-
Υπάρχει εμπειρία σε εγκατάσταση σε BMW N52?
Εγκαταστάτης στη Αθήνα;
Σύστημα;
Ευχαριστώ.
-
Δεν είναι δα κάτι δύσκολο το N52 .. πολύ συμβατό με υγραέριο .. εμείς βάζουμε Prins..
-
Τελικά πήρα την απόφαση και θα βάλω υγραέριο σε ένα Astra H 2007 1.4 για όσο του μένει να ζήσει. Να προτιμήσω (ή να αποφύγω) κάποιο συγκεκριμένο σύστημα; Γνώμες οι ειδικοί επί του θέματος; Thnx.
-
Ο χρήστης astra_n έγραψε:
Τελικά πήρα την απόφαση και θα βάλω υγραέριο σε ένα Astra H 2007 1.4 για όσο του μένει να ζήσει. Να προτιμήσω (ή να αποφύγω) κάποιο συγκεκριμένο σύστημα; Γνώμες οι ειδικοί επί του θέματος; Thnx.Καλυτερα πες μας καποια που εχεις επιλεξει να σου πουμε πανω σε αυτα.
-
Δεν έχω επιλέξει κάτι ακόμη, η εγκατάσταση θα γίνει στην Πάτρα και την Δευτέρα έχω κάποια ραντεβού για να πάρω προτάσεις και τιμές από μηχανικούς. Οπότε θα επανέλθω με λεπτομέρειες. Ευχαριστώ πάντως.
-
Πρωτευον ειναι να επιλεξεις καλο εγκαταστατη και το συστημα ερχεται δευτερευον. Προτιμησε καποια μαρκα γνωστη ωστε να εχεις στο μελλον υποστηριξη αν τυχον κλεισει αυτος που θα στο περασει. Επισης κοιτα για συστημα με μπεκ βενζίνης και το οποιο κανει παραλληλο ψεκασμο βενζίνη.
Στάλθηκε από το Vodafone Smart ultra 6 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Λέγοντας παράλληλο ψεκασμό βενζίνης εννοείς σε όλο το φάσμα στροφών ή μόνο ψηλά;
-
Καθώς το είχα ψάξει παλιοτερα αυτο που κατάλαβα είναι πως στην ουσία το υγραέριο έχει διαφορετικό χρόνο ανάφλεξης και κάυσης απο την βενζίνη σε ένα ευρύ φάσμα στροφών του κινητήρα. Αλλού θέλει νωρίτερα τον σπινθήρα και αλλου αργότερα σε σχέση με την βενζίνη. Η μόνη επάφη τους είναι σε συγκεκριμένο επίπεδο στροφών και αυτό σε ένα πολύ μικρό εύρος (πάντα στον ίδιο κινητηρα).
Συνεπώς, τότε αν θυμάμαι καλά, είχαν γίνει προσπάθειες απο κάποιιες εταιρίες με έξτρα εγκεφαλάκια να αλλάξουν το αβάνς του κινητηρα στις σχετικές μοίρες -αναλόγως τις στροφές του κινητήρα- υπολογίζοντας παράλληλα συνεχώς τα trim και το φορτίο του κινητήρα. Αυτό είχε ως αποτέλεσμα οι βαβλίδες εξαγωγής να μην ανάβουν και να εμφανίζουν την ίδια φυσιολογική φθορά με αυτην της βενζίνης.Δεν γνωρίζω πλέον αν υπάρχει κάποια προόδος στο θέμα αλλα η απάντηση που επαίρνα τότε που το έψαχνα, σε δήθεν εξειδικευμένα συνεργεία με μεγάλα ονόματα στην αγορά, πάντα είχε να κάνει με την ταχύτητα και την πίεση των μπέκ του υγραερίου (το οποίο κατανοώ ότι είναι σημαντικό αλλά αποτελούσε προβλημα των συστημάτων υγραεριοκίνησης της πρωτης γενιάς και στις σχετικές τους εγκαταστάσεις) και ποτέ με την ανάφλεξη του (το οποίο μάλλον δεν το καταλάβαιναν ότι δεν έχει σχέση με την ταχύτητα των μπεκ).
Μάλιστα, όταν ανέφερα την ρύθμιση αβάνς (ακομα και με έξτρα εγκεφελακι χωρίς την επίφοβη επέμβαση στον εγκέφαλο του κινητήρα) απαντούσαν για τον παράλληλο ψεκασμό βενζίνης ο οποίος στην ουσια κάνει αυτό ακριβώς (επιταχύνει την αναφλεξη και εν τέλη την καύση του υγραερίου στις υψηλές στροφές, στις χαμηλές όμως τι γίνεται που και εκεί έχουμε διαφορετικό χρόνο ανάφλεξης και καυσης;)
Δεν μιλώ για την θερμική απόδοση των δύο καυσίμων, μιλώ για την σωστή εγκατασταση και μετατροπή του κινητηρα, που στην ουσία χωρις πειραγμα στην αναφλεξη είναι στην καλύτερη περίπτωση ...μιση μετατροπή.
