-
Καλησπέρα σε όλους !
Πολύ ενδιαφέροντα τα τελευταία post...
Στον φίλο μας που πρόκειται να παραγγείλει σύντομα το 20i αλλά δεν το έχει οδηγήσει θα του πρότεινα να βρει πρώτα ένα test drive.
Δεν είναι ασφαλές το συμπέρασμα ότι επειδή έκανες δοκιμη το 18d και σου άρεςε, ότι και το 20i θα σου αρέσει περισσότερο....
Άλλο το diesel άλλο η βενζίνη. Μπορεί το 20i να έχει καλύτερες τελικές αλλά το 18d έχει καλύτερη ροπή. Εξαρτάται τι ψάχνεις, ποιο είναι το στυλ οδήγησης σου. Άρα το ότι σου φάνηκε ζωντανό το 18 d δεν σημαίνει ότι θα σου φανεί το ίδιο και το 20i.....Εγώ με το 18d είμαι πολύ ευχαριστημένος αν και στην αρχή επιφυλακτικός γιατί το προηγούμενο μου ήταν η παλιά x3 3.0 i.
Σίγουρα το 20d είναι κορυφαίο.Σχετικά με τα extra και τις εκδόσεις :
Κατά την γνώμη το νούμερο 1 είναι το αυτόματο. Φοβερό κιβώτιο ! Αλλάζει όλη η συμπεριφορά του κινητήρα.
Επίσης η δερμάτινη πολύ καλής ποιότητας. Μοιάζει με δέρμα και αν το σκεφτείς και οικολογικά είναι καλύτερα. Επίσης μέχρι τώρα δεν έχω καταλάβει να ζεσταίνει παραπάνω όπως διάβαζα απο κάποιους (γενικά και όχι εδώ). Άρα η bmw έχει καλή επεξεργασία και έχουν βρει τρόπους να μην καίγεσαι.
Η οροφή panorama είναι super αίσθηση αλλά είχα κακή εμπειρία απο το x3 και δεν έβαλα....
Μάλλον μετάνιωσα που δεν έβαλα led για λόγους design και όχι απόδοσης. Κατα τα αλλά και τα κανονικά όπως πολύ σωστά διάβασα είναι πολύ καλά.....
-
Ο χρήστης iceman7 έγραψε:
Προσωπικα θα πήγαινα σε εξοπλισμο παρά τετρακίνηση.
Αν θες να κινηθείς off ή σε χιόνια δεν θα σε σώσει τόσο η τετρακίνηση οσο τα λάστιχα.Σίγουρα τα λάστιχα παίζουν σημαντικό ρόλο, αλλά χωρίς τετρακίνηση δεν θα πας πολύ μακριά σε λάσπη ή άμμο για παράδειγμα.
-
Υπάρχει κάποια καλή πρόταση για αποσπώμενο κοτσαδόρο?
Ρώτησα στην alpha Hellas και μου έδωσαν προσφορά 500€ .... -
Κι εγώ έχω Sensatec μαύρο (σε sport κάθισμα ηλεκτρικό) .
Όντως πλέον η δερματίνη , τουλάχιστον της BMW , δεν έχει ουσιαστική διαφορά από το δέρμα .
Άσε που είναι και πιο ανθεκτική και εμφανίσημη (δεν κάνει 'σακούλες' κλπ) .
Όσο για το sport κάθισμα το συστήνω ανεπιφύλακτα ! -
Ο χρήστης x1 sdrive 18d έγραψε:
Υπάρχει κάποια καλή πρόταση για αποσπώμενο κοτσαδόρο?
Ρώτησα στην alpha Hellas και μου έδωσαν προσφορά 500€ ....Τον γνήσιο της BMW, για να δουλεύουν σωστά και τα ηλεκτρονικά συστήματα ευστάθειας για ρυμουλκούμενο.
