-
Ευχαριστώ πολύ παιδιά...
-
Καλησπέρα, έχω το passat 1,4 με ελαστικά 215/55/R16 και 95000χλμ. Πρέπει να αλλάξω λάστιχα και θέλω βοήθεια,Κάνω γύρω στα 15000χλμ ετησίως, τα μισά στην πόλη (Θεσνίκη), συντηρητική οδήγηση. Έχω δυο προτάσεις από 2 καταστήματα που ρώτησα: Bridgestone (που βγήκαν τώρα μου είπε) στα 470ευρώ και Hankook γύρω στα 330. Η δεύτερη είναι Michelin στα 530 και Kleber στα 350. Θέλω να έχουν σχετικά καλό κράτημα σε βρεγμένο οδόστρωμα γιατί μ αυτά που έχω είχα θεματάκια
-
Ποια hankook ειναι;
Εγω προς αυτα θα πήγαινα με τέτοια διαφορα τιμης. -
Ο χρήστης Aikibill έγραψε:
Ποια hankook ειναι;
Εγω προς αυτα θα πήγαινα με τέτοια διαφορα τιμης.Κι εγώ προς τα εκεί κλίνω,
θα μάθω τη Δευτέρα ποια είναι -
Ο χρήστης maipap έγραψε:
Καλησπέρα, έχω το passat 1,4 με ελαστικά 215/55/R16 και 95000χλμ. Πρέπει να αλλάξω λάστιχα και θέλω βοήθεια,Κάνω γύρω στα 15000χλμ ετησίως, τα μισά στην πόλη (Θεσνίκη), συντηρητική οδήγηση. Έχω δυο προτάσεις από 2 καταστήματα που ρώτησα: Bridgestone (που βγήκαν τώρα μου είπε) στα 470ευρώ και Hankook γύρω στα 330. Η δεύτερη είναι Michelin στα 530 και Kleber στα 350. Θέλω να έχουν σχετικά καλό κράτημα σε βρεγμένο οδόστρωμα γιατί μ αυτά που έχω είχα θεματάκιαΒάλε 205/55/16 που έχεις άπειρες επιλογές στα μισά λεφτά..μεταβολή διαμέτρου -1,71% μόνο..
-
Είναι κι αυτό μια επιλογή,ευχαριστώ!
-
Ο χρήστης Aikibill έγραψε:
Ποια hankook ειναι;
Εγω προς αυτα θα πήγαινα με τέτοια διαφορα τιμης.Καλημέρα.
Έχω τις εξής προτάσειςΒridgestone T001 -V 460 €
Nexan n blue eco 315 €
Michelin prima c3 485 €
Continental primium 5 490 €(Ο λαστιχάς μου προτείνει bridgestone ή nexan)
-
Απο τα παραπάνω Michelin για μένα.
Τα hankook τα έφαγε η μαρμαγκα; -
Ο χρήστης Aikibill έγραψε:
Απο τα παραπάνω Michelin για μένα.
Τα hankook τα έφαγε η μαρμαγκα;Μαλλον δεν αφηνουν μπολικο μπακιρι στο λαστιχα......
-
Ο χρήστης Aikibill έγραψε:
Απο τα παραπάνω Michelin για μένα.
Τα hankook τα έφαγε η μαρμαγκα;Δεν εχει σ αυτη τη διασταση, αλλα και τα nexen made in Korea ειναι, οποτε...
Ευχαριστω παντως για τη γνωμη σου,ειμαι μεταξυ michelin και bridgestone -
Παίδες το Efficientgrip Performance τι λέει? (195/60/15)
-
Ο χρήστης SoKoFLiKo έγραψε:
Παίδες το Efficientgrip Performance τι λέει? (195/60/15)Πολύ καλό ελαστικό.
-
Ο χρήστης maipap έγραψε:
Ποια hankook ειναι;
Εγω προς αυτα θα πήγαινα με τέτοια διαφορα τιμης.Καλημέρα.
