-
Ο χρήστης sargus έγραψε:
Κοιτάζοντας στο Internet είδα ότι στο site της ford το απερχομενο St το δίνουν κοντά στα 15,500-16,000. ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ για τα χρήματα του.
Καλά θα ήταν αλλά δυστυχώς αυτές οι τιμές είναι χωρίς φόρους, ΦΠΑ κτλ. Την έχουν πατήσει και άλλοι με αυτήν την ¨εξυπνάδα¨ του σάιτ της Ford.
Μακάρι να ακολουθήσουν και άλλοι. Πρέπει πλέον ο καταναλωτής να γνωρίζει ακριβώς ποσά χρήματα πηγαίνουν στο κράτος,είτε αγοράζοντας αυτοκίνητο είτε έναν καφέ.
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
-
Όσο παράδοξο κι εάν ακούγεται αυτό –ειδικά με δεδομένο ότι το επόμενο Fiesta ST θα έχει 3κύλινδρο 1.500άρη κινητήρα 200 ίππων, η επόμενη γενιά του Polo GTI θα αφήσει στην άκρη τον εξαιρετικό 1.800άρη TSI που χρησιμοποιεί η σημερινή γενιά του μοντέλου, για χάρη του 2λιτρου που γνωρίζουμε από το Golf.
http://www.drive.gr/news/nea-montela/me ... n-polo-gti
Πως σας φαινεται αυτη η προσεγγιση,η μια εταιρια επιλεγει 3κυλινδρο μοτερ 1.5 με 200 ιππους και η αλλη αφηνει τον 1.8 και ανεβαινει ακομα περισσοτερο, σε 2λιτρο κινητηρα με 200+.Απο αποψη επιδοσεων πως θα μπορεσει το ST να ανταποκριθει απεναντι σε εναν τοσο δυνατο κινητηρα.
-
Ο χρήστης limited_one έγραψε:
Κοιτάζοντας στο Internet είδα ότι στο site της ford το απερχομενο St το δίνουν κοντά στα 15,500-16,000. ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ για τα χρήματα του.
Καλά θα ήταν αλλά δυστυχώς αυτές οι τιμές είναι χωρίς φόρους, ΦΠΑ κτλ. Την έχουν πατήσει και άλλοι με αυτήν την ¨εξυπνάδα¨ του σάιτ της Ford.
Μακάρι να ακολουθήσουν και άλλοι. Πρέπει πλέον ο καταναλωτής να γνωρίζει ακριβώς ποσά χρήματα πηγαίνουν στο κράτος,είτε αγοράζοντας αυτοκίνητο είτε έναν καφέ.
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Πάντως τον Οκτ '16 που έψαχνα το ST με μέτριο εξοπλισμό μου έβγαινε 20.500 τελική τιμή (πινακίδες κτλ). Η τιμή αφορούσε τα στοκαρισμένα. Το άλλο με τα 140 άλογα, είχε 16700, (εκεινο με τη διχρωμία σε ουρανό/υπόλοιπο αυτοκίνητο).
Ίσως τώρα αν πάει κάποιος να μπορεί να παζαρέψει καλή έκπτωση στο στοκ. -
https://www.drive.gr/test-drives/dokimi ... -fiesta-st
Σε σχέση με τον εξωτερικό ανταγωνισμό, το νέο Fiesta ST είναι το ταχύτερο στις ρεπρίζ 80-110 km/h και 110-140 km/h. Στην κόντρα από στάση είναι μέσα στη μάχη της κορυφής, κερδίζοντας ή χάνοντας δέκατα κατά περίπτωση. Για παράδειγμα, χάνει 0,4” στο 0-100 km/h από το Peugeot 208 GTI by PS και το Polo GTI, αλλά ισοφαρίζει στο 0-160 km/h. Για να χάσει τελικά με διαφορά 3 δέκατα από το Volkswagen στο χιλιόμετρο και να κερδίσει με 0,2” το 208. Στη μέτρηση 60-160 km/h είναι 1,5” ταχύτερο από το Peugeot, αλλά ακόμη πιο εντυπωσιακό είναι ότι κερδίζει για τρία δέκατα και το… DSG του Polo.
Αίσθηση και αριθμοί συμφωνούν ότι πρόκειται για το κορυφαίο οδηγικά μικρό GTI. Αντέχει σε σύγκριση με σπορ hatchback της μεγαλύτερης κατηγορίας και ενίοτε κερδίζει.
-
Ενδιαφερον θα ειχε το γυρολογιο σε πιστα vs 208 gti by PS , clio rs trophy, cooper works και καποια άλλα....
