Δεν το έχω παρατηρήσει, βέβαια κάνω 95% των χιλιομέτρων Αττική-Ολυμπια οδό.
Στάλθηκε από το MI 5 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Δεν το έχω παρατηρήσει, βέβαια κάνω 95% των χιλιομέτρων Αττική-Ολυμπια οδό.
Στάλθηκε από το MI 5 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Καλησπέρα, το 208 1.6 bluehdi του 2018 που έχω, έχει σύστημα με ουρία. Δεν νομίζω ότι χρειάζεται αναγέννηση.
Στάλθηκε από το MI 5 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Ο χρήστης fiorentinosgr έγραψε:
Γειά σας παιδιά και καλή χρονιά. Ενδιαφέρομαι να πάρω το stonic. Θα ήθελα να ρωτήσω αν το έχει οδηγήσει κανείς στη ντίζελ έκδοση του. Διαβάζω στα ξένα σάιτ ότι ακούγεται πολύ ο κινητήρας πάνω από τα 100 χμ/ω. Έχει κανείς καμία άποψη? Δυστηχώς εγώ οδήγησα μόνο τη βενζίνη της αντιπροσωπίας στην Πάτρα.Ευχαριστώ εκ των προτέρων.
Δεν ξέρω αν σε βοηθάω, αλλά το ceed με το ίδιο μοτέρ είναι αθόρυβο
Στάλθηκε από το MI 5 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Ο χρήστης SPI_duster έγραψε:
Φίλε syphonen καθώς έχω το 4χ2 με τον 1.5dci και έχοντας κάνει τσεκ με το ντεσιμπελόμετρο του κινητού , μέχρι τα 110χλμ/ώρα έχω δει το πολύ 72 db. Στα 80χλμ/ώρα μόλις 69 db το πολύ!!!!. Πάντως και δίχως να είχα κάνει αυτό το τσεκ γενικά το αυτοκίνητο είναι ήσυχο. Όσον αφορά τα offroad χαρακτηριστικά του θα έλεγα ότι πάει σχεδόν όπου πηγαίνει και στην 4χ4 εκδοχή του... με το 4χ4 να παίρνει την πρωτιά σε πραγματικά ιδιαίτερες δύσκολες καταστάσεις. Στην άσφαλτο όμως το 4χ2 παίρνει το αίμα του πίσω και λόγω του μειωμένου του βάρους έχει καλύτερες επιδόσεις. Προσωπικά με αυτό το αυτοκίνητο και έχοντας κάνει 90000 χλμ σχεδόν σε 3 χρόνια, ηρέμησα. Κατανάλωση σούπερ μίνι και χώροι μεσαίας κατηγορίας σε συνδυασμό με άλλες αρετές που θα δεις στην πορεία θα σε κάνουν το λιγότερο να το αγαπήσεις.
Σε ευχαριστώ πολύ.Λογικά και εγω θα προχωρήσω σε αγορά σύντομα
Στάλθηκε από το MI 5 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Ο χρήστης advrider έγραψε:
Ένα αυτοκίνητο με μεγάλη απόσταση από το έδαφος, με μεγάλη γωνία προσέγγισης - φυγής και άλλα offroad χαρακτηριστικά δεν μπορεί να έχει τον αεροδυναμικό συντελεστή, την ποιότητα κλήσης κτλ ενός sedan. Αυτό δεν ισχύει μόνο για το duster άλλα και για τον μεγάλο απλησίαστο έρωτα μου το Land Cruiser που κοστίζει όσο 5 duster….
Πιστεύω ότι όσοι δεν ενδιαφέρονται για τετρακίνητο duster ίσως θα ήταν καλύτερο να κατευθύνονταν προς ένα crossover station.
Υπάρχουν αεροδυναμικοί θόρυβοι, θόρυβοι από την μηχανή, θόρυβοι από τα λάστιχα ( κύλιση ). Για τους αεροδυναμικούς το καταλαβαίνω είναι SUV. Για τους άλλους ζητάω απόψεις. Και ακόμα καλύτερα μετρήσεις. Όλοι έχουμε κινητό με μικρόφωνο που γίνεται ένα ωραίο ντεσιμπελόμετρο. Με ενδιαφέρει το 4χ2 γιατί προτίστως είναι στο budget μου και μου κάνει σαν σασί. Σαν μέτρο σύγκρισης στο νισσαν που έχω τωρα με 120 χλμ/ώρα και πέμπτη ταχύτητα έχει στην καμπίνα 87 db.
Στάλθηκε από το MI 5 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Ο χρήστης iason1907 έγραψε:
Η μηχανή ακούγεται κοντά στο ρελαντί. Σε ταξίδι δεν ακούω την μηχανή. Και γενικά στις 2000-2500 είναι αρκετά ήσυχος ο κινητήρας. Μιλάω για το πετρέλαιο. Ο βενζίνης φαντάζομαι θα είναι ακόμα πιο ήσυχοςSent from my iPhone using Tapatalk
Και εγώ για πετρέλαιο ενδιαφέρομαι. Λογικά από micra k11 χωρίς καθόλου ηχομόνωση θα μου φανεί παράδεισος.Ευχαριστώ.
Στάλθηκε από το MI 5 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Ο χρήστης iason1907 έγραψε:
Όχι [emoji14]Αν και έχω το τετρακίνητο δεν νομίζω να έχει διάφορες. Και για να είμαι ξεκάθαρος, οι αεροδυναμικοι θόρυβοι ενοχλούν
Sent from my iPhone using Tapatalk
Από θόρυβο μηχανής πως πάει; Αγοράζοντας suv περιμένω να έχει αεροδυναμικούς θορύβους παραπάνω οπότε ας μην ακούγεται η μηχανή τουλάχιστον. Στο test drive δεν κατάφερα να αναπτύξω μεγάλη ταχύτητα για να ακούσω την μηχανή ώστε να έχω άποψη.
Στάλθηκε από το MI 5 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Καλησπέρα,
Ενδιαφέρομαι για το 4Χ2. Μπορείτε να μου πείτε από ποιότητα κύλισης και θόρυβο στην καμπίνα είστε ευχαριστημένοι;
Στάλθηκε από το MI 5 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk