-
Καλημέρα σε όλους!
Είμαι καινούριος στο Forum και θα ήθελα να σας κάνω γνωστό το μεγάλο πρόβλημα που αντιμετωπίζω 4 χρόνια τώρα με ένα Citroen C4 Diesel eHDI που έχω αγοράσει. Επίσης , θα ήθελα να ακούσω την άποψη σας σχετικά με την συμπεριφορά του υπευθύνου της εταιρείας. -
Καλημέρα σε όλους!
Είμαι καινούριος στο Forum και θα ήθελα να σας κάνω γνωστό το μεγάλο πρόβλημα που αντιμετωπίζω 4 χρόνια τώρα με ένα Citroen C4 Diesel eHDI που έχω αγοράσει. Επίσης , θα ήθελα να ακούσω την άποψη σας σχετικά με την συμπεριφορά του υπευθύνου της εταιρείας. -
Καλημέρα σε όλους!
Είμαι καινούριος στο Forum και θα ήθελα να σας κάνω γνωστό το μεγάλο πρόβλημα που αντιμετωπίζω 4 χρόνια τώρα με ένα Citroen C4 Diesel eHDI που έχω αγοράσει. Επίσης , θα ήθελα να ακούσω την άποψη σας σχετικά με την συμπεριφορά του υπευθύνου της εταιρείας. -
Γιατί δεν περιγράφεις το πρόβλημα;
-
Συγγνώμη προκαταβολικά αν σας κουράσω με το μακροσκελές μήνυμα μου...
Ιδού η επιστολή που έστειλα στην Citroen Hellas μέσα Ιανουαρίου 2017ΥΠΟΨΙΝ:
Αγαπητέ κύριε/κυρία,
Με το παρόν e-mail, θα ήθελα να σας γνωστοποιήσω την προσωπική μου «περιπέτεια» τα 4 χρόνια που έχω στην κατοχή μου ένα μοντέλο της εταιρείας σας, θεωρώντας πως μετά την ανάγνωση του, θα αντιληφθείτε το δίκαιο της θέσης και των παραπόνων μου.
Στις 11-01-2013 αγόρασα το υπ’ αριθμόν ΙΜΜ1855 αυτοκίνητο Citroen C4 Diesel (με αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων) και αριθμό πλαισίου VF7NC9HD8CY636127.
Από τους πρώτους κιόλας μήνες, το αυτοκίνητο παρουσίαζε ένα «κλώτσημα», τόσο στην εκκίνηση, όσο και λίγο πριν την στάση. Το πρόβλημα γινόταν σταδιακά, όλο και πιο έντονο, σε σημείο που έφτασε να είναι «επικίνδυνο» στο παρκάρισμα, αφού σε μικρό κενό που παίζει ρόλο η ακρίβεια, η απλή έστω επαφή με το γκάζι -λόγω του κλωτσήματος- προκαλούσε φόβο σύγκρουσης με το εμπρός ή το πίσω σταθμευμένο όχημα. Ο ίδιος φόβος υπήρχε και σε δρόμο με πολύ κίνηση, καθώς το φαινόμενο στο «σταμάτα-ξεκίνα» ήταν έντονο και ανυπόφορο, ιδιαίτερα μεταξύ 700-1.000 στροφών, όπως επίσης και στο αυτόματο κατέβασμα των ταχυτήτων και πιο συγκεκριμένα από 3η σε 2α .