-
Να πω και εγώ τη γνώμη μου, αν πήγαινα για δίλιτρο, θα έπαιρνα μόνο πετρέλαιο, ώστε και λιγότερα τέλη να εχω και το κόστος του φόρου πολυτελούς διαβίωσης να το αντισταθμίζω απο την οικονομία στο καύσιμο!
Δίλιτρο και βενζίνη στην Ελλάδα του σήμερα (και του αύριο) δύσκολο! -
Ο χρήστης iceman7 έγραψε:
Να πω και εγώ τη γνώμη μου, αν πήγαινα για δίλιτρο, θα έπαιρνα μόνο πετρέλαιο, ώστε και λιγότερα τέλη να εχω λαο το κόστος του φόρου πολυτελούς διαβίωσης να το αντισταθμίζω απο την οικονομπια στο καύσιμο!
Δίλιτρο και βενζίνη στην Ελλάδα του σήμερα (και του αύριο) δύσκολο!Συμφωνω απολυτα !!!
Sent from my iPad using Tapatalk
-
Το θέμα είναι, πέραν της προσωπικής προτίμησης του καθενός, του φάσματος και τρόπου λειτουργίας ενός ντίζελ μοτέρ, τι θα απογίνει με τους κινητήρες πετρελαίου τα επόμενα χρόνια. Κάποιες ευρωπαικές πόλεις ήδη τα απαγόρευσαν, κάποιες πρόκειται να τα απαγορεύσουν, η Volvo ακούστηκε ότι σταματάει την εξέλιξη τους.
https://gopressmobility.be/2017/05/18/v ... l-engines/
Και το γεγονός ότι εμένα μου έκανα επιπρόσθετη έκπτωση στο πετρέλαιο εξισώνοντας την τιμή του με το αντίστοιχο βενζίνης, μου φάνηκε πιο πολύ τυράκι παρά ευκαιρία. Σίγουρα η οικονομία είναι μεγάλος παράγοντας στις μέρες μας αλλά νομίζω είναι λάθος να είναι τόσο βασικό κριτήριο σε ένα αμάξι που ούτως ή άλλως πληρώνεις μια υπεραξία.
-
Εγώ άν ζούσα σε άλλη φορολογικά και φοροεισπρακτικά χώρα, θα προτιμούσα να είχα το δίλιτρο βενζίνης. Αλλα η εκάστοτε κυβέρνηση μας σπρώχνει σε μικρά μοτέρ τα οποία βέβαια και πάλι εφευρίσκει τρόπους για να φορολογήσει.
Απο την άλλη μεριά όμως όλες οι μεγάλες αυτοκινητοβιομηχανίες επενδύουν πλέον σε μικρά βενζινοκίνητα μοτέρ. Ακόμα και η Mercedes θα έχει σε λίγους μήνες διαθέσιμα 2 νέα μοτέρ 1,2 και 1,4... Επίσης ακούγεται οτι όλο και περισσότερες πρωτεύουσες απαγορεύουν την κίνηση των diesel. Ποιός μου εγγυάται οτι ξαφνικά σε 1-2 χρόνια δεν θα το δώ και στην Αθήνα? Δυστυχώς λοιπόν όλοι μας, όποιο μοτέρ και να επιλέξουμε, κάπως κάπου κάποτε θα την πατήσουμε.Συμπέρασμα: Πάρτε ο καθένας αυτό που γουστάρει με το όποιο ρίσκο! Live your myth in Greece!
Θα μαζευτούμε ρε παιδιά τελικά την Πέμπτη???? Δε βλέπω κίνηση....
-
+1
-
Ξέρουμε αν οι αναβαθμίσεις που θα δεχτεί η X1 από τον Ιούλιο θα συνοδεύονται και από αύξηση τιμής; Αναφέρομαι στην έκδοση 18i.
