-
από samatistas
Για το φίλο που ψάχνει να δοκιμάσει TCe 90... κάνε μια ερώτηση στο δίκτυο της Nissan που έχει βγάλει πολλά test drive νέα Micra μήπως έχουν βγάλει αυτοί TCe 90. Είναι ακριβώς ο ίδιος κινητήρας.
Καλή ιδέα, μου είχε διαφύγει. Το βρήκα το Μικρα το 0.9, θα έρθει στο τέλος του μήνα για test drive. Ευχαριστώ!
-
Σημερα το πρωι οδηγησα ξανα επι τουτου το clio του φιλου μου με ακριβως τις ιδιες κινησεις (μπρος πισω, σταματα-ξεκινα κτλπ) που εκανα και δεν κανει/ακουσα κανενα θορυβο !!! Απ'την αντιπροσωπεια μου ξεκαθαρισαν οτι δεν πρεπει να ακουω κανεναν απολυτως θορυβο !!! Επισης οταν στο συνεργειο ξεκουμπωσαν τα καθισματα η αληθεια ειναι οτι εμφανως δεν ειδα καποιο στοιχειο μονωσης απο πανω, κατω δλδ απτο καθισμα, απλο αμαξωμα και απο κατω οπως ακουσα/αγγιξα το ρεζερβουαρ... Θα ενημερωσω περαιτερω αυριο που θα παω ξανα συνεργειο σε αλλο αυτη τη φορα οπως μου προτεινε η αντιπροσωπεια για την εξελιξη του θεματος ! ! !
-
Τι σου είπαν από την αντιπροσωπεία; Ότι δεν πρέπει να ακούγεται τίποτα;
Δεν τους απάντησες ότι ο παφλασμός είναι χαρακτηριστικό των πετρελαιοκίνητων και ότι όλα τα πετρελαιοκίνητα έτσι ακούγονται;Πέρα από την πλάκα, πιστεύω ότι το πρόβλημα είναι θέμα ηχομόνωσης και ότι θα πρέπει απλά να το συνηθίσεις κάθε φορά που φουλάρεις το αυτοκίνητο. Δεν ξέρω πόσο έντονα ακούγεται στο δικό σου, αλλά στο QQ το αντιλαμβάνεσαι στην αρχή, αλλά για τα πρώτα μόνο χιλιόμετρα από το φουλάρισμα. Μετά από κάποιο διάστημα ούτε καν θα του δίνεις σημασία.
ΥΓ. Μιλάω πάντα για τον ήχο που κάνει το καύσιμο όπως κοπανιέται μέσα στο ρεζερβουάρ, μετά από φρενάρισμα. Αν ακούς άλλο θόρυβο, τότε καλά κάνεις και το ψάχνεις για σιγουριά!
-
Όχι πάντα άλλα κάποιες φορές όταν το κατεβάζω στο γκαράζ εκεί στο τελευταιο φρενάρισμα της σχετικά απότομης ράμπας ακούω και εγώ τον χαρακτηριστικό παφλασμό δίχως να δίνω σημασία. Η αλήθεια είναι πως με τα βενζίνης ποτέ δεν κατέγραψα αντίστοιχο γεγονός.
-
Αναφορικα με το θεμα μου λοιπον ειναι τελικα 100% ο ηχος του πλαφα πλουφα του πετρελαιου στο ντεποζιτο μεσα, ξυλωσαν το πισω μερος για να εχουν προσβαση και ειχα την τυχη να υπαρχει clio προηγουμενου ετους στο συνεργειο σμπαραλια στο πισω μερος και ετσι τσεκαραμε τα δυο ντεποζιτα και ειναι ιδια !!! Επισης τσεκαρανε τα διαφραγματα ειναι ολα καθαρα τα ξανασυναρμολογησαμε και μου ειπαν θα το ψαξουν με την renault εαν οντως πρεπει ή οχι να ακουγεται ! Εαν αποφανθουν οτι δεν πρεπει θα παμε σε αλλαγη ντεποζιτου και βλεπουμε και εφοσον παλι ακουγεται θα κοιταξουν το αμαξωμα πιο προσεκτικα, Εαν αποφανθουν οτι ειναι ολα οκ και δεν ειναι προβλημα αυτο γνωστοποιησα απο τωρα οτι οκ αλλα δεν ειμαι υποχρεωμενος να το ακουω και οτι απαιτω να μονωσουν τα σημεια αυτα οσο το δυνατο καλυτερα για να μειωθει εστω ο θορυβος και συμφωνησαν !!! Εν αναμονη λοιπον
-
Ο χρήστης axel12p έγραψε:
-
Δοκιμή του 0.9 TCe 90 hp από το Drive:
http://www.drive.gr/test-drives/dokimi/ ... -09-tce-90
-
Ο χρήστης samatistas έγραψε:
Δοκιμή του 0.9 TCe 90 hp από το Drive:http://www.drive.gr/test-drives/dokimi/ ... -09-tce-90
Οριακό. Λύση 'ανάγκης'.
