-
Συμφορουμίτες καλησπέρα και καλώς σας βρήκα.
Το επόμενο διάστημα και συγκεκριμένα τους επόμενους 2-3 μήνες επιθυμώ να προβώ στην αγορά ενός εκ των τριών 'καθαρόαιμων' που αναφέρει και ο τίτλος, ωστόσο δεν έχω κατασταλάξει ακόμη ως προς την επιθυμία μου καθώς είμαι 'διχασμένος'.
Θα ήθελα γνώμες (υπέρ και κατά) από τους έμπειρους του φόρουμ επάνω στο 'άθλημα' μήπως και μπορέσετε και βοηθήσετε και εσείς όσο μπορείτε έναν 'απελπισμένο' συνάδελφο
ΥΓ1: Το ποσό που επιθυμώ να διαθέσω, είναι το πολύ έως 2 χιλιάρικα.
ΥΓ2: Το αυτοκίνητο ΔΕΝ το θέλω για καθημερινή χρήση, αλλά για καμιά βολτίτσα κανά Σ/Κ ή καμιά εκδρομή διαδρομής επιπέδου Αθήνα - Πάτρα.
ΥΓ3: Σας ευχαριστώ όλους προκαταβολικά και ελπίζω σε αρκετές τοποθετήσεις.
Να είστε καλά!
-
Συμφορουμίτες καλησπέρα και καλώς σας βρήκα.
Το επόμενο διάστημα και συγκεκριμένα τους επόμενους 2-3 μήνες επιθυμώ να προβώ στην αγορά ενός εκ των τριών 'καθαρόαιμων' που αναφέρει και ο τίτλος, ωστόσο δεν έχω κατασταλάξει ακόμη ως προς την επιθυμία μου καθώς είμαι 'διχασμένος'.
Θα ήθελα γνώμες (υπέρ και κατά) από τους έμπειρους του φόρουμ επάνω στο 'άθλημα' μήπως και μπορέσετε και βοηθήσετε και εσείς όσο μπορείτε έναν 'απελπισμένο' συνάδελφο
ΥΓ1: Το ποσό που επιθυμώ να διαθέσω, είναι το πολύ έως 2 χιλιάρικα.
ΥΓ2: Το αυτοκίνητο ΔΕΝ το θέλω για καθημερινή χρήση, αλλά για καμιά βολτίτσα κανά Σ/Κ ή καμιά εκδρομή διαδρομής επιπέδου Αθήνα - Πάτρα.
ΥΓ3: Σας ευχαριστώ όλους προκαταβολικά και ελπίζω σε αρκετές τοποθετήσεις.
Να είστε καλά!
-
Συμφορουμίτες καλησπέρα και καλώς σας βρήκα.
Το επόμενο διάστημα και συγκεκριμένα τους επόμενους 2-3 μήνες επιθυμώ να προβώ στην αγορά ενός εκ των τριών 'καθαρόαιμων' που αναφέρει και ο τίτλος, ωστόσο δεν έχω κατασταλάξει ακόμη ως προς την επιθυμία μου καθώς είμαι 'διχασμένος'.
Θα ήθελα γνώμες (υπέρ και κατά) από τους έμπειρους του φόρουμ επάνω στο 'άθλημα' μήπως και μπορέσετε και βοηθήσετε και εσείς όσο μπορείτε έναν 'απελπισμένο' συνάδελφο
ΥΓ1: Το ποσό που επιθυμώ να διαθέσω, είναι το πολύ έως 2 χιλιάρικα.
ΥΓ2: Το αυτοκίνητο ΔΕΝ το θέλω για καθημερινή χρήση, αλλά για καμιά βολτίτσα κανά Σ/Κ ή καμιά εκδρομή διαδρομής επιπέδου Αθήνα - Πάτρα.
ΥΓ3: Σας ευχαριστώ όλους προκαταβολικά και ελπίζω σε αρκετές τοποθετήσεις.
Να είστε καλά!
-
Ωραιο θεμα! Μου θυμισες τα νιατα μου
Punto gt δε βλεπω να κυκλοφορουν πλεον, και ενα απο τα λιγα που θα βρεις φαντασου τι θα εχει τραβηξει.