Εν τέλη άφησα το πρότζεκτ ανεκπλήρωτο καθώς δεν τους εμπιστευόταν η κρίση μου. Δεν πιστέυω πως είναι πια και τοσο δύσκολο για να το καταλάβουν, οι όποιοι εγκαταστάτες, πως το θέμα είναι η ανάφλεξη.
-
Συνδιασμος πραγματων ειναι, το βασικοτερο προβλημα ηταν η ταχυτητα των μπεκ, το οποιο με τα μπεκ τυπου βενζινης το ξεπερναμε, γιατι σκεψου οτι στις πολλες στροφες και τα μεγαλα φορτια αυτα δεν προλαβαιναν να ανοιγοκλεισουν και παρεμεναν ανοικτα ψεκαζοντας συνεχεια. Συατηματα το οποια δεν υποστηριζαν μεικτο ψεκασμο εχουν τοποθετηθει σε ευπαθει κινητηρες και με σωστη ρυθμιση, εδω ποναει ο κλαδος, δεν παρουσιασαν προβλημα ακομα και μετα απο μερικες εκατονταδες χιλιαδες χιλιομετρων.
Τωρα για τον μεικτο ψεκασμο δεν ξερω αν αυτος δημιουργηθηκε για λογους μαρκετινγκ, για λογους δυνατοτητων των παλαιων μπεκ ή τελικα ειναι οντως κατι χρησιμο, οπως και η συνδεση με την obd. -
Ο χρήστης Ηλιας Α έγραψε:
Συνδιασμος πραγματων ειναι, το βασικοτερο προβλημα ηταν η ταχυτητα των μπεκ, το οποιο με τα μπεκ τυπου βενζινης το ξεπερναμε, γιατι σκεψου οτι στις πολλες στροφες και τα μεγαλα φορτια αυτα δεν προλαβαιναν να ανοιγοκλεισουν και παρεμεναν ανοικτα ψεκαζοντας συνεχεια. Συατηματα το οποια δεν υποστηριζαν μεικτο ψεκασμο εχουν τοποθετηθει σε ευπαθει κινητηρες και με σωστη ρυθμιση, εδω ποναει ο κλαδος, δεν παρουσιασαν προβλημα ακομα και μετα απο μερικες εκατονταδες χιλιαδες χιλιομετρων.
Τωρα για τον μεικτο ψεκασμο δεν ξερω αν αυτος δημιουργηθηκε για λογους μαρκετινγκ, για λογους δυνατοτητων των παλαιων μπεκ ή τελικα ειναι οντως κατι χρησιμο, οπως και η συνδεση με την obd.Εάν ρε Ηλία δεν ξέρεις εσύ που είσαι κατά γενική ομολογία ένας πολύ καλός μηχανικός με ειδίκευση στις μετατροπές σε υγραέριο τότε ποιος ξέρει;;
Η εμπειρία τόσων χρόνων τι λέει;;
-
Ο χρήστης nascar1 έγραψε:
Η εμπειρία τόσων χρόνων τι λέει;;Φιλε μου τα παντα ειναι θεμα στατιστικης ασχετα τι μας λενε και τι δε μας λενε οι εταιρειες, μετα απο 6 χρονια αυτο που εχω να πω ειναι οτι στην αρχη τουλαχιστον ο μεικτος ψεκασμος εξυπηρετησε την αδυναμια των συστηματων (λογο μπεκ κυριως) να διαχειριστουν τις ψηλες στροφες και υψηλα φορτια. Μετα εγινε μοδα και του δωθηκαν τρομερες δυνατοτητες, το αν χρειαζεται δεν με εχει πεισει, το λεω αυτο γιατι ας πουμε subaru forester turbo ενα απο τα χειροτερα αυτοκινητα για υγραεριο υστερα απο 130.000km με υγραεριο δεν εχει χρειαστει ρυθμιση βαλβιδων ακομα (συνολικα περιπου 210.000km) με συστημα με μπεκ hanna χωρις δυνατοτητα μεικτου ψεκασμου, αρκετα ford χωρις προβλημα παλι χωρις μεικτο ψεκασμο και αρκετα χιλιομετρα πανω τους, suzuki swift απο σχολες οδηγων μια απο τα ιδια.