Έχω τις εξής προτάσειςΒridgestone T001 -V 460 €
Nexan n blue eco 315 €
Michelin prima c3 485 €
Continental primium 5 490 €(Ο λαστιχάς μου προτείνει bridgestone ή nexan)
Το nexen αστο απ εξω...
Τα bridgestone ειναι πολυ καλα πλεον. Προσωπικα τα conti θα βαζα. -
Το έχουμε συζητήσει και αλλού
αλλά η Michelin γίνεται όσο πιο ξεκάθαρη
http://www.michelin.com/eng/media-room/ ... Worn-TyresTHE TRUTH ABOUT WORN TYRES
The strategy of the Michelin group is to develop sustainable mobility solutions to improve its customers' mobility. The Group improves design, manufacturing and management of product and service offers. Michelin minimizes the use of resources to reduce their impact on the environment and society. Designing products with very high levels of performance from the first to the last kilometre forms an integral part of this approach.
All tyre manufacturers, car makers, industry test bodies, and consumer organisations focus on the testing of tyres when new…. and most importantly the large differences in performance that exist when new. But the truth is that every tyre once fitted on a car and driven, starts to wear, and the more it wears, the more the specific characteristics of a tyre change. But the truth is that every tyre fitted to every car is worn; as soon as one begins driving on the new tyres they start to wear, and the more a tyre wears, the more the specific characteristics of the tyres change. By the law of averages, every tyre on every vehicle is half worn, but how do they perform? Who is doing the testing of these half worn tyres?
Tyres wear out; and the tyre performance changes as they wear out – for example wet braking performance will worsen over time. All tyres are not equal when they are new – what our tests at Ladoux have shown us is that tyre performance is even less equal when worn! In fact the differences are very much accentuated once a tyre is in the latter stages of its life. Quite surprisingly we have discovered that some tyres worn to the legal limit have a wet braking distance virtually the same as some new tyres… and this is one of our Corporate messages; tread depth is not a good indicator of wet braking performance.
Reinforcing our test results, recent independent studies have reported that** there is no demonstrated link between accident rates and tread depth**. And of course, thanks to the 6,000 people Michelin employs in its Research and Development activities, today’s tyre technology makes it possible to have high levels of grip right down to the last millimetres of tread. We want to raise awareness of this and we believe that all organisations and all consumers should start to ask and consider both new and worn performance of tyres before purchase.
Additionally,** if tyres are changed early, before the legal limit, this reduces the useful life of the product, and consumers would make unnecessary purchases**. This would also have an adverse impact on the environment. So, early tyre removal has a huge environmental impact and also represents a significant and unjustified increase in costs for consumers.
You may be asking at this point, why is Michelin doing this? If tyres were removed earlier they would sell more!! It’s a good question, and certainly many manufacturers in many industries play the card of ‘programmed obsolescence’, that is to say an ever shorter life of their products. However Michelin has made the opposite choice, the one of the ‘programmed longevity’. Sustainable performance is the key to our business strategy because we consider customer satisfaction with our products is paramount; our direction is not the disposable but on the durable! Today we want to encourage the tyre industry to commit to the same voice: Responsibility, sustainability and performance... for all of our customers around the world.
At Ladoux, innovation has consistently improved new and worn tyre performance for many decades, and as a result of our event ‘The truth about worn tyres’, you will see that** the only criteria for safety is tyre performance, NOT tread depth**.
-
Όλα ωραία και καλά, αλλά το 'tyre performance' παίρνει νερό (ενώ ο tread-wear indicator όχι), και έχοντας πρόσφατη εμπειρία με Michelin (Primacy, προηγούμενο και καινούριο) δεν θα συνυπέγραφα εύκολα όλη αυτή τη λεκτική ισορροπία της Michelin (στην προσπάθεια να διαφοροποιηθεί από τους άλλους)...