Οχι οτι τα σαξοραλλα με 2 χιλιαρικα θα ειναι πιο περιποιημενα, αλλα τουλαχιστον η ατμοσφαιρα ισως αποδειχτει λιγο καλυτερη επιλογη ως προς τη συνολικη αξιοπιστια.Καθαρα με τα δικα μου κριτηρια θα εψαχνα για ενα μαμα σαξο, το πολυ εως 1ο σταδιο και οσο γινεται λιγοτερο χαμηλωμενο.
Απο κει και επειτα θα του εβαζα μια καλη coilover αναρτηση και ενα quaife. -
Ο χρήστης FPC έγραψε:
Συμφορουμίτες καλησπέρα και καλώς σας βρήκα.Το επόμενο διάστημα και συγκεκριμένα τους επόμενους 2-3 μήνες επιθυμώ να προβώ στην αγορά ενός εκ των τριών 'καθαρόαιμων' που αναφέρει και ο τίτλος, ωστόσο δεν έχω κατασταλάξει ακόμη ως προς την επιθυμία μου καθώς είμαι 'διχασμένος'.
Θα ήθελα γνώμες (υπέρ και κατά) από τους έμπειρους του φόρουμ επάνω στο 'άθλημα' μήπως και μπορέσετε και βοηθήσετε και εσείς όσο μπορείτε έναν 'απελπισμένο' συνάδελφο
ΥΓ1: Το ποσό που επιθυμώ να διαθέσω, είναι το πολύ έως 2 χιλιάρικα.
ΥΓ2: Το αυτοκίνητο ΔΕΝ το θέλω για καθημερινή χρήση, αλλά για καμιά βολτίτσα κανά Σ/Κ ή καμιά εκδρομή διαδρομής επιπέδου Αθήνα - Πάτρα.
ΥΓ3: Σας ευχαριστώ όλους προκαταβολικά και ελπίζω σε αρκετές τοποθετήσεις.
Να είστε καλά!
18 ετων;
Εσύ ,όχι τα αμάξια,αν και αυτά εκεί κάπου είναι. -
Μιάς και έχω Punto gt αλλά και 106 rallye 16v να σου πω τα εξής
Κινητήρας
Τα μέταλλα και στα δυο αυτοκίνητα είναι εξαιρετικά και σαφώς ανώτερα απο πολύ πιο ακριβά αυτοκίνητα ενω 17-20 χρόνια τώρα συνεχίζουν να δουλεύουν όπως τον πρώτο καιρό με μια όμως βασική διαφορά. Και τα δυο αυτοκίνητα είναι εντελώς εργοστασιακά όσο αφορά τον κινητήρα. Τώρα αν βρείς punto με τουρμπίνα απο Scania και τετραπετάλουδο ή turbo ή με nitro, rallye εκεί τα πράγματα αλλάζουν και σαφώς δεν φταίει το αυτοκίνητο, άλλωστε μην ξεχνάς οτι πάνω σε αυτά τα δυο αυτοκίνητα έμαθε ο βελτιωτικός οίκος ΜαστροΚώτσος Racing και ΜαστροΜήτσος sporteam. Οι κινητήρες και των δυο κατ εμε είναι αξιόπιστοι όταν παραμείνουν σε εργοστασιακή μορφή ή έστω πρώτο στάδιο, δικαιολογίες του στύλ φταίει το καύσιμο και άλλα τέτοια είναι για τους κατόχους άλλων αυτοκινήτων που τα χάφτουν πιο εύκολα, άλλωστε το Punto έβγαζε απο 1400 κυβικά 130-136 άλογα απο 8ν κινητήρα της δεκαετίας του 1970 (η renault με το 5gt είχε την δεκαετία του 1980 120 άλογα με τα ίδια κυβικά μοτέρ, προερχόμενο τεχνολογικά απο το άρμα του Αχιλλέα όταν έσερνε τον Έκτορα γυρω απο τα τείχη της Τροίας, με καρμπυρατέρ και πλάγιο εκκεντροφόρο). Εδω να σου πω οτι το Punto έχει το κλασσικό θέμα που χαμηλά κινείται νωχελικά όταν μπαίνει όμως η τουρμπίνα μπαίνει κάπως απότομα κλασσικό όμως θέμα των turbo της εποχής, απο την άλλη το 106 έχει ενα μοτέρ εντελώς γραμμικό το οποίο ανεβάζει μέχρι κόφτη 7200 άνετα ενώ μετά τις 4000 στροφές το στροφόμετρο χάνεται.Πολλαπλασιαστές, αντλίες είναι ακόμη οι εργοστασιακοί.Συμπεριφορά
