Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Ford Fiesta ST
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Ford Fiesta ST
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 6
    • 6 / 6
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    51
    111
    1387
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • limited_one
      limited_one moderator last edited by

      Ο χρήστης sargus έγραψε:

      Κοιτάζοντας στο Internet είδα ότι στο site της ford το απερχομενο St το δίνουν κοντά στα 15,500-16,000. ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ για τα χρήματα του.

      Καλά θα ήταν αλλά δυστυχώς αυτές οι τιμές είναι χωρίς φόρους, ΦΠΑ κτλ. Την έχουν πατήσει και άλλοι με αυτήν την ¨εξυπνάδα¨ του σάιτ της Ford.

      Μακάρι να ακολουθήσουν και άλλοι. Πρέπει πλέον ο καταναλωτής να γνωρίζει ακριβώς ποσά χρήματα πηγαίνουν στο κράτος,είτε αγοράζοντας αυτοκίνητο είτε έναν καφέ.

      Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • ken11
        ken11 last edited by

        Όσο παράδοξο κι εάν ακούγεται αυτό –ειδικά με δεδομένο ότι το επόμενο Fiesta ST θα έχει 3κύλινδρο 1.500άρη κινητήρα 200 ίππων, η επόμενη γενιά του Polo GTI θα αφήσει στην άκρη τον εξαιρετικό 1.800άρη TSI που χρησιμοποιεί η σημερινή γενιά του μοντέλου, για χάρη του 2λιτρου που γνωρίζουμε από το Golf.

        http://www.drive.gr/news/nea-montela/me ... n-polo-gti

        Πως σας φαινεται αυτη η προσεγγιση,η μια εταιρια επιλεγει 3κυλινδρο μοτερ 1.5 με 200 ιππους και η αλλη αφηνει τον 1.8 και ανεβαινει ακομα περισσοτερο, σε 2λιτρο κινητηρα με 200+.Απο αποψη επιδοσεων πως θα μπορεσει το ST να ανταποκριθει απεναντι σε εναν τοσο δυνατο κινητηρα.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • C
          citastak last edited by

          Ο χρήστης limited_one έγραψε:

          Κοιτάζοντας στο Internet είδα ότι στο site της ford το απερχομενο St το δίνουν κοντά στα 15,500-16,000. ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ για τα χρήματα του.

          Καλά θα ήταν αλλά δυστυχώς αυτές οι τιμές είναι χωρίς φόρους, ΦΠΑ κτλ. Την έχουν πατήσει και άλλοι με αυτήν την ¨εξυπνάδα¨ του σάιτ της Ford.

          Μακάρι να ακολουθήσουν και άλλοι. Πρέπει πλέον ο καταναλωτής να γνωρίζει ακριβώς ποσά χρήματα πηγαίνουν στο κράτος,είτε αγοράζοντας αυτοκίνητο είτε έναν καφέ.

          Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

          Πάντως τον Οκτ '16 που έψαχνα το ST με μέτριο εξοπλισμό μου έβγαινε 20.500 τελική τιμή (πινακίδες κτλ). Η τιμή αφορούσε τα στοκαρισμένα. Το άλλο με τα 140 άλογα, είχε 16700, (εκεινο με τη διχρωμία σε ουρανό/υπόλοιπο αυτοκίνητο).
          Ίσως τώρα αν πάει κάποιος να μπορεί να παζαρέψει καλή έκπτωση στο στοκ.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • ken11
            ken11 last edited by

            https://www.drive.gr/test-drives/dokimi ... -fiesta-st

            Σε σχέση με τον εξωτερικό ανταγωνισμό, το νέο Fiesta ST είναι το ταχύτερο στις ρεπρίζ 80-110 km/h και 110-140 km/h. Στην κόντρα από στάση είναι μέσα στη μάχη της κορυφής, κερδίζοντας ή χάνοντας δέκατα κατά περίπτωση. Για παράδειγμα, χάνει 0,4” στο 0-100 km/h από το Peugeot 208 GTI by PS και το Polo GTI, αλλά ισοφαρίζει στο 0-160 km/h. Για να χάσει τελικά με διαφορά 3 δέκατα από το Volkswagen στο χιλιόμετρο και να κερδίσει με 0,2” το 208. Στη μέτρηση 60-160 km/h είναι 1,5” ταχύτερο από το Peugeot, αλλά ακόμη πιο εντυπωσιακό είναι ότι κερδίζει για τρία δέκατα και το… DSG του Polo.

