-
Καλησπέρα,
η ερώτηση μου σχετίζεται με την αγορά μεταχειρισμένου και συγκεκριμένα μιας Lancia Delta του 2012. Αν και η τιμή όσο και το ίδιο το αυτοκίνητο (σύμφωνα με τις δικές μου ανάγκες) είναι ελκυστικά, το γεγονός ότι η παραγωγή του αυτοκινήτου έχει σταματήσει (ή θα σταματήσει καθώς και ότι η Lancia πάει για κλείσιμο κάνουν την αγορά ενός τέτοιου αυτοκινήτου κακή επιλογή (;).
Γνώμες; -
Καλησπέρα,
η ερώτηση μου σχετίζεται με την αγορά μεταχειρισμένου και συγκεκριμένα μιας Lancia Delta του 2012. Αν και η τιμή όσο και το ίδιο το αυτοκίνητο (σύμφωνα με τις δικές μου ανάγκες) είναι ελκυστικά, το γεγονός ότι η παραγωγή του αυτοκινήτου έχει σταματήσει (ή θα σταματήσει καθώς και ότι η Lancia πάει για κλείσιμο κάνουν την αγορά ενός τέτοιου αυτοκινήτου κακή επιλογή (;).
Γνώμες; -
Καλησπέρα,
η ερώτηση μου σχετίζεται με την αγορά μεταχειρισμένου και συγκεκριμένα μιας Lancia Delta του 2012. Αν και η τιμή όσο και το ίδιο το αυτοκίνητο (σύμφωνα με τις δικές μου ανάγκες) είναι ελκυστικά, το γεγονός ότι η παραγωγή του αυτοκινήτου έχει σταματήσει (ή θα σταματήσει καθώς και ότι η Lancia πάει για κλείσιμο κάνουν την αγορά ενός τέτοιου αυτοκινήτου κακή επιλογή (;).
Γνώμες; -
Όλα σχεδόν τα μηχανικά μέρη είναι ίδια με αλλά μοντέλα του fiat group, οπότε αυτό δεν πρέπει να σε ανησυχεί. Επίσης αν δεν κάνω λάθος τα εργοστάσια είναι υποχρεωμένα να παράγουν ανταλλακτικά για 10 χρόνια, οπότε πάλι κομπλέ είσαι.
nickthetrib from tapatalk
-
Ξεχωριστη επιλογη, καλοταξιδο, αξιζει.
-
Συμφωνώ! Από το 2008 μόνο τα σκίαστρα χάλασαν. Κανένα ηλεκτρικό η μηχανολογικό πρόβλημα δεν εχει βγάλει. Αν βρεις 150αρι προτίμησε το. Μπορεις να κινηθείς πιο οικονομικά σε σχέση με το 120αρι.
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Πολυ καλο αυτοκινητο και το βρισκεις σε πολυ καλες τιμες λογω του παροντος/μελλοντος της εταιρειας.
Ομορφο, ανετο, με καλο κινητηρα, μονο μειονεκτημα οτι το συγκεκριμενο μοτερ καιει κατι παραπανω απ το μεσο ορο για την ιπποδυναμη αυτη σε συγχρονους κινητηρες. Προτιμησε το 150αρι οπως λεει ο συνφορουμιτης απο πανω.Μονο εχε υπ οψη σου οτι θα το παντρευτεις γιατι δυσκολα θα βρισκεις να το δωσεις σε μια 5ετια, οποτε να εχεις στο νου σου οτι ειναι long term αγορα (που αξιζει ομως).
-
Εξαιρετικό αυτοκίνητο με όμως αυξημένη κατανάλωση κατά περίπτωση!
Σε trim ψάχνεις για platino σε οτιδήποτε πλην 1.8 Di και 1.9TD (λόγω στρεβλώσεων διπλής οροφής) όπου πας για ORO και αποφεύγεις τις Argento.
Τα μικρά diesel παλεύονται στην κατανάλωση, τα γρήγορα όμως (200hp-190hp) όχι ανεξάρτητα με το καύσιμο.
Σε 'μικρά' βενζίνης αν βρεις με τα 140 multiair.
Είναι πολύ αξιόπιστο, όμορφο και ερωτεύσιμο!