Δεν θα σε μπλέξω με ανάποδα τιμόνια και τέτοια απλά θα στο συνοψίσω, αν θέλεις κάτι πιο Gt πας σε Punto διαφορετικά αν θέλεις κάτι πιο στριφτερό σε 106 (το 1,6 8ν κατ εμέ είναι το καλύτερο rallye) λογικά το VTS είναι κάπου στην μέση. Γενικά όμως και τα δυο αυτοκίνητα θέλουν χέρια για να κινηθούν γρήγορα, χέρια όμως που συνήθως οι πιτσιρικάδες δεν τα είχαν και κατέληξαν με τροπέτα στην κατοχή τους.Εσωτερικό
Παρόλο που οι Γαλάτες είχαν τον φόβο μην τους πέσει ο ουρανός στο κεφάλι, άφησαν τελικά αυτό το προνόμιο για άλλους πιο βόρειους, τα πάντα λειτουργούν ακόμη όπως πρέπει (αν θέλεις μπορώ τουλάχιστον το 106 να βρεθούμε και να το δείς με τα μάτια σου). Εννοείται η εργονομία είναι σχετική άλλωστε δεν έχεις και πολλά κουμπιά να χειρίζεσαι, ενω τα πλαστικά στο 106 μου φαίνονται καλύτερα.Ποτηροθήκες και άλλα τέτοια που εντυπωσιάζουν τους περισσότερους εδω απλά δεν υπάρχουνΚατανάλωση
Με τα σημερινά δεδομένα λίγο πονεμένη ιστορία στο Fiat 7-9 λίτρα άνετα, ψηλά πίνει όσο αντέχει, το 106 λίγο καλύτερα γενικά σε εθνική περίπου 7 λίτρα σχετικά χαλαρά (όσο και μια 320 170 που είχα, εξαιρετική διαχείριση καυσίμου η BMW) αλλά πάλι γρήγορα δεν έχει πάει πάνω απο 10.Φρενα
Νομίζω το fiat λίγο καλύτερο ωστόσο μπορείς να αλλάξεις δίσκους, σωληνάκια, τακάκια στο 106 μέ λίγα χρήματα.Όσο αφορά τα μεταχειρισμένα θέλει πολύ προσοχή καθώς τα περισσότερα έχουν κακοποιηθεί απο τον ακούρευτο, αξύριστο, νεανικό όχλο, ενώ όσα είναι σε εξαιρετική πλέον κατάσταση (όπως π.χ τα δικά μου) απλά δεν πωλούνται καθώς προσωπικά τα θεωρώ κλασσικά του μέλλοντος. Εκτός αυτού λόγω της χαμηλής τους πλέον τιμής αποτελούσαν το καταφύγιο του όχι εκλεπτυσμένου κάγκουρα που θα έδινε κάποιο σεβαστό ποσό για αυτοκίνητο, αλλά αυτού που αντί να αγοράσει παπάκι με αυτά τα χρήματα προτίμησε ότι είχε απομείνει απο ενα rallye, συντήρηση - ανταλλακτικά είναι γενικά φθηνά και βρίσκεις ότι θες σε καινούρια, μεταχειρισμένα.
Έχουν περάσει 17 χρόνια απο τότε που πήρα το 106 rallye, απο τότε έχω αγοράσει, οδηγήσει ή έχω μέσω leasing αυτοκίνητα με εξαψήφιο νούμερο ευρώ, ωστόσο μέχρι πέρυσι πήγαινα, σπάνια έστω, στην εταιρεία με το 106 απλά για να ξεσκουριάσει και να κινηθεί ελάχιστα παρόλο που είχα και εταιρικό, βλέπεις γραβάτα και Rallye δεν πάνε μαζί και, καμμιά φορά με κοιτούσαν περίεργα ωστόσο, μόνο και μόνο που γλιστράω στις στροφές χωρίς να ανάβουν λαμπάκια και σφυράνε διάφορα εμένα μου αρκεί. Απο μένα 106 Rallye 16v.
