στο 'Τελικό κόστος προϊόντος'.
-
Axel τα ελαστικά έχουν μεγάλη σημασία. Εχω μπει σε duster με τρακτερωτα ελαστικά και ήταν σα να ήμουν σε τρακτερ και όχι σε αγροτικό.
-
Ότι ηλεκτρονικό ή μηχανικό βοήθημα να έχεις αν δεν έχεις τα κατάλληλα λάστιχα δεν πας βουνό. Με το που παλιώσουν λίγο τα μαμά του φοράς τα BFGoodrich All Terrain και ξεμπερδεύεις.
-
Ο χρήστης SPI_duster έγραψε:
Axel τα ελαστικά έχουν μεγάλη σημασία. Εχω μπει σε duster με τρακτερωτα ελαστικά και ήταν σα να ήμουν σε τρακτερ και όχι σε αγροτικό.Δεν γνωρίζω δυστυχώς τι ακριβώς λάστιχα φορούσε το συγκεκριμένο, μιας και είχε πλέον νυχτώσει όταν πήγαμε στην αντιπροσωπεία (Nissan, Renault, Dacia), είδαμε ότι υπήρχε διαθέσιμο ένα Duster για test drive και είπαμε να το δοκιμάσουμε μιας και είχα διαβάσει πολύ καλά σχόλια και μας άρεσε και ως εμφάνιση.
Θυμάμαι πάντως πως και σε χαμηλότερη ταχύτητα έκανε αρκετά περισσότερο θόρυβο σε σχέση με το QQ. Πιθανότατα λόγω έλλειψης ηχομόνωσης. Από όσα είχα δοκιμάσει εκείνη την περίοδο πάντως ήταν με διαφορά αυτό που μου έμοιαζε περισσότερο για αγροτικό και 'αγρίμι' ταυτόχρονα. Λες και το φυσικό του περιβάλλον ήταν οι χωματόδρομοι και οι εκτός δρόμου διαδρομές.
-
Συμφωνώ με τον όρο αγρίμι και γι αυτό προτιμήθηκε. Συνηθως τα ελαστικά είναι τα continental crosscontact lx. Δεν νομίζω στην αντιπροσωπεία να είχε αλλά ελαστικά
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Αγαπητέ makwolf ευχαριστώ για τη διευκρίνηση για το υποβραχιόνιο. Το θεωρώ αρκετά απαραίτητο, αν και δεν είχα ποτέ στα αυτοκίνητα που κατείχα έως σήμερα.
Λοιπόνμ επειδή βλέπω αρκετούς από εμάς να είναι στη διαδικασία αναζήτησης-παραγγελίας ενημερώνω τους αγαπητούς συμφορουμίτες ότι κινήθηκα σε γειτονικό νομό της Θεσ.νίκης και με το καλημέρα πήρα 350€ χαμηλότερη τελική τιμή από ότι στη συμπρωτεύουσα. Όλα αυτά στην πρώτη κουβέντα. Αν επιμείνω λίγο ακόμα πιστεύω πως το 500€ θα το γλιτώσω χαλαρά. Χρόνοι παράδοσης ίδιοι (λίγο μετά ον 15Αυγουστο), όπως μου είπαν οι περισσότεροι αντιπρόσωποι που ρώτησα.
Και τώρα σε κάτι ουσιώδες. Ενώ σε μια αντιπροσωπεία μου έδωσαν χαλαά το συναγερμό ως δώρο, σε άλλη ήταν διστακτικοί και μου αντιπρότειναν άλλα δώρα (π.χ υποβραχιόνιο,λαστιχένιο σκαφάκι πορτ μπαγκαζ κ.λ.π) και όταν ρώτησα γιατί, μου ανέφεραν ότι μπορει να δημιουργηθεί θέμα με την εγγύηση στα ηλεκτρονικά του αυτοκινήτου αν ο συναγερμός τοποθετηθεί εδώ στην Ελλάδα. Περιμένω διευκρινήσεις για να σας μεταφέρω περισσότερες πληροφορίες, αλλά επέμεινα και μου υποσχέθηκε ότι θα ρωτήσει στα κεντρικά τι γίνεται με αυτό το θέμα. Δεν μπορεί να μην υπάρχει ένας συναγερμός για τον οποίο να δίνει εγγύηση η μαμα Ρενό. Και το λέω αυτό διότι επέμεινα στον αντιπρόσωπο ότι θέλω να βάλω οπωσδήποτε συναγερμό, οπότε θα πρέπει αναγκαστικά να ξέρω ποιον 'εκγρίνει' η επίσημη αντιπροσωπεία.
Περιμένω εμπειρίες και γνώμες από κατόχους που το ξέρουν από πρώτο χέρι. Παίζει το σενάριο αν τοποθετησω συναγερμό οποιοασδήποτε μάρκας μετά την αγορά του αυτοκινήτου να δημιουργηθεί θέμα με εγγύηση σε ηλεκτρονικά μέρη (π.χ αν δημιουργηθεί θέμα μελλοντικά και ρίξουν την ευθύνη από την αντιπροσωπεία στην εγκατάσταση συναγερμού.
Ευαριστώ. -
Φιλε Dusterix αυτο που σου ειπαν για τον συναγερμο και την πιθανοτητα προβληματος με την εγγυηση ειναι ακυρο.Η προσωπικη μου εμπειρια εχει ως εξης:Αγοραζοντας ενα 9 μηνων μεταχειρισμενο Duster 4x4 dci , θελησα να τοποθετησω εναν συναγερμο.Εβαλα στην αρχη εναν απλο σε εξωτερικο τοποθετη.Η λειτουργια του δεν με ικανοποιησε και ετσι απευθυνθηκα στο εξουσιοδοτημενο που το συντηρω και τους ειπα οτι θελω να μου βγαλουν τον παλιο και να μου βαλουν καποιον που προτεινουν αυτοι.Η εξαγωγη του παλιου και η τοποθετηση του καινουργιου ολοκληρωθηκε σε μερικες ωρες χωρις κανενα προβλημα ή καποια αναφορα σε θεματα εγγυησης.Αρα λοιπον και στο δικο σου μπορει να τοποθετηθει χωρις προβλημα νομιζω.
Dacia Duster