Άρχισε λοιπόν μια μακρά σειρά επισκέψεων στην αντιπροσωπεία, από την οποία είχα αγοράσει το αυτοκίνητο, μέσα κιόλας στους πρώτους 4-5 μήνες (!), όπου παραπονιόμουν για την εμφάνιση τέτοιου προβλήματος, σε τόσο σύντομο χρονικό διάστημα και μάλιστα σε καινούριο όχημα. Έτσι κατέληξα κάθε 30-40 ημέρες να είμαι στο συνεργείο, από όπου έφευγα κάθε φορά με ένα update ή εκμάθηση κιβωτίου. Αυτή ήταν η επίσημη απάντηση και η «λύση» στο πρόβλημα. Όντως, στην αρχή το πρόβλημα εξαφανιζόταν , όμως μετά από κανένα μήνα πάλι τα ίδια… και πάλι update…
Παράλληλα, άρχισε βαθμιαία να μην δουλεύει το start & stop, αρχικά μία φόρα στις δέκα , κατόπιν 2/10…κοκ. , ώσπου έφτασε να μην δουλεύει καθόλου…
Κάποια στιγμή (καλοκαίρι 2015), βλέποντας ότι το πρόβλημα δεν λύνεται, αποφάσισα να πάρω την γνώμη και δεύτερου –πάντοτε εξουσιοδοτημένου από την Citroen- συνεργείου, όπου προς έκπληξη μου το τελευταίο διαπίστωσε ότι, τελικά το κλώτσημα, δεν ήταν θέμα updates (τα είχαμε εξαντλήσει όλα, χωρίς αποτέλεσμα), αλλά ελάττωμα στον ηλεκτρονικό εγκέφαλο του αυτόματου κιβωτίου !! Η μη λειτουργία του start & stop οφειλόταν δε , στην μπαταρία, την οποία μου συνέστησε να αλλάξω…
Έτσι, αγόρασα καινούρια μπαταρία –όχι της Citroen- και 3/8/15 προχωρήσαμε σε αντικατάσταση εγκεφάλου του κιβωτίου και του σαζμάν (ευτυχώς καλυπτόμουν από την εγγύηση)… Πληροφοριακά, απλά αναφέρω πως μετά από 1 μήνα , αναγκαστήκαμε επίσης να αλλάξουμε τον διακόπτη χειρόφρενου και τον κεντρικό διακόπτη στην μίζα, ενώ επιπλέον εντοπίσαμε ένα «σφύριγμα» που ακούγεται αμέσως μετά την εκκίνηση και καθώς το αυτοκίνητο αρχίζει στην 1η να ανεβάζει στροφές !
Και φτάνουμε στον Οκτώβριο του 2016… Ζώντας με το σφύριγμα για 15 μήνες, αρχίζω πάλι να παρατηρώ «κλωτσήματα» και δυσλειτουργία του start & stop, τα οποία γίνονται όλο και συχνότερα, μέχρι που τα πρώτα γίνονται πάλι ο κανόνας και το δεύτερο παύει να λειτουργεί εντελώς!!!!
Επισκέπτομαι ξανά το συνεργείο έχοντας την υποψία ότι κάτι δεν πάει καλά πάλι με το αυτόματο κιβώτιο… Η διάγνωση αυτή την φορά? Φθορά του δίσκου και ανάγκη για νέα αλλαγή μπαταρίας!!!
Τώρα λοιπόν καλούμαι:- να πληρώσω εκ νέου μπαταρία και μάλιστα με την συμβουλή να είναι της Citroen…Και ερωτώ: ποιός μου εγγυάται ότι σε λίγο καιρό και αυτή δεν θα καταστεί ακατάλληλη να καλύψει τις ανάγκες του αυτ/του, από την στιγμή που η αρχική-εργοστασιακή αποδείχτηκε κατώτερη των περιστάσεων?
- Να πληρώσω ένα αξιοσέβαστο ποσό για να αλλάξω όλο το κύκλωμα του δίσκου…Μα, η φθορά του τελευταίου προκαλείται όπως γνωρίζουμε από τις αλλαγές των ταχυτήτων. Όμως δεν ήμουν εγώ αυτός που άλλαζε όλο αυτό το διάστημα ταχύτητες στο αμάξι, αλλά το αυτόματο κιβώτιο του! Και από την στιγμή που το τελευταίο αποδείχτηκε ελαττωματικό , η απλή λογική λέει πως προφανώς σε αυτό οφείλεται η φθορά του δίσκου !