-
Πάντως η Michelin δεν λέει κάτι παράλογο. Κρατήστε τα λάστιχά σας μέχρι να σταματήσουν να σας ικανοποιούν λέει. Αυτό μπορεί να συμβεί είτε στην αρχή, ή όταν φτάσουν στο νόμιμο όριό τους. Πάντως καλό είναι που και που να ξεσκίζουμε λίγο τα λάστιχα μας, ειδικά στην Ελλάδα με την άσφαλτο γυαλί. Αυτό διότι με την ήρεμη οδήγηση σε τέτοια άσφαλτος δημιουργείται μια 'γυαλάδα' και ουσιαστικά τα λάστιχα απλά σκληραίνουν χωρίς να τρώγονται. Μετά από 5 γρήγορους γύρους σε μια πίστα για παράδειγμα, βγαίνεις στον δρόμο και νομίζεις ότι έβαλες καινούρια λάστιχα!!! Λογικό, καθώς έφυγε η ξεραμένη γόμα και βγήκε από κάτω η μαλακή.
-
Ο χρήστης SoKoFLiKo έγραψε:
Παίδες το Efficientgrip Performance τι λέει? (195/60/15)Πολύ μαλακό ελαστικό, όμως με πολύ καλό κράτημα. Πριν φορούσα τα Bridgestone Adrenalin που είχαν σκληρά πλαϊνά και μόλις έβαλα τα Goodyear νόμιζα ότι οδηγώ βάρκα. Έχασα την πληροφόρηση στο τιμόνι. Χωρίς να υπερβάλω, το πρώτο διάστημα τα φοβόμουν, ένιωθα ανασφάλεια όταν έστριβα γιατί το αυτοκίνητο έπαιρνε κλίση. Αυξησα τη πίεση, δεν είδα ιδιαίτερη διαφορά αλλά με τον καιρό τα συνήθισα
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Πάντως η Michelin δεν λέει κάτι παράλογο. Κρατήστε τα λάστιχά σας μέχρι να σταματήσουν να σας ικανοποιούν λέει. Αυτό μπορεί να συμβεί είτε στην αρχή, ή όταν φτάσουν στο νόμιμο όριό τους. Πάντως καλό είναι που και που να ξεσκίζουμε λίγο τα λάστιχα μας, ειδικά στην Ελλάδα με την άσφαλτο γυαλί. Αυτό διότι με την ήρεμη οδήγηση σε τέτοια άσφαλτος δημιουργείται μια 'γυαλάδα' και ουσιαστικά τα λάστιχα απλά σκληραίνουν χωρίς να τρώγονται. Μετά από 5 γρήγορους γύρους σε μια πίστα για παράδειγμα, βγαίνεις στον δρόμο και νομίζεις ότι έβαλες καινούρια λάστιχα!!! Λογικό, καθώς έφυγε η ξεραμένη γόμα και βγήκε από κάτω η μαλακή.Nα βγεί απο κάτω μαλακή γόμα δεν παίζει όταν το λάστιχο έχει αρχίσει και ξερένεται!!!απλά τρώγοντας τη γυαλάδα με σβέλτη οδήγηση,αυξάνεται προσωρινά ο συντελεστής τριβής........μετά απο λίγα χλμ πάλι πατινάζ!!!
-
Φυσικά και βγαίνει από κάτω μαλακή γόμα. Επιβεβαιωμένο πολλάκις και από προσωπική εμπειρία και από μηχανικούς εταιρειών.
-
Τα λάστιχα ξεραίνονται - σκληραίνουν από εξω προς τα μέσα. Οπότε αν κανιβαλίσεις το έξω ξερό - σκληρό μέρος απ'έξω , βγαίνει στην επιφάνεια το μαλακότερο.
Sent from my Coolpad 8675-A using Tapatalk
Επιλογη ελαστικων!!! Ζητειται βοηθεια.... [#2]