Οι τιμές λόγω των προβλημάτων που αναφέρεις κάνουν τις delta ευκαιρία, αρκεί όπως επισημαίνει ο συνφορουμίτης παραπάνω, να μην υπολογίζεις σε καλή μεταπώληση. -
Σκέφτομαι την αγορά ενός Delta 150 hp , για πείτε μου γνώμες , πόσα χιλιόμετρα είναι ιδανικά για την αγορά του αυτοκινήτου ;
-
Οτι ισχυει σε καθε αγορα μεταχειρισμενου. Ενας καλος συνδυασμος χιλιομετρων και χρησης. Δλδ π.χ. καλυτερα 90.000km και το 90% σ εθνικες οδους παρα ενα με 45.000km και ολα μες την πολη..
Αν επικεινται μεγαλο προγραμματισμενο σερβις επισης, το παζαρευεις και λιγο.
-
nonos ευχαριστώ πολύ , καλύτερα δεν είναι να έχουν** 60.000** - 70.000 km ; Απλά ρωτάω πως πάει με τα service , οι τιμές κλπ , ναι αλλά αν έχει 100.000 km δεν θα αρχίζει να βγάζει διάφορα προβλήματα ; Υπάρχουν πολλά με αυτά τα πολλά km σε χαμηλές τιμές , γι αυτό ρωτάω , επίσης καλύτερα δεν είναι από ιδιώτη να πάρεις αμάξι ;
-
100% απο ιδιωτη και πρωτο χερι-book service!
Πολυ σωστη η ερωτηση σου σχετικα με τα σερβις (δλδ καλυτερα ενα αμαξι 10.000km μετα το μεγαλο σερβις παρα ενα με 10.000km πριν απ αυτο). Δε ξερω ομως τα ακριβη διαστημα μεταξυ τους. Θα σε διαφωτισει καλυτερα κανενας κατοχος ,εστω και κατοχος fiat bravo. -
Τα Ιταλικά κάθε **7.500 km **θέλουν αλλαγή λαδιών για να διατηρούνται καλά μαζί με normal οδήγηση , μου το είπε ο μηχανικός μου πως καλύτερα από ιδιώτη να το πάρω , από μάντρες δηλαδή κάνουν **πο΄1234ες **με λίγα λόγια ( πειράζουν km κλπ ) αυτό λες ή κάτι άλλο ;
-
Σκέψου τη monica με g-string...
Μετά πάρε μία DI 1.8 με 200 και ξέχασε τα όλα
Και καμμία κουκλάρα ιταλίδα της γενιάς της δεν έσκουξε από πόνο, ούτε στο ανάλ...
Μόνο πίνουν... Καταπίνουν...R.S.
Μεγάλη σημασία η έκδοση: Argento = οχι, Platino ναι, ORO ναι...
Λάδια-service (στην di) Κάθε 35000!!!
Και ήταν και μια χαρά!
Στις μικρότερες κάθε 20. -
Ο χρήστης hawk έγραψε:
Τα Ιταλικά κάθε **7.500 km **θέλουν αλλαγή λαδιών για να διατηρούνται καλά μαζί με normal οδήγηση , μου το είπε ο μηχανικός μου πως καλύτερα από ιδιώτη να το πάρω , από μάντρες δηλαδή κάνουν **πο΄1234ες **με λίγα λόγια ( πειράζουν km κλπ ) αυτό λες ή κάτι άλλο ;Αυτο ακριβως λεω...
Ο μηχανικος ομως εχει μεινει σε περασμενες δεκαετιες... -
gatoz γιατί όχι το Argento ; Έχεις την** 1.8 **με τα 200 hp ; Δηλαδή είναι εντάξει οι κινητήρες ; Δεν καίνε όπως έκαιγαν παλιά τα Ιταλικά αυτοκίνητα ; Λογικά αναλόγως με την οδήγηση αλλάζεις και τα λάδια ( εννοώ αν το σκίζεις μπορεί να καίει ) ; Nonos αν όμως το λιώνεις το αμάξι δεν θέλει πιο τακτικές αλλαγές ( ευχαριστώ για τις πληροφορίες και τους δυο ) ;
-
Γεράκιε,
Είχα τη κουκλάρα... Μου τη πήρε το μνεμόνιο...