Θα ήθελα λοιπόν να εφιστήσω την προσοχή σας στην συχνότητα και το μέγεθος των προβλημάτων που αντιμετωπίζω εδώ και 4 περίπου χρόνια, μετά την αγορά ενός ολοκαίνουριου μοντέλου της Citroen και της ταλαιπωρίας στην οποία υπόκειμαι , απαράδεκτης κατ’ εμέ για τα standards ποιότητας του. Θεωρώ δε, πως η φθορά του δίσκου είναι ολοφάνερο αποτέλεσμα του ελαττωματικού, εργοστασιακού εγκεφάλου του αυτόματου κιβωτίου και άρα , αφού η εταιρεία «αποδέχθηκε» την ευθύνη της γι’ αυτό, θα πρέπει να παραδεχθεί ότι το τελευταίο αποτέλεσε και την αιτία για την ανάγκη αλλαγής του δίσκου.
Πιστεύω πως αν ήσασταν στην θέση μου, ούτε εσείς θα βρίσκατε σωστό να αναλάβετε ένα κόστος για το οποίο δεν ευθύνεστε στον παραμικρό βαθμό και ότι η περίπτωση χρήζει τουλάχιστον, της αναίρεσης της μη κάλυψης από την εγγύηση της αντικατάστασης του δίσκου…
Ελπίζω να αποδεχθείτε το πασιφανές και να πράξετε τα δέοντα.
Ευχαριστώ πολύ εκ των προτέρων και αναμένω την απάντηση σας . -
Άρα αυτό που υποστηρίζεις είναι ότι η φθορά του δίσκου επήλθε από το 'χαλασμένο' κιβώτιο και δεν πρέπει να αντιμετωπισθεί ως αναλώσιμο. Πόσα χλμ έχεις τώρα;
Η μπαταρία και το start stop είναι άσχετα με το κιβώτιο. Και στο δικό μου, που δεν είναι Citroen, αλλάχθηκε η μπαταρία στη διετία για τον ίδιο λόγο (δεν λειτουργούσε το start stop). Έχω την εντύπωση πως αυτό το σύστημα επιβαρύνει πολύ την μπαταρία και ειδικά αν το όχημά σου κάνει μικρές διαδρομές, δεν προλαβαίνει να τη φορτίσει.
-
όσον αφορά το sart stop, αυτό μπορεί να βλέπει και την μπαταρία χαμηλά και να μην ενεργοποιείται
Κάνε ένα μεγάλο δρομολόγιο να φορτίσει και μετά βλέπεις τι κάνειςΟ δίσκος στο αυτόματο αυτού του τύπου είναι αναλώσιμος (σε πολλά αλλάζεται και από τα 60.000)αφού το κιβώτιο είναι ουσιαστικά χειροκίνητο με τους χειρισμούς να γίνονται από ηλεκτροκινητήρες
Σε αυτά τα κιβώτια καλύτερα να βάζεις νεκρά στο φανάρι
Αφού φτιάχθηκε για ένα χρόνο, το καλύτερο σενάριο είναι μια καλή έκπτωση στην επισκευή
-
Ο χρήστης kospapad έγραψε:
όσον αφορά το sart stop, αυτό μπορεί να βλέπει και την μπαταρία χαμηλά και να μην ενεργοποιείται
Κάνε ένα μεγάλο δρομολόγιο να φορτίσει και μετά βλέπεις τι κάνειςΣωστά! Το αναφέρει και το Manual. όταν πέφτει η μπαταρία, παύει να ενεργοποιείται το SS. Ωστόσο, αν η μπαταρία είναι στα τελειώματά της, ακόμα και μετά από ταξίδι δεν πρόκειται να δουλέψει. Στη δική μου περίπτωση δεν δούλεψε.
Σε αυτά τα κιβώτια καλύτερα να βάζεις νεκρά στο φανάρι
Διαφωνώ πλήρως. Στο δικό μου (Volvo V40) όταν είσαι σταματημένος το αυτοκίνητο αποσυμπλέκει. Το νιώθεις. Στο έταιρο αυτόματο της οικογένειας (Mini Cooper 2010), όταν είσαι σταματημένος δεν αποσυμπλέκει. Ωστόσο και σε αυτή την περίπτωση δεν πρέπει να βάζεις νεκρά γιατί δεν λιπαίνεται σωστά. Κάτι τέτοιο μου είχαν πει στο επίσημο συνεργείο όταν είχα ρωτήσει.