-
Δεν ξερω γιατι εχεις καταλήξει σε αυτα τα αυτοκίνητα αλλα να ξέρεις οτι θέλουν χέρια κ έμπειρο οδηγό. Αν τα εχεις αυτα τότε 106 (σαν πρώτη επιλογή) ή saxo.
-
Καλησπέρα (και πάλι) παιδιά.
Καταρχάς να σας ευχαριστήσω όλους για την άμεση ανταπόκριση και τις απαντήσεις σας και να αναφέρω (εισαγωγικά) μιας και το είπε και ο S3 ότι ήθελα να ρίξω αυτό που λέμε το 'αλατοπίπερο' και να σας / μας θυμίσω τα νιάτα μας
S3: η αλήθεια είναι ότι η 'τουρμπίνα' με φοβίζει λίγο. Παρότι πριν από λίγο καιρό 'έκλεινα' προς το GT δεν ξέρω. Είμαι αναποφάσιστος αν και μέχρι να μαζέψω (επιπλέον) cash, έχω λίγο χρόνο (ακόμα) να το σκεφτώ και να αποφασίσω.
Επιπλέον το γεγονός ότι δεν βρίσκεις εύκολα μανίσιο που θα ήταν το ιδανικό, το καθιστά ακόμη πιο δύσκολο.adensa: Είμαι λίγο μεγαλύτερος από αυτά. Είμαι ήδη 29 και φουλάρω για τα πρώτα -άντα
Andreas61971: Είσαι ιδιαίτερα περιγραφικός και σ'ευχαριστώ πολύ για την τοποθέτηση. Το μόνο που έχω να σου πω, είναι ότι μια φωνή μέσα μου, με παροτρύνει να κινηθώ προς το ραλλάκι. Θα δείξει.
Το προφίλ μου πάντως στην οδήγηση θα το χαρακτήριζα ως πράο καθώς μου αρέσει να κινούμαι με ασφάλεια, ακολουθώντας τους βασικούς κανόνες της σωστής οδηγικής συμπεριφοράς. Οι 'καγκουριές' δεν ήταν ποτέ στο
DNA μου και φυσικά δεν χαρακτηρίζομαι από 'ξεσπάματα' χωρίς αυτό να σημαίνει ότι δεν μου αρέσει το γκάζι. Όλα με μέτρο όμως. Ο λόγος που θέλω να περάσω σε κάτι πιο 'νευρικό', είναι καθαρά το 'απωθημένο' και το γεγονός ότι το αμάξι δεν το παίρνω κατά βάση για καθημερινή χρήση, αλλά για τους λόγους που αναφέρω στο πρώτο μου μήνυμα (καμιά βόλτα σε κανά ρεπό, κανά ταξιδάκι ενίοτε κλπ).Αυτά και με συγχωρείτε αν σας κούρασα, απλά ήθελα να έχετε μια σφαιρική άποψη του σκεπτικού μου.
Αναμένω τις απαντήσεις / τοποθετήσεις σας.
Με εκτίμηση!
Χρήστος
-
Καλησπέρα koralli και σ'ευχαριστώ για την τοποθέτηση.
Όπως γράφω και στο προηγούμενο μήνυμά μου, πρόκειται καθαρά για απωθημένο που θεωρώ ότι έφτασε η ώρα να πραγματοποιηθεί ακριβώς για να μην μείνει απωθημένο. Ουσιαστικά δεν υπάρχει ιδιαίτερος λόγος. Απλά θέλω να κάνω το 'κομμάτι' μου. Θέλω λίγο 'νεύρο' παραπάνω.
Να είσαι καλά αδερφέ.
-
Ο χρήστης FPC έγραψε:
Καλησπέρα koralli και σ'ευχαριστώ για την τοποθέτηση.Όπως γράφω και στο προηγούμενο μήνυμά μου, πρόκειται καθαρά για απωθημένο που θεωρώ ότι έφτασε η ώρα να πραγματοποιηθεί ακριβώς για να μην μείνει απωθημένο. Ουσιαστικά δεν υπάρχει ιδιαίτερος λόγος. Απλά θέλω να κάνω το 'κομμάτι' μου. Θέλω λίγο 'νεύρο' παραπάνω.
Να είσαι καλά αδερφέ.