Εκτός από την αλλαγή στον κινητήρα (+4 άλογα, ρύποι), τι άλλο είναι σίγουρο; Οθόνη αφής και navigation στάνταρ, ή δεν έχω καταλάβει καλά; -
Oχι οθονη αφης και ναβι. Αυτο ειναι 2000+ ευρω εξτρα. Πιθανον να υπαρχει αυξηση τιμης. Αν δεν στο πει καποιος ντηλερ πως ειναι δυνατον να το ξερουμε εμεις?
-
Ο χρήστης so was Red έγραψε:
Ξέρουμε αν οι αναβαθμίσεις που θα δεχτεί η X1 από τον Ιούλιο θα συνοδεύονται και από αύξηση τιμής; Αναφέρομαι στην έκδοση 18i.
Εκτός από την αλλαγή στον κινητήρα (+4 άλογα, ρύποι), τι άλλο είναι σίγουρο; Οθόνη αφής και navigation στάνταρ, ή δεν έχω καταλάβει καλά;κοιταξε η bmw νομιζω οτι το μαρτιο και τον ιουλιο κανει τις αυξησεις τιμων στα αυτοκινητα. Ετσι και τον Μαρτιο του 2017 η Χ1 πηρε μια αυξηση κοντα στα 1500 ευρω χωρις να βαλει καποιον εξοπλισμο ως στανταρ. Αντιθετα, αυξησε και τα πακετα εξοπλισμου της π.χ. πακετο Advantage απο 1200 ευρω πηγε 1800 ευρω (προσθεσε ομως το αυτοματο κλεισιμο του πορτ μπαγκαζ), και στα αλλα πακετα xline και sportline προσθεσε τα led φωτα και το κλεισιμο του πορτ μπαγκαζ (απο 3500 περιπου πηγαν κοντα στα 5800 ευρω).
Τωρα απο την μικρη εμπειρια μου με την BMW δεν νομιζω οτι θα δωσει την οθονη αφης στανταρ χωρις υποχρεωτικα να βαλεις καποιο navigation διοτι στην Βmw ολα πληρωνονται και δεν χαριζονται. Βεβαια μπορει να κανει στανταρ το navigation και να αυξησει την τιμη πωλησης του αυτοκινητου........
-
wantone έγραψε:
Oχι οθονη αφης και ναβι. Αυτο ειναι 2000+ ευρω εξτρα. Πιθανον να υπαρχει αυξηση τιμης. Αν δεν στο πει καποιος ντηλερ πως ειναι δυνατον να το ξερουμε εμεις?Καλά μην το λες. Όταν ρώτησα στον ντίλερ για τις αναβαθμίσεις από Ιούλιο, δεν είχαν ιδέα τι τους έλεγα.
-
Επίσης το τι είναι στάνταρ εξοπλισμός και τι έξτρα εξοπλισμός διαφέρει και από χώρα σε χώρα. Δεν σημαίνει ότι το πακέτο advantage π.χ. έχει τον ίδιο εξοπλισμό εδώ, στην Γερμανία και στην Αγγλία.
-
Πέρασα νωρίτερα από το συνεργείο Σφακ και ρώτησα για τους λασπωτηρες που κρίνω ότι χρειαζομαι βάσει των κωδικών που βρήκα στο internet.
Οι κωδικοί ήταν σωστοί και ταίριαξαν με το μοντέλο και το vin. Ωστόσο εδώ δεν υπάρχουν διαθέσιμοι και πρέπει να γίνει παραγγελία από Γερμανία. Κόστος αγοράς 74 ευρώ το κάθε σετ (μπρος - πίσω)
Χρόνος παράδοσης περί τις 15-20 μέρες.
Κόστος τοποθέτησης δεν μου είπαν αλλά οι επίσημες οδηγίες της BMW γράφουν για μισή ώρα.