Νομίζω πάντως πως το επιχείρημα του φίλου δεν στέκει εκτός αν έχει πολύ λίγα χλμ. Ο δίσκος θεωρείται και είναι αναλώσιμος. Και φυσικά τρώγεται και στα αυτόματα κιβώτια! Ίσως όμως αν μπορέσει να ισχυριστεί ότι η αρχική βλάβη επιτάχυνε τη φθορά του δίσκου να πάρει κάποια καλή έκπτωση στην επισκευή. Αλήθεια, ποιό είναι το αρχικό κόστος αλλαγής συμπλέκτη στην αντιπροσωπεία ;
-
Εχθές έβλεπα ένα repair video στο youtube με παρόμοιο πρόβλημα κλωτσήματος σε ford fiesta αυτόματο. Και στη 2η φορά χρειάστηκε και αλλαγή clutch pack γιατί τα είχε φτύσει από το πρόβλημα/επισκευή. Απλά το αναφέρω, δεν είναι μονοπώλιο της citroen τέτοια θέματα.
-
Παιδιά ευχαριστώ για τι σχόλια.
Τώρα έχω 59.600χλμ και σε 400χλμ τελειώνει η εγγύηση...
Από την στιγμή που ο δίσκος φθείρεται με την αλλαγή των ταχυτήτων και δεδομένου ότι αυτές τις αλλάζει το αυτόματο κιβώτιο, θεωρώ λογικό πως οφείλει η Citroen να αντικαταστήσει τον δίσκο χωρίς καμία χρέωση.
Γενικότερα , εγώ νομίζω πως έχω πάρει από την αρχή ελαττωματικό αυτ/το... Πώς να εξηγήσω τόσα προβλήματα και με τέτοια συχνότητα? Ενδεικτικά να αναφέρω ότι το τελευταίο τετράμηνο έχουν παρουσιαστεί επιπλέον τα εξής:- Μόλις έπεφτα σε λακούβα , άναβε η προειδοποίηση για ζημιά στον αερόσακο ! (από τα μέσα Φεβρουαρίου)
- Πάω στο συνεργείο , το βάζουνε στον υπολογιστή και...άκουσον άκουσον, δεν τους δείχνει καν ίχνος της ένδειξης (ευτυχώς το βγάζω εν κινήσει φωτό και τους την στέλνω)
- Με τα πολλά, μου αλλάζουν τον εμπρός δεξιό αερόσακο και ...μαντέψτε...μόλις φεύγω απο το συνεργείο και σταματάω κάπου, με το που κλείνω την πόρτα του οδηγού, εμφανίζεται πάλι η ένδειξη για τον αερόσακο!!!!
- Ξανά συνεργείο. Διάγνωση αυτήν την φορά ...φταίει ο αριστερός αερόσακος και γενικά ο εγκέφαλος τους!!
5, Τα αλλάζουμε και τα δύο και επιπλέον για δεύτερη φορά μέσα σε ενάμιση χρόνο τον διακόπτη της μίζας!!
Κάθε μήνα δηλαδή έχουμε δουλειά...
Συμφωνείτε φαντάζομαι ότι μία κιβώτιο, μία δίσκος, μια-δυο φορές μπαταρία, δυο φορές διακόπτης μίζας, κουμπί χειρόφρενου, διαρκές σφύριγμα, εγκέφαλος αερόσακων κλπ, συνθέτουν μια εικόνα που δεν εκφράζει ένα αξιόπιστο ολοκαίνουριο αυτ/το...
-
Ο χρήστης spikri έγραψε:
Παιδιά ευχαριστώ για τι σχόλια.
Τώρα έχω 59.600χλμ και σε 400χλμ τελειώνει η εγγύηση...