Οκ αν ειναι θεμα απωθημενου κατανοητό , αλλα με προσοχη . Ειδικά για το Πούντο, θυμαμαι κ εγω στα νιάτα μου οπως λες ειχα οδηγήσει ενα και το τούρμπο εμπαινε πολυ απότομα...
Νομιζω οτι τα γαλλικά ειναι πιο φιλικά κ καλύτερα στημένα.Στη θέση σου θα έψαχνα να βρω κάτι όσο πιο μαμα γινεται.
-
Και για να σου ρίξω καμιά άλλη ιδέα, δεν κοιτάς καμία 147 1ης γενιάς που είναι και μια κατηγορία πάνω; Υπάρχουν αρκετές στο car.gr σε αυτά τα λεφτά. Μπορεί να μην είναι το ίδιο γρήγορη αλλα αργή δεν τη λες ενώ σίγουρα είναι ασφαλέστερη και καλύτερα εξοπλισμένη.
-
Η 147 είναι καλή περίπτωση, ωστόσο σαν κλασσική ιταλίδα σαν συντήρηση και μόνο στοιχίζει αρκετά περισσότερο.
Το 106r για την δουλειά που το θέλει (Σ/Κ, και βόλτα) είναι καλύτερο. Εαν μιλούσαμε για αυτοκίνητο που θα κληθεί να καλύψει βασικές ανάγκες τότε το 106 δεν κάνει.
Η συντήρηση μπορεί να γίνει απο τον οποιοδήποτε, καθώς είναι αυτοκίνητο που βασίζεται σε απλές μηχανικές λύσεις, και με τιμές σίγουρα λογικές. Ανταλλακτικά υπάρχουν οπουδήποτε και σε εξαιρετικές τιμές, ενω αμα θες συμμετοχή σε κάποιο πχ trackday με μια τετράδα φρέσκα λάστιχα και με καλά αμορτισέρ, μπορείς άνετα να πας μέχρι πχ τα Μέγαρα.Τώρα που θα βρεί 106 rallye ή Punto Gt 15-20 ετών σε καλή κατάσταση αυτός είναι δύσκολος γρίφος.
-
http://www.autotriti.gr/data/usedcars/m ... 305758.asp
ελα στο βρηκα, καλοριζικο
-
Επιτελους ενα γαματο θεμα εδω μεσα Εισαι και συνονοματος. Νιωθω οτι γυρισα στις αρχες του 2009 που γραφτηκα και εκαιγα τεποζιτα με τη zx χωρις λογο
Ειχα φιλο ακομπλεξαριστο που τα δοκιμασε και τα 2 (''πουτοτζιτο' και vts 120). Οταν τον ρωταγα, με μια δοση υπερβολης μου απανταγε ''το fiat μια ευθεια ειναι''.. οχι οτι δε στριβει βεβαια. Το vts 1.4 (ολα ιδια εκτος του μοτερ δλδ) το χω οδηγησει πολυ καθως το εχει ακομα και σημερα (235.000km) συμφοιτητης τοτε ,οποτε και δε μπορω να μαι και αντικειμενικος με τοσα που εχουμε ζησει με δαυτο.
Γενικα κανενα δε θα σε απογοητευσει. Προσωπικα αναμεσα σε rallye/gti και vts θα ημουν. Μαλλον σε vts θα κατεληγα για καθαρα προσωπικους λογους. Αν βρεις ομως 106 gti, ηλιοροφατο ,με δερματινα και 4 αεροσακους απλα το παιρνεις...
-
Rallye 16V για αίσθηση, Punto GT για ευθεία. Κανένα όμως από τα δύο σήμερα, αν λυπάσαι την κακομοίρα την μάνα σου...
-
Ναι ε? Αλλα να προτεινεις nb σε αλλα θεματα δε κολωνεις...