            Αίσθηση και αριθμοί συμφωνούν ότι πρόκειται για το κορυφαίο οδηγικά μικρό GTI. Αντέχει σε σύγκριση με σπορ hatchback της μεγαλύτερης κατηγορίας και ενίοτε κερδίζει.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • ?
              A Former User last edited by

              Ενδιαφερον θα ειχε το γυρολογιο σε πιστα vs 208 gti by PS , clio rs trophy, cooper works και καποια άλλα....
              Εχω οδηγησει το 208 by PS , αλλά οχι το Fiesta ST και θα ηθελα να δω που βρισκεται σε σχεση με το Πεζω

              Edit: Εδω φαινεται λιγο καλυτερο το 208 σε χρονους πιστας
              http://www.zeperfs.com/en/duel7324-5551.htm
              απο επιδοσεις ειναι πολυ κοντα παντως
              Και το fiesta ειναι μετρημενο με το μπλοκε
              Φρενα καλυτερα το πεζω

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • monman2
                monman2 last edited by

                Κάτι δε μου αρέσει στο test του drive, αρχίζουν με δικαιολογίες έκανε ζέστη επειδή δε έγραψε το χρόνο που λέει η ford (κλασικά) και δεν λένε τίποτα για τα φρένα

                Από τον FORDισμό στον ELONισμό με ενδιάμεσο σταθμό τον TOYOTισμό
                Με τέτοια εγγύηση #monoTOYOTA!

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • ?
                  A Former User last edited by

                  Δεν λεμε τα αρνητικα, φουσκωνουμε τα θετικα και το βγαλαμε το μεροκαμματο

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • ken11
                    ken11 last edited by

                    Αφου δεν εχει ταμπουρο,παλι καλα να λεμε για τα φρενα,ικανους τους ειχα και γιαυτο.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • realzeus
                      realzeus last edited by

                      Πείτε μου τις ερωτήσεις σας και θα τις θέσω στον Μιχάλη.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • monman2
                        monman2 last edited by

                        Συνέχεια κριτικής

                        1200 κιλά και είναι σύμφωνα με το Drive ελαφρύ και μάλιστα για να υποστηρίξουν τον ισχυρισμό τους το συγκρίνουν με το Polo gti (που είναι και αυτό φακλάνα) μόνο που είναι δίλιτρο τετρακύλινδρο εχει DSG σασμάν και είναι πεντάπορτο ! Οκ ότι πείτε...

                        και επειδή εχω το τεύχος που κάνουν test το Polo Gti σε κάτι φωτογραφίες εχει κάτι χιόνια στα βουνά ,Realzeus πες στο φίλο σου τον Μιχάλη γιατί δε το λένε ότι είχε κρύο και οτι ευνοείθηκε το polo, γιατί εεε;

                        αντε να μη πω και για το swiftάκι που το χαντακώσανε μες την κάψα του Ιουλίου και αναθεωρηθούν ολοι οι πίνακες των επιδόσεων

                        Από τον FORDισμό στον ELONισμό με ενδιάμεσο σταθμό τον TOYOTισμό
                        Με τέτοια εγγύηση #monoTOYOTA!

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • monman2
                          monman2 last edited by

                          Ο χρήστης alexandros.K έγραψε:
                          Δεν λεμε τα αρνητικα, φουσκωνουμε τα θετικα και το βγαλαμε το μεροκαμματο

                          Εντάξει το παραξηλώσανε και εμείς είχαμε ST ξέρουμε οτι έχουν καλή οδική συμπεριφορά αλλα εδώ περάσαμε και την TESLA στην τεχνητή νοημοσύνη ,πια TESLA το Skynet ήρθε, οι μηχανές πήραν την εξουσία ...μαμααά

                          '...Η λειτουργία του Torque Vectoring δημιουργεί ένα φαινόμενο περιστροφής από την είσοδο ακόμη, προετοιμάζοντας στην ουσία το αυτοκίνητο να στρίψει **πριν το ζητήσεις, όταν απλώς έχει δει τη στροφή και έχεις φανταστεί τη γραμμή σου...'
                          **

                          Το Fiesta ST διαβάζει την σκέψη...ας την δώσουν την τεχνολογία στο F-35 αμερικάνικο είναι και αυτό...