Εχω οδηγησει το 208 by PS , αλλά οχι το Fiesta ST και θα ηθελα να δω που βρισκεται σε σχεση με το ΠεζωEdit: Εδω φαινεται λιγο καλυτερο το 208 σε χρονους πιστας
http://www.zeperfs.com/en/duel7324-5551.htm
απο επιδοσεις ειναι πολυ κοντα παντως
Και το fiesta ειναι μετρημενο με το μπλοκε
Φρενα καλυτερα το πεζω -
Κάτι δε μου αρέσει στο test του drive, αρχίζουν με δικαιολογίες έκανε ζέστη επειδή δε έγραψε το χρόνο που λέει η ford (κλασικά) και δεν λένε τίποτα για τα φρένα
-
Δεν λεμε τα αρνητικα, φουσκωνουμε τα θετικα και το βγαλαμε το μεροκαμματο
-
Αφου δεν εχει ταμπουρο,παλι καλα να λεμε για τα φρενα,ικανους τους ειχα και γιαυτο.
-
Πείτε μου τις ερωτήσεις σας και θα τις θέσω στον Μιχάλη.
-
Συνέχεια κριτικής
1200 κιλά και είναι σύμφωνα με το Drive ελαφρύ και μάλιστα για να υποστηρίξουν τον ισχυρισμό τους το συγκρίνουν με το Polo gti (που είναι και αυτό φακλάνα) μόνο που είναι δίλιτρο τετρακύλινδρο εχει DSG σασμάν και είναι πεντάπορτο ! Οκ ότι πείτε...
και επειδή εχω το τεύχος που κάνουν test το Polo Gti σε κάτι φωτογραφίες εχει κάτι χιόνια στα βουνά ,Realzeus πες στο φίλο σου τον Μιχάλη γιατί δε το λένε ότι είχε κρύο και οτι ευνοείθηκε το polo, γιατί εεε;
αντε να μη πω και για το swiftάκι που το χαντακώσανε μες την κάψα του Ιουλίου και αναθεωρηθούν ολοι οι πίνακες των επιδόσεων
-
Ο χρήστης alexandros.K έγραψε:
Δεν λεμε τα αρνητικα, φουσκωνουμε τα θετικα και το βγαλαμε το μεροκαμματοΕντάξει το παραξηλώσανε και εμείς είχαμε ST ξέρουμε οτι έχουν καλή οδική συμπεριφορά αλλα εδώ περάσαμε και την TESLA στην τεχνητή νοημοσύνη ,πια TESLA το Skynet ήρθε, οι μηχανές πήραν την εξουσία ...μαμααά
'...Η λειτουργία του Torque Vectoring δημιουργεί ένα φαινόμενο περιστροφής από την είσοδο ακόμη, προετοιμάζοντας στην ουσία το αυτοκίνητο να στρίψει **πριν το ζητήσεις, όταν απλώς έχει δει τη στροφή και έχεις φανταστεί τη γραμμή σου...'
**Το Fiesta ST διαβάζει την σκέψη...ας την δώσουν την τεχνολογία στο F-35 αμερικάνικο είναι και αυτό...
-
Μπροστά στο απόλυτα οδηγοκεντρικό Ford, το Polo GTI μοιάζει να είναι γρήγορο και «κλινικό». Όμως, και σαφώς πιο ξεκούραστο, πιο εύκολο στην καθημερινότητα απέναντι στην πολύ σφιχτή ανάρτηση του ST, με περισσότερο πλάτος καμπίνας, λιγότερο θόρυβο και πιο άνετα καθίσματα. Είναι αυτό ακριβώς που λένε στη VW ως μότο: practical peroformance.
Ο μπροστινός άξονας έχει πολύ ικανοποητική πρόσφυση στην είσοδο της στροφής αλλά χωρίς να έχει την ακαριαία οξύτητα του Fiesta. Με απόλυτα οδηγοκεντρικά κριτήρια, το δεύτερο έχει ήδη πάρει «κεφάλι» στα συγκριτικά του διεθνούς ειδικού Τύπου.
Ο χρήστης MONMAN2 έγραψε:
Συνέχεια κριτικής1200 κιλά και είναι σύμφωνα με το Drive ελαφρύ και μάλιστα για να υποστηρίξουν τον ισχυρισμό τους το συγκρίνουν με το Polo gti (που είναι και αυτό φακλάνα) μόνο που είναι δίλιτρο τετρακύλινδρο εχει DSG σασμάν και είναι πεντάπορτο ! Οκ ότι πείτε...
Και αλλοι την ιδια συγκριση εκαναν,με το polo git 2.0 dsg.
H δίαιτα, ωστόσο, δεν φάνηκε να αγγίζει ιδιαίτερα τη ζυγαριά του Polo καθώς τα 1355 kg είναι μάλλον αρκετά για ένα μικρό, αναλογικά, αυτοκίνητο και περισσότερα από τη μέση τιμή της κατηγορίας όπου, σε μερικές περιπτώσεις, φτάνει τα 1250 kg.
To Polo είναι πολυχρηστικό, εύκολο στην καθημερινότητα, με μακράν πιο άνετη ανάρτηση σε σχέση με το Fiesta ST, το πιο εύχρηστο σύστημα infotainment στην κατηγορία και άφθονο χρώμα στην καμπίνα - ίσως για να σου αποσπά το μάτι από τα σκληρά πλαστικά σε πόρτες και κονσόλα.
https://www.4drivers.gr/single-post/-vw ... -fiesta-st
Ford Fiesta ST