-
Τα λάδια είναι πολύ πιο σύνθετα από τα απλά spec. Σε βαθμό που αν κοιτάξεις τα spec σε παραπλανούν.
Αν νομίζεις ότι όσο πιο πολύ το TBN τόσο το καλύτερο... κάνεις λάθος. Βασικά για λάδια ίδιων προδιαγραφών, μάλλον αυτό με το μικρότερο ΤΒΝ είναι καλύτερο, με την έννοια ότι τα καταφέρνει να πιάσει το long life παρά το χαμηλό TBN άρα έχει καλύτερη διατήρηση του TBN σε βάθος χρόνου και είναι τεχνολογικά πιο μπροστά. Μάλλον έχει 'χώρο' για περισσότερα πρόσθετα που κάνουν άλλες δουλειές (πχ. φροντίδα των ελαστικών μερών του μοτέρ που μακροπρόθεσμα θα προστατέψουν από το να καίει λάδια)
Επίσης αυτό με τα συνθετικά κλπ. δυστυχώς με τον τρόπο που χρησιμοποιούνται οι λέξεις είναι απλά παρλαπ.πες.
Όλα βασικά είναι ημισυνθετικά (με την αυστηρή έννοια). Από τη στιγμή που είναι Dexos 2 όλα είναι αρκετά καλά.
Αλλά πρόσεξε να είναι στη λίστα της GM με τα Dexos 2. Πολλά δεν είναι. -
+1 στον nickolas. Οι τυπικές προδιαγραφές που δίνουν οι εταιρείες δημόσια δεν λένε και πολλά πράγματα... Έχω δοκιμάσει λάδια που στα χαρτιά ήταν ακριβώς τα ίδια αλλά στην πράξη καμία σχέση...
Φίλε εθνικόφρων471 οι ονομασίες περί πλήρως συνθετικών ή απλώς συνθετικών ή συνθετικής τεχνολογίας, έχουν να κάνουν κυρίως με τα νομοθετικά καθεστώτα της κάθε χώρας. Ένα λάδι που πχ εδώ ή στην Γαλλία ή στην Αμερική μπορούν να το βαφτίσουν εύκολα Πλήρως Συνθετικό, στην Γερμανία το πιθανότερο είναι να μην του αποδίδεται αυτός ο τίτλος καθώς έχει περίεργο καθεστώς στο τι αποκαλείται 'Πλήρως συνθετικό'. Τα περισσότερα πλήρως συνθετικά λάδια που πωλούνται με αυτή την ετικέτα βασίζονται σε ορυκτέλαιο + πρόσθετα. Το τελικό προϊόν είναι αυτό που χαρακτηρίζεται σαν πλήρως συνθετικό μετά την ανάμιξη των πρόσθετων καθώς ακόμη και τα πλήρως συνθετικά που έχουν σαν βάση Group III λάδι, μετά την επεξεργασία και την προσθήκη των πρόσθετων καταφέρνουν να πετύχουν επίπεδα κορεσμού της τάξεως του 100% της συμπεριφοράς των Group IV λαδιών... Πρακτικά δηλ σε θέμα ιδιοτήτων και λίπανσης με άλλα λόγια τα δύο προϊόντα έχουν ακριβώς την ίδια συμπεριφορά... Και γι' αυτό οι εταιρείες προτιμούν Group III σαν base oil, καθώς είναι σαφώς φθηνότερο από τα Group IV.
Όσον αφορά το Liqui Moly Top Tec 4600 που αποκλείεις, λανθασμένα κατά τη γνώμη μου καθώς το χρησιμοποιώ 2+χρόνια στο Opel μου και είναι κλάσεις ανώτερο σε δούλεμα από το γνήσιο 'Πλήρως Συνθετικό' της GM , αφού κοιτάς μόνο τις ετικέτες, ρίξε μια ματιά τότε και στο πλήρως συνθετικό dexos2 της Liqui Moly, το Synthoil High Tech 5W30. https://products.liqui-moly.com/oils/sy ... -30-1.html
Μπορεί να το δοκιμάσω κι εγώ στην επόμενη αλλαγή καθώς σε συνομιλία με την LM μου το πρότειναν σαν καλύτερο από το 4600... Θα το σκεφτώ γιατί είναι λίγο πιο λεπτό από το 4600 που χρησιμοποιώ μέχρι ώρας. Δεν νομίζω ότι θα υπάρξει κάποιο θέμα...
-
Καλησπερα.Θα ηθελα μια απορια να μου λυσετε εφοσον μπορειτε.Εχω ενα Nissan Primera p12 1,6lt του 2005.Θελω να βαλω υδραυλικο κρεμαριερας/τιμονιου,αλλα δεν μπορω να βρω πουθενα τι προδιαγραφες λαδι να βαλω!!!Μου εδωσε ενας φιλος dextron 2 ATF αλλα μηπως χρειαζεται dextron 3???Μπορω καπου να βρω τι προδιαγραφες πρεπει να βαλω???