Γενικά είναι ασπαστες, υπολόγιζε -1 λιτρο λάδι στα 35000km, όταν το tsi μου ήθελε 1l/2000, το 1.8 σιβικ μου
1l/5000 και το pug508 αλλαγή κάθε 10k
Μόνο θέμα, μόνο στη DI, η άσεμνη τιμή για τα τακάκια των τεράστιων brebo...Argento:
Βγαίνεις βόλτα με τη monica.
Ξερεις τι έχει μέσα στο bra.
Δεν μπορεί το bra να είναι απο τη λαϊκή... -
gatoz , τότε γιατί λες όχι στο Argento , πω το μνημόνιο θα μας πάρει το κεφάλι στο τέλος , καλά έδωσε τέτοιο αμάξι ; Εγώ το πήρα για δοκιμή και τρελάθηκα ( 150 hp ) , τέλειο μέσα , κράτημα πολύ καλό , εμφάνιση που τα σπάει , καλή ροπή , δεν είμαι του μεταχειρισμένου αλλά είναι πανέμορφο και δεν θα βγει ξανά στην Ελλάδα , συγγνώμη είχες όλα τα υπόλοιπα που αναγράφεις ( όταν το tsi μου ήθελε 1l/2000, το 1.8 σιβικ μου 1l/5000 και το pug508 αλλαγή κάθε 10k ) ;
-
Καλα ο γατοπαρδος τα κλεινει παραγγελια απ το τηλεφωνο ή απο τις φωτογραφιες, μη δινεις σημασια. Ειναι σε αλλο επιπεδο
-
Ο χρήστης nonos έγραψε:
Καλα ο γατοπαρδος τα κλεινει παραγγελια απ το τηλεφωνο ή απο τις φωτογραφιες, μη δινεις σημασια. Ειναι σε αλλο επιπεδοΓατόπορδος αγαπάει youtube... Σιγά μη περμένω να ακούσω άποψη... Το είδα, το αγάπησα, το πήρα... Μπορεί εκείνο το μιλφάτο με το matiz στο φανάρι να τραβήξει χειρόφρενο και να μπει να δει το νέο μοντέλο... Αλλος το κάνει με τσουκου-τς μπαμ-μπουμ στο τουιτερογούφερ.
Γεράκιε να συμπληρώσω και ένα vitara 1.4s από τότε, αλλά δεν έχει πιάσιμο το καπώ και θα λερώσω τα τίμια χεράκια μου να δω για λάδια...
Δωράκια ολα τα autos απο τον αφεντικό με ληζινγκ. Ptohos ειμί...Max 3 έτη. (tsi 12 μήνες, ήμουνα προστάτης, civic 15 μου τερμάτισε psa/freepsa, pug τριετία, monica Di 2 χρονάκια)
Από τα παραπανω, το di και το 1.4s σίγουρα τα πρώτα που μύρισαν pitogiros, το tsi μέσα στη πρώτη δεκάδα, το ίδιο το pug. Το σιβίκ (...άκου όνομα ρε φίλε...) ήταν κυκλο-φορεμένο. Βάλε και καμμία δεκάδα διαφορετικά μοντέλα πιο παροδικά μετά το 2007 και αλλή μια πριν...
Argento = το λιγότερο εξοπλισμένο, κάτι σε bravo με κώλο δέλτα φέρνει...
Platino = το πιότερο εξοπλισμένο, ψάξε για gps και διπλή οροφή ή poltrona frau
Oro = Αξιοπρεπέστατα δέρματα
Di = Πρωινή εφηβική έξαρση βουβωνικής χώρας
Κατανάλωση 1.8 di από σπίτι-γραφείο = priamos hotel με city tour ουκρανέζα, 15lt/100
Το 150άρι κάπου 10lt/100, το 120 11, το 135-140 μούλτι έαρ στα 9https://www.youtube.com/watch?v=JsxjF9sM63Q
https://www.facebook.com/photo.php?fbid ... =3&theater
Αααααααααααααααχχχχχχχχχχχχχ...........Erota mou αγιάτρευτε....
Μεταχειρισμένο Lancia Delta