Νομίζω ότι το πακέτο θα βγει πολύ και σκέφτομαι να ψάξω στο eBay να βρω καμία τριτη ή μαϊμού λύση. -
Καλημέρα,
Έχει κανείς αλλάξει τα runflat με 18 άρες ζάντες σε μη runflat, να μου πει αν βλέπει αιςθητή διαφορά στη μείωση θορύβου κ βελτίωση της άνεσης γενικά, που να αξίζει τα χρήματα της πρόωρης αλλαγής; ΕυχαριστώSent from my iPhone using Tapatalk
-
Ο χρήστης risli έγραψε:
Καλημέρα,
Έχει κανείς αλλάξει τα runflat με 18 άρες ζάντες σε μη runflat, να μου πει αν βλέπει αιςθητή διαφορά στη μείωση θορύβου κ βελτίωση της άνεσης γενικά, που να αξίζει τα χρήματα της πρόωρης αλλαγής; ΕυχαριστώSent from my iPhone using Tapatalk
Δύσκολο να μπει κανεις σε τέτοιο έξοδο. Σε φορα του εξωτερικού έχουν γίνει τέτοιες αλλαγές αλλά και αυτές μετά από κάποια χιλιόμετρα. Εκεί διάβασα ότι τα Bridgestone μετά από 10000 χιλιόμετρα ακούγονται περισσότερο και έτσι αλλάζουν.
Ίσως και εγώ να μπω στη διαδικασία αλλαγής όταν κάνω χιλιόμετρα αλλά με προβληματίζει τι θα πάρω να έχω για περίπτωση ανάγκης. Επαρκεί το κιτ ή πάμε για εφεδρικό ; βολεύει ο εφεδρικός ειδικά όταν το 18αρι λάστιχο και ζάντα δεν χωράνε στον κρυφό χώρο αποσκευών ; -
Δεν έχω ασχοληθεί με τις τελευταίες γενιές των BMW (γιατί η δικιά μου ήταν υπερ-άνετη με τα RFT), αλλά να έχετε υπόψιν ότι στις σειρές E με τα RFT, η αλλαγή τους σε NON-RFT, βελτίωνε μεν την άνεση αλλά χειροτέρευε (αρκετά μάλιστα) την οδική συμπεριφορά.
Στέφανε, γνώμη μου να πάς για original λασπωτήρες, αλλιώς μην βάλεις καθόλου. Πες στον ΣΦΑΚ να σου κάνει την στάνταρ έκπτωση των αξεσουάρ (min 15%) και φυσικά δωρεάν τοποθέτηση.
-
Πέρασα νωρίτερα από το συνεργείο Σφακ και ρώτησα για τους λασπωτηρες που κρίνω ότι χρειαζομαι βάσει των κωδικών που βρήκα στο internet.
Οι κωδικοί ήταν σωστοί και ταίριαξαν με το μοντέλο και το vin. Ωστόσο εδώ δεν υπάρχουν διαθέσιμοι και πρέπει να γίνει παραγγελία από Γερμανία. Κόστος αγοράς 74 ευρώ το κάθε σετ (μπρος - πίσω)
Χρόνος παράδοσης περί τις 15-20 μέρες.
Κόστος τοποθέτησης δεν μου είπαν αλλά οι επίσημες οδηγίες της BMW γράφουν για μισή ώρα.
Νομίζω ότι το πακέτο θα βγει πολύ και σκέφτομαι να ψάξω στο eBay να βρω καμία τριτη ή μαϊμού λύση.Σου έχω λύση και original! Παραγγέλνεις online σε πολύ καλές τιμές τα γνήσια απο κλασικό αξιόπιστο 'γερμανικής' φιλοσοφίας e-shop της BMW.
Κοίταξε εδώ: https://www.leebmann24.de/bmw-schmutzfaenger-hinten-x1-f48.html
Με την βοήθεια του google translate αν χρειαστεί, παραγγέλνεις άφοβα.
Πρόσφατα παρέλαβα το BMW junior seat για τον μικρό και τα all weather πατάκια για την Χ1 διακόσια ευρώ λιγότερο απο τις 'προσφορές' που πήρα απο τις Ελληνικές αντιπροσωπείες...
Σε δέκα ημέρες ήταν στο σπίτι μου με DHL
BMW X1 2016