Από την στιγμή που ο δίσκος φθείρεται με την αλλαγή των ταχυτήτων και δεδομένου ότι αυτές τις αλλάζει το αυτόματο κιβώτιο, θεωρώ λογικό πως οφείλει η Citroen να αντικαταστήσει τον δίσκο χωρίς καμία χρέωση.
Γενικότερα , εγώ νομίζω πως έχω πάρει από την αρχή ελαττωματικό αυτ/το... Πώς να εξηγήσω τόσα προβλήματα και με τέτοια συχνότητα? Ενδεικτικά να αναφέρω ότι το τελευταίο τετράμηνο έχουν παρουσιαστεί επιπλέον τα εξής:- Μόλις έπεφτα σε λακούβα , άναβε η προειδοποίηση για ζημιά στον αερόσακο ! (από τα μέσα Φεβρουαρίου)
- Πάω στο συνεργείο , το βάζουνε στον υπολογιστή και...άκουσον άκουσον, δεν τους δείχνει καν ίχνος της ένδειξης (ευτυχώς το βγάζω εν κινήσει φωτό και τους την στέλνω)
- Με τα πολλά, μου αλλάζουν τον εμπρός δεξιό αερόσακο και ...μαντέψτε...μόλις φεύγω απο το συνεργείο και σταματάω κάπου, με το που κλείνω την πόρτα του οδηγού, εμφανίζεται πάλι η ένδειξη για τον αερόσακο!!!!
- Ξανά συνεργείο. Διάγνωση αυτήν την φορά ...φταίει ο αριστερός αερόσακος και γενικά ο εγκέφαλος τους!!
5, Τα αλλάζουμε και τα δύο και επιπλέον για δεύτερη φορά μέσα σε ενάμιση χρόνο τον διακόπτη της μίζας!!
Κάθε μήνα δηλαδή έχουμε δουλειά...
Συμφωνείτε φαντάζομαι ότι μία κιβώτιο, μία δίσκος, μια-δυο φορές μπαταρία, δυο φορές διακόπτης μίζας, κουμπί χειρόφρενου, διαρκές σφύριγμα, εγκέφαλος αερόσακων κλπ, συνθέτουν μια εικόνα που δεν εκφράζει ένα αξιόπιστο ολοκαίνουριο αυτ/το...
Πρέπει να έχεις πέσει σε πατάτα. Δεν νομίζω ότι τα προβλήματα αυτά συνδέονται μεταξύ τους.
Τί να πω;
Ποιά είναι η απάντηση της σιτροέν Ελλάς σε σχέση με τα προβλήματά σου και το παραπάνω email που έστειλες τον Ιανουάριο; -
Αυτό με το κιβώτιο το έχουν συναντήσει και άλλα παιδιά με Citroen, έχουν γράψει το πόνο τους στο GCC. Μια είναι το εγκεφαλάκι, μια είναι το actuator, ποτέ δεν ξέρεις, πάντως φαίνεται όντως να έχει θεματάκια το συγκεκριμένο εξάρτημα της Citroen.
Για τη μπαταρία, είναι εξαιρετικά κοινό -και συχνό- φαινόμενο, σε πολλές μάρκες και πολλά μοντέλα, δεν είναι ίδιον της Citroen. Απλά σου έτυχε.
Για τον αερόσακο, εφόσον δεν παρέμενε αναμμένο το λαμπάκι, σωστά δεν έβγαινε στο διαγνωστικό. Αλλά μπορεί τελικά να μην ήταν τίποτα, και απλώς να ήθελαν ξεκούμπωμα/κούμπωμα όλες οι σχετικές φύσες (μιας που λες ότι σου έβγαινε όταν έπεφτες σε λακκούβα).
-
Ο χρήστης citastak έγραψε:
Διαφωνώ πλήρως. Στο δικό μου (Volvo V40) όταν είσαι σταματημένος το αυτοκίνητο αποσυμπλέκει. Το νιώθεις. Στο έταιρο αυτόματο της οικογένειας (Mini Cooper 2010), όταν είσαι σταματημένος δεν αποσυμπλέκει. Ωστόσο και σε αυτή την περίπτωση δεν πρέπει
Ηλία δεν ξέρω το Volvo τι κιβώτιο έχει, αλλά του Mini είναι το κλασσικό με μετατροπέα ροπής (και πλανητικό κιβώτιο), οπότε σαφώς και δεν χρειάζεται η νεκρά στο φανάρι.