-
Dextron 3 πρέπει να βάλεις.http://www.npoc.co.uk/forum/nissan-prim ... page1.html
-
Το μανιουαλ του αυτοκινητου δεν το εχεις; Σιγουρα στις τελευταιες σελιδες με τα συνιστώμενα λιπαντικα, καυσιμα κλπ, θα το αναφερει οπωσδηποτε!
Στάλθηκε από το Vodafone Smart ultra 6 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ο χρήστης nonos έγραψε:
Αν εισαι Αθηνα, κανεις μια καλη και πας με το μετρο μεχρι Κατεχακη και περπατάς μεχρι την Κουσιανοφσκυ. Τα εχει στις χαμηλότερες τιμες της αγορας. Αν πας με το αμαξι και παρεις και το φιλτρο λαδιου κανει και δωρεαν την αλλαγη ο ιδιος γιατι εχει και αναβατοριο! Τελευταια φορα τα χα παρει 18e το 4λιτρο!Σε ποιό μαγαζί αναφερόμαστε ; Εστω με pm αν δεν επιτρέπεται η διαφήμιση..
-
Ο χρήστης babakos έγραψε:
Αν εισαι Αθηνα, κανεις μια καλη και πας με το μετρο μεχρι Κατεχακη και περπατάς μεχρι την Κουσιανοφσκυ. Τα εχει στις χαμηλότερες τιμες της αγορας. Αν πας με το αμαξι και παρεις και το φιλτρο λαδιου κανει και δωρεαν την αλλαγη ο ιδιος γιατι εχει και αναβατοριο! Τελευταια φορα τα χα παρει 18e το 4λιτρο!
Σε ποιό μαγαζί αναφερόμαστε ; Εστω με pm αν δεν επιτρέπεται η διαφήμιση..
ειχα κ εγώ πολύ καλή αντιμετώπιση από αυτό τό συνεργείο
https://www.google.gr/url?sa=t&rct=j&q= ... v1jK5PZAMw
-
Μετά από 300χλμ στους 39-40 βαθμούς, κατέληξα σε σοβαρά ( ) αποτελέσματα:
Δοκίμασα με λάδι castrol, eni agip, motul και μου λάδωναν τη βέργα του λαδιού. Σαν να φούσκωναν τα λάδια μετά από 100-200 χλμ. Κακό αυτό για τα diesel.(βλέπε diesel runaway)
Επιστροφή στο eneos 0w30 c2, βρήκα την ησυχία μου, ρε γαμώτο. Πένα το λάδι, όπως το έλεγξα την πρώτη φορά έτσι το ελέγχω. Ρίχνει και θερμοκρασία λειτουργίας της μηχανής, παρατηρώ τον ίδιο ήχο μηχανής είτε σε γκάζι είτε χαλαρό. Απίστευτο για 0w30 λάδι. Και όλα αυτά με 40 βαθμούς εξωτερική θερμοκρασία.
Αλλά κοστίζει 15 ευρώ το λίτρο. Τελικά καλά λένε ότι το κακό το κρέας δεν το τρώνε ούτε τα σκλια.
Σας αγαπώ όλους,
Ηρακλής.
-
μεταξύ τών 2 κ στην ιδια τιμή (23 euro τά 4 litra) ποιό ειναι καλύτερο ?
αν τά εχετε δοκιμάσει η καί τά 2 η κάποιο από τά 2 ,
ποιές οι εντυπώσεις σας ? -
Υπάρχουν πολλά liqui moly 10W40 και πιθανότατα το ίδιο ισχύει και για τα ENEOS.
Το βασικό είναι να βρεις κατάλληλο λάδι. Από εκεί και πέρα οι διαφορές είναι μικρές, τουλάχιστον για την μακροζωία του μοτέρ.
Δες τί προδιαγραφές θέλεις γιατί το ιξώδες από μόνο του δεν αρκεί να βρεις το κατάλληλο λάδι.
-
Ο χρήστης nickolas έγραψε:
Υπάρχουν πολλά liqui moly 10W40 και πιθανότατα το ίδιο ισχύει και για τα ENEOS.Το βασικό είναι να βρεις κατάλληλο λάδι. Από εκεί και πέρα οι διαφορές είναι μικρές, τουλάχιστον για την μακροζωία του μοτέρ.
Δες τί προδιαγραφές θέλεις γιατί το ιξώδες από μόνο του δεν αρκεί να βρεις το κατάλληλο λάδι.
τώρα αυτό ειναι γιά καλό καλό η γιά κακό γιά εμάς τούς καταναλωτές...αλλά τά eneos 10w40 βγαίνουν μόνο σέ 1 τύπο ,
ενώ τά liqui moly πάλι σέ 10w40 βγαίνουν σέ 4-5 τύπους ... δηλαδή τό πιό φθηνό liqui moly νά ειναι πιό
χαμηλής ποιότητος σέ αντιστοιχία μέ τόν εναν τύπο τού eneos κ πάει λέγοντας ... -
Εν μέρη ίσως να έχεις δίκιο αλλά δεν κατάλαβες τί σου είπα.