                          Από τον FORDισμό στον ELONισμό με ενδιάμεσο σταθμό τον TOYOTισμό
                          Με τέτοια εγγύηση #monoTOYOTA!

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • ken11
                            ken11 last edited by

                            Μπροστά στο απόλυτα οδηγοκεντρικό Ford, το Polo GTI μοιάζει να είναι γρήγορο και «κλινικό». Όμως, και σαφώς πιο ξεκούραστο, πιο εύκολο στην καθημερινότητα απέναντι στην πολύ σφιχτή ανάρτηση του ST, με περισσότερο πλάτος καμπίνας, λιγότερο θόρυβο και πιο άνετα καθίσματα. Είναι αυτό ακριβώς που λένε στη VW ως μότο: practical peroformance.

                            Ο μπροστινός άξονας έχει πολύ ικανοποητική πρόσφυση στην είσοδο της στροφής αλλά χωρίς να έχει την ακαριαία οξύτητα του Fiesta. Με απόλυτα οδηγοκεντρικά κριτήρια, το δεύτερο έχει ήδη πάρει «κεφάλι» στα συγκριτικά του διεθνούς ειδικού Τύπου.

                            Ο χρήστης MONMAN2 έγραψε:
                            Συνέχεια κριτικής

                            1200 κιλά και είναι σύμφωνα με το Drive ελαφρύ και μάλιστα για να υποστηρίξουν τον ισχυρισμό τους το συγκρίνουν με το Polo gti (που είναι και αυτό φακλάνα) μόνο που είναι δίλιτρο τετρακύλινδρο εχει DSG σασμάν και είναι πεντάπορτο ! Οκ ότι πείτε...

                            Και αλλοι την ιδια συγκριση εκαναν,με το polo git 2.0 dsg.

                            H δίαιτα, ωστόσο, δεν φάνηκε να αγγίζει ιδιαίτερα τη ζυγαριά του Polo καθώς τα 1355 kg είναι μάλλον αρκετά για ένα μικρό, αναλογικά, αυτοκίνητο και περισσότερα από τη μέση τιμή της κατηγορίας όπου, σε μερικές περιπτώσεις, φτάνει τα 1250 kg.

                            To Polo είναι πολυχρηστικό, εύκολο στην καθημερινότητα, με μακράν πιο άνετη ανάρτηση σε σχέση με το Fiesta ST, το πιο εύχρηστο σύστημα infotainment στην κατηγορία και άφθονο χρώμα στην καμπίνα - ίσως για να σου αποσπά το μάτι από τα σκληρά πλαστικά σε πόρτες και κονσόλα.

                            https://www.4drivers.gr/single-post/-vw ... -fiesta-st

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • First post
                              Last post
                            • 1
                            • 2
                            • 3
                            • 4
                            • 5
                            • 6
                            • 6 / 6
                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                              • ΕΛΛΑΔΑ
                              • ΚΟΣΜΟΣ
                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                              • TEST
                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                            • VIDEO
                              • 4TTV
                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                              • ΑΓΩΝΕΣ
                              • CANDID CAMERA
                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                              • ΛΕΞΙΚΟ
                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                            • ΑΓΩΝΕΣ
                              • FORMULA 1
                              • WRC
                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                            • ΤΙΜΕΣ
                            • 4T CLASSIC
                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                            • ΑΓΟΡΑ
                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                              • ΑΓΩΝΕΣ
                              • CLASSIC
                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                            • MENU
                            • ΤΙΜΕΣ
                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                            • ΚΟΚ

                            logo footer

                            coty











                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                            • ΑΓΩΝΕΣ
                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                            • CLASSIC
                            • ΤΙΜΕΣ
                            • VIDEO
                            • FORUM
                            4T FORUM
                            4T LIBRARY
                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                            Powered by nxcode.gr