-
Τρία αυτοκίνητα δύο σχολές, το punto στο όριο θα υποστρέψει, στα του PSA θα υπερστρέψει, στις ευθείες και τα τρία είναι άψογα, το θέμα είναι στις στροφές, αν πας να μπεις με πολλά ή λάθος στο punto με φρένα η άφημα του γκαζιού ίσως το σώσεις, στα άλλα δύο αν δεν μείνεις στο γκάζι απλώς αγοράζεις οικόπεδο, θέλει εμπειρία, μυαλό, και χέρια αν τα έχεις PSA αν όχι punto, είχα δύο από καινούργια δύο rallye 1.6 8V/16V όντως το πρώτο και πραγματικό rallye (8V) πάνε είκοσι χρόνια το θυμάμαι και σε μπλε ήταν το ποιό ισορροπημένο και μεγάλο σχολείο ήταν τότε που στους δρόμους έβλεπες δυό τρία (όλα μπλε) και αναβοσβήναμε τα φώτα, όταν η peugeot εβγαλε στα τέλη του 99 ένα φτωχό gti αρρώστησα, παντρεμένος με δύο παιδιά και την πρήχτρα να με πιπιλίζει τα μυαλά πουλάω το 8v και για να την ψήσω παίρνω ένα κόκκινο 16v και με airbag συνοδηγου & Α/C, Το 16V ήταν παντού πιο γρήγορο αλλά και πιό ανισόρροπο, ήθελε μυαλό και χέρια στο τεράγωνο, έκανα πολλές μαλακίες και βελτιώσεις οι περισσότερες τσάμπα λεφτά και άσκοπες, τεσσερεις αξίζαν τα λεφτά τους, το κορωπήνιο από XSi, η φτιαχτή ανάρτηση στον Κυρλαγκίτση (όταν ακόμη ήταν στο Ρύσιο), τα φρένα από δίλιτρο 206 (288) στον μαλάκα Χ_χ_λ_ και οι 14άρες kosei K1ts 4,3 kgr με bridgestone semi slick RE540s, το κράτησα αγρατσούνιστο μέχρι το 2007 οπότε και το πούλησα 5.500Ε χωρίς τα ζαντολάστιχα σε ένα σιδεροφάγο Καστοριανό και πήρα ένα rx8.
Στην παραπάνω τριάδα εγώ θα έβαζα μιας και λες για ΣΚ και το mx5 na fl και ακόμη καλύτερα nb pfl αν ανέβεις στα 2500-3000Ε είχα nb fl sporty (μόνο ελληνικό, τα εισαγωγής είναι όλα σάπια).
Αν είχα την δυνατότητα για φαν καρ ΣΚ εγω θα έπαιρνα ένα άσπρο μαμά με κόκκινες μοκέτες 106 rallye 1.3 MK1 το έχω αποθημένο. -
Καλημέρα παιδιά
**koralli ** η 147 και γενικά τα Άλφα δεν είναι καθόλου του γούστου μου, χωρίς να τα υποτιμώ ή να τα σνομπάρω.
Θέλω κάτι πιο 'νευρικό' γι'αυτό και κατέληξα να είμαι άλλος ένας που 'σπάει το κεφάλι' του με την κλασσική περίπτωση της...'Αγίας τριάδας'.
Νομίζω πάντως ότι (μάλλον) το ραλλάκι 'κουμπώνει' πιο πολύ στα γούστα μου στην παρούσα φάση (χωρίς να έχω καταλήξει ακόμη. Άλλωστε έχω καιρό μπροστά μου, δεν το βιάζομαι.)
Το δύσκολο όπως πολύ σωστά γράφει ο Αντρέας, αλλά και άλλα παιδιά σε παλαιότερα αντίστοιχα θέματα, είναι το να βρεις ένα (σχετικά) καλοδιατηρημένο αυτοκίνητο και αν είναι δυνατό και μανίσιο, ακόμη καλύτερα.
Με εκτίμηση!
Χρήστος
-
Εχω την εντύπωση ότι άψογο δλδ ατρακάριστο, μαμά και πρώτο χέρι σε καλή κατάσταση rallye δύσκολα θα βρεις κάτω από 4000Ε, κοίτα και gti.
-
Σε αυτά τα χρήματα πράγματι πολύ δύσκολο να βρεθεί κάτι 106S16.
Και αν κοιμηθεί ο Θεός και βρεθεί κάτι (δύσκολα), τότε μία που ανέβηκε η αγγελία και μία που έφυγε το αμάξι.
Εν τω μεταξύ αν και καυλωμένος, θα προσπαθήσω με νύχια και με δόντια να αποφύγω τα...16άρια για ευνόητους λόγους.
Fiat Punto GT vs Peugeot Rallye 106 vs Citroen Saxo VTS