-
edmond έγραψε:
Οριακό. Λύση 'ανάγκης'.Ναι ... κι εγώ αυτό βγάζω τουλάχιστον από τη συγκεκριμένη δοκιμή
-
Χαλάει μόνο στο πρόγραμμα Eco, προς όφελος της οικονομίας, όμως η μέγιστη δύναμη είναι πάντα διαθέσιμη όταν χρειαστεί να πατήσεις τέρμα το γκάζι.
Έχεις ένα μικροσκοπικό μοτεράκι, που θυμίζει μικροσκοπικά ιταλικά mini 5-6 δεκαετιών, και πας και βάζεις Eco mode, για....ποιο λόγο ? Μου αρέσει που η 'μέγιστη δύναμη' είναι πάντα διαθέσιμη
-
Μάλιστα. Αυτοκίνητο με 900άρι κινητήρα 90 ίππων προορισμένο κυρίως για την πόλη και με σιλουέτα χώρους και οδική συμπεριφορά που αγγίζουν την μικρομεσαία κατηγορία σας φαίνεται λύση ανάγκης με πολλές υποχωρήσεις. Τι να πω τώρα?
-
Τιποτα. Να τους στειλεις να καβαλησουν τα υπερατου εδω μεσα ignis-baleno για να να καταλαβουν..
-
Η έκδοση αυτη ειναι τελείως άκυρη. Υπαρχει ο 1.5 dci με καλυτερη οικονομία κ επιδόσεις κ ο 1.2 που ταιριάζει σαφώς καλύτερα στο αμάξωμα . Δε βλεπω γιατι κάποιος να παρει την εκδοση με το αναιμικό μοτέρ, ειδικά οταν η απόσβεση στον ντίζελ γινεται γρήγορα.
-
Για τον λογο ακριβως οτι οταν εχεις ενα ταβανι χρηματικο και κοιτας overall τι θα παρεις ,το clio ειναι clio κι ας εχει 90 αλογα. Θεμα προτεραιοτητων και παραχωρησεων. Θα το προτιμουσα στα ιδια λεφτα overall απο κατι αλλο πιθανα.
-
Ο χρήστης nonos έγραψε:
Για τον λογο ακριβως οτι οταν εχεις ενα ταβανι χρηματικο και κοιτας overall τι θα παρεις ,το clio ειναι clio κι ας εχει 90 αλογα. Θεμα προτεραιοτητων και παραχωρησεων. Θα το προτιμουσα στα ιδια λεφτα overall απο κατι αλλο πιθανα.To 'Clio είναι Clio' (αυτό είναι καλό ή κακό ?), αλλά σχεδόν όλα τα υπόλοιπα -που το περνάνε από πάνω σε επιδόσεις και είναι καλύτερα εξοπλισμένα- είναι και φθηνότερα, σίγουρα Ibiza και Fiesta, αλλά και το 208. Άρα ?
-
Προφανως και εχεις δικιο. Στο μυαλο μου ομως ειχα ,και ναι για καλο το εννοησα ''το clio ειναι clio'', οτι αν παιρνεις κατι πιο δυνατο αλλα με χειροτερο κρατημα-φρενα-ποιοτητα εγω θα πηγαινα στο clio. Δε πηγαινε συγκεκριμενα το σχολιο. Πηγαινε στο νοημα υπαρξης της εκδοσης και της πραγματοποιησης μιας πιθανης αγορας.