Το C4 έχει αυτοματοποιημένο χειροκίνητο (κακώς για εμένα ονομάζονται αυτόματα), που σημαίνει κανονικό κιβώτιο με συμπλέκτη ο οποίος ενεργοποιείται αυτόματα, άρα είναι αναλώσιμος και θέλει αλλαγή.
-
Φυσικά και δεν συνδέονται !
Και εδώ έρχεται η αντιμετώπιση της Citroen η οποία μέσω ενός 'συγκεκριμένου κυρίου ' αυτοεπαινείται απαντώντας μου χαρακτηριστικά: ' σας έχουμε αλλάξει ότι είναι μες στη εγγύηση' . Για τα υπόλοιπα διαβάστε το βιβλιαράκι στην σελ. τάδε... Λες και εμένα μου αρέσει να ταλαιπωρούμε και να χάνω ώρες από την δουλειά μου για ένα ελαττωματικό μοντέλο το οποίο το πλήρωσα τοις μετρητοίς για καινούριο.
Κάθομαι λοιπόν τον Φεβρουάριο και στέλνω την ίδια επιστολή στην μαμά εταιρεία στην Γαλλία η οποία, αφού πρώτα πήρα 5-6 τηλέφωνα γιατί με είχε γραμμένο, την κοινοποιεί απλά στην Citroen Hellas και αφήνει τη τελευταία να μου απαντήσει. Και μου τηλεφωνεί πάλι ο 'συγκεκριμένος κύριος' , ο οποίος μόνο που δεν με μάλωσε επειδή τόλμησα να απευθυνθώ στην Γαλλία! Επιπλέον, μετά από μια συζήτηση κατά την οποία έπεφτε συνέχεια σε αντιφάσεις -δείγμα ότι δεν είχε προσέξει τίποτα στην επιστολή- υποστήριξε τελικά πως η αιτία για την φθορά του δίσκου ήταν... η μπαταρία που είχα αλλάξει και που δεν ήταν Citroen !!!!
Στο συνεργείο ακόμα γελάνε με αυτήν την δικαιολογία
Έχει δε τέτοια εμμονή με την περίπτωση μου που δεν αφήνει κανέναν να ασχοληθεί με αυτήν! χαρακτηριστικά αναφέρω ότι , ενώ ζήτησα μια υπεύθυνη βεβαίωση του συνεργείου ότι η μπαταρία δεν έχει καμία σχέση με τον δίσκο και πως η φθορά είχε παρατηρηθεί πριν από την αντικατάσταση της -δηλαδή απλή καταγραφή των διαπιστώσεων του- απαγόρευσε στο συνεργείο να την συντάξει, απειλώντας το πως μόνο η Citroen μπορεί να κάνει κάτι τέτοιο !
Πώς σας φαίνεται αυτή η αντιμετώπιση? Θέλουν να κρύψουν κάτι? Περιμένουν να κερδίσουν χρόνο για να λήξει η εγγύηση? -
Ο χρήστης Fanis75 έγραψε:
Διαφωνώ πλήρως. Στο δικό μου (Volvo V40) όταν είσαι σταματημένος το αυτοκίνητο αποσυμπλέκει. Το νιώθεις. Στο έταιρο αυτόματο της οικογένειας (Mini Cooper 2010), όταν είσαι σταματημένος δεν αποσυμπλέκει. Ωστόσο και σε αυτή την περίπτωση δεν πρέπει
Ηλία δεν ξέρω το Volvo τι κιβώτιο έχει, αλλά του Mini είναι το κλασσικό με μετατροπέα ροπής (και πλανητικό κιβώτιο), οπότε σαφώς και δεν χρειάζεται η νεκρά στο φανάρι.