-
Να υποθέσω ότι η λαδιέρα σαν σύστημα έχει πεθάνει ή χρησιμοποιείται σε κάποιες μηχανές;
-
Εκτος απο εναν κατασκευαστη που προωθει την ηλεκτρονικη λαδιερα (ακομα και με αυτην εχουν εμφανιστει οι γνωστες βλαβες σε καποια αυτοκινητα) δεν την πρωτεινει καποιος αλλος, η αποψη μου ειναι οτι τσαμπα λερωνει την εισαγωγη και τους υπολοιπους χωρους που περναει στον κινητηρα.
-
Σε ευχαριστώ. Θα αρχίσω ψάξιμο σιγά σιγά και αν ακούσω από κάποιον εγκαταστάτη περί λαδιέρας να ξέρω να εξαφανιστώ.
-
Προσωπικά για εμένα η λαδιέρα και ο μικτός ψεκασμός είναι κοροϊδία και αποτέλεσμα της μη σωστης ρύθμισης του συστήματος, που επιμένω χωρις εγκεφαλάκι για το αβανς, απλα είναι μισή.
Μερικοι εγκαταστάτες αλλάζουν την στοιχειομέτρηση για να μειωθεί η θερμοκρασία καύσης της λανθασμενης εγκατάστασης αυξάνοντας κατα πολύ την κατανάλωση υγραερίου καθιστόντας την μετατροπή τελικώς άχρηστη και μια κακή με οικονομικά κριτήρια επένδυση.
Απλά είχε μεγάλη και έχει σημερα μια (χ) διαφορά η τιμή του υγραέριου απο την βενζίνη και παρά την μεγάλη κατανάλωση ο καταναλωτής πάλι εξοικονομούσε σε ένα ποσοστό, χωρίς να αντιλαμβάνεται πραγματικά ότι η εγκατάσταση του ήταν απλά ημιτελής με μεγάλη κατανάλωηση.
http://www.aeb.it/Products/Products/Cat ... processors (τυχαιο παραδειγμα μιας εταιρείας)
Χωρίς αυτά δεν υπάρχει περίπτωση να γίνει σωστή καύση (με την νορμάλ κατανάλωση που επιτρπεί η θερμοδυναμική του καυσίμου -δηλαδή πραγματική οικονομία που προσφέρει) και παράλληλα να μην καούν οι βαλβίδες νωρίτερα απο ότι με βενζίνη.
-
Σε euro 4 και μετα δεν μπορεις να αλλαξεις την στοιχειομετρικη χωρις επεμβαση στον εγκεφαλο του αυτοκινητου.
-
Υπάρχει κανείς από Αθήνα που να παίρνει λιγότερο από 20€ για την βεβαίωση κτεο;
-
Υπάρχει κάποιος που έχει βάλει αέριο σε renault megane ii sedan 1.6 16v να μας πει εντυπώσεις και αν ναι το σύστημα προτείνεται μέχρι 1000 ευρω;
Στάλθηκε από το SM-N910C μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ο χρήστης constantinos.nas έγραψε:
Υπάρχει κάποιος που έχει βάλει αέριο σε renault megane ii sedan 1.6 16v να μας πει εντυπώσεις και αν ναι το σύστημα προτείνεται μέχρι 1000 ευρω;Στάλθηκε από το SM-N910C μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Πήγαινε κοιτά το νεο omvl , είναι φοβερό σαν κιτ.
-
Παιδιά όλο το θέμα είναι τα παλιομιγματα που δεν γνωρίζει σχεδον κανένας να ρυθμίσει σωστα ενα αμαξι.
Ουτε ford , ουτε xtrail , ουτε Σουμπαρού, ουτε honda έχουν πάθει το παραμικρό με σωστη ρυθμιση.
Πολύ σημαντικό είναι ο χρονος των μπεκ σίγουρα αλλά και ο χρονος απόκρισης της lpg cpu. Έχω τοποθετησει ενα κιτ της omvl το καινουριο μοντελο, και παει πραγματικα φοβερά. Η μέρα με τη νύχτα σε σχέση με το παλιό κιτ που φοραγα 7 χρόνια το οποίο ηταν σωστα ρυθμισμένο. Επίσης κατέβηκα σε κατανάλωση κατα 2lt/100χλμ.Το time advance processor που λέει ο φίλος παραπάνω, γνωρίζει τι επέμβαση χρειαζεται για να κλέψει σήμα για το αβανς και να το τροποποιήσει? Γνωρίζει τι γνώση απαιτεί αυτό απο τον εγκαταστατη για να το ρυθισει?
Γνωρίζει οτι δεν γνωρίζει κανεις?
Υγραεριοκίνηση!