-
To clio είναι σταθερή αξία όπως τόσα άλλα αυτοκίνητα. Δύο φορές έχει βγει αυτοκίνητο της χρονιάς από τότε που πρωτοεμφανίστηκε ως όνομα. Αυτό και μόνο αποτελεί μια ένδειξη του γιατί έχει αποκτήσει ένα τόσο μεγάλο κοινό αλλά και πως εχει κατα καιρούς έρθει πρώτο σε πωλήσεις όμως πάντα στα πρώτα. Αν είναι άκυρος ένας κινητήρας 900 κ.εκ με 90 ίππους δεν ξέρω... αλλά σίγουρα δεν θα είναι λίγοι που θα προτιμήσουν αυτή την εκδοχή του ξεπερνώντας φορολογικές και λοιπές κακοτοπιές. Επίσης θα μεταφέρει αξιοπρεπώς μια μικρή οικογένεια και με χαμηλά λειτουργικά κόστη. Δεν αποτελεί επουδενί άκυρη επιλογή καθώς το ίδιο συμβαίνει χρόνια τώρα και με τα ανταγωνιστικά του μοντέλα. Προσωπικά δεν το κρύβω πολύ πιθανόν να το προτιμούσα ακόμη και σε σχέση με το 1.2 καθώς οι απόλυτες επιδόσεις δεν είναι το κύριο κριτήριο για μένα στην κατηγορία του clio. Ο μεγαλύτερος ανταγωνιστής του κινητήρα αυτού είναι ο 1.5 dci αλλά ποιος είπε πως πέθανε η βενζίνη; Εδώ παρατηρούμε πως υπάρχει η τάση να μειωθούν τα ντίζελ ή κάνω λάθος;
Πάντως επειδή κριτικές και άρθρα υπάρχουν πολλά να θυμίσω κι ένα λίγο παλαιότερο που δείχνει να στηρίζει λίγο αυτά που γράφω στο μακρινό προς τα πίσω 2013.
https://www.autoblog.gr/2013/02/05/test ... -9-tce-90/ -
Δε μπορώ να κατανοήσω τι το κάνει αναιμικό... το ότι είναι 0.9?
Το είχα οδηγήσει πριν το facelift σε test drive όταν πρωτοκυκλοφόρησε και είχα γράψει κι εδώ τις εντυπώσεις μου.
Ελάχιστα υπολείπεται σε επιδόσεις από τον 1.2 TCe 100 hp που είχε το Clio III το οποίο έχουμε στην οικογένεια, ειδικά σε συνθήκες πόλης οι διαφορές είναι ανεπαίσθητες. Και μάλιστα είναι και πολύ οικονομικό σε καύσιμο θυμάμαι μέσα στη πόλη. -
Αναιμικό σε σχεση με τα υπόλοιπα μοτέρ ειναι. Το 1.2 ειναι πολυ πιο γρήγορο κ αποτι θυμαμαι με 6αρι σασμάν. Αν πάλι θελεις οικονομία πας στον πολυδοκιμασμενο 1.5 που και πιο γρήγορος κ φτηνότερος σε χρήση ειναι. Αρα τι μένει στον 0.9; Η μικρότερη τιμη μονο που αναλογικά με αύτα που χάνεις για εμενα δεν αξιζει τον κόπο.
-
Δηλαδή στην σύγκριση ας πούμε με το νέο κόρσα και τον αντίστοιχο 1000άρι του με τα 90 άλογα εσύ το βλέπεις αναιμικό; Υπάρχουν και άλλα βενζίνης παρόμοιου κυβισμού και ιπποδύναμης στην κατηγορία του clio που προσωπικά με αφήνουν παγερά αδιάφορο. Προφανώς όμως την ίδια γνώμη με εμένα θα πρέπει να είχαν και αρκετές χιλιάδες άλλοι που μάλιστα προχώρησαν στην επιλογή του και στην πράξη. Με καταναλώσεις που είναι εφάμιλλες κάποιων υβριδικών και με θωριά και άνεση, ιπποδύναμη και οδική συμπεριφορά που ζηλεύουν κάποια μικρομεσαία θα πρέπει να είμαστε λίγο περισσότερο χαλαροί στην κριτική που του ασκούμε. Είναι σα να θεωρούμε πως δεν υπάρχει λόγος να πάρει κάποιος μια τζουλιέτα 120 ίππων επειδή στην κατηγορία της αυτή η ιπποδύναμη είναι πλέον απλά ικανοποιητική... Το συνολικό πακέτο είναι που μετρά και εκεί με εξαίρεση το fiesta που υπερέχει οριακά σε κάποιους τομείς, το 900άρι βενζίνης clio αποτελεί άριστη επιλογή.
Renault Clio IV