Το C4 έχει αυτοματοποιημένο χειροκίνητο (κακώς για εμένα ονομάζονται αυτόματα), που σημαίνει κανονικό κιβώτιο με συμπλέκτη ο οποίος ενεργοποιείται αυτόματα, άρα είναι αναλώσιμος και θέλει αλλαγή.
Φάνη έχεις δίκιο, αλλά στο ΜΙΝΙ όταν είμαι σταματημένος, νιώθω ένα τράβηγμα εμπρός (δλδ δεν μπαίνει σε 'νεκρά'). Ειδικά αν βάλω νεκρά στο ίδιο σημείο, χαλαρώνει το σύστημα.
Το ίδιο με το v40 δεν το νιώθω. Νομίζω όμως ότι το Volvo έχει το powershift με το διπλό συμπλέκτη της Ford, βίντεο για το οποίο μπήκε παραπάνω.Σε σχέση με το θέμα του φίλου, θα μου κάνει εντύπωση να του δώσουν γραπτό που να συσχετίζει τη φθορά του αναλώσιμου δίσκου με το αρχικό πρόβλημα. Αυτό που θα μπορούσα να κάνουν, και ελπίζω να το κάνουν, είναι να παραδεχθούν πως μέρος της φθοράς οφείλεται στις βλάβες που εμφάνισε το αυτοκίνητο στην αρχή της ζωής του και έτσι να δεχθούν να επιμερίσουν το κόστος (μέσω έκπτωσης). Αλήθεια, πόσο είναι το κόστος αντικατάστασης δίσκου; Είναι μονός ή διπλός συμπλέκτης;
-
Ο χρήστης citastak έγραψε:
Φάνη έχεις δίκιο, αλλά στο ΜΙΝΙ όταν είμαι σταματημένος, νιώθω ένα τράβηγμα εμπρός (δλδ δεν μπαίνει σε 'νεκρά'). Ειδικά αν βάλω νεκρά στο ίδιο σημείο, χαλαρώνει το σύστημα.
Το ίδιο με το v40 δεν το νιώθω. Νομίζω όμως ότι το Volvo έχει το powershift με το διπλό συμπλέκτη της Ford, βίντεο για το οποίο μπήκε παραπάνω.Καλώς νοιώθεις το τράβηγμα (έρπει προς τα εμπρός), είναι εγγενής λειτουργεία του μετατροπέα ροπής (και σε κρατάει στις ανηφόρες), είναι 'πατινάρισμα' αλλά το οποίο δεν δημιουργεί φθορές. Το Volvo νομίζω έχει διπλο-σύμπλεκτο, οπότε λογικό να αποσυμπλέκει, αλλιώς θα έσβηνε.
-
Πάντως εγώ 5 χρόνια και 2 μήνες με αυτό το αμάξι , μόνο άριστα πράγματα μπορώ να πω. Για το κλώτσημα είναι σίγουρο ότι φταίει το κιβώτιο . Μετά θα από παραμετροποίηση θα πρέπει να δουλέψει. Επίσης αν μπορείς να βρεις μια ευθεία να το τρέξεις απο 1η έως 6ημε το γκάζι καρφωμένο στο πάτωμα θα βοηθούσε (εναλλακτικός τρόπος παραμετροποίησης ). Για τα υπόλοιπα ίσως αλλαγή πλεξούδα
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Ο χρήστης spikri έγραψε:
Τώρα έχω 59.600χλμ και σε 400χλμ τελειώνει η εγγύηση...
Δλδ έχει μόνο 60.000χλμ εγγύηση; Λίγα δεν είναι;
-
Όντως,60000 χλμ εγγύηση Πόσα χρόνια δίνει η citroen?
-
Ο άνθρωπος είχε αγοράσει την πενταετή η 60 χιλιάδες χλμ εγγύηση που έδινε τότε η εταιρία για 150 ευρώ
Sent from my iPhone using Tapatalk
ΠΟΙΑ CITROEN? ΓΙΑ ΚΛΑΜΜΑΤΑ