Πρέπει να δεις τί προδιαγραφές ζητάει το μοτέρ σου. Το 10W-40 δεν αρκεί. Τί ACEA ή API απαιτεί για παράδειγμα? Έχει έξτρα προδιαγραφές ο κατασκευαστής?
Ρωτάς για το καλύτερο ενώ κινδυνεύεις να βάλεις λάθος λάδι.
-
Ο χρήστης nickolas έγραψε:
Εν μέρη ίσως να έχεις δίκιο αλλά δεν κατάλαβες τί σου είπα.Πρέπει να δεις τί προδιαγραφές ζητάει το μοτέρ σου. Το 10W-40 δεν αρκεί. Τί ACEA ή API απαιτεί για παράδειγμα? Έχει έξτρα προδιαγραφές ο κατασκευαστής?
Ρωτάς για το καλύτερο ενώ κινδυνεύεις να βάλεις λάθος λάδι.
προδιαγραφές API SG (οπότε πάμε ΑPI SL )
SAE 10W40
ACEA δέν γράφει τό manual ( λογικά Α3/Β4 ) -
Ok, νομίζω σωστά τα λες.
-
Σε ενα φορουμ για νισσαν αρκετα παιδια βαζουν λικουι μολυ και συγκεκριμενα το Liqui Moly Super Low Friction 10w40 αυτο στο μπλε μπουκαλι. Αυτο σκεφτομαι να βαλω και εγω στο δικο μου αλμερα φεισλιφτ με τα 98 αλογα. Καλυπτει ολες τις προδιαγραφες που δινει η νισσαν. Εχει παει και κατω απο 6€ το λιτρο οποτε με 18€ τα αλλαζουμε τα λαδακια του.
Στάλθηκε από το Vodafone Smart ultra 6 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ο χρήστης tedd έγραψε:
Σε ενα φορουμ για νισσαν αρκετα παιδια βαζουν λικουι μολυ και συγκεκριμενα το Liqui Moly Super Low Friction 10w40 αυτο στο μπλε μπουκαλι. Αυτο σκεφτομαι να βαλω και εγω στο δικο μου αλμερα φεισλιφτ με τα 98 αλογα. Καλυπτει ολες τις προδιαγραφες που δινει η νισσαν. Εχει παει και κατω απο 6€ το λιτρο οποτε με 18€ τα αλλαζουμε τα λαδακια του.
μπορείς νά γράψεις τό site τής nissan ? αν οχι δημόσια στείλτο μου σέ p.m.
ευχαριστώ .Στάλθηκε από το Vodafone Smart ultra 6 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ο χρήστης aristos6363 έγραψε:
Σε ενα φορουμ για νισσαν αρκετα παιδια βαζουν λικουι μολυ και συγκεκριμενα το Liqui Moly Super Low Friction 10w40 αυτο στο μπλε μπουκαλι. Αυτο σκεφτομαι να βαλω και εγω στο δικο μου αλμερα φεισλιφτ με τα 98 αλογα. Καλυπτει ολες τις προδιαγραφες που δινει η νισσαν. Εχει παει και κατω απο 6€ το λιτρο οποτε με 18€ τα αλλαζουμε τα λαδακια του.
Στάλθηκε από το Vodafone Smart ultra 6 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
μπορείς νά γράψεις τό site τής nissan δημόσια η στείλτο μου σέ p.m. αν εχεις πρόβλημα
ευχαριστώ -
Ο χρήστης japanese1 έγραψε:
Αλλά κοστίζει 15 ευρώ το λίτρο. Τελικά καλά λένε ότι το κακό το κρέας δεν το τρώνε ούτε τα σκλια.
Σας αγαπώ όλους,
Ηρακλής.Σωστοτατος οτι πληρωνεις περνεις, εχω χρησιμοποιησει σε αντιστοιχη ρευστοτητα 0w30 total δουλευε πιο αθορυβα ο κινητηρας
-
Ότι Castrol/Motul κ.τ.λ. είναι του πεταματού και η Eneos είναι το μάνα εξ ουρανού δηλαδή...
-
superT,είσαι μεγάλη ....λερα!!!
Ανακεφαλαίωση για αποφυγή ερωτημάτων:Βαλβολινες: Liqui moly ή Motul.
Λάδι μηχανής: motul αν είσαι απλας, eneos αν είσαι τσιρικιτζης και ψάχνεις το καλό με τον φακό του κινητού.
Ευχαριστώ το κοινό για το χειροκρότημα.
castrol,mobil,aral,total,φαγε,μεβγαλ,δέλτα για χορτοκοπτικα και μόνο.
Amsoil,penrite δεν εχω άποψη,ακούγονται καλά.
Περι λιπαντικών γενικώς [#2]